Se nyt ei ole temppu eikä mikää ja olen ite joutunu parii otteesee kokemaa jutun ku oma kultsu viedää vierelt :)
Varatun miehen iskeminen
17
578
Vastaukset
- scale
se vaan päättää lähteä. Päätös on sen.
- vänkyrä-nainen
Aloittajan ajatus perustuu taas siihen, et mies olis ihan tahdoton olento, jolla ei ois omaa tahtoa ja omia ajatuksia ollenkaan.
Jos mies haluaa suhteesta pois, ni se lähtee vaikkei sitä 'toista naistakaan" ees olisi. - scale
vänkyrä-nainen kirjoitti:
Aloittajan ajatus perustuu taas siihen, et mies olis ihan tahdoton olento, jolla ei ois omaa tahtoa ja omia ajatuksia ollenkaan.
Jos mies haluaa suhteesta pois, ni se lähtee vaikkei sitä 'toista naistakaan" ees olisi.toimii molemmin päin, kyllä äijiltäkin ne naiset "viedään". Kai se on helpompi ajatella niin, kuin että se perkele kyllästy ja lähti.
- rapiskarpalo
ei ketään viedä päätös on aina lähtijän.
- vänkyrä-nainen
scale kirjoitti:
toimii molemmin päin, kyllä äijiltäkin ne naiset "viedään". Kai se on helpompi ajatella niin, kuin että se perkele kyllästy ja lähti.
musta aina ois silti helpompi sulattaa ajatus, ettei mua ainakaan kukaan tulisi koskaan jättämään kenenkään toisen naisen takia, vaan mielummin haluisin uskoa et oon ollut se ykkösnainen sille miehelle ihan meidän loppuumme asti.
- scale
vänkyrä-nainen kirjoitti:
musta aina ois silti helpompi sulattaa ajatus, ettei mua ainakaan kukaan tulisi koskaan jättämään kenenkään toisen naisen takia, vaan mielummin haluisin uskoa et oon ollut se ykkösnainen sille miehelle ihan meidän loppuumme asti.
Meidän onni oli täydellistä ja minä olen ihana puoliso ja kaikin puolin haluttava kaikkien unelmakumppani.
Mutta paratiisiimme ui käärme joka kavalasti vietteli puolisoni kuiskuttelemalla kuin seireeni sen korvaan.........
Silloin sen paskan saa kaadettua sen "liitonrikkojan" niskaan (ite kun sitä on täydellinen) tässä se mun pointti. - vänkyrä-nainen
scale kirjoitti:
Meidän onni oli täydellistä ja minä olen ihana puoliso ja kaikin puolin haluttava kaikkien unelmakumppani.
Mutta paratiisiimme ui käärme joka kavalasti vietteli puolisoni kuiskuttelemalla kuin seireeni sen korvaan.........
Silloin sen paskan saa kaadettua sen "liitonrikkojan" niskaan (ite kun sitä on täydellinen) tässä se mun pointti.Uskon, et voisin itsekin ajatella noin, jos olisin vastaavassa tilanteessa ollut/tulisin joskus olemaan. Ei voi tietää, ennenkuin sen kokee.
- scale
rapiskarpalo kirjoitti:
ei ketään viedä päätös on aina lähtijän.
ketään ei pysty kyttäämällä pitelemään.
Puolisonsa uskollisena pitäminen onnistuu ainoastaan olemalla olemalla niin hyvä, että toiselle ei tulisi mieleenkään mennä vieraisiin.
Jos se ei niin onnistu, niin sitten suhde menee poikki joka tapauksessa, mutta ite on ainakin tehnyt sen, mikä on omissa käsissä.
sinä et ole säästynyt sitten miltään vastoinkäymiseltä :) Noh, kärsi kärsi ja kirkkaammman kruunun saat.
"Vihaan miehiä"
MarttyyriMallari-TTt- e.W
Sä olit se, joka retosteli vetäneensä mua turpiin eräässä keskustelussa, jossa feikki käytti aloituksessa tahallaan samaa nimimerkkiä kuin minä olin pitkään käyttänyt ja mistä suutuin? Jos niin, voisit siinä tapauksessa kenties muuttaa nimimerkkisi "eimikäänhyvinitsensähallintseva(n)":ksi.
"Varatun miehen iskeminen
eimikäänhienohelma (n) 13.5.2008 klo 14.54
Se nyt ei ole temppu eikä mikää ja olen ite joutunu parii otteesee kokemaa jutun ku oma kultsu viedää vierelt :)"
Jaa. En tiiä, onko se "temppu, eikä mikää, ku en ite ole koskaa varattui miehii iskeny".:)
Multa ei myöskään ole koskaan miestä viety. Kerran olen tosin jättänyt yhden syystä, että mies omasi lieviä häntäheikin taipumuksia.älä sitten sekaannu sellaiseen aiheeseen josta sinulla ei ole omakohtaisia kokemuksia ja näin ollen ei mitään tietoakaan :)
"Ja voisit osoittaa ap:ta kohtaan jotain kunnioitusta, kiitos"
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
älä sitten sekaannu sellaiseen aiheeseen josta sinulla ei ole omakohtaisia kokemuksia ja näin ollen ei mitään tietoakaan :)
"Ja voisit osoittaa ap:ta kohtaan jotain kunnioitusta, kiitos"
MarttyyriMallari-TTt.. vähän kunnioitusta minua kohtaan, arvoisa MarttyyriMallari- TTt.
Valitan, mutta ap. ei herätä mussa erityistä kunnioitusta, jos ( huom. jos?) kyseessä on sama kirjoittaja, joka pilkkasi minua aiheetta ja vielä retosteli sillä. Itse ehkä osoitat erityistä kunnioitusta sellaisille. Minä en.
Teen tässä samalla kasvatustyötä.;D *vitsi* Ihmisten pitää kunnioittaa itseään terveellä tavalla. Luot nuorille vääriä asenteita puheillasi, arvoisa MarttyyriMallariTTt.:( Ei ihmisiä pidä opettaa potkimaan itseään päähän tai nöyristelemään sellaisia, jotka eivät sitä ansaitse. Nöyristeleminen on muutenkin takapuolesta. e.W kirjoitti:
.. vähän kunnioitusta minua kohtaan, arvoisa MarttyyriMallari- TTt.
Valitan, mutta ap. ei herätä mussa erityistä kunnioitusta, jos ( huom. jos?) kyseessä on sama kirjoittaja, joka pilkkasi minua aiheetta ja vielä retosteli sillä. Itse ehkä osoitat erityistä kunnioitusta sellaisille. Minä en.
Teen tässä samalla kasvatustyötä.;D *vitsi* Ihmisten pitää kunnioittaa itseään terveellä tavalla. Luot nuorille vääriä asenteita puheillasi, arvoisa MarttyyriMallariTTt.:( Ei ihmisiä pidä opettaa potkimaan itseään päähän tai nöyristelemään sellaisia, jotka eivät sitä ansaitse. Nöyristeleminen on muutenkin takapuolesta.minä osoitankin ja olet oikeasssa siinä että kuka tahansa voisi kirjoittaa rekisteröitymällä nimimerkillä, mutta ap vaikuttaa vilpittömältä ihmiseltä ja siksi vaivauduin puolustamaan häntä.
Ja jos sinä olet kohdellut häntä huonosti niin
kenties olet ansainnutkin saada turpiisi :)
"Kyynisellä asenteella ei saavuta yhtään mitään"
minä osoitankin ja olet oikeasssa siinä että kuka tahansa voisi kirjoittaa rekisteröitymällä nimimerkillä, mutta ap vaikuttaa vilpittömältä ihmiseltä ja siksi vaivauduin puolustamaan häntä.
Ja jos sinä olet kohdellut häntä huonosti niin
kenties olet ansainnutkin saada turpiisi :)
"Kyynisellä asenteella ei saavuta yhtään mitään"
MarttyyriMallari-TTt"Ja jos sinä olet kohdellut häntä huonosti niin
kenties olet ansainnutkin saada turpiisi :)"
Tuskinpa olen. e.W kirjoitti:
"Ja jos sinä olet kohdellut häntä huonosti niin
kenties olet ansainnutkin saada turpiisi :)"
Tuskinpa olen.se on sitten eri asia jos et tahallasi ärsyttänyt, mutta muista että hän on kokenut kovia elämässään.
"Sympatia ei ole heikkoutta"
se on sitten eri asia jos et tahallasi ärsyttänyt, mutta muista että hän on kokenut kovia elämässään.
"Sympatia ei ole heikkoutta"
MarttyyriMallari-TTt..ärsyttänyt tahallisesti. Mainittu tuli pilkkaamaan minua ketjuun, jossa samaa nimimerkiä kuin minä tahallaan käyttänyt ns. feikki jo muutenkin pelleili kustannuksellani.
Sympatia ei ole heikkoutta joo. Olet oikeassa.:) Muistuttaisinn kuitenkin, että on sitä moni muukin kokenut kovia. Kaikki ei vain mainosta kokemuksiaan ( en muuten viittaa ap:hen, ettäkö hän mainostaisi). Toiv. osaa lukea lauserakenteet oikein.;(
ikinä tarvinut varattua iskeä. Suoraan sanottuna ei ole ikinä varatut kiinnostaneet. Mailmahan on pullollaan vapaitakin. Mutta se on jokaisen oma asia kenestä kiinnostuu ja ihastuu..eipä se mulle kuulu jos joku varatun itselleen löytää ja omaksi tahtoo.
Kyllä mua ainakin ottais päähän jos ukkokulta yhtäkkiä häipyis jonkun muun matkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222513Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2212155Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611563Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1781393- 551278
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751076Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa661041Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39942- 34940
- 52914