Min'ulla

FiliaFerusFabulosus

77

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt se näkee siellä kohta jotain katkarapu-unia. Rauhallista yötä kuitenkin.

• monte1

myös sinulle

• WhatsUpDoc
    • FiliaFerusFabulosus
      • Mutta miten olet jo hereillä?

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Mutta miten olet jo hereillä?

inhottava olotila. Kaulaan jotenkin kuristava tunne. Olenkohan allerginen jollekkin elintarvikkeelle? Vieläkin on vähän se tunne.
        Siksi en uskalla vähään aikaan nukkua, ennen kuin tunne häviää.
        Samanlainen tunne on ollut hammaslääkärin vastaanotolta tultua ja se osoittautui allergiaksi. Lähden kohta ulos, jollei tää lakkaa. On ollut jo tunnin.
        Olisin jo noussut muutenkin viiden - kuuden välillä.

• FiliaFerusFabulosus
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

inhottava olotila. Kaulaan jotenkin kuristava tunne. Olenkohan allerginen jollekkin elintarvikkeelle? Vieläkin on vähän se tunne.
        Samanlainen tunne on ollut hammaslääkärin vastaanotolta tultua ja se osoittautui allergiaksi. Lähden kohta ulos, jollei tää lakkaa. On ollut jo tunnin.

että hammaslääkärissä altistuin puudutusaineelle ja sain siitä oireita. Pitää käyttää siellä sitä toista, kalliimpaa vaihtoehtoa.

• FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

Jotain allergialääkettä Heinix tai vastaava, jos sattuu olemaan talossa.

että hammaslääkärissä altistuin puudutusaineelle ja sain siitä oireita. Pitää käyttää siellä sitä toista, kalliimpaa vaihtoehtoa.

Tavallisessa on adrenaliinia, josta voi tulla rytmihäiriöitä tms.

Sitten on se jossa ei sitä ole, mutta kun se vaikuttaa hitaammin, niin eivät käytä sitä niin mielellään. Tuotako sinulle käytettiin?

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Tavallisessa on adrenaliinia, josta voi tulla rytmihäiriöitä tms.

Sitten on se jossa ei sitä ole, mutta kun se vaikuttaa hitaammin, niin eivät käytä sitä niin mielellään. Tuotako sinulle käytettiin?

kun en ole hammaslääkärissä käynyt aikoihin. Oisko ollut 2004. Ei tartte käydä usein.

kun en ole hammaslääkärissä käynyt aikoihin. Oisko ollut 2004. Ei tartte käydä usein.

Mutta veikkaan se olevan tuo adrenaliini, sillä se tekee monille oireita (minullekin).

Mitä sitten olet viime aikoina syönyt?

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Jotain allergialääkettä Heinix tai vastaava, jos sattuu olemaan talossa.

eräälle allergialääkkelle allerginen ja en siksi uskalla testata mitään lääkkeitä ominpäin, ainakaan allergia lääkkeitä. Kerran sain rajut oireet tästä allergialääkkeestä;
        http://www.glaxosmithkline.fi/tuotteemme/reseptilaakkeet/duact.html
        Siis ne oli vielä pahemmat oireet kun nyt tämä kuristava tunne.
        Silloin huone pyöri silmissä lujaa ja sydän tuntu väkisten vangitulta sammakolta joka pyrkii pakolla vapauteen. Siis yks ainoa tabletti, jonka sain nenän tukkoisuuteen!
        Duact sisältää mm. Akrivastiinia.

Mulla ei ole kuin buranaa kaapissa, jos sitäkään. Ehkä ei ole sitäkään muuten... En tiedä, en yleensä tarvii yhtään mitään.

eräälle allergialääkkelle allerginen ja en siksi uskalla testata mitään lääkkeitä ominpäin, ainakaan allergia lääkkeitä. Kerran sain rajut oireet tästä allergialääkkeestä;
        Silloin huone pyöri silmissä lujaa ja sydän tuntu väkisten vangitulta sammakolta joka pyrkii pakolla vapauteen. Siis yks ainoa tabletti, jonka sain nenän tukkoisuuteen!

Mulla ei ole kuin buranaa kaapissa, jos sitäkään. Ehkä ei ole sitäkään muuten... En tiedä, en yleensä tarvii yhtään mitään.

Se sisältää myös pseudoefedriinihydrokloridia, joka on piriste. Oireetkin täsmäävät (huom. en kuitenkaan ole lääkäri, joten tämä on epävirallista).

Nyt ei kuitenkaan ole tuosta kyse, sillä tuskin olet piristeitä käyttänyt.

Jaa mutta nuhatipat. Etkai ole niitä testaillut?

Burana ei auta noihin yhtään.

Mihin suuntaan oireet ovat muuten menossa?

Jos menee huonompaan suuntaan, niin voi sitä soittaa terveyskeskukseenkin ja kysyä neuvoja.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Mutta veikkaan se olevan tuo adrenaliini, sillä se tekee monille oireita (minullekin).

Mitä sitten olet viime aikoina syönyt?

Perunaa, ruskeakastiketta (sipulia mukana), kananmunaa (kastikkeessa), näkkileipää Flooraa, kahvia, viinimarjoja tuoreeltaan puskasta, vettä.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Se sisältää myös pseudoefedriinihydrokloridia, joka on piriste. Oireetkin täsmäävät (huom. en kuitenkaan ole lääkäri, joten tämä on epävirallista).

Nyt ei kuitenkaan ole tuosta kyse, sillä tuskin olet piristeitä käyttänyt.

Jaa mutta nuhatipat. Etkai ole niitä testaillut?

testaillut mitään. Mutta nyt muistan että illalla oli kaulalla patti. Joku on saattanut pistää? Ei se ampiainen voi olla, koska olisin sen tuntenut - ja siitäkin saan oireita kylläkin - aivan varmasti. Tosin kun marjoja poimin siinä pörräsi amppari, mutta ne oireet joita olen niistä kaksi kertaa saaneet ovat tulleet heti ja nostattaneet kuumeen.

Voiko viinimarjoille olla allerginen? Punaisille?

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Jos menee huonompaan suuntaan, niin voi sitä soittaa terveyskeskukseenkin ja kysyä neuvoja.

tylsän tasaista. Ehkä aavistuksen nyt tuntuu helpottavan. Aika käy vaan pitkäksi.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

epäilen vahvasti niitä aniskarkkeja. Tutkin vähän asiaa netistä. Anis voi tehdä nämä oireet.

testaillut mitään. Mutta nyt muistan että illalla oli kaulalla patti. Joku on saattanut pistää? Ei se ampiainen voi olla, koska olisin sen tuntenut - ja siitäkin saan oireita kylläkin - aivan varmasti. Tosin kun marjoja poimin siinä pörräsi amppari, mutta ne oireet joita olen niistä kaksi kertaa saaneet ovat tulleet heti ja nostattaneet kuumeen.

Voiko viinimarjoille olla allerginen? Punaisille?

Voihan sitä olla allerginen melkein mille tahansa, mutta se on niin yleinen aine, että joka tapauksessa olisit sen varmaan huomannut jo aiemmin. Ja tuskin äkillisesti tulisit niille kuitenkaan allergiseksi.

Patti on minusta parempi arvaus. Jotkut ovat herkempiä joillekin hyttyslajeille ja varsinkin kun saa ensimmäisen piston kunakin kesänä. Niitä hyttysiä tulee siis eri lajien aaltoja aina lämpösumman mukaan. Eri puolilla maatakin on eri hyttyslajeja ja kun käy mökillä, niin siellä voi olla niitä joista saa aluksi selviä oireita.

Jos et ole huomannut pistoa, niin se kyllä viittaisi hyttysiin tai muihin sinusta kiinnostuneisiin hyönteisiin.

epäilen vahvasti niitä aniskarkkeja. Tutkin vähän asiaa netistä. Anis voi tehdä nämä oireet.

arvaus minusta. Sehän on vahvaa tavaraa.

No seuraa tilannetta ja soittele hoitajille jos ei häivy siedettävässä ajassa.

• FiliaFerusFabulosus

pissittämään koirat ja keitän kahvia. Palataan.

Perunaa, ruskeakastiketta (sipulia mukana), kananmunaa (kastikkeessa), näkkileipää Flooraa, kahvia, viinimarjoja tuoreeltaan puskasta, vettä.

Eipä ole kovin mielenkiintoinen lista. Munille voi olla allerginen ja sipulille myös. Muut harvemmin.

Kyllä se siitä. Mielenkiintoinen ilmiö kuitenkin.

• FiliaFerusFabulosus

takaisin ja tuolla ulkona on nollassa lämpötila. Hui kun sain kylmäshokin, mutta nyt on olo ainakin parempi jos ei ota huomioon että mä palelen.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Kyllä se siitä. Mielenkiintoinen ilmiö kuitenkin.

kun olis panta kaulassa liian tiukalla. Voin kuvitella miltä koirista tuntuu liian tiukka panta. Paitsi et mun koirilla ne on löysällä.

takaisin ja tuolla ulkona on nollassa lämpötila. Hui kun sain kylmäshokin, mutta nyt on olo ainakin parempi jos ei ota huomioon että mä palelen.

Mutta ikävä että on kylmä.

Minulla muuten näyttää olevan aika innokas "ihailija" tuolla toisissa ketjuissa.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Mutta ikävä että on kylmä.

Minulla muuten näyttää olevan aika innokas "ihailija" tuolla toisissa ketjuissa.

Ja piti kysymän, miksi itse valvot?

kun olis panta kaulassa liian tiukalla. Voin kuvitella miltä koirista tuntuu liian tiukka panta. Paitsi et mun koirilla ne on löysällä.

Kyllä se allergialta vaikuttaa, mutta voi olla ihan vain tavallista herkkyyttäkin jos sitä anista tuli paljon.

Onko kurkku punainen ja turvoksissa? Miten silmät?

On ne kuitenkin nykyään ihan normaaleita pikku reaktiot aina joskus. Itseasiassa koirasi vähentävät sinulta allergisia taipumuksia (siis jos niitä taipumuksia on). Liika puhtaus on nykyään suurin allergioiden aiheuttaja.

Kuitenkin jos sinulla on noita juttuja niin usein että alkaa kiusata, niin tavallisia allergialääkkeitä voi pitää varastossa. Ne uudemmat eivät edes väsytä. Mutta muista sitten kysyä ettei niissä ole piristeitä.

Ja piti kysymän, miksi itse valvot?

Nukun ja valvon epäsäännöllisesti. Omissa jutuissa ei ole väliä milloin ne tekee, joten ei haittaa.

Joku yrittää tehdä avuttomasti kiusaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000037517508

Mutta minulla taitaa olla hauskempaa kuin sillä.

Siis nehän ovat jossain vaiheessa olleet sitä mieltä että olen kampaaja 35v ja femakko-lesbo. Nyt ne ovat näköjään muuttamassa arvioitaan (täytyy pitää ne virkeinä).

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Kyllä se allergialta vaikuttaa, mutta voi olla ihan vain tavallista herkkyyttäkin jos sitä anista tuli paljon.

Onko kurkku punainen ja turvoksissa? Miten silmät?

On ne kuitenkin nykyään ihan normaaleita pikku reaktiot aina joskus. Itseasiassa koirasi vähentävät sinulta allergisia taipumuksia (siis jos niitä taipumuksia on). Liika puhtaus on nykyään suurin allergioiden aiheuttaja.

Kuitenkin jos sinulla on noita juttuja niin usein että alkaa kiusata, niin tavallisia allergialääkkeitä voi pitää varastossa. Ne uudemmat eivät edes väsytä. Mutta muista sitten kysyä ettei niissä ole piristeitä.

ja tekee hyvää. Kävin katsomassa mun silmät. Mulla on normaalisti normaalia suuremmat mykiöt, mut nyt ne oli pienemmät - muuta poikkeavaa ei ollut. Nyt ne oli niinkuin normaalisti ihmisillä. Mut mun normaalisti ne on mulla suuremmat, eli mun silmät näyttää aika tummilta, normaalisti. (Pimeet silmät, heh)
        Kahvi tekee todella hyvää ja mielikin alkaa olla taas villi. :)

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Nukun ja valvon epäsäännöllisesti. Omissa jutuissa ei ole väliä milloin ne tekee, joten ei haittaa.

Joku yrittää tehdä avuttomasti kiusaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000037517508

Mutta minulla taitaa olla hauskempaa kuin sillä.

Siis nehän ovat jossain vaiheessa olleet sitä mieltä että olen kampaaja 35v ja femakko-lesbo. Nyt ne ovat näköjään muuttamassa arvioitaan (täytyy pitää ne virkeinä).

oletko mies, kun mä en ole kauheesti seurannut sun juttujas ja profiilisi ei kerro. Ja jotkut täällä leikkii vastakkaista sukupuolta.
        Sorry, toivottavasti en loukannu tällä sua - ei ollut tarkoitus.
        Kahvi parantaa..

ja tekee hyvää. Kävin katsomassa mun silmät. Mulla on normaalisti normaalia suuremmat mykiöt, mut nyt ne oli pienemmät - muuta poikkeavaa ei ollut. Nyt ne oli niinkuin normaalisti ihmisillä. Mut mun normaalisti ne on mulla suuremmat, eli mun silmät näyttää aika tummilta, normaalisti. (Pimeet silmät, heh)
        Kahvi tekee todella hyvää ja mielikin alkaa olla taas villi. :)

Kyllä sinulla taitaa jokin reaktio olla. Tai mistäs sen tietää miten villejä unia sinulla on ollut ja adrenaliini on ihan luontaista (jos et vaan muista).

Kahvi ei käy minulle (tulee oireita, mutta teestä ei tule).

oletko mies, kun mä en ole kauheesti seurannut sun juttujas ja profiilisi ei kerro. Ja jotkut täällä leikkii vastakkaista sukupuolta.
        Kahvi parantaa..

Mut enhän mä voi paljastaa kun sitten menee koko sirkus ohi. Siis ne eivät oikeasti saa minusta mitään selvää. Välillä väitetään että teeskentelen miestä ja välillä vaikka mitä.

En näköjään saa etsittyä parhaita paloja kun ilmeisesti tuo haku tyssää siihen missä serverit vaihdettiin.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Kyllä sinulla taitaa jokin reaktio olla. Tai mistäs sen tietää miten villejä unia sinulla on ollut ja adrenaliini on ihan luontaista (jos et vaan muista).

Kahvi ei käy minulle (tulee oireita, mutta teestä ei tule).

että Anis heikentää verenkiertoa. Kahvi muuten kiihdyttää verenkiertoa - ainakin mulla.
        Kyllä syyllinen oli Anis.

Kahvi parantaa..

Kyllä minusta saa selvääkin, mutta kun joku alkaa pelleillä, niin lähden heti siihen mukaan ja sitten ne ovat kokonaan sekaisin.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Mut enhän mä voi paljastaa kun sitten menee koko sirkus ohi. Siis ne eivät oikeasti saa minusta mitään selvää. Välillä väitetään että teeskentelen miestä ja välillä vaikka mitä.

En näköjään saa etsittyä parhaita paloja kun ilmeisesti tuo haku tyssää siihen missä serverit vaihdettiin.

etteikö niitä tulisi lisää kiusaksesi.

että Anis heikentää verenkiertoa. Kahvi muuten kiihdyttää verenkiertoa - ainakin mulla.
        Kyllä syyllinen oli Anis.

Nyt kun tiedät, niin osaat välttää. Minä sain aikanaan yskää joistain banaanikarkeista, mutta samoista mansikkakarkeista en saanut. Valmistaja ei suostunut kertomaan mitä eroa niissä oli. Aine on kuitenkin jo kokonaan hävinnyt, sillä ei sitä tule näköjään enää vastaan (enkä minä malta mitään karkkeja vältellä).

etteikö niitä tulisi lisää kiusaksesi.

Itseasiassa antaa tulla vain, sillä niiden eksyttäminen on aika kivaa.

Sinänsä kuitenkin harmi että kaikki muutkin ovat täällä kuitenkin "lasin takana", sillä aika monien kanssa olisi kiva käydä teellä (ainakin kerran, kun ei niistä silti tiedä mitä ne ovat ihan oikeasti).

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Itseasiassa antaa tulla vain, sillä niiden eksyttäminen on aika kivaa.

Sinänsä kuitenkin harmi että kaikki muutkin ovat täällä kuitenkin "lasin takana", sillä aika monien kanssa olisi kiva käydä teellä (ainakin kerran, kun ei niistä silti tiedä mitä ne ovat ihan oikeasti).

poikki sitten, niinkö?

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Kyllä minusta saa selvääkin, mutta kun joku alkaa pelleillä, niin lähden heti siihen mukaan ja sitten ne ovat kokonaan sekaisin.

miehenä mä sua oon pitänyt, mut toi teksti sotki vähän ajatuksiani.
        Uskotko, että tämäkin meidän keskustelumme vedetään johonkin pellesirkukseen?
        Jotain tällaista;
        FFF

poikki sitten, niinkö?

Mutta jos ei oikeasti tule ollenkaan juttuun. Teksti on kuitenkin niin eri asia kuin oikea elämä. Kommunikaatiostakin suurin osa on nonverbaalista.

Minä itseasiassa tulen melkein kaikkien kanssa toimeen, mutta läheskään kaikki eivät ilmeisesti minun. Kunnollinen yhteys kuitenkin onnistuu vain aika harvojen kesken (paitsi amerikkalaisilla jotka teeskentelevät sitä kaikkien kanssa).

miehenä mä sua oon pitänyt, mut toi teksti sotki vähän ajatuksiani.
        Uskotko, että tämäkin meidän keskustelumme vedetään johonkin pellesirkukseen?
        Jotain tällaista;
        FFF

Tavallisin tekniikka on ollut väittää, että minä tässä keskustelen itseni kanssa.

Siis minut on väitetty lähes kaikkien sivupersoonaksi ja odotan milloin ne alkavat väittää että voisin jopa olla eW.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Tavallisin tekniikka on ollut väittää, että minä tässä keskustelen itseni kanssa.

Siis minut on väitetty lähes kaikkien sivupersoonaksi ja odotan milloin ne alkavat väittää että voisin jopa olla eW.

e.W, sillä silloin me oltais oltu jo tukkanuottasilla aikoja sitten, ihan alkuviesteissä. :)

• buddy-love kirjoitti:

Gekko oli niiden ensimmäinen arvaus. Kukkomiestä veikattiin sitten pitkään ja sitkeästi. Metsäpalowaaraa on veikkailtu myös. Lara on myös ollut muistaaksen ja liian monia jo että olisin pysynyt mukana.

e.W, sillä silloin me oltais oltu jo tukkanuottasilla aikoja sitten, ihan alkuviesteissä. :)

Ehdotin sille teetä ja suklaakakkua, mutta ei se ollut innostunut (siis minusta se on mielenkiintoinen ilmiö ja takana täytyy olla jotain muuta).

Siis tiedän, ei tiedä.

Sormet sekaisin jne.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Gekko oli niiden ensimmäinen arvaus. Kukkomiestä veikattiin sitten pitkään ja sitkeästi. Metsäpalowaaraa on veikkailtu myös. Lara on myös ollut muistaaksen ja liian monia jo että olisin pysynyt mukana.

mutta joku luuli että itseni kanssa kirjoittelen, kun kukkomiehelle kirjoittelin.

lara et ole ainakaan.

• buddy-love kirjoitti:

Ne ovat niin sekaisin.

Tunnustan kuitenkin että olen minäkin jotain laittanut puskista (mutta olen kiltti puska).

• FiliaFerusFabulosus

oli liian syvä, joten jatkan täältä.
      Mitä meinaat viikonloppuna tehdä? Arkinen ja tavanomainen kysymys.

• Tai itsehän ne päätän milloin teen. Muutama korjausjuttu (koneita). Ensiviikolla pitäisi käydä taas Hesassa, mutta nuo pitää hoitaa pois ennen kuin lähden
        Itseasiassa en oikeastaan noudata kalenteria ja viikonloput ovat minulla tavallisia päiviä.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Tai itsehän ne päätän milloin teen. Muutama korjausjuttu (koneita). Ensiviikolla pitäisi käydä taas Hesassa, mutta nuo pitää hoitaa pois ennen kuin lähden
        Itseasiassa en oikeastaan noudata kalenteria ja viikonloput ovat minulla tavallisia päiviä.

matka Hesaan? :)

matka Hesaan? :)

Kolmisen tuntia. Entä itselläsi.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Tai itsehän ne päätän milloin teen. Muutama korjausjuttu (koneita). Ensiviikolla pitäisi käydä taas Hesassa, mutta nuo pitää hoitaa pois ennen kuin lähden

Kattelen tässä samalla In the Woods'ia ja kerro mulle näetkö saman mitä minä näen. Eli Pahan Suden jalkojen välissä näkyy jotain. Vain näenkö oikein? Toivottavasti jättää Punahilkan rauhaan.
        http://www.youtube.com/watch?v=ivVTPr8k9ok&NR=1
        Siis ihan tosi mä nauran. :D

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Kolmisen tuntia. Entä itselläsi.

siitä miten lujaa ajaa. Saat varata työpäivän verran aikaa.

Kattelen tässä samalla In the Woods'ia ja kerro mulle näetkö saman mitä minä näen. Eli Pahan Suden jalkojen välissä näkyy jotain. Vain näenkö oikein? Toivottavasti jättää Punahilkan rauhaan.
        http://www.youtube.com/watch?v=ivVTPr8k9ok&NR=1
        Siis ihan tosi mä nauran. :D

Kyllä se selvästi poikasusi on.

Punahilkat ovat saduissa aina vaarassa ja tuskin se metsästäjäkään ihan viaton on.

siitä miten lujaa ajaa. Saat varata työpäivän verran aikaa.

Pohjoiseen viittaa. Niin siellähän oli kylmä.

Itäsuomi ei käy koska siellä on pilvistä ja hiukan etelämmässä sateleekin.

Kuusamo; tai Rovaniemi, mutta siellä on itseasiassa hiukan lämpimämpää.

• FiliaFerusFabulosus

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Pohjoiseen viittaa. Niin siellähän oli kylmä.

Itäsuomi ei käy koska siellä on pilvistä ja hiukan etelämmässä sateleekin.

Kuusamo; tai Rovaniemi, mutta siellä on itseasiassa hiukan lämpimämpää.

jo aika pahasti ohi.... Enempää en halua paljastaa.

Työpäiviäkin on eri mittaisia.. (Vihje)

jo aika pahasti ohi.... Enempää en halua paljastaa.

Työpäiviäkin on eri mittaisia.. (Vihje)

Mutta kylmiä paikkoja ei ole säätiedotteen mukaan nyt montaa. Tai sitten sinun pitäisi olla jossain kartan ulkopuolella.

Minusta on vain hauskaa vetää asioita yhteen.

Mutta minkä mittaisia työpäiviä voisi olla. Päivystävä lääkäri: pari vuorokautta tai enemmän yhteen putkeen. Puolipäivähommana jotain epätavallista.

Meillä on kuitenkin nyt 8 astetta lämmintä, eikä edes sada.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Mutta kylmiä paikkoja ei ole säätiedotteen mukaan nyt montaa. Tai sitten sinun pitäisi olla jossain kartan ulkopuolella.

Minusta on vain hauskaa vetää asioita yhteen.

Mutta minkä mittaisia työpäiviä voisi olla. Päivystävä lääkäri: pari vuorokautta tai enemmän yhteen putkeen. Puolipäivähommana jotain epätavallista.

Meillä on kuitenkin nyt 8 astetta lämmintä, eikä edes sada.

sada..

Ajattelin ostaa tänään katkarapuja ja wokkivihanneksia. Pitäisköhän saunasiideri ostaa?

sada..

Ajattelin ostaa tänään katkarapuja ja wokkivihanneksia. Pitäisköhän saunasiideri ostaa?

Eikös tuolla ollut arvaamattomia vaikutuksia. Ehkäpä sinun pitää varautua tilanteeseen hiukan pidemmällä listalla:
        Katkarapuja
        Vihanneksia
        Siideriä
        Prinssi (ei nakki).

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Metsissä on nykyään monipuolista toimintaa. Ilmeisesti sinunkin kannattaa siellä marjapuskissa pitää varasi (jos siellä on vaikka pikaisia prinssejä lymyilemässä).

mulla on tämänrotuinen koira, mutta ei näin pahan näköinen, eikä näytä hampaita
        http://www.youtube.com/watch?v=7ms0MhEcu3s

• FiliaFerusFabulosus

että tuo on joidenkin rotikoiden tapa ja tuo koira ei ole oikeasti vihainen?

Tapana syödä kaiken minkä saavat. Nyt ei ole lähipiirissä yhtään, mutta joskus muinoin niillä parilla oli usein laihdutuskuuri menossa. Pitääkö sille pitää tiukkaa linjaa kalorien kanssa.

Täällä sekarotuisilla on säkki jatkuvasti vieressä ja syövät sen minkä tarvitsevat (ne eivät tosiaan liho).

Mikähän tuolla muuten oli. Siis sehän ei ollut vihainen vaan tuo johtui jostain muusta.

että tuo on joidenkin rotikoiden tapa ja tuo koira ei ole oikeasti vihainen?

Mutta mitä se sillä yrittää tarkoittaa. Tuntuukohan se ikävältä päänahassa.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Tapana syödä kaiken minkä saavat. Nyt ei ole lähipiirissä yhtään, mutta joskus muinoin niillä parilla oli usein laihdutuskuuri menossa. Pitääkö sille pitää tiukkaa linjaa kalorien kanssa.

Täällä sekarotuisilla on säkki jatkuvasti vieressä ja syövät sen minkä tarvitsevat (ne eivät tosiaan liho).

Mikähän tuolla muuten oli. Siis sehän ei ollut vihainen vaan tuo johtui jostain muusta.

tapana keskustella muristen. Siis jos toi koira olis oikeesti vihainen, sitä ei vois näyttää. Se olis sensuroitu. Tuo koira juttelee. Ja rotikalla on sellainen päänmuoto ja kita, että tottakai se näyttää hirveältä kun se avaa sen ja "puhuu". Yks urosrotikka nuoli mun kättä ja piti tuollaista ääntä. Jos joku panikoi ja pelkää, niin silloin ihminen erittää adrenaliinia, jonka koira haistaa. Koira ei kuitenkaan erota onko se adrenaliini pelosta vai vihasta ja siksi jotkut koirat voivat vahingoittaa vierasta ihmistä. Siksi vierasta ja koiraa ei koskan saisi jättä yksin, ennen kuin sinunkaupat on tehty, vieraan ja koiran välillä.

tapana keskustella muristen. Siis jos toi koira olis oikeesti vihainen, sitä ei vois näyttää. Se olis sensuroitu. Tuo koira juttelee. Ja rotikalla on sellainen päänmuoto ja kita, että tottakai se näyttää hirveältä kun se avaa sen ja "puhuu". Yks urosrotikka nuoli mun kättä ja piti tuollaista ääntä. Jos joku panikoi ja pelkää, niin silloin ihminen erittää adrenaliinia, jonka koira haistaa. Koira ei kuitenkaan erota onko se adrenaliini pelosta vai vihasta ja siksi jotkut koirat voivat vahingoittaa vierasta ihmistä. Siksi vierasta ja koiraa ei koskan saisi jättä yksin, ennen kuin sinunkaupat on tehty, vieraan ja koiran välillä.

Ei ole vaikeuksia edes oikeasti vihaisten koirien kanssa. Me kommunikoimme yleensä ihan hyvin.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Ei ole vaikeuksia edes oikeasti vihaisten koirien kanssa. Me kommunikoimme yleensä ihan hyvin.

"kommunikoit" niiden kanssa?

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

hyvä pätkä. Suomalainen vielä.
        Jos tollee varovasti yritän ottaa omalta koiralta ottaa luun, niin se murisee samalla lailla kun eka koira, mut jos käskytän sitä ja otan, niin se antaa ottaa mukisematta.
        http://www.youtube.com/watch?v=MimDGWjOtvI&NR=1

"kommunikoit" niiden kanssa?

Ei kai sitä muuten voi sanoa. Annan tutustua ja näytän ettei tarvitse pelätä. Ei minua ole koskaan purtu. Ei edes se naapurin kaikille vihainen karhukoira kun olin 5v (sillä oli vaivoja vanhuuttaan).

Tässä olisi muuten ehkä sinulle sopiva piirretty elokuva. Se perustuu noihin vanhoihin satuihin, mutta ei ole ihan pikkulapsiversio (taitaa olla kielletty alle 15). Tekevät komediaa kaikista satukliseistä.

http://www.youtube.com/watch?v=hx-Vukl1K_8

hyvä pätkä. Suomalainen vielä.
        Jos tollee varovasti yritän ottaa omalta koiralta ottaa luun, niin se murisee samalla lailla kun eka koira, mut jos käskytän sitä ja otan, niin se antaa ottaa mukisematta.
        http://www.youtube.com/watch?v=MimDGWjOtvI&NR=1

Pidä ottaa varovaisesti. Määrätietoisuus ei aiheuta mutinoita.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Ei kai sitä muuten voi sanoa. Annan tutustua ja näytän ettei tarvitse pelätä. Ei minua ole koskaan purtu. Ei edes se naapurin kaikille vihainen karhukoira kun olin 5v (sillä oli vaivoja vanhuuttaan).

Tässä olisi muuten ehkä sinulle sopiva piirretty elokuva. Se perustuu noihin vanhoihin satuihin, mutta ei ole ihan pikkulapsiversio (taitaa olla kielletty alle 15). Tekevät komediaa kaikista satukliseistä.

http://www.youtube.com/watch?v=hx-Vukl1K_8

mun pihaoravani siis karkasi. Olipas äkäinen orava.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Pidä ottaa varovaisesti. Määrätietoisuus ei aiheuta mutinoita.

eläimet on.. Se niistä.
        Mun pitää lähtee kauppaan. Kahvikin on lopussa. Etkö sä aio nukkua?

eläimet on.. Se niistä.
        Mun pitää lähtee kauppaan. Kahvikin on lopussa. Etkö sä aio nukkua?

Voi olla että siirrän vuorokautta paremmin kohdalleen. Taidan keittää teetä.

Hyvää kauppailua, mutta varo metsiä kun siellä voi olla vaikka noita vaarallisia oravia ja lymyileviä prinssejä.

• FiliaFerusFabulosus
        buddy-love kirjoitti:

Voi olla että siirrän vuorokautta paremmin kohdalleen. Taidan keittää teetä.

Hyvää kauppailua, mutta varo metsiä kun siellä voi olla vaikka noita vaarallisia oravia ja lymyileviä prinssejä.

tiedät etten mä ole vaarallinen? ;)

tiedät etten mä ole vaarallinen? ;)

Enhän tiedäkään
        *vapisee*

*muistaa*
        Mutta minähän olen Galaktinen Sankari, enkä pelkää mitään.

Sinun pitää kuitenkin muistaa että lymyilevillä prinsseillä on tapama aiheuttaa eräille pehmeitä polvia, joten ainakin niitä kannattaa varoa. Susista ja muista otuksista varmasti selviät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      517
      1580
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      861
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      837
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe