ja elämä on pilalla. Lisäksi olen jynssännyt likaista liskonasuntoani koko päivän. Elämä on vain siivousta, ällöttävien asioiden penkomista, vanhojen papereiden silppuamista, parittomia sukkia ja lisäksi olen sekaantumassa mieheen.
Minulla on kulhollinen karkkeja, joita en tahdo syödä. Pahoja. Mitä teen tälle tukalle?
tukka on huonosti
46
1000
Vastaukset
- myytikki
tämä sun uus miesystäväsi joku näistä palstan äijistä? :D
- gek-ko
eikä se ole kukaan muukaan, en minä rupea miesten kanssa mitään sähläämään.
Saatana. - sählää.
gek-ko kirjoitti:
eikä se ole kukaan muukaan, en minä rupea miesten kanssa mitään sähläämään.
Saatana.Ota ne sellaisina kuin ne on. Pääset helpommalla.
- gek-ko
sählää. kirjoitti:
Ota ne sellaisina kuin ne on. Pääset helpommalla.
perustan suursikalan. Suuren sikatilan.
- Ygg
kaljuksi niin ei vaivaa vähään aikaan.
- gek-ko
tämä ongelma juuri syntyikin.
- Ygg
gek-ko kirjoitti:
tämä ongelma juuri syntyikin.
poistuu sillä millä se alun perin tulikin.
- äärimmäisen kiinnostunut
Voisit vaikkapa leikata tukkasi? Olisiko tässä persoonaasi miellyttävä neuvo?
Sinulla ei kuitenkaan "lakumötiköitä" ole tällä kertaa, vaikka kulhollinen karkkeja löytyykin?- gek-ko
ärsytän sinua, ja sinä avaat silti aloitukseni.
Olet koukussa, jossa saat mielihyvää siitä että katselet ärsyttävien ihmisten puuhia. Tiedän tunteen. Joskus bigbrotherissa oli niin ärsyttävä tyyppi että sitä oli pakko katsoa.
Sinäkin voisit harrastaa itsereflektiota, jotta minun ei tarvitsisi erikseen selittää sinulle, mikä meidän suhteemme laatu on. - vähemmän kiiinnostunut
gek-ko kirjoitti:
ärsytän sinua, ja sinä avaat silti aloitukseni.
Olet koukussa, jossa saat mielihyvää siitä että katselet ärsyttävien ihmisten puuhia. Tiedän tunteen. Joskus bigbrotherissa oli niin ärsyttävä tyyppi että sitä oli pakko katsoa.
Sinäkin voisit harrastaa itsereflektiota, jotta minun ei tarvitsisi erikseen selittää sinulle, mikä meidän suhteemme laatu on."Sinäkin voisit harrastaa itsereflektiota, jotta minun ei tarvitsisi erikseen selittää sinulle, mikä meidän suhteemme laatu on."
Korjaan sen verran, että meillä ei ole minkäänlaista suhdetta. Jatka toki vain itsereflektiotasi... Tällä erää olen siitä vähemmän kiinnostunut.:)
Sinuun toki viittaamatta ja näin vain sivuhuomautuksena voin toki kertoa, että inhoan erityisesti narsistisesti käyttäytyviä ihmisiä.
- gek-ko
vähemmän kiiinnostunut kirjoitti:
"Sinäkin voisit harrastaa itsereflektiota, jotta minun ei tarvitsisi erikseen selittää sinulle, mikä meidän suhteemme laatu on."
Korjaan sen verran, että meillä ei ole minkäänlaista suhdetta. Jatka toki vain itsereflektiotasi... Tällä erää olen siitä vähemmän kiinnostunut.:)
Sinuun toki viittaamatta ja näin vain sivuhuomautuksena voin toki kertoa, että inhoan erityisesti narsistisesti käyttäytyviä ihmisiä.
sun ongelma on?
- ..........
"Sinäkin voisit harrastaa itsereflektiota, jotta minun ei tarvitsisi erikseen selittää sinulle, mikä meidän suhteemme laatu on."
kuvailisit omaa käytöstäsi?
- kirjoitukseeni, että..
.."äärimmäisen kiinnostunut" vaihtui helposti "vähemmän kiinnostuneeseen" kirjoittamasi perusteella. Keskustelu välillämme on jokatapauksessa tässä ja se on varmasti hyvä niin.:)
Inhoan, jos yksittäisten kommenttien perusteella kehdataan yleistää aivan mielivaltaisesti. - gek-ko
kirjoitukseeni, että.. kirjoitti:
.."äärimmäisen kiinnostunut" vaihtui helposti "vähemmän kiinnostuneeseen" kirjoittamasi perusteella. Keskustelu välillämme on jokatapauksessa tässä ja se on varmasti hyvä niin.:)
Inhoan, jos yksittäisten kommenttien perusteella kehdataan yleistää aivan mielivaltaisesti.kirjoittaa niin kuin joku ew.
Ja nyt tulee kauhea ryöppy henkisestä väkivallasta ja paranoiasta ja hohhoijaata. Jätä sekin väliin.
Mitään ew:aa ei ole olemassakaan. On vaan joku kusipää joka saa kiksejä siitä että porukka uskoo tosissaan, että olisi joku ew.
Hohhoijaa. - se vähemmän kiinnostunut...
gek-ko kirjoitti:
kirjoittaa niin kuin joku ew.
Ja nyt tulee kauhea ryöppy henkisestä väkivallasta ja paranoiasta ja hohhoijaata. Jätä sekin väliin.
Mitään ew:aa ei ole olemassakaan. On vaan joku kusipää joka saa kiksejä siitä että porukka uskoo tosissaan, että olisi joku ew.
Hohhoijaa."älä silti viitsi
gek-ko 27.8.2008 klo 21.34
Mitään ew:aa ei ole olemassakaan. On vaan joku kusipää joka saa kiksejä siitä että porukka uskoo tosissaan, että olisi joku ew. "
Niin, tai sitten on ollut olemassa joitakin kusipäitä, jotka ovat harjoittaneet _syvällistä_ henkistä väkivaltaa erästä nimimerkkiä "e.W" tai "ex-Wastaaja" käyttänyttä kirjoittajaa kohtaan mm. väittämällä mielikuvituksellisella tavalla, että palstalla ei muka *reps* olisi kuin _yksi_ pro vittuilija, joka mukamas kantaa aina juurikin edellä mainittua nimimerkkiä... Samaiset ovast myös saaneet yksinkertaiset ihmiset osoittamaan väkivaltaisen syyttömään kohdistuvan yksinkertaisuutensa konkreettisesti, mutta se siitä.
Jospa antaisimme nyt todella tämän keskustelun olla tässä. Luulen, että niin on parasta, oikeasti. Jokainen(!) kirjoittaja on vastuussa omista "vittuiluistaan", ja sinulle korostaisinkin yhä, että meillä ei ole mitään ilmeisen negatiivista(?) tai minkään muunkaanlaista "suhdetta" huolimatta siitäkään, että sinusta kenties olisikin _yhden yksittäisen_ kommentin perusteella kivaa nostattaa(?) itseäsi epärelevantilla tavalla toista kirjoittajaa alentamalla.
Mun kommentissani sulle ei ollut mitään epäasiallista sisältöä. Sä sen sijaan suhtauduit siihen täydellisen huumorintajuttomasti. Otan osaa. Ihan kaikesta ei keskustelupalstoilla kannattaisi provosoitua, vaan suhtautua siten ja ennen kaikkea (omaa vastuuta kiertelemättä) siltä pohjalta, mitä itse viestehisi olet kirjoittanut. Reagoin vastauksellani sinun kommenttiisi. Esitin oman mielipiteeni ja omia mieleeni tulleita ajatuksia sinun aloitusviestissäsi kirjoittamastasi. Ja kuule: Siinä ei ollut kerrassaan mitään muuta. - täytyy...
se vähemmän kiinnostunut... kirjoitti:
"älä silti viitsi
gek-ko 27.8.2008 klo 21.34
Mitään ew:aa ei ole olemassakaan. On vaan joku kusipää joka saa kiksejä siitä että porukka uskoo tosissaan, että olisi joku ew. "
Niin, tai sitten on ollut olemassa joitakin kusipäitä, jotka ovat harjoittaneet _syvällistä_ henkistä väkivaltaa erästä nimimerkkiä "e.W" tai "ex-Wastaaja" käyttänyttä kirjoittajaa kohtaan mm. väittämällä mielikuvituksellisella tavalla, että palstalla ei muka *reps* olisi kuin _yksi_ pro vittuilija, joka mukamas kantaa aina juurikin edellä mainittua nimimerkkiä... Samaiset ovast myös saaneet yksinkertaiset ihmiset osoittamaan väkivaltaisen syyttömään kohdistuvan yksinkertaisuutensa konkreettisesti, mutta se siitä.
Jospa antaisimme nyt todella tämän keskustelun olla tässä. Luulen, että niin on parasta, oikeasti. Jokainen(!) kirjoittaja on vastuussa omista "vittuiluistaan", ja sinulle korostaisinkin yhä, että meillä ei ole mitään ilmeisen negatiivista(?) tai minkään muunkaanlaista "suhdetta" huolimatta siitäkään, että sinusta kenties olisikin _yhden yksittäisen_ kommentin perusteella kivaa nostattaa(?) itseäsi epärelevantilla tavalla toista kirjoittajaa alentamalla.
Mun kommentissani sulle ei ollut mitään epäasiallista sisältöä. Sä sen sijaan suhtauduit siihen täydellisen huumorintajuttomasti. Otan osaa. Ihan kaikesta ei keskustelupalstoilla kannattaisi provosoitua, vaan suhtautua siten ja ennen kaikkea (omaa vastuuta kiertelemättä) siltä pohjalta, mitä itse viestehisi olet kirjoittanut. Reagoin vastauksellani sinun kommenttiisi. Esitin oman mielipiteeni ja omia mieleeni tulleita ajatuksia sinun aloitusviestissäsi kirjoittamastasi. Ja kuule: Siinä ei ollut kerrassaan mitään muuta.olla jotain aivan älyttömän kieron monimielistä huumoria. Ei tällaista muuten voi olla.
- sitten jotain
täytyy... kirjoitti:
olla jotain aivan älyttömän kieron monimielistä huumoria. Ei tällaista muuten voi olla.
uskomattoman älykästä, ettei yksikään älytön sitä ymmärrä.
sitten jotain kirjoitti:
Älyää, mutta ei kerro.
- sittenkin
sitten jotain kirjoitti:
niin häiriintynyttä paranoiaa että tekee pahaa katsoa.
- sirpamaikkarilta
Miten sulla voi olla elämä sekasin jos oot mieheen sekaantumassa? Sillonhan pitää vaan hymyillä koko ajan typerästi. =)
Mä olen ilonen kun sain vihdoin ja viimein tän tietokonepöydän koottua. Tosin omin voimin se ei onnistunut. Ja mulla on hyviä salmiakkikarkkeja.- gek-ko
ai pöytiä on jotenkin erikseen oikein? Mulla on vaan pöytä. Tässä on tietokone ja akvaario ja paperit ja syön tämän ääressä (ellen lattialla).
- sirpamaikkarilta
gek-ko kirjoitti:
ai pöytiä on jotenkin erikseen oikein? Mulla on vaan pöytä. Tässä on tietokone ja akvaario ja paperit ja syön tämän ääressä (ellen lattialla).
pöytä ihan erikseen. Toi yks koira tiputteli aina koneen tai ton nettijutun lattialle. Halvemmaks tuli pöytä hommata ku uus kone vähän väliä. Tosin nyt ei pysty makailemaan sohvalla. Täytyy samalla jumppapallon päällä vahvistaa lantionpohjanlihaksia.
- gek-ko
sirpamaikkarilta kirjoitti:
pöytä ihan erikseen. Toi yks koira tiputteli aina koneen tai ton nettijutun lattialle. Halvemmaks tuli pöytä hommata ku uus kone vähän väliä. Tosin nyt ei pysty makailemaan sohvalla. Täytyy samalla jumppapallon päällä vahvistaa lantionpohjanlihaksia.
mahtumaan asuntoon?
Voi vittu mä oon kypsä tähän luukkuun. - sirpamaikkarilta
gek-ko kirjoitti:
mahtumaan asuntoon?
Voi vittu mä oon kypsä tähän luukkuun.kaupungin vuokrakaksion slummilähiöstä. Jää vuokran jälkeen rahaa ostella ikeasta halpoja huonekaluja.
- gek-ko
kaupungin vuokrakaksion slummilähiöstä. Jää vuokran jälkeen rahaa ostella ikeasta halpoja huonekaluja.
Enemmän romua... kuolisin.
- sirpamaikkarilta
gek-ko kirjoitti:
Enemmän romua... kuolisin.
Turha tavara ei tosin ole hyvästä.
- gek-ko
Turha tavara ei tosin ole hyvästä.
tavaroita. Uusia.
Esmes vaatteita mulla ei ole koskaan, eikä kenkiä. - sirpamaikkarilta
gek-ko kirjoitti:
tavaroita. Uusia.
Esmes vaatteita mulla ei ole koskaan, eikä kenkiä.ei ole koskaan tarpeeksi.
Mun uusin projekti on sekaantua mieheen, joka rahoittaa mun kaikki projektit. Mistä niitä löytyy? - gek-ko
ei ole koskaan tarpeeksi.
Mun uusin projekti on sekaantua mieheen, joka rahoittaa mun kaikki projektit. Mistä niitä löytyy?sun ikä plus 2o vuotta; sellainen mies joka tajusi liian myöhään että mukuloita ois pitäny olla ja oman ikäset akat on liian vanhoja sellaseen.
Koeta tota ekana. Jumalauta noita löytyy kuhisemalla. - sirpamaikkarilta
gek-ko kirjoitti:
sun ikä plus 2o vuotta; sellainen mies joka tajusi liian myöhään että mukuloita ois pitäny olla ja oman ikäset akat on liian vanhoja sellaseen.
Koeta tota ekana. Jumalauta noita löytyy kuhisemalla.limaisia volvosetämiehiä kattelemaan. Noh, täytyy kokeilla.
- - - - -
meni maku sun juttuihin sen jälkeen kun sekaannuit pyöränkorjaajaan.
- gek-ko
mulla on menny maku mun juttuihin jo ajat sitten.
- vittuun se
tukka ;)
- gek-ko
jotta voin leuhkia kavereille ja naapurille siistillä kämpällä.
En kerro että käytin hommaan kokonaisen keskiviikon, vaan annan kaikkien luulla että täällä on aina siistiä.
Eikö telkasta tule mitään? - sirpamaikkarilta
gek-ko kirjoitti:
En kerro että käytin hommaan kokonaisen keskiviikon, vaan annan kaikkien luulla että täällä on aina siistiä.
Eikö telkasta tule mitään?alkaa kello 21. Täytyy se katsella. Ja netin kautta tulee koko ajan taustalla. Vaikka se pätkiikin koko ajan.
- mut pelkkää
gek-ko kirjoitti:
Eikö telkasta tule mitään?paskaa ;)
- gek-ko
mut pelkkää kirjoitti:
paskaa ;)
tähän väliin paremmin kuin nakutettu.
Katsotaan minkälaista tunarointia siellä on menossa :D hehheh, jotain idiootteja teeveessä
- ..............................
Etkö tiennyt että se mieheen sekaantuminen on nimenomaan se juttu millä saat itsesi niin pahaan jamaan että jopa siivoaminen on hienoa että pääset eroon hetkeksi päätäsi rassaavista miesongelmista? - Samalla tavalla kuin huomio päänsärystä siirtyy muualle kun potkaiset varpaasi seinänkulmaan.
Kotiasikin alat arvostamaan ihan toisella tavalla kun saat vihdoin sen porsaan ajettua omaan kotiinsa töhnäämästä lattioita, lakanoita ja jättämästä tavaroitaan hujanhajan. Kun se ärsytys on saatu karkoitettua niin johan tuntuu taas loistokkaalta ikiomalta kodilta.- gek-ko
ei se mies täällä ole ollut. Meinaatko, että nauttisin siitä että kaivan vanhaa anttilan kuvastoa pesukoneen alta? Vaikka siinä olisi sokeritoukan ruumis? Ja että kuitenkin kaikesta rasittavuudesta huolimatta se olisi parempi vaihtoehto kuin mies?
Herrajumala. Siis että se mies olisi jotain niin karseaa, että siirrän palaneet päreeni sijaiskohteeseen, kuten Anttilan kuvastoon jonka päällä on kuollut sokeritoukka? Siis jotain niin karseaa ettei tajuntaani ole edes pälkähtänyt moista?
En tiedä pilailitko, mutta saatoit siitä huolimatta osua täsmälleen oikeaan. - ..............................
gek-ko kirjoitti:
ei se mies täällä ole ollut. Meinaatko, että nauttisin siitä että kaivan vanhaa anttilan kuvastoa pesukoneen alta? Vaikka siinä olisi sokeritoukan ruumis? Ja että kuitenkin kaikesta rasittavuudesta huolimatta se olisi parempi vaihtoehto kuin mies?
Herrajumala. Siis että se mies olisi jotain niin karseaa, että siirrän palaneet päreeni sijaiskohteeseen, kuten Anttilan kuvastoon jonka päällä on kuollut sokeritoukka? Siis jotain niin karseaa ettei tajuntaani ole edes pälkähtänyt moista?
En tiedä pilailitko, mutta saatoit siitä huolimatta osua täsmälleen oikeaan.Nimenomaan. Tosin sitten siinä miehessä olisi varmaan parempi olla myös sellaisia piirteitä ettet sä hetken muuta touhuttuasi tulisi näihin "On se kuitenkin niin lutuinen ja silleen" ajatuksiin, koska muutenhan varmaan siivoat sen äijänkin pian elämästäsi helvakkoon.
Tarvit sellaisen reilusti kakstahoisen Tohtori Jekyll Herra Hyde tyypin jonka Hydevaihe auttaa sut siirtään huomios jonnekkin muualle aivojen kärytessä palaneita proppujaan ja odotellessa sitä Jekyä.
perukki tai useampikin :) Muistan kun meidän äiteellä oli semmonen 70-luvulla. Se laittoi aina perukin hiukset hyvin ja läpsäs sen päähän kun lähti jonnekkin. Olis hauska ajatus et sun liskon asunnossas olis pöydällinen tekopäitä peruukkeineen ja valitsisit vaan parhaiten laitetut hiukset kun lähtisit ärrälle :)
- gek-ko
joten ehdotuksesi saatetaan ottaa vakavasti jossain elämänvaiheessa. Ehkäpä nirhautan tämän kampaajalla kunnolla lyhyeksi ja siirryn peruukkipuolelle.
terveisin gekko ärkioskilta gek-ko kirjoitti:
joten ehdotuksesi saatetaan ottaa vakavasti jossain elämänvaiheessa. Ehkäpä nirhautan tämän kampaajalla kunnolla lyhyeksi ja siirryn peruukkipuolelle.
terveisin gekko ärkioskiltasekaantuminen ei välttämättä ole paha asia :) hmmm.. Siksikö sinä siivosit?
Nyt on systeemi ihan pielessä jos itseksesi siivoat. Otat sen tyypin avuksesi ja katsot miten se reagoi. Paljon helpompaa kun tiedät heti miten sen kanssa lopulta käy (vaikka se kuinka näyttelee, niin kyllä siitä voi jotain päätellä).
Tukkakin on hyvä juttu sekaisena. Sekoita lisää ja värjää omituiseksi.
Pahat karkit on tosi hyvä systeemi lajitella kosijoita, eli syötät ne sille ja kehut miten pidät juuri niistä (mutta valitettavasti saat niistä ihottumaa jos syöt liikaa, eli nyt et syö).
Muista tehdä jotain kamalaa ruokaa ja ruuan jälkeen alat miettiä miten sen vaatetusta pitäisi muuttaa muodikkaammaksi. Muista haluta hänellekin sama väri hiuksiin kuin itselläsi silloin on.
Haukut vielä sen auton ja asunnon, niin alkaa selvitä miten sitkeää tekoa se on.- lausunto:
Asunnon puunaus kertoo ilmiselvästi alitajuisesta halustasi virittää miehelle vetävä ansa. Vanhojen papereiden silppuaminen puolestaan symbolista menneisyyden tuhoamista ja siitä irrottautumista. Karkkeja kohtaan kehittynyt inho siitä, että haluat pitää linjasi kunnossa uroon kriittistä silmää ajatellen.
Oliko riittävän provokatiivista? :) - väliaika
olkoon. Suunta on sittenkin löytymässä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla295869- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603- 57590
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 24579
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13529