Tällainen tilanne

monimutkaista

Olet viettänyt rentoutuneen illan, ensitreffit ihastuksesi kanssa. Suutelette, ja läheisyys tiivistyy. Yhteisymmärryksessä päädytte makuukammariin...Kysyt naiselta ehkäisystä, nainen kertoo että ei syö pillereitä. Otat kondomin taskusta, johon nainen sanoo että ei tahdo käyttää.

Miten toimit tilanteessa?

25

1053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sille....

että kondomia käytän minä, ei hän.

• Positiivinen ajattelu kunniaan

"Ihanaa. Mua ei olekaan aikoihin poskihoidettu loppuun saakka!"

• sinun tarvitsekaan käyttää, riittää, että minä käytän.

• Tuo on mun mielestä ainoa oikea vastaus tuossa tilanteessa :)

• Aurinko79 kirjoitti:

Tuo on mun mielestä ainoa oikea vastaus tuossa tilanteessa :)

Mites on loma mennyt? Nyt ei muuta, kuin takaisin töihin ;(

• suminagashi kirjoitti:

Mites on loma mennyt? Nyt ei muuta, kuin takaisin töihin ;(

Nyt tarttis heti perään "lomastatoipumisloman", mutta ei sellasta taida saada, joten täytyy vain yrittää sinnitellä itsensä takaisin raksuttamaan samaan rytmiin rutiinien kanssa. Ei se oikeastaan niin kamalaa ole, rutiineissa on jotain rauhoittavaakin... Kunhan niitä ei oo liikaa :)

Mites sun kesä on mennyt? Ootko päässyt nauttimaan Suomen suvesta täysillä?

• Aurinko79 kirjoitti:

Nyt tarttis heti perään "lomastatoipumisloman", mutta ei sellasta taida saada, joten täytyy vain yrittää sinnitellä itsensä takaisin raksuttamaan samaan rytmiin rutiinien kanssa. Ei se oikeastaan niin kamalaa ole, rutiineissa on jotain rauhoittavaakin... Kunhan niitä ei oo liikaa :)

Mites sun kesä on mennyt? Ootko päässyt nauttimaan Suomen suvesta täysillä?

olen nauttinut ihan täysillä ja sateista myös. Kun tämän viikon vielä jaksaa töissä, niin sit taas 3 viikkoa lomaa ;P

Eikö se kesä tule vasta elokuussa, niin minä ennustin kesän alussa, kun lmia listasin :)

• suminagashi kirjoitti:

olen nauttinut ihan täysillä ja sateista myös. Kun tämän viikon vielä jaksaa töissä, niin sit taas 3 viikkoa lomaa ;P

Eikö se kesä tule vasta elokuussa, niin minä ennustin kesän alussa, kun lmia listasin :)

hetkellä täällä ainakin on synkkää, tuulista ja sateista kuin lokakuussa konsanaan mutta mä luotan vakaasti siihen, että vielä riittää niitä kesäisiäkin päiviä. Mä pistän tilaukseen aurinkoisia säitä sun puolesta :) Mikä muuten on Imia?

Aika menee niin nopeasti kun on paljon puuhaa. Mulla tais olla loman aikana vähän liikaakin kaikkea, mutta en silti vaihtais mitään pois kun haluan ehtiä näkemään kaikkia mahdollisimman paljon. Sitä ehtii loikoilla sitten kun illat pimenee ja kylmenee. Tai sitten ei :) Täytyy loikoilla sitten eläkkeellä...

• Aurinko79 kirjoitti:

hetkellä täällä ainakin on synkkää, tuulista ja sateista kuin lokakuussa konsanaan mutta mä luotan vakaasti siihen, että vielä riittää niitä kesäisiäkin päiviä. Mä pistän tilaukseen aurinkoisia säitä sun puolesta :) Mikä muuten on Imia?

Aika menee niin nopeasti kun on paljon puuhaa. Mulla tais olla loman aikana vähän liikaakin kaikkea, mutta en silti vaihtais mitään pois kun haluan ehtiä näkemään kaikkia mahdollisimman paljon. Sitä ehtii loikoilla sitten kun illat pimenee ja kylmenee. Tai sitten ei :) Täytyy loikoilla sitten eläkkeellä...

selvä lyhenne sanasta "lomia" ja siitä on siksi jätetty oo pois, jotta sen sanan merkitys ei jäisi täysin ympäripyöreäksi :D

Onhan mulla sentään aina tiedossa, missä on aurinko, jos se ei pilvien takaa satu näkymään. Pitänee aina poimia mukaan makuuhuoneen ovesta yksi keltainen kartonkiaurinko, jotka askartelin ihan tällaisia hetkiä varten :)

Mulla ei ole nyt ole kovinkaan erityisiä suunnitelmia, vain se, että kerkeän käydä x päivää olemassa itseni kanssa kahden ja kuuntelemassa totaalista luonnon hiljaisuutta.

En malta odottaa sitä hetkeä, kun pääsen yksinäisyyteen ja saunan jälkeen terassilta katson laskevan pohjoisen auringon valoon jäävien tunturijonojen piirteitä ja sanon luonnon lähettämälle iltaruskon tervehdykselle hiljaisen rauhallisella äänellä "Olen vihdoin yksin". Sitten painan silmät kiinni ja kuuntelen, kuinka luonto vastaa tuhansin kuiskauksin ja tervehtii vapaudentunteella yksinäistä vierailijaa :) Ai että, siinä on sitä jotain...

• suminagashi kirjoitti:

selvä lyhenne sanasta "lomia" ja siitä on siksi jätetty oo pois, jotta sen sanan merkitys ei jäisi täysin ympäripyöreäksi :D

Onhan mulla sentään aina tiedossa, missä on aurinko, jos se ei pilvien takaa satu näkymään. Pitänee aina poimia mukaan makuuhuoneen ovesta yksi keltainen kartonkiaurinko, jotka askartelin ihan tällaisia hetkiä varten :)

Mulla ei ole nyt ole kovinkaan erityisiä suunnitelmia, vain se, että kerkeän käydä x päivää olemassa itseni kanssa kahden ja kuuntelemassa totaalista luonnon hiljaisuutta.

En malta odottaa sitä hetkeä, kun pääsen yksinäisyyteen ja saunan jälkeen terassilta katson laskevan pohjoisen auringon valoon jäävien tunturijonojen piirteitä ja sanon luonnon lähettämälle iltaruskon tervehdykselle hiljaisen rauhallisella äänellä "Olen vihdoin yksin". Sitten painan silmät kiinni ja kuuntelen, kuinka luonto vastaa tuhansin kuiskauksin ja tervehtii vapaudentunteella yksinäistä vierailijaa :) Ai että, siinä on sitä jotain...

todellakin on sitä jotain... Niin sosiaalinen persoona kuin minäkin oon, niin joskus sitä kaipais juuri tuollasia hetkiä. Pieniä pysähdyksen hetkia vain ja ainoastaan itsensä kanssa kun ehtii aidosti kuuntelemaan mitä itselle kuuluu. Ne antaa jonkinlaisen sisäisen latauksen, niin että on taas itsensä kanssa samoilla linjoilla siitä missä mennään.

Tuollasia hetkiä ei kovin paljoa mun kesään oo mahtunut. Mun kesä on ollut aivan mielettömän upea ja täynnä jos jonkinmoista tekemistä, menemistä, olemista ja täynnä iloa ja naurua mutta toivottavasti löydän tässä kohta vielä aikaa ihan vain olla hetki hissukseen itsensä kanssa...

Ihan selkeä "lomiahan" se oli. Sun täytyy ymmärtää, että mä oon kokenut rankan pudotuksen lomalta töihin tänään eikä mun aivot riitä enää tähän vuorokaudenaikaan käsittelemään noin monimutkasia arvotuksia :)

Täytyykin tästä pikkuhiljaa lähteä unten saarille latailemaan aivoja huomisen järkytystä varten...

Hyvää yötä ja kesäisiä unia.

• Aurinko79 kirjoitti:

todellakin on sitä jotain... Niin sosiaalinen persoona kuin minäkin oon, niin joskus sitä kaipais juuri tuollasia hetkiä. Pieniä pysähdyksen hetkia vain ja ainoastaan itsensä kanssa kun ehtii aidosti kuuntelemaan mitä itselle kuuluu. Ne antaa jonkinlaisen sisäisen latauksen, niin että on taas itsensä kanssa samoilla linjoilla siitä missä mennään.

Tuollasia hetkiä ei kovin paljoa mun kesään oo mahtunut. Mun kesä on ollut aivan mielettömän upea ja täynnä jos jonkinmoista tekemistä, menemistä, olemista ja täynnä iloa ja naurua mutta toivottavasti löydän tässä kohta vielä aikaa ihan vain olla hetki hissukseen itsensä kanssa...

Ihan selkeä "lomiahan" se oli. Sun täytyy ymmärtää, että mä oon kokenut rankan pudotuksen lomalta töihin tänään eikä mun aivot riitä enää tähän vuorokaudenaikaan käsittelemään noin monimutkasia arvotuksia :)

Täytyykin tästä pikkuhiljaa lähteä unten saarille latailemaan aivoja huomisen järkytystä varten...

Hyvää yötä ja kesäisiä unia.

jälleen tänä kesänä kaksi kertaa loman alkamisen riemun ja loman päättymisen tuskan, mutta harjoitus tekee mestarin ja siihenkin jopa rutinoituu ;D

Hyviä öitä sinullekin ja kauniita tunturiunia yöttömästä yöstä.

• Itse en luonnollisestikaan hakeudu tuollaiseen tilanteeseen, mutta niille joita asia koskettaa: Osa ihmisistä on kumille pahasti allergisia ja he joutuvat käyttämään uretaani-kumisia juttuja, jotka eivät aiheuta allergisia reaktioita.

• eli avauksessa oli selkeä ilmaisu, "ei tahdo käyttää", joka mielestäni viittaa tahtomattomuuteen määrittelemättömästä syystä.

Sellainen ihminen, joka on oikeasti allerginen, sanoo kyllä sen suoraan, ettei voi käyttää, vaikka haluaisikin.

• riskeeraamaan

terveyttäni ja tulevaisuuttani. Eli kysyisin loppuunvietyä poskihoitoa.

• Onko:

riski liian suuri?

• scale

skenaario, että mitä tähänkin nyt sanoisi. Ihan vaan hivin pelosta vetäisin pari kortsua mulkun päälle ja yhden vielä päähän ja yhdet käsiin ja eiku kimppuun.

• scale

että oikeestaan miehet näitä sokeen miehen sukelluspukuja käyttääkin ja sen takia sun ei tartte käyttää näitä.

• ehkä en.

So not.

• asiaa setvittäisiin sen toiminnan jälkeen, eli sitten huomenna.

• dayum

panna paljaalla, mutta epäilenpä vähän että joko kortsu käyttöön, tai sitten itse akti jää suorittamatta.

Mites tuosta eteenpäin sitten? Miten ehkäisy hoidetaan seuraavalla ja sitä seuraavilla kerroilla? Tätäkin voisi pohtia.

• kumpaa pelkäät

1) Hän tulee raskaaksi
      2) hänellä on sukupuolitauti

Miten suhtautuisit asiaan, jos jompikumpi väittämä toteutuisi?

• Mieluummin

tippuri housuissa kuin aids katolla.

Raskauden voi keskeyttää.

• en pelkää kumpaakaan. Suhtautuminen olis vaan, et mitäs menin himoissani panemaan.

• dayum

En vaan halua kumpaakaan.

Jos jompikumpi jostain perkeleen syystä kuitenkin toteutuisi, niin sehän olisi omaa hölmöyttäni. Pystyn elämään omien ratkaisujeni kanssa.

• Huru-ukko

väärinkäsitystä ja poistun takavasemmalle.

En halua olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka pelleilee tällaisilla jutuilla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe