Huomion hakuun tämä koko juttu perustuu ja se on ihan ok, mutta kannattaa aina miettiä mitä kirjoittaa ettei sitten jälkeen päin kaduta.
http://www.youtube.com/watch?v=9YWR-4NCsrc&feature=related
"Terveisiä vakuutusmiehelle"
MarttyyriMallari-TTt
Palstalla esiintyminen
7
364
Vastaukset
näköinen tuo Maija Vilkkumaa ja biisikin oli todella surkea.
"Tätähän minä juuri tarkoitin"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
näköinen tuo Maija Vilkkumaa ja biisikin oli todella surkea.
"Tätähän minä juuri tarkoitin"
MarttyyriMallari-TTtmeni harakoille ja kertoi sinun olevan ulkonäkökeskeinen.
runontaja kirjoitti:
meni harakoille ja kertoi sinun olevan ulkonäkökeskeinen.
se sinun pointti sitten oli!
"Ei tarvi ujostella"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
se sinun pointti sitten oli!
"Ei tarvi ujostella"
MarttyyriMallari-TTtoli ja meni. En siis enää muista.
- sirpamaikkarilta
sitä aina yrittää muistaa. Aina ei vaan pysty pidättelemään niitä kiihkeimpiä tunteitansa.
"Tunteita ja tuoksuja"
Tunteva suomalainen akka Mä oon tgaas ajatellu, että tää perustuu enemmän huomionantoon, koska jokainen itse valitsee ne tyypit ja aiheet joille antaa sitä huomiota.
Siinä vaiheessa alkaa mennä tosissaan huomionhauksi, kun alkaa olla viis alotusta etusivulla. Tottahan sellaselle kerjäläiselle vähä sitä huomiota pitää antaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241895Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔561743- 301440
- 701116
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22915- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176857