Kaverimies sanoi, ei ihan vakavalla naamalla: "jos olisin nuorempi, niin saattaisin ruveta iskemään sinua"
Tarkoittikohan ihan sitä mitä sanoi, vai olikohan rivien välissä jotain? Ikäeroa on aika paljon.
Mitä mies
7
359
Vastaukset
Lukee tässä tapauksessa "Vai haittaisiko tämä sinua tällä nykyisellä ikäerolla".
Ratikkakuski kirjoitti:
Tai sitten rivien välissä lukee, ettei ikäero ainakaan lihallisen iloittelun este ole.
Joka tapauksessa kierretty kysymys. Tarkoituksen vakavuutta ei tosiaan pysty tuosta päättelemään.
buddy-love kirjoitti:
Joka tapauksessa kierretty kysymys. Tarkoituksen vakavuutta ei tosiaan pysty tuosta päättelemään.
Kummallista, miten aina muuten niin tietäväiset naiset ovat kysyneet tätä samaa ennenkin.
- toisin sanoen
Ratikkakuski kirjoitti:
Tai sitten rivien välissä lukee, ettei ikäero ainakaan lihallisen iloittelun este ole.
Tiedät mistä saa, jos halutus iskee...
- dayum
Ei tarkoittanut muuta kuin että olet ok-likka hänen mielestään / ehkä kehui omalla tavallaan sinua.
Nyt olet kuullut kaikki todennäköiset vaihtoehdot.
Miksi mietit tuollaisia, siksikö että nyt ehkä mahdollisesti haalean vihreään vivahtavan valon nähtyäsi uskallat alkaa miettimään jotain muuta "kuin kaveruutta" kyseisen miehen kanssa? Haluat muuten pelata aina varmanpäälle, olet passiivinen miesten suhteen, mutta nyt, nyt ehkä sitten voisit vähän rohkaista mieltäsi? - k32v
sitä häirää niitte ikäero, selkeetä. mut se tykkäis siitä, se olis kans selkeetä, et vähintää kiinnostunu ja sillee.
mut sit se saattais miettii mitä muut ajattelis.
tarkoitti varmaa iha sitä mitä sano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477