olen työpaikallani huomannut että yksi työ kaverini mustamaalaa mua selkäni takana jo jonkun aikaa.ja tässä ei ole mistään vainoharhaisuudesta kyse kun hän on jo muutaman kerran jäänyt kiinni,mutta olen aika ujo ja hiljainen enkä ole tiennyt kuinka tulisi toimia tässä tilanteessa.olen mennyt kai jotenkin hämilleni siitä.hän käyttäytyy työ asioissa ihan ystävällisesti,mutta tässä muutamia esimerkkejä kuinka hän toimii selkäni takana.olemme menossa syömään työpaikalla porukalla ruokalaan ja tämä kaveri tulee perässäni ruoka jonossa ja juttelee kavereilleen."kuinka joku työ asia mennyt ihan vituiks",ja sanoo että "tässä" on syy siihen ja samalla vahingossa katson taakseni ja huomaan kuinka hän osoittaa sormellaan minua.luullen tietysti että en huomaa tätä tapahtumaa.toinen esimerkki:olemme menossa työpaikkamme tupakointi tilaan porukalla ja hän yleensä istuu viereeni.hän nojaa tuolin selkänojaan sen verran reilusti että menenetän ns.katse yhteyden kunnes huomaan että muut työkaverini nauravat hieman vaivaantuneena,ja samalla katson tätä vieressä istuvaa kaveria,niin hän ilmeisesti matkii ilmeitäni ,kun se naaman vääntely loppuu samantien.tässä pari esimerkkiä ja onhan niitä muita vaikka kuinka paljon mutta en jaksa niitä tähän nyt kirjoittaa.mut oon kyl huomannut et tää sama kaveri on joskus aikoinaan tehnyt pilaa muistakin työkavereistaan.on tullut vaan nyt viime aikoina mieleen että olenko liian ankara jos nostan niin sanotusti kissan pöydälle jossain tauolla joskus,kun sattuu että hän alkaa väänteleen taas naamaansa ja ympärillä istuu ,vaikka näitä muita kavereita kenestä hän on tehnyt pilkkaa joskus."jos sanon vaikka matkitko tuota kakea välillä kun olet niin hyvä siinä".tietysti tämän "kaken" kuullen,jos teillä jollain on vaastaavia kokemuksia työpaikollannne ja olette selvinneet niistä.niin olisin todella kiitollinen jos kertoisitte miten olette toimineet
kuinka mun tulis
3
520
Vastaukset
Tuontyyppistähän sekin monasti on.
- henkistä
piinaa,ja tämä kaveri on kouliintunut tekemään sitä.Hän hakee kai kaikkein heikoimman osapuolen uhrikseen ja kokemattomamman? Ei tuollaisia Sirkuspellejä oikein tarvita työpaikoilla temppuilemaan toisten kustannuksella.Asia olisi kai lähimmän esimiehen? Ellei hän näe tarpeelliseksi,on siellä varmaan muitakin tahoja?Tuo haittaa kuitenkin työtäsi,ja jos tuon pellen häirintä on tärkeämpää kuin työrauhasi,on se sitten sensortin työmaa,että parempikin voisi olla?Jotkut tuollaiset tyypit hakevat suosiota näin työkavereiltaan kasvattaakseen itsettuntoa? Ovat usein myös melko ristiriitaisia ja heikkoja sisältään.Kateus voi olla myös syynä,ulkoisin tms. perustein.Hän kokee sinut paremmaksi,ja yrittää syödä sinua ärsyttämällä sinut riehumaan jne.Ei katujen kakarat,joihin ei laki ole koskaan ulottunut,aikustu niin nopeaan ihmisten tavoille.Mutta silloin heillä on jo enemmän velvoitteita lakiinnähden.Pellejä on aina pidetty hauskoina miehinä,kun ei pilkka ole osunut omaan nilkkaan itsekkullakin.
Ole piittaamatta tai räsähdä kaikkien kuullen oikein kunnolla niin että hän nolostuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429