Mies, millaisia ajatuksia sussa

herättää..?!

Jos sinua kovasti kiinnostava nainen kertoisi
vähän myöhemmin olevansa.. feministi.

* * saa rönsyillä * *

21

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloinen poika.

Aina kaikki kiinnostavat naiset ovat kertoneet olevansa feministejä. Mikä tuntuu vähän hölmöltä näin 2000-luvulla. Varsinkin Suomessa.

• ei haittaa

tosimiestä ei pelota.

• kunnon mies

että täytyy olla masokisti voidakseen elää feministin tai jonkun muun hihhulin kanssa

• la.ra

Onko sulla omia ajatuksia ja näkemyksiä ollenkaan?

• kunnon mies
        la.ra kirjoitti:

Onko sulla omia ajatuksia ja näkemyksiä ollenkaan?

en ole välittänyt tehdä empiirisiä tutkimuksia ymmärtäen ne valtavat riskit jota ko. hankkeseen sisältyy

• ajattelisin

tissejä

• vaihtoehtoisesti

mulle tulis mieleen perse.

No eeeiii.

Tosissaan mulle tulis mieleen, että ilmankos tuohon tykästyin. Tykkään nimittäin vain vaikeista ja vittumaisista naisista.

• dissaisin sitä niinku kaikkia muitakin naisia. Siitä nekin tykkää.

• Mulla on kuva tosta jutusta päässäni. Mä toivon että saan sen joskus maalaukseksi asti... Se on LOISTAVA kuvaamaan feminismiä ainakin miehisestä näkökulmasta katsoen.

Tietääkö muuten kukaan miten lause "Ihmisestä tullut" kirjoitetaan latinaksi?... :)

• ,..,

,..,

• ,.., kirjoitti:

,..,

Suurkiitos!

• Oletus

Tietenkin haluan tasavertaisen kumppanin enkä mitään kynnysmattoa. 99 prosenttia suomalaisista on feministejä joten ei se yllätyksenä voi kenellekään tulla.

• ?????

Siis minkä "tutkimuksen" mukaan?

nim. sovinistimies puskasta

• la.ra
        ????? kirjoitti:

Siis minkä "tutkimuksen" mukaan?

nim. sovinistimies puskasta

niin, että ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä pitää miehiä ja naisia tasavertaisina, ihmisinä sukupuolesta riippumatta.
        Ja siitähän feminismissä on kyse.

Jos ei pidä niin silloin ei tietenkään ole feministi. Ja kyllähän sellaisiakin ihmisiä löytyy, ehkä jopa enemmän kuin prosentti.

• feminimissä mitään vikaa.

Eräässä keskustelussa, missä oli Lenita A. sekä ilotyttö. Lenita piti tyttöä uhrina.
      Sitä Lenita A. ei kertonut, olisiko tyttö ollut uhri, mikäli ei olisi ottanut maksua seksistä.
      Tosin sitä ei kysytty ky. ohjelmassa.

• lou32

Miettisin, että mistä hänen asenteensa johtuu. Toisaalta naisen on kait hyvä olla ihan vähän feministi, kunhan se ei ole epävarmuuden ja oman heikkouden peittämistä. Vaan sitä, että hyväksyy miehen ja naisen erilaisuuden ilman suurempia pulinoita.

Kyllä sen näkee, mitä ihminen on aidosti, kun aikansa tutustuu. Mutta, jos olisi ehdoin tahdoin suurentunut feministisyys (ajattelumalli), että kaikki pitää ikäänkuin punnita sitä kautta, ettei miehiin voi luottaa, olisi silloin kait siinä niin paljon kestämistä, että. Tietenkin sitä haluaisi antaa toiselle mahdollisuuden punnita, miten yhteiselo voisi mahdollisesti onnistua, mutta liika aatteellinen feministisyys ilmeisestikin pilaisi suhteen, ettei se alkaisikaan. Toisaalta feministejä ovat nimenomaan ne naiset, jotka eivät uskalla olla naisia. Minä hain nimenomaan naisellista naista, joka ei joudu nyrkin ja hellan väliin, vaan tekee sitä, mitä itse haluaa, mutta kuitenkin toivoin salaa, että olisi normaali nainen, joka ainakin vähän huolehtisi minusta ja minä hänestä ilman suurempia feminismisanoja. Eli molempien toiminta olisi vapaaehtoista ja molemmat löytäisi perhettä tukevat toimintamallit, jotka täydentävät toisiaan.

Itsessään feministiksi itsensä nimeävä ei herätä kiinnostusta. Tulee vain mieleen, mikähän tuonkin epätasapainon/varmuuden on aiheuttanut.

• että miksi

hän on feministi?

• Petter X

Vahvimmat naiset jotka tiedän (esim. anoppini) eivät välitä paskaakaan tuollaisista typeryyksistä. Feminismi on tyhmille kanoille jotka eivät pärjää omina itseinään, vaan apua täytyy hakea pseudo-tieteellisistä tutkimuksista. Nainen voi yhtä hyvin sanoa olevansa kommunisti, Greenpeacen jäsen tai pitävänsä Al-Qaedaa oikeutettuina vapaustaistelijoina. Kaikki taattuja idiootin tunnusmerkkejä, ja sellaisesta terve mies pysyy kaukana.

• olen yllättynyt

En olisi ikinä uskonut, että joku ryhtyy kaltaisesi naisvihaajan kanssa parisuhteeseen.

• että nyt lähden

Minkään sortin -istejä tai -nistejä en ala kattelamaan, paitsi ateisteja.

• MMies

Kyllähän se tulisi hyvin nopeasti esille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1828
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      887
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe