Agressio-äipät...

oona.

Uutisissa puhuttiin äitien stressantuneisuudesta, vihan, raivon ja agression tunteista...koska eivät mielestään kykene olemaan "ihanneäitejä"...

Olenkin jo pitkään ihmetellyt, miksi minusta tuntuu, että juuri nuo lastenvaunuja lykkivät tyypit hyökkäilevät niin kernaasti MINUN kimppuuni...?

Eli se onkin vain jonkinlaista kateutta siitä, että minä voin vielä "tulla ja mennä kuten minua huvittaa"...? (lapseton kun olen)


----


Niinjoo, kai tää Naisen logiikassa pitäisi olla, mutta sanokaas nyt MIEHETKIN tähän jotain.

14

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyökkää

      kaikkien kimppuun, aina ja jokapaikassa. Epäloogisesti sanonen vielä, että etenkin kaupoissa ja metrossa. Hyökkäysvaunut.

      • Porkkana II

        Ei ole koskaan tullut tilannetta, jossa olisin kokenut naisen lastenvaunujen kanssa millän tavalla häiritsevänä. Tai nyt kun alkoi muistelemaan niin juuri kulkuväylän tukkiminen on kai se kiusallisin asia jos siihen yhdistetään tahallinen muiden kulkuväylän tukkiminen. Kai se huomio menee sitten kaiken keskipisteenä olevaan lastenvaunuun etei jouda huomioimaan muita kun se voi olla naiselle aika painava liikuteltava laite?

        Toisaalta jos avaa suunsa ja pyytää latua niin osaavat väistyä syrjään etteik ukaan ole sen jälkeen jäänyt tieten tahtoen eteen junnaamaan.

        Kaikilla ei ole huomiokyky tilanteeseen yhtä hyvä kuin sillä joka tulee selän takaa tuhahdellen että tilaa nyt kun mä tässä tulen niin aika törkeää kun et mua huomaa ollenkaanvaikka täsä takana tuppisuuna olen seissyt kohta jo 10 sekuntia.


      • mutta siis
        Porkkana II kirjoitti:

        Ei ole koskaan tullut tilannetta, jossa olisin kokenut naisen lastenvaunujen kanssa millän tavalla häiritsevänä. Tai nyt kun alkoi muistelemaan niin juuri kulkuväylän tukkiminen on kai se kiusallisin asia jos siihen yhdistetään tahallinen muiden kulkuväylän tukkiminen. Kai se huomio menee sitten kaiken keskipisteenä olevaan lastenvaunuun etei jouda huomioimaan muita kun se voi olla naiselle aika painava liikuteltava laite?

        Toisaalta jos avaa suunsa ja pyytää latua niin osaavat väistyä syrjään etteik ukaan ole sen jälkeen jäänyt tieten tahtoen eteen junnaamaan.

        Kaikilla ei ole huomiokyky tilanteeseen yhtä hyvä kuin sillä joka tulee selän takaa tuhahdellen että tilaa nyt kun mä tässä tulen niin aika törkeää kun et mua huomaa ollenkaanvaikka täsä takana tuppisuuna olen seissyt kohta jo 10 sekuntia.

        Kyllä mä niitäkin tajuan. Onhan se helpompi kaksjalkasen väistellä, kun ruveta niitä vaunuja suuvailemaan.

        Mutta oikeestaan mua nyppii eniten se,(eikä ne ole hyökkäysvaunuja yleensä) että ei anneta tulla metrosta ulos, vaan sisääntulijat kävelee syliin.


      • oona.

        Hei, kiitos nauruista!:)

        "Hyökkäysvaunut...!":):)


        LOL!


    • pikkulasta hoitava nainen joutuu kokemaan melkoista stressiä ja se purkaantuu jotenkin.


      "Tosin lastenvaunuja ei saisi käyttää agression välineenä"


      MarttyyriMallari-TTt

      • olet kanssa

        yksi vitun idiootti. Vaikka olevinasi *fiksu*


      • olet kanssa kirjoitti:

        yksi vitun idiootti. Vaikka olevinasi *fiksu*

        olla idiootti, mutta tiedän aika tarkkaan että
        lastaan hoivaava nainen joutua aika lujille joissain tapauksissa.


        "Itkua 24/7"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Penskat on rasittavia idiootteja usein. Niille tulee ärjyttyä usein. Okei, se on väärin - mutta sellaista se on kun kiukuttaa. Tiedättekö miltä tuntuu kun kakara kielloista huolimatta menee 85:nnen kerran räpläämään subbarin säätöpaneelia? Noista 85:stä kerrasta 75 kertaa se on istunut rangaistustuolissa. Ja ei mene kaaliin että niihin namiskoihin ja vääntimiin ei kosketa.

      Kyllä sitä jossain vaiheessa keittää yli. Sama paska kun toistuu kaikissa asioissa päivästä toiseen niin sitä oppii karjumaan ne pikkudemonit ruotuun. Se suuttumus livahtaa taloon vaivihkaa. Koska kynnys idiotismien suhteen on oltava varsin matala. Tarkoitan, kun kakara on tunkemassa niitä sukkapuikkoja sinne pistorasiaan niin kyllä se kannattaa karjua itkemään, suuttumus on työkalu(kin).

      Sitten sitä viettää niiden muksujen kanssa aikaa, oppii rähjäämään kun asiat ei mee oman järjen mukaan vaan idiotismi kukkii. Äkkiäkö siitä hyppää rähjäämään myös toisille idiooteille. Tientukkeille tai muuten pälleille. (Virnistelen nyt gek-kon kauppakärryrähjäämiselle.)

      Ainiin. Ja sitten voi olla että jos se nainen on eronnutkin vielä niin se ei oo saanut laatuseksiä aikakausiin. Ihmekös että kiukuttaa.

      Tulee jotenkin hämmentynyt olo jos exälläni ei keitä pääpuuro pohjaan pari kertaa kun nähdään toisiamme. Siihen tottuu... :)

      Jotain tälläistä?

      • taas sai niin makeet naurut ettei voi olla kiittämättä :D

        -Idiotismin armoilla-


      • äiskävaan

        Mahtavaa tekstiä kukkomies! Väistämättä tuli hymy naamalle kun mainitsit nuo pikkudemonit :D aika hyvä ilmaisu. Ja voin omasta kokemuksesta kertoo että mä kyllä ehdin ja jaksan ihmisiä (niitä pällejä ja muita tientukkeita) väistellä ihan hyvillä mielin vaikka rattaita työntelenkin. Mut tosiaan sillon kun uhmaikäinen heittäytyy mahdottomaksi ulkona ollessa niin kyllä siinä tahtoo muiden ihmisten huomioiminen jäädä hiukan taka-alalle.. Että ei millään pahalla ihmiset, mut koittakaa itte taistella pari-kolmevuotias voimanpesä takasin ruotuun kun pääsee vauhtiin.
        Että enimmäkseen mukavaa, mut ehkä se johtuukin siitä ettei ole eronnut ja saa seksiäkin vielä n. 5,9 kertaa viikossa *reps*
        =D Että semmosta.


      • BlackKitten

        Olet NIIN oikeassa :) Repesin väkisin nauramaan kun luin, toi oli niin mun elämästä....


      • Tristar

        olevani ainut jolla on pokkaa sanoa lapsiaan demoneiksi :D :D *tuulettaa*

        ***


    • kuvittelee,että niiltä vaaditaan täydellisyyttä..tai ehkä vaaditaankin. Pitää olla ulkoisesti edustava, psyykkisesti tasapainossa ja iloinen. Pitää edetä uralla, olla sosiaalinen eli pitää yllä mahdollisimman laajaa ystäväverkostoa. Pitää ehtiä harrastaa, olla hyvä vaimo, kuuliainen tytär ja ennen kaikkea aivan loistavan täydellinen pullantuoksuinen ja lempeä äiti kahdeksalle lapselle 24/7. Ja mitäköhän kaikkea vielä...

      Se kuka noiden vaatimusten alaisena stressaa on varmasti repeää jossain vaiheessa ja on onneton, ei ihminen pysty tuohon kaikkeen. Maalaisjärki..sen kun vaan muistais. En mäkään ole täydellinen äiti; toisinaan räyhään ja hermostun, en oikein osaa kokata saatika leipoa jne..mutta kyllä mun lapsi on onnellinen, se on pääasia :) Siitä mä nään,että vaikka en täydellinen olekkaan niin omalle lapselleni olen paras mahdollinen.

      • "Siitä mä nään,että vaikka en täydellinen olekkaan niin omalle lapselleni olen paras mahdollinen."

        Emme ole täällä kasvattamassa lapsistamme täydellisiä, vaan olemme kasvattamassa heistä ihmisiä.

        - Kukko

        ps. kahdesti kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1805
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      86
      1072
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      943
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      192
      802
    Aihe