Mikä helvetti teitä vaivaa? Täällä imitoidaan mitättömyyksiä ja suosituinta kirjoittajaa
ei ole kunnioitettu samalla eleellä *kyyneleet valuvat* Tähän päättyi yhteistyömme, saatana!
http://www.youtube.com/watch?v=pRHpPqm7kzI&feature=related
"Hyvästi!"
MarttyyriMallari-TTt
*Olen loukkaantunut*
13
542
Vastaukset
- moinen loukkaantuminen?
Että sua ei mainittu palstan viisaimmaksi?
vaan olen loukkaantunut siitä että minua ei ole imitoitu täällä kuin muutaman kerran ja silloinkin todella surkeasti :(
"Näkemiin"
MarttyyriMallari-TTt- palstalaiset
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
vaan olen loukkaantunut siitä että minua ei ole imitoitu täällä kuin muutaman kerran ja silloinkin todella surkeasti :(
"Näkemiin"
MarttyyriMallari-TTton luopuneet sinun imitoinnista kunnioituksesta sinuun?
"Älä ole viisas. Ole viisaus"
- sirpamaikkarilta
yksin omaan vaan siitä että kukaan ei pysty matkimaan sun liiallisen älykästä kirjoittelua. Aiheet vaihtuvat liian nopeasti ja äkkinäisesti että nämä typerykset pystyisivät pysymään perässäsi.
"Älä jätä minua, minä tarvitse sinua!"
Fanittava suomalainen akkaolet ainoa ihminen joka suhtautuu allekirjoittaneeseen täällä ystävällisesti.
"Kiitos siitä kuuluu sinulle"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
olet ainoa ihminen joka suhtautuu allekirjoittaneeseen täällä ystävällisesti.
"Kiitos siitä kuuluu sinulle"
MarttyyriMallari-TTttullu siihen tulokseen että sä olet aivan yhtä umpihullu kuin minäki. Ja älä unohda Rosea.
"Hulluus, connecting people"
Ystävällinen suomalainen akka
- la.ra.
Olenko mielestäsi mitättömyys? :)
ETTÄ EI SIINÄ MITÄÄN!!! :D :D
VOI WIDDU!!! :Pkirjoitukseni oli parodiaa ja allekirjoittanutta siinä pilkattiin :)
"Ei missään nimessä sinua"
MarttyyriMallari-TTt- runontaja.
kirjoitukseni oli parodiaa ja allekirjoittanutta siinä pilkattiin :)
"Ei missään nimessä sinua"
MarttyyriMallari-TTtNo eihän siinä sitten mitään onkelmia ole!
VOI WIDDU!!!
- Jatta
minä suutelen kyyneleet poskiltasi.
*Dont cry!*- SupremeSatan.
pilkaat muita kirjoittajia? Minä en halua joutua imitaatorien uhriksi ja muutenkin homma kusee.
- relaxed__eyes
pohojaalaasen varpahille ja saat katua sitä!
Valjaastaan hevosen ja tullaan etelähän kostoreissul!
VOI WIDDU :P - e.W
Nyt mun on kyllä pakko antaa sulle tunnustusta. Olet sä kyllä omansalaisesi chillaaja sinäkin.:D Ei VOI muuta sanoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785