Kun kukaan ei tätä viestiä ole vielä laittanut, niin pakko se on sitten kai minun itseni hoitaa.
Kuka on suosikkisi Euroviisujen Suomen karsinnassa?
Onko kenelläkään noista edes mahdollisuuksia pärjätä?
Mä en usko, että kenelläkään on mitään saumaa semifinaaleja pitemmälle, joten voin ihan hyvällä omallatunnolla kannustaa Teräsbetonia.
Lusikka kauniiseen käteen
17
607
Vastaukset
- MMies
Evvk.
- la.ra
ihQdaa itelles.
Sitä paitsi mä tiedän, että sä diggaat Cristal Snow'ta, mutta et asemasi vuoksi voi sitä kertoa. - MMies
la.ra kirjoitti:
ihQdaa itelles.
Sitä paitsi mä tiedän, että sä diggaat Cristal Snow'ta, mutta et asemasi vuoksi voi sitä kertoa.Näin uutisissa sen ja se on kyllä aika söpö ilmestys, esitystään en ole kuullut. Tekisi mieli vetää sen meikin tilalle todellinen ventti. Niinq vittu jotenkin hermot kireellä nykyään tai jotain, mutta kävin eilen kusella baarissa, jonka asiakaskunta koostui tällaisista teinipeeloista ja "vaihtoehtopelleistä" ja 1 joku 19-v pallinaama kutreineen rupes aukomaan porvarikasvatuksen saaneena hienohelmana päätään mulle, kun satuin hipaisemaan sitä kävellessäni vessaa kohti. Vittu oli kahden sekunnin päässä, että jätkä olisi löytänyt itsensä teholta, mutta kusihätä oli melkoinen ja palatessani hinttari oli vaihtanut maisemaa. Ajattelin juoda yhden kaljan siellä, mutta sitä rääpälesakkia katsoessani tajusin, että joku pääsisi pian hengestään. Hmm..niin, onko vika minussa vai Niissä? Miksei ne pysy vittu kotonaan imemässä sitä pilveä ja mutisemassa jenkkien pahuudesta?
- la.ra
MMies kirjoitti:
Näin uutisissa sen ja se on kyllä aika söpö ilmestys, esitystään en ole kuullut. Tekisi mieli vetää sen meikin tilalle todellinen ventti. Niinq vittu jotenkin hermot kireellä nykyään tai jotain, mutta kävin eilen kusella baarissa, jonka asiakaskunta koostui tällaisista teinipeeloista ja "vaihtoehtopelleistä" ja 1 joku 19-v pallinaama kutreineen rupes aukomaan porvarikasvatuksen saaneena hienohelmana päätään mulle, kun satuin hipaisemaan sitä kävellessäni vessaa kohti. Vittu oli kahden sekunnin päässä, että jätkä olisi löytänyt itsensä teholta, mutta kusihätä oli melkoinen ja palatessani hinttari oli vaihtanut maisemaa. Ajattelin juoda yhden kaljan siellä, mutta sitä rääpälesakkia katsoessani tajusin, että joku pääsisi pian hengestään. Hmm..niin, onko vika minussa vai Niissä? Miksei ne pysy vittu kotonaan imemässä sitä pilveä ja mutisemassa jenkkien pahuudesta?
Sä kun olet tuollainen extreme-urheilija, niin kannattaa kokeilla ja käydä krapulassa Hulluilla Päivillä (lauantai paras).
- MMies
la.ra kirjoitti:
Sä kun olet tuollainen extreme-urheilija, niin kannattaa kokeilla ja käydä krapulassa Hulluilla Päivillä (lauantai paras).
Muistan käyneeni joskus Köpingin markkinoilla paukku-övereissä ja uskon, etteipä Hullut Päivät vedä vertoja sille mitenkään.
- eli.
mulla ei ole sitä TV:tä.
Mutta perinteisen menestyksen valossa veikkaisin, että kun nyt armosta on päästy mukaan, niin kohta sekin ilo loppuu (ei hallelujat auta enää...).
Periaatteessa tykkään kyllä ideasta, että otetaan "vanhoja" jermuja mukaan (ansinoituneet, "oikeat" bändit ja artistit) eikä yritetä samalla tehdä Idols-kisaa.... - SupremeSatan
tiedä edes et ketä on tyrkyllä.
- kohta b.
Seppo Hovi voittaaaaa!
- millään ilveellä.
Hevi on paskimmillaankin parasta, joten Teräsbetoni.
- la.ra
kun työnantaja on laittanut jonkun eston niin saa äänestettyä.
Toi TB:n biisi oikeastikin aika hyvä!
- vänkyrä-nainen
vai mikä nyt olikaan niin sen biisi on ainoo, jota mä henk.koht. pystyisin toiseenkin kertaan kuuntelemaan.
- la.ra
siitä biisistä kanssa.
Mutta Teräsbetoni on paras.
Mitkä euroviisut? On menny ohi.
On kyllä teräsbetoni. Niillä on riittävän yksinkertanen lyriikka vettä se voi tarttuu muihinki ku vaan suomalaisiin ja ehkä vähän erottuvampi lavaesitys ku nää kaks muuta.
Ne kaks muuta esitystä oli aika mitään sanomattomia. Tasapaksuja säälipisteiden poimijoita. Ehkä jos se Kari Tapion balladi laulettas englanniks se toimis paremmin, mut nyt Teräsbetoni on ainoo varteenotettava vaihtoehto ja sillä vois toivoo jo pääsevän 15 parhaan joukkoon.- la.ra
Hyvä Teräsbetoni!!!
- taso kyllä
oli.. Oli hauskaa siskon kaa arvostella nuita laulajia:D Siis pohjanoteerauksia oli crystal snow ja teräsbetoni.Crystal snown biisissä pyöriteltiin suurinpiirtein kolmea säveltä koko ajan ja oli kyllä niin tylsä renkutus että huh, huh. Sitte joku vielä yhellä sormella jottain synttikkaa sinne väliin tökkii. Ja se laulaminen oli kyllä kans aika alatasoista. Teräsbetoni kuuluu tähän samaan kastiin. Laulaja oli siis aivan surkea, hyvä että sai es melodiasta kiinni. Tuommonen epävireinen huuto vaan yritetään epätoivosesti peittää kaiken ryskeen alle. Ja melodia oli aika yksinkertanen ja alko käyä samanjauhamiseksi loppua kohti. Mutta joo kyllä ne osas soittaa ihan hyvin silti.
Kari Tapio oli ihan hyvä. Se osas sentään laulaa ja ihan hyvä biisiki oli sillä. Ihmettelin vaan ku sitä sellon soittoa ei kuulunu missään välissä, vaikka ne muka soitti niillä. Ehkä ne oli jotain feikkejä :) Muita joista tykkäsin oli Mikael Konttinen. Se osas kyllä laulaa. Hyvä ja vahva ääni, eikä biisiin ollu tungettu mitään ylikuluneita modulaatioita. Se Vuokko oli kans hyvä. Sen biisi vaan oli vähän erikoisempi.. E.v.v.k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573