Miksi papua pelätään?

siivousrätti

hän saa haukkua estoitta muita, mutta jos erehdyt arvostelemaan häntä, niin saat kuulla kunniasi.

35

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytteli-x

ja naiset pelkää häntä myös :D

• ei nimeä

Jotkut käyttävät papua lyömäaseenaan ja suojakilpenään eli hyväksikäyttävät häntä.

• stalinkissa

kokeillaan nyt sitten mitä tapahtuu :)

Hei Papeete1, kerrotko miksi suhtaudut niin ikävällä tavalla palstatovereihisi?

• Papeete1

En mä suhtaudu ikävästi palstatovereihini. Mä tykkään tooosi monesta ja suurin osakin on ihan vihreellä alueella. Muutamat punaisella olevat on siellä kyllä ihan omasta syystään joten ei kannata sääliä niitä :D

• stalinkissa
        Papeete1 kirjoitti:

En mä suhtaudu ikävästi palstatovereihini. Mä tykkään tooosi monesta ja suurin osakin on ihan vihreellä alueella. Muutamat punaisella olevat on siellä kyllä ihan omasta syystään joten ei kannata sääliä niitä :D

tuohan ei ollut mikään rehellinen vastaus, mutta kukin taplaa tyylillään...

• Papeete1
        stalinkissa kirjoitti:

tuohan ei ollut mikään rehellinen vastaus, mutta kukin taplaa tyylillään...

Kyllä se oli ihan rehellinen vastaus ja sä paljastit tuolla vastauksellasi omat tarkoitusperäsi. Kiitos valaisevasta mokasta :D

• stalinkissa
        Papeete1 kirjoitti:

Kyllä se oli ihan rehellinen vastaus ja sä paljastit tuolla vastauksellasi omat tarkoitusperäsi. Kiitos valaisevasta mokasta :D

no, en lähde kiistelemään kanssasi, mutta muista että mitä kylvät niin sitä niität...

• Papeete1
        stalinkissa kirjoitti:

no, en lähde kiistelemään kanssasi, mutta muista että mitä kylvät niin sitä niität...

Kuten myös sinä :)

• ...
        Papeete1 kirjoitti:

"Muutamat punaisella olevat on siellä kyllä ihan omasta syystään joten ei kannata sääliä niitä :D"

...sitten loukanneet sinua jotenkin?

• ...
        ... kirjoitti:

"Muutamat punaisella olevat on siellä kyllä ihan omasta syystään joten ei kannata sääliä niitä :D"

...sitten loukanneet sinua jotenkin?

Kerro nyt ihmeessä vastaus edellä esittämääni kysymykseen. Eli ovatko ne "punaisella olevat" kirjoittajat jotenkin loukanneet sinua? Perustele KERRANKIN. Vai etkö kykene? Vai onko niin, että sinä vain olet kehitellyt tuollaisen verukkeen?

• Papeete1
        ... kirjoitti:

Kerro nyt ihmeessä vastaus edellä esittämääni kysymykseen. Eli ovatko ne "punaisella olevat" kirjoittajat jotenkin loukanneet sinua? Perustele KERRANKIN. Vai etkö kykene? Vai onko niin, että sinä vain olet kehitellyt tuollaisen verukkeen?

Ei mun tarvi mitään sulle perustella :)

Mutta laitan nyt ihan piruuttani jotta näen miksikä sä saat sen väännettyä, ne on aina hauskoja :) Ei ne oikein ole loukannut, mä harvemmin kerron täällä sellaisia asioita joilla pääsee loukkaan. Suututtaneet vaan eka asiattomalla käytöksellään ja osoittaneet sen jälkeen muutenkin, että ovat sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. En mä irlissäkään siedä mitä vaan keltä vaan, vaan dissaan salamana pois jos tyypistä on jotain haittaa henkisesti tai fyysisesti.
        Mukavaa päivänjatkoa :)

• ed.
        Papeete1 kirjoitti:

Ei mun tarvi mitään sulle perustella :)

Mutta laitan nyt ihan piruuttani jotta näen miksikä sä saat sen väännettyä, ne on aina hauskoja :) Ei ne oikein ole loukannut, mä harvemmin kerron täällä sellaisia asioita joilla pääsee loukkaan. Suututtaneet vaan eka asiattomalla käytöksellään ja osoittaneet sen jälkeen muutenkin, että ovat sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. En mä irlissäkään siedä mitä vaan keltä vaan, vaan dissaan salamana pois jos tyypistä on jotain haittaa henkisesti tai fyysisesti.
        Mukavaa päivänjatkoa :)

"Ei mun tarvi mitään sulle perustella :)"

Tuon arvasinkin. Ihan oman uskottavuutesi kannalta olisi viisasta perustella, muuten annat itsestäsi kuvan että sinussa ei ole mitään vikaa mutta muissa on. (Siksi kai aloittajakin tämän ketjun laati?)

"Mutta laitan nyt ihan piruuttani jotta näen miksikä sä saat sen väännettyä, ne on aina hauskoja :)"

Ne on aina hauskoja? Hmm. Mistä päättelet että olemme muka useinkin keskustelleet?

"Ei ne oikein ole loukannut, mä harvemmin kerron täällä sellaisia asioita joilla pääsee loukkaan. Suututtaneet vaan eka asiattomalla käytöksellään ja osoittaneet sen jälkeen muutenkin, että ovat sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä."

Niin elikkä he ovat kirjoittaneet sinulle viestejä, jotka ovat suututtaneet sinut. Mutta itse et siis ole kirjoittanut heille mitään suututtavaa, vaan he ovat aina aloittaneet...??

• on suomeksi
        ed. kirjoitti:

"Ei mun tarvi mitään sulle perustella :)"

Tuon arvasinkin. Ihan oman uskottavuutesi kannalta olisi viisasta perustella, muuten annat itsestäsi kuvan että sinussa ei ole mitään vikaa mutta muissa on. (Siksi kai aloittajakin tämän ketjun laati?)

"Mutta laitan nyt ihan piruuttani jotta näen miksikä sä saat sen väännettyä, ne on aina hauskoja :)"

Ne on aina hauskoja? Hmm. Mistä päättelet että olemme muka useinkin keskustelleet?

"Ei ne oikein ole loukannut, mä harvemmin kerron täällä sellaisia asioita joilla pääsee loukkaan. Suututtaneet vaan eka asiattomalla käytöksellään ja osoittaneet sen jälkeen muutenkin, että ovat sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä."

Niin elikkä he ovat kirjoittaneet sinulle viestejä, jotka ovat suututtaneet sinut. Mutta itse et siis ole kirjoittanut heille mitään suututtavaa, vaan he ovat aina aloittaneet...??

"En osaa perustella, koska perusteluita ei ole"

• Ei ole noin. Minäkin voin haukkua häntä tässä selän takana laiskaksi ja veltoksi, ja perusteena tietysti se ettei hän vaihtele kuvaansa riittävän usein.

Noin, nyt on Papu haukuttu ja ihan helposti kävi.

Papuu, tuus vähän haukkuu muakin nii menee tasan.

• Papu.

en tuhlaa kuteja tuollaiseen luuseriin.

Loooooooooseeeeeeerrrrrrrr!

• Papu. kirjoitti:

en tuhlaa kuteja tuollaiseen luuseriin.

Loooooooooseeeeeeerrrrrrrr!

Mut jos vaikka jotain täsmällisempää, vaikka että vino nenä tai jotain.

• Papu.
        buddy-love kirjoitti:

Mut jos vaikka jotain täsmällisempää, vaikka että vino nenä tai jotain.

itellä vino nenä/väliseinä. Mitäs vikaa siinä on, luuseri?

• Papeete1

Niin mä olenkin. Mutta se on edelleen se kameraongelma suurin syyllinen :D

En mä keksi nyt mitään, enkä jaksa.. mä olen laiskalla tuulella. Mä olen aivan sanattomaksi hämmästynyt tuosta area51 dokkarista. Vai on se äijä vielä hallituksen agenttikin.. lol :DDD

• Papu. kirjoitti:

itellä vino nenä/väliseinä. Mitäs vikaa siinä on, luuseri?

Kummalla vinompi (ei vain kaikilla on vähän vino ja varsinkin sisältä). Mut mullapa onkin isoja arpia.

(hops, äkillisesti löysin itseni, eli en olekaan juuri nyt hukassa (joo äsken olin))

• Papeete1 kirjoitti:

Niin mä olenkin. Mutta se on edelleen se kameraongelma suurin syyllinen :D

En mä keksi nyt mitään, enkä jaksa.. mä olen laiskalla tuulella. Mä olen aivan sanattomaksi hämmästynyt tuosta area51 dokkarista. Vai on se äijä vielä hallituksen agenttikin.. lol :DDD

Ei ehi kattoon, pitäis pakata ja mennä.

Eikö sulla ole kuvaajia nurkat täynnä. Joka teinillä on kännykamera tai jotain.

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Ei ehi kattoon, pitäis pakata ja mennä.

Eikö sulla ole kuvaajia nurkat täynnä. Joka teinillä on kännykamera tai jotain.

Ne on isällään enkä tiedä koska tulee. Onhan meillä kamerakännyjä ja pari digikameraakin. Toimiva ja uusi on vanhemman tyttären hellässä huomassa. Nuoremman tyttären kamera on hukassa.. kuten aina.
        Täytyy tyytyä odotteleen niitä :D

• Papeete1 kirjoitti:

Ne on isällään enkä tiedä koska tulee. Onhan meillä kamerakännyjä ja pari digikameraakin. Toimiva ja uusi on vanhemman tyttären hellässä huomassa. Nuoremman tyttären kamera on hukassa.. kuten aina.
        Täytyy tyytyä odotteleen niitä :D

Nuoriso tulee ja menee, kiirekin on (kaverin teinejä seuratessa havainnut).

No, vaihtele sitten tiheämpää niin ei tartte munkaan aina sua palstoilla haukkua :)

Se minusta väsätty "lesbofemakko" huvittaa vieläkin (tartteeks sillo alkaa meikkaa samalla ku kirjottaa, ei ku ei ne kumpikaan taida meikata).

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Nuoriso tulee ja menee, kiirekin on (kaverin teinejä seuratessa havainnut).

No, vaihtele sitten tiheämpää niin ei tartte munkaan aina sua palstoilla haukkua :)

Se minusta väsätty "lesbofemakko" huvittaa vieläkin (tartteeks sillo alkaa meikkaa samalla ku kirjottaa, ei ku ei ne kumpikaan taida meikata).

Kaikki femakkoja jotka tänne kirjoittaa. Yksikin hieman vihamielinen mies on ihan tosissaan sitä mieltä että kaikki naiset ovat femuja. Oikein aatteen naisia ilmeisesti :)

Femulesbo on kyllä astetta ärhäkkäämpi määritelmä. Ei tietenkään meikata! Feministit ei meikkaa.. ainakaan ruotsalaiset telaketjulesbofeministit :)

• Papeete1 kirjoitti:

Kaikki femakkoja jotka tänne kirjoittaa. Yksikin hieman vihamielinen mies on ihan tosissaan sitä mieltä että kaikki naiset ovat femuja. Oikein aatteen naisia ilmeisesti :)

Femulesbo on kyllä astetta ärhäkkäämpi määritelmä. Ei tietenkään meikata! Feministit ei meikkaa.. ainakaan ruotsalaiset telaketjulesbofeministit :)

Täytyy hankkia stylisti joka kertoo mikä käy tuohon tyyliin. Ai niin maiharit tietty. Noo koroilla oliski nii hankala kävellä.

Joo ja sit siilitukka. Paksu sormus peukaloon. Mitä vielä. Joku tiukka tatska käteen.

Tässähän pääsee kohta tunnelmaan.

• buddy-love kirjoitti:

Täytyy hankkia stylisti joka kertoo mikä käy tuohon tyyliin. Ai niin maiharit tietty. Noo koroilla oliski nii hankala kävellä.

Joo ja sit siilitukka. Paksu sormus peukaloon. Mitä vielä. Joku tiukka tatska käteen.

Tässähän pääsee kohta tunnelmaan.

Tajusin et tuli äsken luvattua flirtata kaikkien kans tasapuolisesti, niin sehän kattaa myös miehet. Tota tota. Mut en mä voi kun oon lepso et sori kaikki tyypit.

• .-.-

se eukko kyllä saa mollata, mutta häntä ei saa. buahhhaa.

• Papeete1

Keksi parempi :)

• -ehkäpä

sun buddyn tekemä. Vaikuttaa jotenkin fiksoituneen sinuun ja kiusaamis-aiheeseen.

• Papeete1
        -ehkäpä kirjoitti:

sun buddyn tekemä. Vaikuttaa jotenkin fiksoituneen sinuun ja kiusaamis-aiheeseen.

Taitaa olla sun :)

• -ehkäpä
        Papeete1 kirjoitti:

Taitaa olla sun :)

vaikutat herkkäuskoiselta!

• -ehkäpä kirjoitti:

Täälläpä onkin flirtti päällä joka säällä, eli aloituksesta riippumatta se taitaa kääntyä tähän.

Mun täytyy kuitenkin olla tasapuolinen ja flirtata muittenkin kans nii ei tuu isoi riitoi.

• Papeete1
        -ehkäpä kirjoitti:

oon. Ainakin joskus.

• runontaja puskasta

joilla laajempi on tuo oma pieni maailmansa, kysy vaikka Timo Soinilta miksi eläkkeiden perusosaa oli leikattava ja miksi kansanedustajien palkkoja korotettava lama-aikana

• stalkkeri gängi :

se on kuulemma niitä pahamaineisia kuolemanpartioita vai mitä ne nyt oli

• pelkäävät

pikkuiset pojat pelatessaan peliä pää pipinä. Pipipäät pitäisi panna pakkopaitaan. :P

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe