Mikä sinua täällä kiehtoo? Miksi juuri tämä palsta?
1) Olen yksinäinen, kaipaan seuraa
2) Etsin elämänkumppania itselleni
3) Erosin, kaipaan lohdutusta
4) Haluan kertakäyttösuhdetta
5) Olen homo, siksi täällä
6) Olen feministlesbo, siksi täällä
7) Olen ateisti, siksi täällä
8) Olen uskovainen, siksi täällä
9) Olen vonkaaja, siksi täällä
10) Jotain muuta. Mitä?
Miksi olet palstalla-gallup
42
1700
Vastaukset
jotain muuta.
- ,-..-,.,.,
tutkin palstalaisia terraariossaan.
- vänkyrä-nainen
1)
10) Olen "tutustunut" täällä muutamiin niin kivoihin ihmisiin ja on hienoa vaihtaa ajatuksia ja ennenkaikkea päästä sisään heidän ajatusmaailmaansa paremmin.
10) Miehen logiikka on kiehtovaa. Kukapa ei haluaisi ymmärtää miehiä paremmin kuin miehistä kiinnostunut tavallinen heteronainen.:) - Huru-ukko
joko
4), 5) tai 6) Taidan ryhtyä feministilesboksi isona.
Tietysti kohta 6, sillä näinhän se on jo aiemmin tulkittu.
- -ukko-
Mulla on ekan kerran elämässäni oikeesti omaa aikaa. Musta on kiva käyttää sitä aikaa nähdäkseni, mitä ihmiset ajattelevat. Samalla näköjään tarkastelen omaa elämääni eri palstoilla keskustelemalla.
10) Jotain muuta. Mitä?
Täällä on mukava kuluttaa aikaa kun haluaa rentoutua, nauraa, keskustella sekä lukea muiden keskusteluja ja mielipiteitä. Täällä myös saa moniulotteisuutta kun on niin paljon eri mieltä olevia ihmisiä. Voi vaikka alkaa ajattelemaan että " joo, voihan sen jonkin asian nähdä noinkin" ei se oma ajattelutapa ole aina se yks, oikea ja ainoa. :)
(Sitä paitsi mulla on digiboksi rikki enkä voi katsoa telkkaria, ostan kohta uuden. Mut toki pärjään ilman töllöäkin.)- Mr.Kalluppi
Jotenkin uskon, että oot oikeesti olemassa :) Kaikista ei voi tietää. Ihan hyvät perustelut sulla. Juuri noinhan sen pitäis ollakin. Aina ei näytä olevan. Ihan hyvä, että et oo TV-riipuvainen.
Jk. Mitäs nyt työstät taiteesi tähden? Mr.Kalluppi kirjoitti:
Jotenkin uskon, että oot oikeesti olemassa :) Kaikista ei voi tietää. Ihan hyvät perustelut sulla. Juuri noinhan sen pitäis ollakin. Aina ei näytä olevan. Ihan hyvä, että et oo TV-riipuvainen.
Jk. Mitäs nyt työstät taiteesi tähden?on yks pieni kuvitustyö kesken. Pidän nyt pienen tauon muusta kun teen syksyn opetussuunnitelmat taidekouluille missä opetan ja tarviketilaukset. Muutamaan yhteisnäyttelyyn osallistun vielä tämän vuoden puolella mut omia näyttelyitä ei nyt enää ole, vasta ensvuonna.
Ajatuksissa pyörii aina kaikenlaista ja mietiskelen, natustelen ja makustelen yhtä korumuotoilu juttua jonka aloitan talven päälle :) Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.- Mr.Kalluppi
hunaja71 kirjoitti:
on yks pieni kuvitustyö kesken. Pidän nyt pienen tauon muusta kun teen syksyn opetussuunnitelmat taidekouluille missä opetan ja tarviketilaukset. Muutamaan yhteisnäyttelyyn osallistun vielä tämän vuoden puolella mut omia näyttelyitä ei nyt enää ole, vasta ensvuonna.
Ajatuksissa pyörii aina kaikenlaista ja mietiskelen, natustelen ja makustelen yhtä korumuotoilu juttua jonka aloitan talven päälle :) Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.Missä käsientaidoissa olet paras? Tarkoitan siis sitä taiteellisuuttasi. Kerrot omaavasi kaiken mahdollisen taiteellisuuden. Maalaamisesta kultauksiin. Missä olet parhaimmillasi?
Mr.Kalluppi kirjoitti:
Missä käsientaidoissa olet paras? Tarkoitan siis sitä taiteellisuuttasi. Kerrot omaavasi kaiken mahdollisen taiteellisuuden. Maalaamisesta kultauksiin. Missä olet parhaimmillasi?
kun osa kädentaidoista on tekniikkalajia niinkuin kultauskin ja osa on luovaa :)
Kuparisyövytys ja monotypiat ovat kuvataiteessa lempilajini mutta kädentaidoissa taas marmorointi, ootraus ja kultaus sekä koristemaalaus ovat kiehtovia.
Muotoilupuolella taas korumuotoilu ja taas ihan toiseen laitaan huonekalusuunnittelu on antavaa ja minulle ominta. Lavasteiden suunnittelu ja tekeminen on taas mukavampaa kuin puvustaminen jota myös teen.
Oletko samalla alalla? :)
Mikä noista sun 1-10 kohdista oli sun vastaus?- Mr.Kalluppi
hunaja71 kirjoitti:
kun osa kädentaidoista on tekniikkalajia niinkuin kultauskin ja osa on luovaa :)
Kuparisyövytys ja monotypiat ovat kuvataiteessa lempilajini mutta kädentaidoissa taas marmorointi, ootraus ja kultaus sekä koristemaalaus ovat kiehtovia.
Muotoilupuolella taas korumuotoilu ja taas ihan toiseen laitaan huonekalusuunnittelu on antavaa ja minulle ominta. Lavasteiden suunnittelu ja tekeminen on taas mukavampaa kuin puvustaminen jota myös teen.
Oletko samalla alalla? :)
Mikä noista sun 1-10 kohdista oli sun vastaus?Mikä sinua täällä kiehtoo? Miksi juuri tämä palsta?
Kuten aiemmin kerroin, osaavuuteni liittyy lähinnä valokuvaukseen ja toisten tekemien taiteiden ihailemiseen. On minulla silti silmää, en vain pysty näkemäni ikuistamaan, muutoin kuin kameran kautta.
Mitä tulee omaan galluppiini omakohtaisesti niin vastaan kun kerta pyysit.
10) Jotain muuta. En osaa sanoa mitä. Näin vain on. Mr.Kalluppi kirjoitti:
Mikä sinua täällä kiehtoo? Miksi juuri tämä palsta?
Kuten aiemmin kerroin, osaavuuteni liittyy lähinnä valokuvaukseen ja toisten tekemien taiteiden ihailemiseen. On minulla silti silmää, en vain pysty näkemäni ikuistamaan, muutoin kuin kameran kautta.
Mitä tulee omaan galluppiini omakohtaisesti niin vastaan kun kerta pyysit.
10) Jotain muuta. En osaa sanoa mitä. Näin vain on.miksi viihdyn useinmiten tällä palstalla, käyn kyllä myös muilla palstoillakin mutta täällä on ehkä monipuolisimmat jutut ja keskustelut sekä mielenkiintoisia ihmisiä (tai profiileja). En kuitenkaan ehdi päivittäin käymään täällä. Yleensä kun teen koneella muita töitä samalla palstailen. :)
Itsekkin harrastan valokuvaamista, melkein päivittäin. Toisinaan minut palkataan myös dokumentoimaan kuvin tapahtumia ja tilaisuuksia. Ne on kivoja töitä, niitä vois tehdä enemmänkin. Aikoinaan tein itse paljon myös mustavalkokuvia ja käsittelin niitä erimenetelmin. Mutta nyt lähden uinumaan, huomenna on aamuvuoro. Hyvää yötä ja kauniita unia.- Mr.Kalluppi
hunaja71 kirjoitti:
miksi viihdyn useinmiten tällä palstalla, käyn kyllä myös muilla palstoillakin mutta täällä on ehkä monipuolisimmat jutut ja keskustelut sekä mielenkiintoisia ihmisiä (tai profiileja). En kuitenkaan ehdi päivittäin käymään täällä. Yleensä kun teen koneella muita töitä samalla palstailen. :)
Itsekkin harrastan valokuvaamista, melkein päivittäin. Toisinaan minut palkataan myös dokumentoimaan kuvin tapahtumia ja tilaisuuksia. Ne on kivoja töitä, niitä vois tehdä enemmänkin. Aikoinaan tein itse paljon myös mustavalkokuvia ja käsittelin niitä erimenetelmin. Mutta nyt lähden uinumaan, huomenna on aamuvuoro. Hyvää yötä ja kauniita unia.ja levollista unta.
koska tykkään näist kaikista tyypeistä ketä tääl on jumissa, kuka mistäkin syystä.
- S:J:
Tietysti 9.,terveiset vaan mirhantuojanaiselta ja kiitos TAAS onnitteluista!Ei olisi tarvinnut!
- kynttilän kantaja
Myöhästyneet synntärionnittelut sulle :D
- S:J:
kynttilän kantaja kirjoitti:
Myöhästyneet synntärionnittelut sulle :D
Tosikko menee nyt maate,turha tänne on jäädä vonkaamaan!
- vee.
10. Kun mua vituttaa.
- En.kerro
Useimmiten 10.)Jotain muuta. Yksi syy on nämä ihmiset täällä. On mukavaa seurata keskusteluja ja koittaa hahmottaa ihmisiä sanojensa takana. Toinen syy: voi ilmaista mielipiteitä menettämättä kasvojaan (olen vähän tuuliviiri ja jututkin saattaa olla sen mukaiset). Kolmas syy: voi keskustella tai seurata keskusteluja vähän kuin kavereiden kanssa, mutta ei ole kuitenkaan mitään velvollisuutta olla täällä. Kukaan ei tavallaan voi loukkaantua, jos ei pitkään aikaan kuule minusta. Neljäs syy: tämä on vaihtelua arkeen (täällä on juttuja laidasta laitaan, hassuista vakaviin) ja täälläkin voi viettää sitä omaa aikaa. Viides syy: minulla on ikäkriisi ja olen välillä vähän pihalla itseni kanssa. En kyllä tiedä mitä apua tällä palstalla on siihen, mutta sen takia tänne 24:lle yleensä eksyin...
Joskus syy palstalla oloon on 1.) Kaipaan välillä muutakin kuin mamma-juttuja koska olen ollut kotona lasten kanssa pian 4 vuotta. Ja aikuiskontaktini "oikeassa elämässä" rajoittuvat pitkälti samassa elämäntilanteessa oleviin äiteihin lapsineen.
Oliko tarpeeksi perusteellinen vastaus? Ei siinäkään varmaan olleet kaikki syyt..- Mr.Kalluppi
Gallup-toimistomme ne hyväksyy yksimielisesti.
Jk. Äiditkin kaipaavat vapautta. - En.kerro
Mr.Kalluppi kirjoitti:
Gallup-toimistomme ne hyväksyy yksimielisesti.
Jk. Äiditkin kaipaavat vapautta...että raati hyväksyi :) Sinäkö vaan väsäät tänne näitä Galluppeja? Onko koskaan lyönyt päässä tyhjää,eli että ei tule hyvää gallup-aihetta mieleen?
Alkaa olla se aika illasta, että oma ajatus seisoo ja pahasti :D - Mr.Kalluppi
En.kerro kirjoitti:
..että raati hyväksyi :) Sinäkö vaan väsäät tänne näitä Galluppeja? Onko koskaan lyönyt päässä tyhjää,eli että ei tule hyvää gallup-aihetta mieleen?
Alkaa olla se aika illasta, että oma ajatus seisoo ja pahasti :D"Sinäkö vaan väsäät tänne näitä Galluppeja?"
Niitähän minä. Ei muitakaan ole ilmaantunut kilpailijoikseni.
"Onko koskaan lyönyt päässä tyhjää,eli että ei tule hyvää gallup-aihetta mieleen?#
Monta kertaa on näin käynyt. Joskus tajuan sen itsekin, enkä tee galluppia. Joskus teen ja kadun tekemistäni. - En.kerro
Mr.Kalluppi kirjoitti:
"Sinäkö vaan väsäät tänne näitä Galluppeja?"
Niitähän minä. Ei muitakaan ole ilmaantunut kilpailijoikseni.
"Onko koskaan lyönyt päässä tyhjää,eli että ei tule hyvää gallup-aihetta mieleen?#
Monta kertaa on näin käynyt. Joskus tajuan sen itsekin, enkä tee galluppia. Joskus teen ja kadun tekemistäni...kadut? Nämähän on kivoja :) Joutuu vähän miettimään, eipähän dementia pääse yllättämään :D
- Mr.Kalluppi
En.kerro kirjoitti:
..kadut? Nämähän on kivoja :) Joutuu vähän miettimään, eipähän dementia pääse yllättämään :D
sitä kun tekee työksensä galluppeja, ei aina voi olla tyytyväinen aloitukiinsa. Itekritiikki iskee pällensä. Siksi sanoin noin.
Jk. Olet uusi tulokas palstalle. Kerro jotain itsestäsi. - Mr.Kalluppi
Just kun minä pääsin vauhtiin.Itä-Suomesta minäkin olen. Kysy lisää, niin minähän kerron.
- En.kerro
Mr.Kalluppi kirjoitti:
Just kun minä pääsin vauhtiin.Itä-Suomesta minäkin olen. Kysy lisää, niin minähän kerron.
...jo mennä nukkumaan, sori :) Ei sitä voi kukkua koko yötä, muuten kiukuttaa seuraavana päivänä.
Tietyllä varauksella suhtaudun täällä itsestäni kertomiseen, kun ei tiedä ketkä kaikki näitä juttuja lukee... Ymmärrät varmaan.
Mutta sähköpostia saa laittaa vapaasti, jos haluaa jutella.
Ja en minä täältä ihan yks kaks katoa, ehken joka päivä ehdi tänne kuitenkaan pyörimään...Ja todennäköisin aika milloin täällä pyöriskelen on ilta.
Itä-suomi niin, täällä olen suurimman osan elämästäni asunut, mutta vieläkin tuo savolaisuus on vähän hakusessa. Täällä pitäisi kait syntyä vahvoille juurille, että se aukeaisi ihan kokonaan :D - Mr.Kalluppi
En.kerro kirjoitti:
...jo mennä nukkumaan, sori :) Ei sitä voi kukkua koko yötä, muuten kiukuttaa seuraavana päivänä.
Tietyllä varauksella suhtaudun täällä itsestäni kertomiseen, kun ei tiedä ketkä kaikki näitä juttuja lukee... Ymmärrät varmaan.
Mutta sähköpostia saa laittaa vapaasti, jos haluaa jutella.
Ja en minä täältä ihan yks kaks katoa, ehken joka päivä ehdi tänne kuitenkaan pyörimään...Ja todennäköisin aika milloin täällä pyöriskelen on ilta.
Itä-suomi niin, täällä olen suurimman osan elämästäni asunut, mutta vieläkin tuo savolaisuus on vähän hakusessa. Täällä pitäisi kait syntyä vahvoille juurille, että se aukeaisi ihan kokonaan :D"Mutta sähköpostia saa laittaa vapaasti, jos haluaa jutella."
Tarkoititko kenties minuakin? Jos kirjoitan, lupaathan, ettet ylikuumene :D
"Ja en minä täältä ihan yks kaks katoa, ehken joka päivä ehdi tänne kuitenkaan pyörimään..."
Lohduttavaa kuulla. Itse poistun ainakin pariksi päiväksi palstalta.
"Itä-suomi niin, täällä olen suurimman osan elämästäni asunut, mutta vieläkin tuo savolaisuus on vähän hakusessa."
Minä taas asun niin idässä, että työskentelen aktiivisesti kitkeäkseni savolaisuuden karjalan laulumailta.
Jk. Mie oon karjalan priha. Tiesit sie sen?
asiaa en kuitenkaan ole mitenkään määritellyt.
Joskus pelkkä vauhdinottopaikka toiselle keskustelupalstalle.
Yleensä laitan "Haluan ilmoituksen sähköpostiini" ruksin, ja tulen postin kautta tänne tai jollekkin toiselle Suomi24.fi sivulle.monesti sun sivuilta katsomassa missä olet menossa ja käyn sit lukeen esim. sun novellit tai runot jne. Samoin on monesti tullu katottua sun maalausvinkkejä :)
Sun pitäis vaan useammin mennä tonne runopalstalle.hunaja71 kirjoitti:
monesti sun sivuilta katsomassa missä olet menossa ja käyn sit lukeen esim. sun novellit tai runot jne. Samoin on monesti tullu katottua sun maalausvinkkejä :)
Sun pitäis vaan useammin mennä tonne runopalstalle.Minä olen niin valikoiva, noiden runojen suhteen.
Voisi kokeilla joskus vanhoja tyylejä, mitä aikoinaan koemielessä olen käyttänyt.
"Selviytymisen laskuoppi" on kaikista kirjoittamistani runoista laskelmoiduin.
Alkuperäinen ajatus oli, ettei samaa sanaa käytetä toistamiseen.
Myöhemmin tosin korjasin sitä, joten sanan toisto ei välttämättä ole voimassa.
Pitäisi löytyä Suomi24 arkistosta.hunaja71 kirjoitti:
monesti sun sivuilta katsomassa missä olet menossa ja käyn sit lukeen esim. sun novellit tai runot jne. Samoin on monesti tullu katottua sun maalausvinkkejä :)
Sun pitäis vaan useammin mennä tonne runopalstalle.
- relaxed_eyes (ei rek.)
Monta vonkausvuotta on jo takana ja ties kuinka monta edessä.
- Ygg
se on tuo 6. vaihtoehto.
- rusalkaa
Jotain muuta tarkoittaa, että paasaan tietyistä samoista asioista aina vaan...mulla on missio
- muuta.
En kerro miksi.
Täällä on loppujen lopuksi aika älykästä porukkaa ja värikästä ajatustenvaihtoa aiheesta jos toisesta, voisi sanoa, että rehellisyys huipussa tietyillä osa-alueilla.
...eikä täällä tuomita ketään ensikommentin perusteella ;D- Mr.Kalluppi
"Täällä on loppujen lopuksi aika älykästä porukkaa ja värikästä ajatustenvaihtoa aiheesta jos toisesta, voisi sanoa, että rehellisyys huipussa tietyillä osa-alueilla."
Ihan kuin omia ajatuksiani. Aivotoiminnan vilkastuttamiseksi minä täällä pyörin.
Keskustelujen seuraaminen on viihdyttävää, toisinaan on kiva lähteä mukaan ja kommentoida / keskustella.
Tarjoamistasi vaihtoehdoista lähinnä on kutonen, mutta ei sekään täysin pidä paikkaansa. Eikä suoranaisesti liity siihen miksi olen näillä palstoilla!- Mr.Kalluppi
Löytyihän sieltä yksi tunnustuksellinen erilaisuus, joka ei kaapissaan piileksi. Hyvä sinä.
- tässä ..
10. Täällä on väkeä, yksinään voi keskustella muutenkin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594