silloin kun joku rekatuista kirjoittaa tänne olettaen että hänen viestiinsä tulee lukemattomia
vastauksia ja sitten käykin niin, että ketään ei
noteeraa tätä hänen itsesäälissä rypevää esseetä.
"Vahingon ilo on paras ilo"
MarttyyriMallari-TTT
Tunnen myötähäpeää...
10
467
Vastaukset
Must alkaa tosissaan tuntua siltä, että mä oon liian vanha tähän paskaan.
- Ruusi
Sinun taidokkaasti laaditut pienimuotoiset ilotulituksesi luovat ryhtiä tähän palstaan!
*olen k......a* - juuri..
sinulle ole käynyt kovin usein näin..
"hihhihihohohhoohhohohhahahah"- sanoja palstan
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ymmärsit viestini sanoman
"Ei naurata"
MarttyyriMallari-TTthullulle toiselta hullulta.
Määrä ei tässäkään asiassa korvaa laatua.
"Laatu täytyy vaan tunnistaa paskan joukosta"
- sirpamaikkarilta
alkaa sitten kirjautumaan ulos ensin jos vielä uskallan ryhtyä aloitusta tekemään.
"Sääli on sairautta"
Itsesäälissä rypevä suomalainen akka - la.ra
on hassu tunne, koska se on hyvin kaukana mistään rationaalisesta.
Ihminen vain heijastaa omia tunteitaan, odotuksiaan ja ajatuksiaan ja siten kokee, että toinen tuntee samoin kuin itse tuntisi vastaavassa tilanteessa.
Siitä on mahdollista päästä yli.- Vii
Mihin perustat sanomasi?
- la.ra
Vii kirjoitti:
Mihin perustat sanomasi?
lukemaani ja viimeisen kohdan omaan kokemukseen.
la.ra kirjoitti:
lukemaani ja viimeisen kohdan omaan kokemukseen.
ymmärsitkö nyt itsekään mitä kirjoitit.
"Minä hieman epäilen"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974832
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1714509Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?884244Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162688Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442207
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881769
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91757