Abortti - evoluutioharhaan perustuva tappo

Evoluutin Paluu Maanpinnalle

Abortti on evoluutioajatukseen pohjautuva hirvittävä vääryys, jonka ns. perustelut on kumottu tässä tekstissä, tuon "kirjan" oikeanpuoleisella sivulla.

http://jjmarkka.net/index.html?docs/abortti.htm&6

Sanottakoon nyt vielä, että EN ole tuo J. Markkanen, vaan aivan eri henkilö.

Jeesukselle kiitos, että kohta "Roe v. Wade"-vääryys

http://en.wikipedia.org/wiki/Roe_v._Wade

kumotaan, syistä, jotka tässä on kerrottu.

http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Sarah Palin sytytti kristityn oikeiston tukemaan McCainia presidentiksi/1135239157544?ref=msn

Jeesukselle kiitos Sarah Palin:sta, sillä hän on "työkaluna" siinä prosessissa, jossa Amerikan lapset ja koko maailman toivot saavat kuulla, että esiaviollinen seksi, evoluutioteoria ja etenkin epäusko ovat tuhon tie, mutta sitä ei ole pakko kulkea loppuun asti.

7

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai onko poikuus tallella?

      On näet suorastaan hulluutta mennä naimisiin kokeilematta synkkaako sängyssä. Jos ostat sian säkissä kuten hellarit avioituessaan ilmeisesti tekevät, niin tuloksena voi olla ikäviä yllätyksiä hääyönä, jotka vielä rassaavat avioliittoa huonoimmassa tapauksessa läpi elämän.

      No nythän Sarah Palinilla on kuitenkin tuosta esiaviollisesta seksistä sitten parempikin tuntuma (jos häneltä itseltään ei sattuisi moisesta kokemusta löytymään), kun Palinin oma tytär on paksuna - eikä naimisissa. Jäiköhän Palinilta lastensa kasvatus puolitiehen, vai onko tämä jokin hellarimetodi?

      Niin, ja niistä aborteista. Ensinnäkin abortteja tehtiin jo kauan ennen kuin kukaan oli evoluutioteoriasta kuullutkaan. Esim. Platon ja Aristoteles hyväksyivät abortin, ja mikä mielenkiintoisinta, niin mitäpä sanookaan ystävämme Martti Luther?

      Lutherin mukaan näet vammaiset lapset olivat ”vaihdokkaita”, jotka itse piru - tuo vanhan vihtahousu siis - oli laittanut alkuperäisen (terveen) lapsen tilalle. Ja nuo vaihdokkaat saattoi Lutherin mukaan hukuttaa jokeen. Tämä Lutherin aborttimenetelmä on hieman jälkijättöinen, mutta epäilemättä tehokas.

      Liittyyköhän tuo Lutherin opetuskin jotenkin evoluutioteoriaan?

      • Evoluutin Paluu Maanpinnalle

        En ole uskovasta kodista. Nuorena olin maailmassa, ja myös parin tytön kanssa "sillai". Uskoontuloni jälkeen elin joitakin vuosia ilman seksiä, mutta Herra antoi voimia siihen, kuin myös Hän antoi minulle ihanan vaimon.

        Luther ei ollut uudestisyntynyt kristitty, joten hänen mielipiteillään ei ole mitään väliä. Joihinkin katolisen kirkon epäkohtiin hän puuttui, mutta ne olivat silloin jo niin räikeitä, että ei niiden huomaamiseen uudestisyntynyttä kristittyä tarvita.

        Jeesuksen Rakkautta sinullekin, Illuminatus.

        Tosiasia on, että et jaksaisi kirjoitella näistä asioista vuodesta toiseen, jos et syvällä sydämessäsi kuulisi Jeesuksen kutsua. Älä paaduta sydäntäsi, vaan anna Hänen johdattaa sinutkin ikuiseen Elämään!


      • Evoluutin Paluu Maanpinnalle kirjoitti:

        En ole uskovasta kodista. Nuorena olin maailmassa, ja myös parin tytön kanssa "sillai". Uskoontuloni jälkeen elin joitakin vuosia ilman seksiä, mutta Herra antoi voimia siihen, kuin myös Hän antoi minulle ihanan vaimon.

        Luther ei ollut uudestisyntynyt kristitty, joten hänen mielipiteillään ei ole mitään väliä. Joihinkin katolisen kirkon epäkohtiin hän puuttui, mutta ne olivat silloin jo niin räikeitä, että ei niiden huomaamiseen uudestisyntynyttä kristittyä tarvita.

        Jeesuksen Rakkautta sinullekin, Illuminatus.

        Tosiasia on, että et jaksaisi kirjoitella näistä asioista vuodesta toiseen, jos et syvällä sydämessäsi kuulisi Jeesuksen kutsua. Älä paaduta sydäntäsi, vaan anna Hänen johdattaa sinutkin ikuiseen Elämään!

        Hauska kuulla, ettei Luther ollut uudestisyntynyt kristitty ja ettei hänen mielipiteillään ole mitään väliä. Näin meidän kesken: olen jälkimmäisestä täysin samaa mieltä, ja tuolla ensimmäisellä ei ole niin väliä.

        Veikkaanpa vaan, että moni taitaa olla kanssasi eri mieltä - ehkä jopa omassa seurakunnassasi :)

        >>Jeesuksen Rakkautta sinullekin, Illuminatus. >Tosiasia on, että et jaksaisi kirjoitella näistä asioista vuodesta toiseen, jos et syvällä sydämessäsi kuulisi Jeesuksen kutsua. Älä paaduta sydäntäsi, vaan anna Hänen johdattaa sinutkin ikuiseen Elämään!


      • Evoluutin Paluu Maanpinnalle kirjoitti:

        En ole uskovasta kodista. Nuorena olin maailmassa, ja myös parin tytön kanssa "sillai". Uskoontuloni jälkeen elin joitakin vuosia ilman seksiä, mutta Herra antoi voimia siihen, kuin myös Hän antoi minulle ihanan vaimon.

        Luther ei ollut uudestisyntynyt kristitty, joten hänen mielipiteillään ei ole mitään väliä. Joihinkin katolisen kirkon epäkohtiin hän puuttui, mutta ne olivat silloin jo niin räikeitä, että ei niiden huomaamiseen uudestisyntynyttä kristittyä tarvita.

        Jeesuksen Rakkautta sinullekin, Illuminatus.

        Tosiasia on, että et jaksaisi kirjoitella näistä asioista vuodesta toiseen, jos et syvällä sydämessäsi kuulisi Jeesuksen kutsua. Älä paaduta sydäntäsi, vaan anna Hänen johdattaa sinutkin ikuiseen Elämään!

        osteta niin että ensin ei kokeiltaisi sopiiko avain reikään..?


    • Salccari

      Yllättävää, mutta tuo sivusto on melkein mielenkiintoinen. Kirjoittaja on ihan hyvä.

      En kuitenkaan sanoisi ihmiseksi 2 solun melkein näkymätöntä mölttiä, joka ei eroa muiden eliöiden soluista kuin genomiltaan. Näitä aivan solujakautumisen alussa tapahtuvia keskenmenoja tapahtuu usein naisten huomaamatta. Pitäisikö kuukautisverta alkaa tutkia, mahdolliset hedelmöittyneet munasolut kerätä ja järjestää niille hautajaiset?

    • Joniii

      Okei, myönnetään, odotin hetken ihan vakavastiotettavaa kannanottoa abortin kieltämiseksi, mutta paljastui että tuo teksti olisi parempi vitsikirjamateriaalina. Väitteet ykkösestä vitoseen sovelsivat kaikki iki-ihanan surkuhupaisaa argumentin irvikuvaa, eli abortoitavasta alkiosta/sikiöstä puhuttiin 'henkilönä' ja 'persoonana'. Irvokkaasti juuri tuo, alkion/sikiön arvokkuus on juuri se mitä tämän kyseisen tapauksen tulisi yrittää perustella.

      Tosin, voi olla että kyse on ihan silkasta kouluja käymättömästä huuhaahihhulista, joskin oikeinkirjoitus viittaa ainakin kohtalaisen korkeaan sivistystasoon.

      Tai sitten kyse on Wordin oikoluvusta.

      Joka tapauksessa, vitosessa valehdellaa suoraan asiasta joka on oikeastaan koko debaatin ydinkysymys, jonka jälkeen sitten keskitytään näihin abortteja puolustaviin argumentteihin jotka täydellisessä maailmassa eivät enää päde. Ja toki kirjoittajan mukaan äiti on aina kykenevä huolehtimaan ja rakastamaan lastaan, jos hän muuta luulee, hän on viallinen ja syypää lapsensa tulevaan tuskaan ja kärsimykseen.

      12 oli erityisen riemastuttava, kyseisen pätkän logiikkaa soveltaen nainen syyllistyy murhaan teini-iän alun jälkeen noin joka kuukausi noin puolen vuosisadan ajan, mies taasen surmaa päivittäin tuhansia syntymättömiä ihmisiä :D

      Hervotonta tavaraa, mutta pätkässä 13 mennään oikeasti asiaan. Tuo ~100:n sanan pätkä on käytännössä ainoa kohta jossa ihan oikeasti on jotain mainittavaa asiaa itse aiheesta. Tuon jälkeen taasen kirjoittajan huumori alkaa rakoilla, ja kohdan 19 melko hillitöntä argumentointivirheilyä/asiavirheilyä lukuunottamatta kyse on silkasta tylstästä retoriikan käytöstä ja hassunhauskoista asianvierestäpuhumisista ilman sen kummempaa komediasisältöä.

      Mutta kiitos tästä kuitenkin. Otsikon väittämä siitä, että asialla olisi jotain tekemistä evoluution kanssa on kuitenkin perustelematta. Voin sen verran paljastaa, että tämä ei vähimmissäkään määrin liity evoluutioon. Fysiikkaan, kemiaan ja biokemiaan ehkä, mutta evoluutiolla ei ole tämän asian kanssa yhtään mitään tekemistä.

    • Hyvä Kirja

      Jokainen joka väittää vastustavansa aborttia raamatullisin syin on valehtelija! Vanha Testamentti tekee selväksi, että ihmiselämä alkaa syntymästä, eikä kohdussa oleva sikiö ole vielä aloittanut elämäänsä ihmisenä. Kun Raamatussa puhutaan elävästä sielusta, viitataan henkeen, hepreassa "neshamah" joka tarkoittaa kirjaimellisesti hengitystä. Tämä on se henki, joka teki Aataminkin eläväksi. Sikiö ei hengitä, sille ei siis ole vielä annettu sielua, elämää Jumalan silmissä.

      Pohtikaapa, olisiko Mooseksen laissa määrätty näin, jos sikiö olisi Jumalallisen määritelmän mukaan elävä ihminen:

      Jos ihmiset tappelevat keskenään ja samalla töytäisevät raskaana olevaa naista, niin että hän saa keskenmenon mutta hänelle ei aiheudu muuta vahinkoa, lyöjä maksakoon sakkoa sen mukaan, mitä naisen aviomies vaatii tai miten asia oikeudessa ratkaistaan. (2 Moos 21:22)

      Elävän ihmisen surmaamisesta tuomio on näet kuolema:

      Jos joku vahingoittaa toista, niin että tämä kuolee, häntä rangaistakoon kuolemalla (2. Moos. 21:12)

      Jos joku surmaa ihmisen, hänet on surmattava. (3. Moos. 24:17)


      Raamatussa toki kerrotaan, että Jeesuskin puhuu uudelleensyntymästä, ei uudelleensiitoksesta eikä uudelleensikiämisestä! On monia, jotka irroittavat Raamatusta lauseita yhteydestään voidakseen puolustella abortin kieltoa, mutta näin toimiessaan he toimivat itsensä Jumalan lain henkeä ja kirjainta vastaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe