Voisitko oikeasti kiinnostua naisesta sen perusteella millainen hän on, ilman että annat ulkonäön vaikuttaa asiaan?
Minä en ole ruma, tai no jokaisella omat mielipiteensä, tarkoitan sitä että ei ole ulkonäön perustteella ongelmia saada miestä.
Ongelma on siinä että miehiä on yleensä liikaa ja ovat hyvin ulkonäkö-vaikutteisia. Eli tuntuu siltä että minusta kiinnostutaan ulkoisen ei sisäisen olemuksen vuoksi.
Nyt siis haluan tietää että voiko naiseen ihastua, siis hänen sisimpään olemukseen ilman että ulkonäkö sokaisee järjen?
Voisitko mies kiinnostua?
22
867
Vastaukset
- .......
ole merkitystä millään muulla, kuin sillä saako naisen ulkonäkö kalun seisomaan. Mies on yksinkertainen olento, enemmän eläin, kuin ihminen.
- .....
buddy-love kirjoitti:
siinä tapauksessa ole loistavaa että minut määritellään feministi-lesboksi.
tarvitsee muutakin kuin "nätit raamit"? (oli niin hyvin miehiä kuvaava ilmaisu, että jäi päälle)
..... kirjoitti:
tarvitsee muutakin kuin "nätit raamit"? (oli niin hyvin miehiä kuvaava ilmaisu, että jäi päälle)
Törkeää, tuohan on alistava ja patriarkaalista sortoa kuvaava ilmaus, jonka me telaketjuosastossa torjumme jyrkästi.
- miehen sanoja
tuosta toisesta ketjusta: "tarviihan pillu nätit raamit". Tälläinen olento on mies.
- ,.,.,.,.,
Varmasti on miehiä, jotka eivät ole ulkonäkökeskeisiä, mutta tästä ei seuraa että yksikään näkökykyinen mies pystyisi sivuuttamaan ulkonäön merkityksen. Kaikkien onneksi makuja on monenlaisia. Ja onneksi järjen sokaistuminen on harvinaista.
Sisin paljastuu vähitellen, puheen ja tekojen kautta. Alkukiinnostus tarvitsee jonkin muun siemenen, jos ei sitten ole kyse jo entuudestaan tutuista ihmisistä. ulkonäkö on tärkein, sisältö laahaa hiljaa perässä.
Mikäli toinen on narsisti, hän pyrkii muokkaamaan toisen mieleisekseen.
Tälläisessä tapauksessa, toisen sisällöllä ei ole merkitystä.
Kyllä jatkuvalla piinaamisella saa toisen aivot lyömään tyhjää.
Sinä vastaavasti omaat huonon itsetunnon nykyajan kauneusihannepaineiden vuoksi.- vili
menee.
vaikka nainen olisi kuinka kissa. se oma muija ei kahta vuotta seksuaalisesti kiinnosta. joten se ulkonäkö on loppupeleissä yx vitun maku, kunhan sisin on kuosis. - scale
Se on sitten pään sisällöstä kiinni, tuleeko siitä mitään kestävää, vai ei.
Mistäs pirusta minä voisin tietää siitä sisimmästä mitään ennen kuin tutustutaan? Ja milläs muulla kuin ulkonäön perusteella minä voin valita, keneen minä yritän tutustua?
Joku entuudestaan tuttu voisi olla eri juttu, mutta en minä muista koskaan ihastuneeni kehenkään, jonka ulkonäkö ei silmääni miellytä. Hyviä platonisia ystäviä toki voidaan olla ulkonäköön katsomatta.
Eipä silti, pitäähän tutustutttaessa sen verran pelisilmää olla, että itsensä kauniiksi tiedostavan naisen ulkönäköä on turha kovin ylistää, koska niin kaikki muutkin tekevät. Täytyy osata kehua jotain muuta ominaisuutta.Valitsen ulkonäön perusteella ne ihmiset joihin haluan tutustua paremmin. Ilman tutustumista, ei tapahdu ihastumista...
- ,,,,,,,
...
ensimmäinen puoleensavetävä ominaisuus ja sitä puoleensavetävyyttä löytyy muiltakin, kuin ns. "kaunottarilta".
Ulkonäkö ei ainakaan minua ole koskaan sokaissut ja ulkonäön lisäksi täytyy löytyä aika paljon sisältä, jotta voisi katsella juttua vähänkään pidemmälle.
Sanottakoon, että pelkällä ulkonäöllä pärjää viikon, sisimmällä loppuelämän.- aloittaja
Tämä lause tarkoittaa minulle enemmän kuin tämän kirjoittaja ehkä osaa kuvitellakaan!
mut vaik olis kuinka nätti nainen, ni se sisin olemus voi kyl tappaa sen orastavan kiinnostukses/ihastuksen.
ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Parit treffit sen kyllä kertoo onko siinä sitä kipinää vai ei...
Ei voi väittää ettäkö nätti tyttö ei kiinnittäs huomioo, mut ei se tietenkää riitä vaan se paljastuu miltei heti kuhan vaan toinen aukasee suunsa.
Ei järki siinä sokaistu, kyllä se miehellä puhuu asiaa, se vaan työnnetään vähäks aikaa taka-alalle. En tiedä sit mikä se on se vaihe jossa sitä aletaan kuuntelemaan...
Ehkä siun pitäs muuttaa itte tuota asennoitumista, jos sie ajattelet että se ainoo asia josta mies voi kiinnostua sinuun on se ulkonäkö, niin sillon pitäs se homman korjaaminen varmaan alottaa ettimällä vikaa peilistä. En tietenkää väitä että sie olisit tuossa ajatusmallissa kokonaan väärässä, mut jo pelkästään asenteen muuttuminen voi vaikuttaa siihen, millaiseen seuraan sie ittes aina saatat.- aloittaja
..olen oikeassa siinä että se on paljon omasta asennoitumisesta kiinni.
Mietin vain sitä että jos ulkonäkö miellyttää niin jääkö tutustuminen helposti siihen, ettei oteta selvää sisimmästä.. aloittaja kirjoitti:
..olen oikeassa siinä että se on paljon omasta asennoitumisesta kiinni.
Mietin vain sitä että jos ulkonäkö miellyttää niin jääkö tutustuminen helposti siihen, ettei oteta selvää sisimmästä..mitäs tutustumista se sit enää on. Ennen ku sitä sortuu seurusteluun ja johonki suurempaan niin sitä tutustumista ois ehkä syytä kestää enemmän ku yhdet tai kahdet treffit. :D
Koko ajan ihmiset oppii uusia asioita toisistaan jopa tahtomattaanki väkisinki se sisimmäinen tulee esiin sieltä. Tietty ulkonäöllä voi saada anteeks joitain virheitä, mut kyllä se raja tulee sillonki vastaan jossain kohtaa.
- jazzer
Edellytyksenä kuitenkin on, että naisella on oikea asenne ja tavoite sekä hyvä osaaminen.
- Enrique_Lister
Ihastun harvoin. Jos ihastun, niin siinnä ihmisessä on jotakin erityislaatuista. Jolla en kuitenkaan tarkoita ulkonäköä.
Joskus yläaste ikäisenä viellä ihastui ulkonäköön ja ihastui useasti, mutta näin vanhempana ei jotenkin edes anna itselle lupaa ihastua, jos ei tunne ihmistä tarkemmin.- aloittaja
On mukavaa huomata että jonkun tavoitteena, ihastumisen suhteen, on tuntea ihminen tarkemmin. Eli niin että se miellyttävä ulkomuoto ei ole se tärkein!
- vai hyvännäköisyys?
Ihmisen ulkoisella olemuksella on ainakin minulle väliä.
Se on sitten toinen asia, voidaanko tämän ja hyvännäköisyys-odotusten välille vetää yhtäläisyysmerkkejä.
Jos nainen näyttää silmiini söötiltä, niin kiinnostun hänestä sata kertaa todennäköisemmin, kuin jos hän näyttää v-mäiseltä luonteelta, vaikka olisi ehkä seksikkäämpi.
Viikonloppuna näin baarissa vähän nörtin näköisen, aika huomaamattoman ja vähän jos ollenkaan meikatun naisen. Mutta kun katsoin häntä toisenkin kerran ja näin miten nätit silmät ja hymy hänellä oli, kun hän jutteli kaverinsa kanssa, ne saivat hänet näyttämään kiirakorpimaisella tavalla söpöltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731