Pitäisikö linjan vetoa nyt kokoomuksen piirissä vähän selkeyttää. Mielestäni linjan selkeyttämiseksi huumeiden myynti pitäisi sallia, niinkuin prostituutionkin kanssa on. Sen sijaan huumeiden ostaja voitaisiin heittää tyrmään pariksikymmeneksi vuodeksi vapisemaan.
Selkeämmän linjan puolesta, eläköön kokoomus!
"olisi jotain hyötyä viherpeukaloistani"
MarttyyriMallari-Tt
Huumeet & prostituutio
9
323
Vastaukset
Älä viitsi häpäistä perhettämme semi-rasistisilla kyssäreillä.
"Jos jokainen ihminen olisi rikollinen niin mihin sitten tarvittaisiin enää poliisia"
MarttyyriMallari-TTt- -.-.-.-.-
Tylsä ketju.
- Ne siat
Enkä puhu mistään pressajutuista, vaan vaikka Kakolasta. Heillä on varaa huoriin ja sen kyllä huomaa :(
- e.W
..johtuu kenties sitaattiskin? Hortonomista lahjakkuutta?
Vrt. kirjoittamasi:
"Mielestäni linjan selkeyttämiseksi huumeiden myynti pitäisi sallia, niinkuin prostituutionkin kanssa on. Sen sijaan huumeiden ostaja voitaisiin heittää tyrmään pariksikymmeneksi vuodeksi vapisemaan.
Selkeämmän linjan puolesta, eläköön kokoomus!
"olisi jotain hyötyä viherpeukaloistani"
MarttyyriMallari-Tt"
Eiks muuten sillä toisella ( vai mikä nyt oli) ollu yks "tee" enemmän nimimerkissä?on minun nimmarissani yksi tee enemmän ja luulen että tiedät, mutta et tiedosta tätä asiaa itsellesi saatikka sitten muille :)
"Sinusta on moneksi"
MarttyyriMallari-TTt- e.W
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
on minun nimmarissani yksi tee enemmän ja luulen että tiedät, mutta et tiedosta tätä asiaa itsellesi saatikka sitten muille :)
"Sinusta on moneksi"
MarttyyriMallari-TTt"e.W...
MarttyyriMallari-TTt 14.5.2008 klo 02.11
on minun nimmarissani yksi tee enemmän ja luulen että tiedät, mutta et tiedosta tätä asiaa itsellesi saatikka sitten muille :) "
Himmeä lause, etten sanoisi.
Öitä kuitenkin.:) e.W kirjoitti:
"e.W...
MarttyyriMallari-TTt 14.5.2008 klo 02.11
on minun nimmarissani yksi tee enemmän ja luulen että tiedät, mutta et tiedosta tätä asiaa itsellesi saatikka sitten muille :) "
Himmeä lause, etten sanoisi.
Öitä kuitenkin.:)öitä vaan sullekin ja jatketaan huomenna tai oikeastaan jo tänään siitä mihin nyt jäätiin.
Ps: kaiketi ymmärrät että tunnistan eri kirjoittajien tyylit ja vaikka joku yrittäisi
hämätäkkin niin sekään ei auta :)
"Toki voin myös erehtyä sinun tapauksessa, mutta
se olisi sitten eka kerta"
MarttyyriMallari-TTt- e.W
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
öitä vaan sullekin ja jatketaan huomenna tai oikeastaan jo tänään siitä mihin nyt jäätiin.
Ps: kaiketi ymmärrät että tunnistan eri kirjoittajien tyylit ja vaikka joku yrittäisi
hämätäkkin niin sekään ei auta :)
"Toki voin myös erehtyä sinun tapauksessa, mutta
se olisi sitten eka kerta"
MarttyyriMallari-TTtEi joo pitäny tulla tänään palstalle. Pitäis nytkin siivota kämppä, kun oon matkalle lähdössä huomenna... Tää on outo lause:
"Ps: kaiketi ymmärrät että tunnistan eri kirjoittajien tyylit ja vaikka joku yrittäisi
hämätäkkin niin sekään ei auta :)"
Epäilen, epäilen. Sunhan täytyis päivystää palstalla 24/7, jos niin tarkkaan muka "tunnistelet" tyylejä tai muuten omata jotakin sellaista, mikä ei tavallista ole. Onks täällä muuten oikeasti sellasia palstaper..ttejä, jotka muuttelee kirjoitustyyliään tietoisesti?;D Kysyn, kun sähän sanot tietäväs kaiken.:)
Kiinnitä muuten huomiota tohon k-kirjaimen käyttöön sanoissa: mäkin aloin nyt kiinnittää huomiota kirjoitustyyleihin tässä, esimerkkisi kannustamana.:) Palstalla on aika paljon näitä "hämätäKKin", yrittääKKin, mennäKKin-tyyppejä. Em. sanoja ei muuten kirjoiteta kahdella koolla.
- Martsa :
saada jotain tolkkua näihin aloituksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222513Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2212155Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611563Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1781393- 551278
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751076Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa661041Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39942- 34940
- 52914