la.ra: koirajutut
SupremeSatan: paskapäiväkirja.
Papeete1: 20 v. poikaystis
cookos: syvälliset aloitukset
MarttyyriMallari-TTt: Ufo-hyökkäyksen kohteena
Huonoimmat kirjoitukset kautta aikojen
21
757
Vastaukset
Voisiko tämän sinun aloituksesi liittää listan jatkoksi?
- ...
..tyhmä kommentti tää:
"Uusi ehdotus
Ratikkakuski 26.7.2008 klo 17.20
Voisiko tämän sinun aloituksesi liittää listan jatkoksi? "
Tossa aloituksessa ei nähdäkseni ollut kysymys siitä, että kirjoittajia arvosteltaisiin, vai luinko muka väärin? Mielipiteensä saa kai jokainen ilmaista, vai eikö muka saa? Yritätkö estää mielipiteen ilmaisua? Ei kait kenenkään itsetunto niin keskustelupalstan varassa ole, että kerma jäätyy perseeseen kiinni heti siitäkin, jos tulee _asioihin_ liittyvää kritiikkiä, vai onko muka?
Jos asia on siten, niin anna mun *jälleen* nauraa!
Koko ketjua en kyllä ole lukenut, vaan ainoastaan aloituksen ja sinun kommenttisi.
-e.W
Ps. Ennen kuin joku mahdollisen kajahtanut saa luuloja päähänsä, on mun kai lisäksi pakko vielä ilmoittaa, että en itse ole ketjun aloittaja.:) *päivää, päivää palstan kanssa...* - ...
... kirjoitti:
..tyhmä kommentti tää:
"Uusi ehdotus
Ratikkakuski 26.7.2008 klo 17.20
Voisiko tämän sinun aloituksesi liittää listan jatkoksi? "
Tossa aloituksessa ei nähdäkseni ollut kysymys siitä, että kirjoittajia arvosteltaisiin, vai luinko muka väärin? Mielipiteensä saa kai jokainen ilmaista, vai eikö muka saa? Yritätkö estää mielipiteen ilmaisua? Ei kait kenenkään itsetunto niin keskustelupalstan varassa ole, että kerma jäätyy perseeseen kiinni heti siitäkin, jos tulee _asioihin_ liittyvää kritiikkiä, vai onko muka?
Jos asia on siten, niin anna mun *jälleen* nauraa!
Koko ketjua en kyllä ole lukenut, vaan ainoastaan aloituksen ja sinun kommenttisi.
-e.W
Ps. Ennen kuin joku mahdollisen kajahtanut saa luuloja päähänsä, on mun kai lisäksi pakko vielä ilmoittaa, että en itse ole ketjun aloittaja.:) *päivää, päivää palstan kanssa...*Luin aloituksen uudelleen ja korjaan sen verran, että kyllä ainakin nimim. "cookoksen" kohdalla on kyse kirjoittajan arvostelemisesta. Eräällä tapaahan tossa aloituksessa kyseenalaistetaan nimim. cookoksen syvällisyys _kokonaisuudessaan_. ( "Syvällisyys" on käsitteenä ihmisen persoonaan kokonaisuutena liittyvä juttu) Siitä aloittajan kommentista en erityisesti pidä.
Muiden kohdalla aloittaja kuitenkin pitäytyi asiallisena: Hän ei ilmeisesti pidä la.ran "koirajutuista" ( =kritiikki asiallista mielestäni siksi, koska ei koske la.ran persoonaa kokonaisuutena), hän ei pidä Papeeten 20-vuotiasta poikaystävää koskevista jutuista ( = kritiikki ei koske Papeeten persoonaa kokonaisuutena) ja MarttyyriMallarin kohdalla hän viittasi mitä ilmeisimminkin(?) selkeästi vain johonkin yksittäiseen aloitukseen ( = kritiikki ei koske MarttyyriMallarin persoonaa kokonaisuutena).
Jokatapauksessa. Aloituksen aihe näyttäisi ainakin mun lukukyvylläni koskevan huonoimpia _aloituksia_, ei huonoimpia kirjoittajia. Ihmettelen hieman, jos joku erityisesti noista kommenteista jaksaa herneet nenäänsä vetää: Eivät mielestäni ole mitenkään erityisellä tavalla törkeitä, mielestäni. Mielipiteen ilmaisusta kyse.
-e.W
- Papeete1
Se oli 22v!! Että ihan eri juttu ku joku 20v teini.
Mua syrjitään, en ala.
- minä minä minä
minä minä minä". Anna nyt kerrankin toisten nauttia kunniasta.
- monte1
minä minä minä kirjoitti:
minä minä minä kirjoitti:
Lesbofemakkona mun pitää vaatia tasa-arvoa.
- k32v
monte1 kirjoitti:
tää olis melkein unohtanu koko bändin :D
voittajasanotus ;D ;D hähä - vänkyrä-nainen
k32v kirjoitti:
tää olis melkein unohtanu koko bändin :D
voittajasanotus ;D ;D hähäei oo silti ihan klamydian parhaimmistoa mun mielestä. Niillon niin legendaarisia toiset biisit ettei voi muutakun huokasta pitkään...ja hymyillä.
- k32v
vänkyrä-nainen kirjoitti:
ei oo silti ihan klamydian parhaimmistoa mun mielestä. Niillon niin legendaarisia toiset biisit ettei voi muutakun huokasta pitkään...ja hymyillä.
jotenki tänne ;) hähä
joo hyvii muistoi pukkaa
- kirjoitukset :
on kaikki huonoja, vastauksetkin niissä ketjuissa on huonoja ja ala-arvoisia
- monte1
minä voitan tuon kilpailun mennen tullen.
kiva olla paras edes joskus. - k32v
syrjitää. jos yks laitetaa ni kaikki laitetaa.
- tunnistaa
aina siitä, kun esiinnyt naisen nimimerkillä.
Vaikka oletkin mies.
Viet lokaan meidän puskien arvostusta :D- siis...
sama tyyppihän se on väsäilly ja väsäilee näitä aloituksia tänne taas liukuhihnalla. Eiköhän toi sheriffikin" ole niistä yksi.
- cookos
ja niistä oon saanut palstalaista kiitosta. No, jokaisella on oikeus olla omaa mieltä, niin sinullakin ja se on vain sinun mielipiteesi.
Kun katsoo alotuksia, tuskin mun on sieltä heikommasta päästä, en tiedä, mutta kuvittelisin?? Kyllä ne on aina aiheeseen liittyneet`!!! Tekisit itsekin kunnon alotuksen sen sijaan että morkkaat muita.. :)- cookos
tästä hyvästä taisin saada hiivankin, kiitti sulle vaan v*****i!
- sirpamaikkarilta
kyllä yks aka huono kirjotus. En ymmärtäny siitä yhtään.
Mutta anteeksi vain!
Koirajutut. Ne ovat aina kiinnostavia. Jos ei ymmärrä koirien päälle niin on idiootti.
Paskajutut. Paskaaminen on yksi elämän perusedellytyksistä. Ummetuksen kanssa elämä menee hyvin pian vituralleen. Jos ei ymmärrä paskantamisen päälle, niin on idiootti.
Poikaystäväjutut. Kuuluvat myöskin elämän perusedellytyksiin. Ilman nuorta ja jaksavaa miestä, meitä kiukkuisia naisia olisi vieläkin enemmän. Jos ei ymmärrä nuorten miesten päälle, niin on idiootti.
Syvälliset jutut. Mielen lepoa. Aivot saavat muutakin kuin turinatiimin paskachättiä. Jos ei ymmärrä syvällisyyden päälle, niin on idiootti.
Ufojutut! Alienit ovat koska tahansa arkipäivää. Jos luulee maapallon olevan universumin ainoa paikka, jossa on elämää, niin on idiootti. - vänkyrä-nainen
Musta huonoimmat on tietty sellaset, joista en tajuu mitään esim. just jotkut politiikkaan liittyvät tai autoihin liittyvät ja kaikki semmoset.
Noista taas koirajutut toimii aina - jakavat hyvin porukan kahtia.
No paskajutut nyt ei oo kovin lähellä mun sydäntä mut ei mulla oo mitään sitä vastaan, jos jollain on.
Syvälliset aloitukset toimii muuten, mut jos oon väsynyt niin en jaksa pohtia koska ei toimi ajatuksenkilku lainkaan.
Ufoista en oo lukenut aloituksia, mut ne tuntuu ihan kivoilta. - Enrique_Lister
Rouva keisarinna, kyllä ehdottomasti rasittavimpia ovat provokatiiviset aloitukset. Sarjassa la.ra ja mustat miehet, mustat miehet Hesassa ja ennen kaikkea "onko nainen miehelle vain pillunkantoteline".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477