Kenellä palstalaisella on mielestäsi paras itsetunto?
Kuka käy sääliksi?
Ketä kadehdit?
Tässä teille ihan oikea
19
1192
Vastaukset
- FiliaFerusFabulosus
Paras itsetunto, kenellä?
Ei sitä tätä kautta (- kakkosnelosen -) voi selvittää.. Itsetunto on niin monesta asiasta kiinni. Virtuaalimaailma on ihan eri juttu kuin oikea tosi elämä.
Kuka käy sääliksi?
Ei kukaan. Pitäisikö jotakuta sääliä? Miksi?
Ketä kadehdit?
En ketään. Miksi pitäisi kadehtia? - Puskista
Kenellä palstalaisella on mielestäsi paras itsetunto?
vast: ex-Wastaaja
Kuka käy sääliksi?
vast: la.raa
Ketä kadehdit?
vast: kaksoispistemiestä - satunnainen kävijä
mitään tai ketään kadehdittavaa.
- caput.mortuum
Luulenpa että Hunajalla on hyvä itsetunto ja myös Enskalla. Monella muullakin tietysti...
Sääliksi vähän käy niitä, jotka ovat ensin olleet hyvin suosittuja ja kuvan galleriaan laittamisen jälkeen saaneet paskaa niskaansa.
Ketään en kadehdi. Kaikilla on omat ongelmansa. - vastaan anonyymina:
"Kenellä palstalaisella on mielestäsi paras itsetunto?"
No. Joitakin mieleen tulleita: Random_N ( vai miten se kirjoitettiinkaan?), Serpico, jo poistuneista ehkäpä Charlotte b. ( se fiksu)
"Kuka käy sääliksi?"
En kehtaa sanoa. Kyseessä on mitä ilmeisimminkin niin huonon itsetunnon omaavia naishenkilöitä, että heidät saattaisi saada suhtautumaan kaunaisen ynseästi, jos edes nimet mainitsee. Vältän tässä siis sitä.:)
"Ketä kadehdit?"
En ketään. Joskus ehkä jotakuta, joka jaksaa kirjoittaa kieliopillisesti täydellisen puhdasta kieltä.- caput.mortuum
Mielipiteesi voisit suoraan sanoa ja rehellisesti. Miksi pelkäät mainitsemiesi(huonon itsetunnon omaavien)naisten reaktiota? Miksi haluat heitä miellyttää(kään)?
- vastaan anonyymina:
caput.mortuum kirjoitti:
Mielipiteesi voisit suoraan sanoa ja rehellisesti. Miksi pelkäät mainitsemiesi(huonon itsetunnon omaavien)naisten reaktiota? Miksi haluat heitä miellyttää(kään)?
"Hahh!
caput.mortuum 28.8.2008 klo 18.51
Mielipiteesi voisit suoraan sanoa ja rehellisesti. Miksi pelkäät mainitsemiesi(huonon itsetunnon omaavien)naisten reaktiota? Miksi haluat heitä miellyttää(kään)?"
Jos olisit joskus mun viestejäni lukenut, tietäisit, että mä olen yksi tän palstan tasan tarkkaan vähiten kenenkään takapuolia nuolevista kirjoittajista. Kehun jos on aihetta. Jollei ole, en kehu, enkä myöskään ole ns. takapuoli pystyssä yhtään mihinkään/kenenkään suuntaan erityisesti. Tän verran kehtaan kehua itseänikin sentään.
Sun reaktios on aika hyökkäävä. Ihmettelen vähän miksi, mutta en suoraan sanottuna jaksa sillä asialla enempää päätäni vaivata.:) Voin kuitenkin kertoa, että en halunnut mainita näiden naiskirjoittajien nimiä, koska mulla on henkilökohtaista kokemusta tältä palstalta nimenomaan ja erityisesti joistakin hyvin kierolla ja epämiellyttävällä tavalla mua kohtaan käyttäytyneistä naiskirjoittajista. Tällä kyseisellä keskustelupalstalla näkyy käyvän myös joitakuita yksittäisiä sellaisiakin kirjoittajia, joiden lähestulkoon koko itsetunto ja elämä tuntuu riippuvan siitä, että mitä heistä tällä palstalla sanotaan... He vääristelevät sanottuja asioita, jopa suoraan härskisti kehtaavat valehdella, liioittelevat tökerösti ja mitä lie vielä... Osa kirjoittajista ei siis suomen kielellä ilmaisten ja havaintojeni mukaan "käy ihan täysillä", joten en nyt tossa välittänyt mainita sellaisten nimiäkään. Sillä sipuli.
Toivottavasti vastaukseni tyydytti. Hyvää illanjatkoa.:) - caput.mortuum
vastaan anonyymina: kirjoitti:
"Hahh!
Mielipiteesi voisit suoraan sanoa ja rehellisesti. Miksi pelkäät mainitsemiesi(huonon itsetunnon omaavien)naisten reaktiota? Miksi haluat heitä miellyttää(kään)?"
Jos olisit joskus mun viestejäni lukenut, tietäisit, että mä olen yksi tän palstan tasan tarkkaan vähiten kenenkään takapuolia nuolevista kirjoittajista. Kehun jos on aihetta. Jollei ole, en kehu, enkä myöskään ole ns. takapuoli pystyssä yhtään mihinkään/kenenkään suuntaan erityisesti. Tän verran kehtaan kehua itseänikin sentään.
Sun reaktios on aika hyökkäävä. Ihmettelen vähän miksi, mutta en suoraan sanottuna jaksa sillä asialla enempää päätäni vaivata.:) Voin kuitenkin kertoa, että en halunnut mainita näiden naiskirjoittajien nimiä, koska mulla on henkilökohtaista kokemusta tältä palstalta nimenomaan ja erityisesti joistakin hyvin kierolla ja epämiellyttävällä tavalla mua kohtaan käyttäytyneistä naiskirjoittajista. Tällä kyseisellä keskustelupalstalla näkyy käyvän myös joitakuita yksittäisiä sellaisiakin kirjoittajia, joiden lähestulkoon koko itsetunto ja elämä tuntuu riippuvan siitä, että mitä heistä tällä palstalla sanotaan... He vääristelevät sanottuja asioita, jopa suoraan härskisti kehtaavat valehdella, liioittelevat tökerösti ja mitä lie vielä... Osa kirjoittajista ei siis suomen kielellä ilmaisten ja havaintojeni mukaan "käy ihan täysillä", joten en nyt tossa välittänyt mainita sellaisten nimiäkään. Sillä sipuli.
Toivottavasti vastaukseni tyydytti. Hyvää illanjatkoa.:)Olipahan vuodatus! Huhheijjakkaa...
"Jos olisit joskus mun viestejä lukenut, tietäisit..."
Mutta kun en tiennyt koskaan lukeneeni viestejäsi. Mistä sen olisin tietänyt kun anonyymisti viestisi laitoit? - monte1
caput.mortuum kirjoitti:
Olipahan vuodatus! Huhheijjakkaa...
"Jos olisit joskus mun viestejä lukenut, tietäisit..."
Mutta kun en tiennyt koskaan lukeneeni viestejäsi. Mistä sen olisin tietänyt kun anonyymisti viestisi laitoit?luulisin
- caput.mortuum
monte1 kirjoitti:
luulisin
En ymmärrä miksi hän reagoi noin voimakkaasti.
- FiliaFerusFabulosus
monte1 kirjoitti:
luulisin
tuli sama intuitio. ;)
- se "vastaan anonyymina...
caput.mortuum kirjoitti:
En ymmärrä miksi hän reagoi noin voimakkaasti.
"Oli kuka vaan...
caput.mortuum 28.8.2008 klo 19.54
En ymmärrä miksi hän reagoi noin voimakkaasti."
Kyllä voimakkaammin reagoiva olit sinä. Ensireaktiosi mitenkään sinua koskemattomaan ja neutraaliin sävyyn kirjoittamaani viestisisältöön oli nimittäin tällainen:
"Hahh!
Kirjoittanut: caput.mortuum 28.8.2008 klo 17.51
Tuossa sä ensinnäkin 1.) otsikossasi naurat viestini sisällölle (mistä en toki suutu, koska _siitä_ ei ole tulkittavissa, että nauratko ivallisesti vaiko et. Veikkasin tosin mielessäni ensin mainittua;) Tämän jälkeen sä 2.) epäsuorasti kyseenalaistat mun _rehellisyyteni_ ihmisenä ja sen lisäksi 3.) oletat, että mä nimenomaan "pelkäisin" joidenkin kirjoittajien reaktioita ja että erityisesti nimenomaan siitä syystä jätin nimet mainitsematta, millä sä sitten ( tosin mahdollisesti tahattomasti kylläkin) myös saatat mua naurettavaan valoon. Lopuksi sä 4.) esität suoran ja mielestäni melko röyhkeähkön _oletuksen_, että minä nimenomaan erityisesti halusin _miellyttää_ niitä kirjoittajia, joiden nimet jätin mainitsematta toimimalla kuten toimin, millä (edelleen..) myös saatat mua naurettavaan valoon.
Tuonkin vastauksesi jälkeen vastasin sulle melkoisen neutraalin rauhalliseen sävyyn ja perusteluiden kanssa, mutta sinä taas reagoit vastaukseeni siten, että aloit taivastella "purkauksiani" ja suurennella sanomisiani, ikäänkuin tarkoituksenasi olisi ollut välittää kuvaa, että minä siinä olisin siinä jotenkin ollut tolaltani.:D Hassuja nuo kaikenmoiset, voisiko ehkäpä sanoa kikat ja kikkailu joskus, eikö? Must on ainakin, joskin keskustelupalstalla se on yleensä turhaa.
Se sitten esimerkiksi, että kirjoitin sulle "Jos olisit joskus lukenut viestejäni" ja mitä tuolla siihen asiaan liittyen pohdiskelit, tarkoittaa kys. viestisisällössä ihan todella ainoastaan vain, että "Jos olisit lukenut viestejäni". Asia on kieliopillisesti itsestäänselvä.
Toki tietysti: Jos joku nyt haluaa jostakin oudosta syystä väännellä ja käännellä kirjoitettua, voihan sitä varmasti aina keksiä viestissä lukevan vaikka "lumiukkokin", vaikka siinä todellisuudessa lukisi "kumipallo"...
Vastasin sulle tässä ystävällisesti. Ja älä kiltti laita vastinetta, jos aikomuksenasi olisi(?) tähänkin viestiin kirjoittaa vastaukseksi jotakin epäkunnioittavaa sanomisteni taivastelua, tms.
Ystävällisesti. se "vastaan anonyymina... kirjoitti:
"Oli kuka vaan...
caput.mortuum 28.8.2008 klo 19.54
En ymmärrä miksi hän reagoi noin voimakkaasti."
Kyllä voimakkaammin reagoiva olit sinä. Ensireaktiosi mitenkään sinua koskemattomaan ja neutraaliin sävyyn kirjoittamaani viestisisältöön oli nimittäin tällainen:
"Hahh!
Kirjoittanut: caput.mortuum 28.8.2008 klo 17.51
Tuossa sä ensinnäkin 1.) otsikossasi naurat viestini sisällölle (mistä en toki suutu, koska _siitä_ ei ole tulkittavissa, että nauratko ivallisesti vaiko et. Veikkasin tosin mielessäni ensin mainittua;) Tämän jälkeen sä 2.) epäsuorasti kyseenalaistat mun _rehellisyyteni_ ihmisenä ja sen lisäksi 3.) oletat, että mä nimenomaan "pelkäisin" joidenkin kirjoittajien reaktioita ja että erityisesti nimenomaan siitä syystä jätin nimet mainitsematta, millä sä sitten ( tosin mahdollisesti tahattomasti kylläkin) myös saatat mua naurettavaan valoon. Lopuksi sä 4.) esität suoran ja mielestäni melko röyhkeähkön _oletuksen_, että minä nimenomaan erityisesti halusin _miellyttää_ niitä kirjoittajia, joiden nimet jätin mainitsematta toimimalla kuten toimin, millä (edelleen..) myös saatat mua naurettavaan valoon.
Tuonkin vastauksesi jälkeen vastasin sulle melkoisen neutraalin rauhalliseen sävyyn ja perusteluiden kanssa, mutta sinä taas reagoit vastaukseeni siten, että aloit taivastella "purkauksiani" ja suurennella sanomisiani, ikäänkuin tarkoituksenasi olisi ollut välittää kuvaa, että minä siinä olisin siinä jotenkin ollut tolaltani.:D Hassuja nuo kaikenmoiset, voisiko ehkäpä sanoa kikat ja kikkailu joskus, eikö? Must on ainakin, joskin keskustelupalstalla se on yleensä turhaa.
Se sitten esimerkiksi, että kirjoitin sulle "Jos olisit joskus lukenut viestejäni" ja mitä tuolla siihen asiaan liittyen pohdiskelit, tarkoittaa kys. viestisisällössä ihan todella ainoastaan vain, että "Jos olisit lukenut viestejäni". Asia on kieliopillisesti itsestäänselvä.
Toki tietysti: Jos joku nyt haluaa jostakin oudosta syystä väännellä ja käännellä kirjoitettua, voihan sitä varmasti aina keksiä viestissä lukevan vaikka "lumiukkokin", vaikka siinä todellisuudessa lukisi "kumipallo"...
Vastasin sulle tässä ystävällisesti. Ja älä kiltti laita vastinetta, jos aikomuksenasi olisi(?) tähänkin viestiin kirjoittaa vastaukseksi jotakin epäkunnioittavaa sanomisteni taivastelua, tms.
Ystävällisesti.Että minun pitäisi joskus tarjota sinulle teetä ja suklaakakkua (eikä tämä ollut nyt sitten mikään negatiivinen kommentti - sinä kun olet niin nopeasti kiivastuva).
- se "vastaan anonyymina...
buddy-love kirjoitti:
Että minun pitäisi joskus tarjota sinulle teetä ja suklaakakkua (eikä tämä ollut nyt sitten mikään negatiivinen kommentti - sinä kun olet niin nopeasti kiivastuva).
..kanssasi väliin, koska tulkitsen, että saattaisit projisoida tunnesisältöjäsi jopa keittämällä teen vastavarten laihaksi minua varten ja pakkosyöttämällä minulle kymmenen palaa suklaakakkua.:D Lisäksi oletan, että teehetkemme keskustelu junnaisi ikävällä tavalla paikallaan syystä, että niinä harvoina hetkinä kun puhuisit jostakin muusta kuin itsestäsi, projisoisit minuun tunnesisältöjäsi ja olettamuksiani _minun persoonastani_. Puhun teetä juodessani mieluusti vaikkapa maailmanpolitiikasta.
"Minusta tuntuu
buddy-love 29.8.2008 klo 01.14
Että minun pitäisi joskus tarjota sinulle teetä ja suklaakakkua (eikä tämä ollut nyt sitten mikään negatiivinen kommentti - sinä kun olet niin nopeasti kiivastuva)."
Kommenttisi ei liity asiaan ja jos sillä asiaan yritättäisitkin viitata(?), on tulkintasi epärealistinen.
se "vastaan anonyymina... kirjoitti:
..kanssasi väliin, koska tulkitsen, että saattaisit projisoida tunnesisältöjäsi jopa keittämällä teen vastavarten laihaksi minua varten ja pakkosyöttämällä minulle kymmenen palaa suklaakakkua.:D Lisäksi oletan, että teehetkemme keskustelu junnaisi ikävällä tavalla paikallaan syystä, että niinä harvoina hetkinä kun puhuisit jostakin muusta kuin itsestäsi, projisoisit minuun tunnesisältöjäsi ja olettamuksiani _minun persoonastani_. Puhun teetä juodessani mieluusti vaikkapa maailmanpolitiikasta.
"Minusta tuntuu
buddy-love 29.8.2008 klo 01.14
Että minun pitäisi joskus tarjota sinulle teetä ja suklaakakkua (eikä tämä ollut nyt sitten mikään negatiivinen kommentti - sinä kun olet niin nopeasti kiivastuva)."
Kommenttisi ei liity asiaan ja jos sillä asiaan yritättäisitkin viitata(?), on tulkintasi epärealistinen.
Totta. Liittyykin persoonallisuuteesi.
Muista ettet voi tulkita minua kovin pitkälle, sillä minä olen kuitenkin jotain aivan muuta.
Lisäksi minun kakkuani ei tarvitse pakkosyöttää ja teekin on aina tosi vahvaa.
Maailmanpolitiikkakin käy hyvin.- se" vastaan anonyyymin...
buddy-love kirjoitti:
Muista ettet voi tulkita minua kovin pitkälle, sillä minä olen kuitenkin jotain aivan muuta.
Maailmanpolitiikkakin käy hyvin."Ei liity asiaan
buddy-love 29.8.2008 klo 02.03
Maailmanpolitiikkakin käy hyvin."
Superlatiivien mies siis...Ethän kuitenkaan kuvittele olevasi Super Man?:( se" vastaan anonyyymin... kirjoitti:
"Ei liity asiaan
buddy-love 29.8.2008 klo 02.03
Maailmanpolitiikkakin käy hyvin."
Superlatiivien mies siis...Ethän kuitenkaan kuvittele olevasi Super Man?:(Olenhan vain Galaktinen Sankari.
- -totuuden torvi-
vastaan anonyymina: kirjoitti:
"Hahh!
Toivottavasti vastaukseni tyydytti. Hyvää illanjatkoa.:)että ne huonon itsetunnon omaavat naiset, joita mollaat, ovat kuitenkin paljon suosituimpia ja pidetympiä kuin itse olet.:)
Kukaan kun ei pidä ihmisestä, joka asettaa itsensä muiden yläpuolelle. - se "vastaan anonyymina...
-totuuden torvi- kirjoitti:
että ne huonon itsetunnon omaavat naiset, joita mollaat, ovat kuitenkin paljon suosituimpia ja pidetympiä kuin itse olet.:)
Kukaan kun ei pidä ihmisestä, joka asettaa itsensä muiden yläpuolelle."Huvittavinta on se,
-totuuden torvi- 29.8.2008 klo 11.48
että ne huonon itsetunnon omaavat naiset, joita mollaat, ovat kuitenkin paljon suosituimpia ja pidetympiä kuin itse olet.:)
Kukaan kun ei pidä ihmisestä, joka asettaa itsensä muiden yläpuolelle."
Kaikki on kuitenkin aina paikallisesti kulttuurisidonnaista.;) Tiedän, ettet ymmärrä edeltävää lausetta, mutta ei sinun tarvitsekaan. Voin omasta puolestani kertoa, että en minäkään arvosta, kuin realistiseen tulkintaan asioidenkulusta kykeneviä kirjoittajia. Usko pois: He erottuvat massasta.
Jos joku on niin idiootti, että esimerkiksi tulkitsee yhden jollakin tapaa syypääksi jossakin tilanteessa siitäkin huolimatta, että kuusi muuta ilmiselvästi raivoaisi, vääristelisi, ylireagoisi, valehtelisi ja liioittelisi siinä ympärillä järjettömästä ja olemattomasta syystä sen yhden yrittäessä pitäytyä realistisessa kirjoitettuun perustetussa tulkinnassa, en arvosta kyseistä idioottia pätkääkään. Ja ainiin, mahdollisen ylitulkinnan varalta *hoh hoijaa*... En viitannut tässä ketjussa tapahtuneisiin/ tässä ketjussa kirjoiteuttuun edeltävällä mitenkään.
Nyt mun on mentävä muihin puuhiin. Älähän siinä enää asettele itseäs mun yläpuolelle, juukos.:)
Ps. Varmasti totuuksiin perustumattomalla mustamaalaamisellakin pääsee joskus pitkälle, mutta se ei ole mun lajini. Mahdollisen ylitulkinnan varalta: En viittaa sinuun, vaan puhuin asiastasi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5051455- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18807Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685