kuvianne ja linkkejänne?
Miksi vaihtelette
23
1054
Vastaukset
- monte1
ku me pystymme siihen.
Kukas nyt sitten on vaihtanut?
- vaihtaneet
sekä Emanuela.
- Papeete1
Kuka niitä samoja jaksaa kauaa kattella. Tilanteet yms muuttuu ja on myös kiva päivitellä sivuakin välillä.
- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Kuuluuko uutta?
Mitään kummempia. Yritän kerätä voimia jaksaakseni lähteä kauppaan ruuanhakuun ettei käy ku eilen. Nukahdin varmaan klo 17.00, ja heräsin 21.00 jälkeen eikä talossa ollut ruokaa!! Oli sitten kiva kekkuloida jonkun leivän voimin :D
Yritän ettei nyt käy samoin. Onse kumma ettei meinaa mitään jaksaa tehdä, ku muksut on poissa eikä tosiaan tarvikkaan tehdä :) Papeete1 kirjoitti:
Mitään kummempia. Yritän kerätä voimia jaksaakseni lähteä kauppaan ruuanhakuun ettei käy ku eilen. Nukahdin varmaan klo 17.00, ja heräsin 21.00 jälkeen eikä talossa ollut ruokaa!! Oli sitten kiva kekkuloida jonkun leivän voimin :D
Yritän ettei nyt käy samoin. Onse kumma ettei meinaa mitään jaksaa tehdä, ku muksut on poissa eikä tosiaan tarvikkaan tehdä :)Ja makaronia on jostain syystä tyhjimmissäkin kaapeissa. Jos sattuu olemaan vielä purkki tonnikalaa, niin siinähän on jo vaikea valita kumpaa laittaa.
Vilkaisepa huviksesi muuten tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036787957- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Ja makaronia on jostain syystä tyhjimmissäkin kaapeissa. Jos sattuu olemaan vielä purkki tonnikalaa, niin siinähän on jo vaikea valita kumpaa laittaa.
Vilkaisepa huviksesi muuten tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036787957Jaksa nyt niin monimutkaisia alkaa keskellä yötä vääntään :)
Joo, mä kattelin sitä. Selvää pässinlihaa. Mä vähän välttelen provoja kun en peruslaiskana jaksa vääntää. Tai jaksan mutta ne onnettomat ei tee useasti tarpeeksi hyvää provoa jotta innostuisin :) Papeete1 kirjoitti:
Jaksa nyt niin monimutkaisia alkaa keskellä yötä vääntään :)
Joo, mä kattelin sitä. Selvää pässinlihaa. Mä vähän välttelen provoja kun en peruslaiskana jaksa vääntää. Tai jaksan mutta ne onnettomat ei tee useasti tarpeeksi hyvää provoa jotta innostuisin :)Mitäs mieltä olet kuka tuon takana oikeasti on. Minulla on edelleen vahva tunne (itseasiassa en edes epäile enää).
- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Mitäs mieltä olet kuka tuon takana oikeasti on. Minulla on edelleen vahva tunne (itseasiassa en edes epäile enää).
Yksi suosikkini on myytikki, siis se joka niitä kuva-arvosteluja laittaa :)
Papeete1 kirjoitti:
Yksi suosikkini on myytikki, siis se joka niitä kuva-arvosteluja laittaa :)
Ovelampaa vaihtoehtoa ja niitä on vähän. Pitäisi kyllä tarkistaa myytikinkin tyyli paremmin, sillä voi kuulua samaan sarjaan.
- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Ovelampaa vaihtoehtoa ja niitä on vähän. Pitäisi kyllä tarkistaa myytikinkin tyyli paremmin, sillä voi kuulua samaan sarjaan.
Tyyppiä mäkin epäilen ja yksi on "tunnettu" rekattu nikki. Tyyli sillä on vähän samaa mutta se persoona on monta astetta lievempi. Äh, antaa leikkiä. Mä yritän vältellä vaan sitä, ja sen monia persoonia :)
Papeete1 kirjoitti:
Tyyppiä mäkin epäilen ja yksi on "tunnettu" rekattu nikki. Tyyli sillä on vähän samaa mutta se persoona on monta astetta lievempi. Äh, antaa leikkiä. Mä yritän vältellä vaan sitä, ja sen monia persoonia :)
Jatketaan tarkkailua. Kyllä se kohta myöntää kun haluaa kuitenkin kaikkien tietävän miten pitkään on jo koko palstaa hämännyt.
- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Jatketaan tarkkailua. Kyllä se kohta myöntää kun haluaa kuitenkin kaikkien tietävän miten pitkään on jo koko palstaa hämännyt.
Tai sitten alkaa taas salaliittoteorioiden kehittelijäksi ja vainoharhaiseksi haukkuminen, jos osuu liian lähelle arvioinnessa. Mä yleensä seuraan hiljaa yksikseni miten näyttää.
Tossa on sulle myytikin viimeisempiä
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=Miehen logiikka&poster=myytikki&sort=relevance&fixed_interval_time=0&search_interval=exact&sd=01&sm=06&sy=2008&ed=26&em=7&ey=2008&hpp=25 Papeete1 kirjoitti:
Tai sitten alkaa taas salaliittoteorioiden kehittelijäksi ja vainoharhaiseksi haukkuminen, jos osuu liian lähelle arvioinnessa. Mä yleensä seuraan hiljaa yksikseni miten näyttää.
Tossa on sulle myytikin viimeisempiä
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=Miehen logiikka&poster=myytikki&sort=relevance&fixed_interval_time=0&search_interval=exact&sd=01&sm=06&sy=2008&ed=26&em=7&ey=2008&hpp=25Ainakin Myytikki riitelee puskista itsensä kanssa. Näyttäisi myös olevan Hienohelma, mutta juuri nyt nukuttaa, enkä ole terävimmilläni.
Täytyy pohtia ja odotella.- kuvan?
eikös tuo ole jo vuoden vanha?
- Papeete1
kuvan? kirjoitti:
eikös tuo ole jo vuoden vanha?
Viime kesältä. Vaihdan kun kuvaajat ilmaantuu maisemiin kameran kanssa.
jotta joillakin on siinä ihmettelemistä!
Sitä mukaan vaihtelen, kun uudistusta näyttää kaipaavan.
Samat linkit olleet ja pidempään... Ainakin kukauden ajan.eipä ole tullutkaan vaihdeltua vissiin vuoteen yhtään mitään galleriasivulle. Pitäsköhä vaihtaa tai lisätä jotain sinne? Eipä taida jaksaa, ku täältähän 'se kaikki' on luettavissa.
- la.ra
Jos pitää näkyvillä olevaa galleriasivua niin on mielestäni velvollinenkin pitämään sen ajan tasalla.
virkistää.. Tottumuksesta tulee kuvia vaihdeltua epässäännöllisin väliajoin.. Välillä koko sivu kiinnikin, lähinnä silloin kun olen pidempäänn poissa kuvioista tai tunnen että se on tarpeetonta... Ja linkeistä vaihtuu lähinnä musiikkilinkit, koska kaikkea hyvää musiikkia ei voi kerralla linkittää ja musiikin avulla voi ilmaista omiakin hetken tuntemuksia..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454