taas palstalla.
Laitetaanpa lisää.
Tällä avauksella selviää oikeasti kummat on kiimaisempia, miehet vai naiset.
Yksi yksinkertainen kysymys, johon mahdollisimman moni vastaa:
- Koska viimeksi ajattelit tai harrastit seksiä, tai olit kiihoittuneessa tilassa? Kaikki lasketaan, myös itsesaastutus.
Laita mukaan oletko mies vai nainen. Laskemalla keskiarvo sekä miesten että naisten vastauksista saadaan totuus selville.
Aloitan itse. Olen mies ja aikaa on kulunut 5 vuorokautta.
pelkkiä
23
881
Vastaukset
ja aikaa on kulunut n. tunti.
piste unohtui nollien välistä ja sekin taisi olla eilen tai toissapäivänä tai -viikolla.
Kellonajastakaan en ole varma...
Joskus kuitenkin- chik^^
olen nainen ja aamulla viimeksi..
- .......................
aamusella 11 maissa
- vänkyrä-nainen
eilen illalla myöhään ihan yksin, itse ja omin avuin tein sen.
- ajateltua monta
kertaa päivässä. Joskus enemmän joskus vähemmän, mutten kyllä ole ollut vuosiin päivääkään ajattelematta seksiä ja aika harvoin olen päivääkään masturboimatta.
Tänään on jo huippu saavutettu.
Nainen 28v mies vai nainen.
Jos nainen kysyy niin... "Pois se minusta, en ees ajattele."
Jos mies niin "Pieni puute koko ajan tekee elämästä vaan mielenkiintoista"- la.ra
että minusta onanoinnilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Tai edes kiihotuksen. Se on - ainakin täällä - pelkkä mekaaninen toimenpide, jolla voi laukaista paineita. Samalla voi lukea vaikka tenttiin.
Muusta en halua edes puhua, sillä vielä on yli kahden kuukauden odotus edessä ja kuukausi takana.- kanssakäyminen
toisen sukupuolen kanssa voi palvella just tuota samaa tarkoitusta. Onko se sitten seksiä?
Ihan fyysiseltä kannalta aattelin lähestyä asiaa. - vänkyrä-nainen
sillä ole seksin kanssa mitään tekemistä.
Mut mä tarviin siihen kyl jotain visuaalista tai muunlaista kiihoketta tai kunnon rauhan, keskittymisen mielikuviin. Ei onnistuis tenttikirjojen äärellä. - la.ra
kanssakäyminen kirjoitti:
toisen sukupuolen kanssa voi palvella just tuota samaa tarkoitusta. Onko se sitten seksiä?
Ihan fyysiseltä kannalta aattelin lähestyä asiaa.No, mä lasken itsetyydytykseksi senkin, jos sitä tekee käyttäen toisen kehoa vain apuvälineenä.
- la.ra
vänkyrä-nainen kirjoitti:
sillä ole seksin kanssa mitään tekemistä.
Mut mä tarviin siihen kyl jotain visuaalista tai muunlaista kiihoketta tai kunnon rauhan, keskittymisen mielikuviin. Ei onnistuis tenttikirjojen äärellä.niissä tenttikirjojen kaavioissa on muhkeita, voimakkaita nuolia tanassa taivasta kohti... :D
- vänkyrä-nainen
la.ra kirjoitti:
niissä tenttikirjojen kaavioissa on muhkeita, voimakkaita nuolia tanassa taivasta kohti... :D
juu..:)
- Koska viimeksi ajattelit tai harrastit seksiä, tai olit kiihoittuneessa tilassa? Kaikki lasketaan, myös itsesaastutus.
Juuri äsken. Minussa on varmaan jotain vikaa, kun muutenkin ajattelen seksiä yhtenään. Valitettavasti ikä tekee sen, ettei sitä voi tehdä yhtenään niin kuin 20 vuotta sitten.
Ja edelleenkin olen 36-vuotias mies.- (nais)logiikkaa
kysymyksessä (vastauksetkin sen mukaiset).
Olisit kysynyt yksinkertaisesti vain "Milloin viimeksi laukesit?"
M/41/4vrk - Otos
tosin jäi pieneksi kun te vastasitte niin laiskasti. Molemmilta sukupuolilta neljä hyväksyttyä vastausta, muut jouduttiin hylkäämään niiden epämääräisyyksien ja epäoleellisuuksien vuoksi.
Miesten keskiarvo 2,27 vuorokautta.
Naisten keskiarvo 0,57 vuorokautta.
Otoksen perusteella naiset siis neljä kertaa kiimaisempia kuin miehet. - SupremeSatan
Nainen, 27 vuotta. Nykyään älyän olla kiitollinen jokaisesta itsesaastutuksesta.
- että...
nekin mahdollisesti loppuu? Joku kakskätinen amputaatio iskee?
- SupremeSatan
että... kirjoitti:
nekin mahdollisesti loppuu? Joku kakskätinen amputaatio iskee?
teki sen, ettei seksi kiinnostanu vuoden päiviin. Nyt kun olen palautumassa normaaliin uomiin, sitä osaa olla kiitollinen tuostakin vähästä.
- eipä
SupremeSatan kirjoitti:
teki sen, ettei seksi kiinnostanu vuoden päiviin. Nyt kun olen palautumassa normaaliin uomiin, sitä osaa olla kiitollinen tuostakin vähästä.
muuta kuin tsemppiä toipumiseen.
- Aurinko79-
Seksiä ajattelin viimeksi n. 5 min sitten ja itsesaastutusta harrastin viime yönä. Olen nainen.
- Asiasta.huvittunut
Viimeksi ajattelin juuri äsken. Harrastin noin 5 tuntia sitten. Mun akku lataa nopiasti.
- KauheaKanki
Aamupäivällä pistäydyin nautiskelemassa seksipalvelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563