Täältä jatkoa naisen seksivaltaan! Nyt laitetaan lisäksi vakoojat kannoillenne.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/02/616174''http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000010&posting=22000000033136419
Maksettu viettelijä testaa puolison
9
973
Vastaukset
- testi.....
Jos naiselle tulisi edes mieleen joku testailu, en kauaa katselisi...
- moni meinaan rehentelee
että tosi komeet komistukset/upeat misut kiertää ku kissat kuumaa puuroa mua koko ajan.... jospa ne onkin palkattuja? ;)
- tietää....
moni meinaan rehentelee kirjoitti:
että tosi komeet komistukset/upeat misut kiertää ku kissat kuumaa puuroa mua koko ajan.... jospa ne onkin palkattuja? ;)
Kyllä alkaisi hälytyskellot kilkkaamaan heti, jos joku upea misu alkaisi meikäläistä lähentymään...
"hunajaloukun ja hänen kohteensa "suhteellisen viehättävyyden" on oltava samantasoinen. Uskollisuuden testin tilaaja ja hunajaloukku toisin sanoen arvioivat etukäteen, että uhria ei aseteta alttiiksi niin sanotusti ylivoimaiselle houkutukselle.
Sen on oltava reilu testi. Siksi varmistamme myös toisin päin, että testin kohde ei ole paljon viehättävämpi kuin hunajaloukku on"
Tulee mieleen joku pelimiehen käsikirja tai muu vastaava juttu. Paskassa jamassa oleva suhde, ni siinei ihmetemppuja tarvita, että 'saa' vieteltyä.- scale
olisi noin mustis, niin kyllä se olisi tuhoon tuomittu suhde jo muutenkin.
...sortua tuollaiseen "ansaan". En mä ainakaan haluaisi vainoharhaisen ja mustasukkaisen ihmisen kanssa seurustella.
- ruma mies
" Hunajaloukuilla on kuitenkin Martinezin mukaan tietty eettinen koodisto. Kohde ei ensinnäkään saa olla humalassa. Uskollisuuden testaaja ei myöskään saa käyttää viettelyyn fyysistä kosketusta.
Lisäksi hunajaloukun ja hänen kohteensa "suhteellisen viehättävyyden" on oltava samantasoinen. Uskollisuuden testin tilaaja ja hunajaloukku toisin sanoen arvioivat etukäteen, että uhria ei aseteta alttiiksi niin sanotusti ylivoimaiselle houkutukselle.
-Sen on oltava reilu testi. Siksi varmistamme myös toisin päin, että testin kohde ei ole paljon viehättävämpi kuin hunajaloukku on. Asiakas ansaitsee oikeudenmukaisen vastauksen kysymykseen, onko heidän partnerinsa uskollinen, Martinez täydentää."
Kauniit yksilöt eivät ilmeisesti pokaile rumia tai tavallisia? Eikö jotkut kauniit naiset nauti rumien tai tavallisten näköisten miesten seurasta. Itse olen ruma lihava mies mutta karismaa minulla on ja rahaa. On minua muutama kaunis nainen lähestynyt omaaloitteisestikin elämäni aikana.
Lisäksi, mikä syy on olla ottamatta humalaista puolisoa testiin? Humalassako saa pettää? aikanaan eräs radiojuontaja onko puoliso uskollinen vai ei.
Eli mies antoi puolisonsa puh. nro:n ja juontaja yritti vietellä tämän.
Myöhemmin kyseinen juontaja tuomittiin pedofiliastaParisuhde nyt muutenkin on uskollisuustesti. Ei erikseen tilattu vaan jatkuvasti päällä oleva.
Mutta jos joku tuon perusteella saa mielenrauhan kumppanistaan niin hyvä. Ihmettelen vaan että miksi "omantasoinen" ja miksi ei saa koskea? Onko oikeassakin elämässä joku tollanen maaginen raja että miehiä ei koske koskaan kauniit naiset vai mitähäh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533