Palstan paskahousuille

la.ra

Jotta välttäisimme mussutuksen jatkossa, niin tiedoksenne, että mä en töissä täällä.

Olen muun muassa feministi, humanisti, nainen, veronmaksaja, opiskelija, asuntovelallinen, kolmekymppinen, lapseton, seurusteleva, puolipitkähiuksinen, ruskeasilmäinen, keskimittainen, silmälasit omaava, eteläsuomalainen, autoileva, punavihreä, reumaatikko, Aku Ankan tilaaja, lukemista harrastava, mustan huumorin ystävä, pasifisti, atooppisen ihon omaava, lihaa syömätön, tupakoitsija, sauvakävelijä, koiranomistaja ja laktoosi-intolerantikko.

En ole mitään näistä työkseni, enkä siksi, että olen mitään näistä, suostu osallistumaan keskusteluun, joka ei minua kyseisellä hetkellä kiinnosta.

Palstalle kirjoitan VAPAAEHTOISESTI la.rana ja pidätän oikeuden osallistua keskusteluihin oman aikani ja mielenkiintoni puitteissa.

Jos haluat minun osallistuvan johonkin keskusteluun jossakin roolissa tai ilman, se onnistuu toki. Veloitan 45 euroa tunnilta, sunnuntaiduuneista tuplan ja kiirelisä (alle tunnin toimitus) on 25%.

Tämä ihan vastaisuuden varalle tiedoksi, ettei kenenkään aikaa ja energiaa mene turhaan asian vatvomiseen.

39

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väliaika

noin halvalla.

Eihän tuollaisella veloituksella vietetä enää ruokatuntiakaan, millään alalla.

• la.ra

sitäpaitsi tällä alalla ei taida olla edes kilpailua.

Hmm. Pidätän oikeuden hinnaston muutoksiin. :)

• la.ra

sisätää alvin, minimilaskutus puoli tuntia.

Alle kahden tunnin töistä paperilaskun laskutuslisä 2,50 euroa.

• Piti oikein käydä vakoilemassa galleriasivusi historiasta, mistä tässä aloituksessa oikein on kyse.

Vaikka tuo feministi kuulostaa pahalta, saat lisäpisteitä Aku Ankan tilaamisesta! ;-)

• la.ra

...en ole täällä myöskään keräilemässä pisteitä, niin todettakoon, että mulle tulee myös Ekstra ja sen lisäksi kerään taskareita. :)

• la.ra kirjoitti:

...en ole täällä myöskään keräilemässä pisteitä, niin todettakoon, että mulle tulee myös Ekstra ja sen lisäksi kerään taskareita. :)

Minullekin tulee sarjis-extra. Harmittaa vain, kun puhelinmyyjä ei heti alusta asti tyrkyttänyt sitä minulle. Puuttuu puoli vuotta alusta, mika harmittaa jo periaatteessa. Aku Ankoista puuttuu yksi kadonnut numero vuodesta 80 asti! Ai että olen ylpeä kokoelmastani. Jep, ja voin kaikille kylttyyreille kyykistelijöille kertoa, että minulla on useita kirjahyllyjä. ;-)

Taskareista puuttui vain muutama, kun rahapulassani ja typeryydessäni vein ne aikoinaan divariin. Ei olisi pitänyt.

• la.ra
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minullekin tulee sarjis-extra. Harmittaa vain, kun puhelinmyyjä ei heti alusta asti tyrkyttänyt sitä minulle. Puuttuu puoli vuotta alusta, mika harmittaa jo periaatteessa. Aku Ankoista puuttuu yksi kadonnut numero vuodesta 80 asti! Ai että olen ylpeä kokoelmastani. Jep, ja voin kaikille kylttyyreille kyykistelijöille kertoa, että minulla on useita kirjahyllyjä. ;-)

Taskareista puuttui vain muutama, kun rahapulassani ja typeryydessäni vein ne aikoinaan divariin. Ei olisi pitänyt.

Mun yhdellä työkaverillani on täydellinen taskarikokoelma alkuvuosilta, vielä alkuperäispainoksina. Olen yrittänyt tarjota vaikka mitä, mutta ei myy.

Mulla on keräily vasta alussa (omistan vasta kolmanneksen) ja koluan kirppareita säännöllisesti.

Ekstrasta täytyy sanoa, että mulle tuli se silloin alusta, mutta mä taas rahapulassani lopetin sen ja tilasin uudestaan vasta muutamia kuukausia sitten.

• la.ra kirjoitti:

Mun yhdellä työkaverillani on täydellinen taskarikokoelma alkuvuosilta, vielä alkuperäispainoksina. Olen yrittänyt tarjota vaikka mitä, mutta ei myy.

Mulla on keräily vasta alussa (omistan vasta kolmanneksen) ja koluan kirppareita säännöllisesti.

Ekstrasta täytyy sanoa, että mulle tuli se silloin alusta, mutta mä taas rahapulassani lopetin sen ja tilasin uudestaan vasta muutamia kuukausia sitten.

Minulla oli silloin 80-luvun alkupuolella juuri ne alkupään taskarit ja tietysti alkuperäispainoksina, joskin osa vähän huonokuntoisina, kun olin niitä divarista ostanut. Olisikohan niitä ollut johonkin 70:iin sakka? Aku Ankka Taikaviittana oli erityinen suosikkini.

• la.ra
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minulla oli silloin 80-luvun alkupuolella juuri ne alkupään taskarit ja tietysti alkuperäispainoksina, joskin osa vähän huonokuntoisina, kun olin niitä divarista ostanut. Olisikohan niitä ollut johonkin 70:iin sakka? Aku Ankka Taikaviittana oli erityinen suosikkini.

ole väliä, jos kaikki sivut ovat tallessa.

Voi että mun sydäntäni kylmää kuulla tuo tarina..

Taikis on myös mun kaikkien aikojen suosikkini!

• la.ra kirjoitti:

ole väliä, jos kaikki sivut ovat tallessa.

Voi että mun sydäntäni kylmää kuulla tuo tarina..

Taikis on myös mun kaikkien aikojen suosikkini!

Kylläpäs me olemmekin taas hengenheimolaisia sunnuntaipäivän ratoksi! ;-) Missäs numerossa taskarit jo ovat menossa?

• arvattavissa :)
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kylläpäs me olemmekin taas hengenheimolaisia sunnuntaipäivän ratoksi! ;-) Missäs numerossa taskarit jo ovat menossa?

että tämä ketju perustettiin vain Keskinäisen Kehumisen Kerhon kerhotiloiksi jonne sovittiin miitinki tänään

• arvattavissa :) kirjoitti:

että tämä ketju perustettiin vain Keskinäisen Kehumisen Kerhon kerhotiloiksi jonne sovittiin miitinki tänään

Pisteet sinulle siitä! ;-)

• ollen..
        Ratikkakuski kirjoitti:

Pisteet sinulle siitä! ;-)

se Vanhan linnan salaisuus tjsp. oli tosi hyvä, vieläkin herää joskus keskellä yötä hiestä märkänä

• la.ra
        Ratikkakuski kirjoitti:

numero on 339. "Hetki lyö".

Kohta saisi taas tulla tupla ja mun puolestani voisivat alkaa tehdä triploja. Ne minitaskarit sen sijaan ovat aivan kuolleena syntynyt ajatus.

• mättää???

moonikset päällänsä vai eikö ritari valkoinen tullut feministin apuun?

• Mut, eiks sen paskahousun pointti ollut siinä sun yllyttämisessä vaan se, että sun olis pakko valita puoli ja asettua mua vastaan? Ja se taas oli ihan toisarvoista, että kiinnostaako sua koko keskustelu. Eli, se on vaan mustasukkanen susta. Niin minä sen ymmärsin.

Ja mä lähden nyt vapaaehtosesti pulkkamäkeen ja napakelkkailemaan. Vaikka se kyllä ihan työstä käy.

• la.ra

mikä pointti, mutta kunhan tietävät, että ilmaiseksi ei heru.

• heruttaminen?
        la.ra kirjoitti:

mikä pointti, mutta kunhan tietävät, että ilmaiseksi ei heru.

kuuluu joustavasti nykyaikaisen ja dynaamisen osa-aikafeministin toimenkuvaan?

• la.ra
        heruttaminen? kirjoitti:

kuuluu joustavasti nykyaikaisen ja dynaamisen osa-aikafeministin toimenkuvaan?

Ja sitäpaitsi jos mä kirjoitan jotain, mitä joku toinen haluaa, niin sillä ei ole mitään tekoa omien ajatusteni kanssa, vaan se on vain duunia, josta pitää saada korvaus.

• >mies-73<

Niin kosin sua palstalla julkisesti!

;)

• la.ra

joka maanantai. Ja perjantaisin aloitan taas uudestaan :D

Purkkaa söisin mieluummin, mutta se tulee kalliimaksi.

• sekin vielä..

Eikös kaikki Feministit tunnetusti ole puutteessa eläviä vanhojapiikoja?!

Jotka kroonisesta seksin puutteesta johtuen suuntaavat kaiken aggressionsa meihin miehiin.

• **LOL**

:)))))

• vasta ollaan

kuumia kissoja, et ole varmaan edes koskaan tavannut feministiä :)

• Petter X
        vasta ollaan kirjoitti:

kuumia kissoja, et ole varmaan edes koskaan tavannut feministiä :)

Miehet tykkäävät hauskasta elämästä. Feministit tykkäävät istua yliopiston saastaisimmassa luentosalissa hikiset villapaidat päällä kuuntelemassa naistutkimuksen proffaa (joka tosin ei kelpaisi oikeustieteellisen tiedekunnan lähetiksi tai lääkiksen keskusneidiksi) joka saarnaa ykseyttä palestiinalaisen terroristin ja suomalaisen naimisissa olevan perheenäidin välillä. Hiki haisee ja paskaa tulee enemmän kuin sikalassa. Arvaa kiinnostaako miehiä?

• la.ra
        Petter X kirjoitti:

Miehet tykkäävät hauskasta elämästä. Feministit tykkäävät istua yliopiston saastaisimmassa luentosalissa hikiset villapaidat päällä kuuntelemassa naistutkimuksen proffaa (joka tosin ei kelpaisi oikeustieteellisen tiedekunnan lähetiksi tai lääkiksen keskusneidiksi) joka saarnaa ykseyttä palestiinalaisen terroristin ja suomalaisen naimisissa olevan perheenäidin välillä. Hiki haisee ja paskaa tulee enemmän kuin sikalassa. Arvaa kiinnostaako miehiä?

Kiva kuulla, että sä olen käynyt istumassa naistutkimuksen luennoilla! En olisi ihan heti uskonut... :)

• a-donis

Säälittävää. Koira parka.

• ...........

uskalla relaxille näyttää feminististä puoltasi, kuten et myöskään ratikalle. Jatka toki perseitten nuolentaa.

• en viitsi

edes naisia loukata niin pahasti, että kutsuisin teitä neideiksi tai ämmiksi. Olette senkin alapuolella.

Puskistavinkujat

• Olet siis lapsellisen idiotismin multihuipentuma.

• puskahousu.

En usko puoliakaan mitä kirjoitit :D

• plöö

relaxin omaisuuden edessä vai miten jaksat niellä tyypin jokapäiväistä naishalveksuntaa? Eihän se anna arvoa kuin heteromiehille.
      Ole sitten koira.

• la.ra

Tiesitkö, että mä en asu RE:n kanssa? Emmekä ole tekemisissä suinkaan päivittäin.
        Minä hallitsen myös täällä internetissä ja palstalla näppejäni siten, että en lue kaikkia viestejä tai edes avaa kaikkia aloituksia.

Jos sulla on "jokapäiväinen" ongelma kenen hyvänsä palstahenkilön kanssa, niin sitten sulla todellakin on ongelmia. Älä kuitenkaan ulkoista niitä minulle.

En tiedä muista, mutta mä en ainakaan tähän mennessä ole kärsinyt kenenkään palstapersoonan takia, ainakaan päivittäin. Jos en kestäisi kuumaa niin pysyisin pois keittiöstä. Mistä puhuen, pitää tästä mennä väsäämään juusto-sipulipiirakkaa (eräälle MIEHELLE, eikö olekin kaameaa?!?), suothan anteeksi...

• >Eihän se anna arvoa kuin heteromiehille.

Kaikki muut joutuvat erikseen sen arvostuksen ansaitsemaan. Heteromiehen sanoilla heteromiehelle on lähtökohtaisesti siksi arvostettavampi merkitys, koska sillon ei tarvii epäillä tunteiden niihin sanomisiin vaikuttavan.

• vuoro

• la.ra kirjoitti:

Tiesitkö, että mä en asu RE:n kanssa? Emmekä ole tekemisissä suinkaan päivittäin.
        Minä hallitsen myös täällä internetissä ja palstalla näppejäni siten, että en lue kaikkia viestejä tai edes avaa kaikkia aloituksia.

Jos sulla on "jokapäiväinen" ongelma kenen hyvänsä palstahenkilön kanssa, niin sitten sulla todellakin on ongelmia. Älä kuitenkaan ulkoista niitä minulle.

En tiedä muista, mutta mä en ainakaan tähän mennessä ole kärsinyt kenenkään palstapersoonan takia, ainakaan päivittäin. Jos en kestäisi kuumaa niin pysyisin pois keittiöstä. Mistä puhuen, pitää tästä mennä väsäämään juusto-sipulipiirakkaa (eräälle MIEHELLE, eikö olekin kaameaa?!?), suothan anteeksi...

ja tää on helvetin hyvä:

>Mä alan pikkuhiljaa ymmärtää, mitä mustasukkaisuus aiheuttaa. Se aiheuttaa mm. epäluulon, että aina kun mies ja nainen puhuvat keskenään, tai jompikumpi katsahtaakin toiseen (vaikka kadulla vastaantullessa), niin kyse on "siitä".

Tämä nähdään erittäin selvästi islamilaisissa kulttuureissa. Nainen ja mies eivät saa ottaa mitään kontaktia toisiinsa; naista ei saa edes nähdä (on siihen säkkiin peitetty). Syynä se, että se herättäisi miesten täysin hallitsemattomat himot ko. naista kohtaan.

Olen aina kuvitellut, että tuonsuuntaista ajattelua ei meillä ole. Mutta tätä palstaa seuranneena olen tullut siihen käsitykseen, että kyllä se Suomestakin löytyy. Tässä taas yksi oiva esimerkki. Yleensäkin tällä palstalla tulee erittäin usein esille se, että kaikkien ainut syy olla täällä, on vonkaaminen, sekä naisten että miesten.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032258826

• :-)
        relaxed_eyes kirjoitti:

ja tää on helvetin hyvä:

>Mä alan pikkuhiljaa ymmärtää, mitä mustasukkaisuus aiheuttaa. Se aiheuttaa mm. epäluulon, että aina kun mies ja nainen puhuvat keskenään, tai jompikumpi katsahtaakin toiseen (vaikka kadulla vastaantullessa), niin kyse on "siitä".

Tämä nähdään erittäin selvästi islamilaisissa kulttuureissa. Nainen ja mies eivät saa ottaa mitään kontaktia toisiinsa; naista ei saa edes nähdä (on siihen säkkiin peitetty). Syynä se, että se herättäisi miesten täysin hallitsemattomat himot ko. naista kohtaan.

Olen aina kuvitellut, että tuonsuuntaista ajattelua ei meillä ole. Mutta tätä palstaa seuranneena olen tullut siihen käsitykseen, että kyllä se Suomestakin löytyy. Tässä taas yksi oiva esimerkki. Yleensäkin tällä palstalla tulee erittäin usein esille se, että kaikkien ainut syy olla täällä, on vonkaaminen, sekä naisten että miesten.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032258826

"kaikkien ainut syy olla täällä, on vonkaaminen, sekä naisten että miesten"

- sä ootkin täällä jo kaikkia yrittäny ja yhdenkö vasta oot saanu ostamaan sulle kihlasormuksen. hömm.

• heh heh
        :-) kirjoitti:

"kaikkien ainut syy olla täällä, on vonkaaminen, sekä naisten että miesten"

- sä ootkin täällä jo kaikkia yrittäny ja yhdenkö vasta oot saanu ostamaan sulle kihlasormuksen. hömm.

heti luulemassa taas, että kaikki on täällä vain vonkaamisen takia, aina ja ikuisesti. :DDD

P. S. En vonkaa teitä kumpaakana tällä kommentilla. ;D

• Karmio.

Toi jäi vähän epäselväksi, että oletko sä kaikkea tuosta listasta?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      600
      2136
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1078
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      19
      1008
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      887
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      79
      795
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65