Rokotteet ovat perkeleestä

ei rokotteille

http://talousdemokratia.blogspot.com/2008/01/ron-paul-rokotteet-ovat-vaarallisia.html
"On huolestuttavaa että useimmat suomelaiset kiltisti ja luottavaisesti antavat injisoida ties mitä myrkkyjä lapsiinsa ja itseensä. Rokotteiden tuoteselosteet eivät ole julkisia. Mutta niissä on oikeasti esim formaldehydiä, alumiinia, elohopeaa, eri eläinten DNA:ta (apina, lehmä, kana jne.)

Monet rokotteet ovat myös lievästi tai pahasti saastuneita ja sisältävät lisäksi erilaisia eläinkohtaisia viruksia (alla olevan Nexus-artikkelin mukaan)"
Minä en ainakaan ota enää yhtään rokotetta. Jos olisin tuon tiennyt niin olisin jättänyt ottamatta! Perkeleestähän sikiöiden käyttäminen on 100% ja sellainen tulisikin itse asiassa lailla kieltää.

18

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joniiii

Vaikka trolli ilmeisesti oletkin, suosittelen muistamaan että rokotuttamatta jättämisellä altistat vaaraan paitsi itsesi, myös läheisesi, naapurit ja roskakuskit.

Ne taudit joita vastaan rokotutetaan eivät ole mitään mukavia saada.

• ottamalla rokotteen

altistat itsesi ADHD/ADD:lle ja sokeritaudille. Tosin tähän voi vaikuttaa muutkin tekijät kuten teollisen ruoan syöminen jossa on luonnollisestikin paljon vähemmän ravinteita kuin normaalisti tuotetussa ruoassa ja myös hyönteismyrkkyjen jäänteitä.

Lue tarkemmin:
        "On huolestuttavaa että useimmat suomelaiset kiltisti ja luottavaisesti antavat injisoida ties mitä myrkkyjä lapsiinsa ja itseensä. Rokotteiden tuoteselosteet eivät ole julkisia. Mutta niissä on oikeasti esim formaldehydiä, alumiinia, elohopeaa, eri eläinten DNA:ta (apina, lehmä, kana jne.)"
        Jos haluat tökätä itseesi noita niin senkus. Lisäksi raaka-aineita ei olisi ilman sikiöitä? Pelkästään se olisi riittävä syy lopettaa rokottaminen ja abortin kannatus.

• ottamalla rokotteen kirjoitti:

altistat itsesi ADHD/ADD:lle ja sokeritaudille. Tosin tähän voi vaikuttaa muutkin tekijät kuten teollisen ruoan syöminen jossa on luonnollisestikin paljon vähemmän ravinteita kuin normaalisti tuotetussa ruoassa ja myös hyönteismyrkkyjen jäänteitä.

Lue tarkemmin:
        "On huolestuttavaa että useimmat suomelaiset kiltisti ja luottavaisesti antavat injisoida ties mitä myrkkyjä lapsiinsa ja itseensä. Rokotteiden tuoteselosteet eivät ole julkisia. Mutta niissä on oikeasti esim formaldehydiä, alumiinia, elohopeaa, eri eläinten DNA:ta (apina, lehmä, kana jne.)"
        Jos haluat tökätä itseesi noita niin senkus. Lisäksi raaka-aineita ei olisi ilman sikiöitä? Pelkästään se olisi riittävä syy lopettaa rokottaminen ja abortin kannatus.

vaihteeksi, se virkistää.

Ainakin salaliittoteoreetikkojen mukaan rokotuksilla on äärimmäisen harvinaisia haittavaikutuksia. Oletko kokeillut pohtia, mikä on pienempi paha, äärimmäisen harvinainen 1/1000000 todennäköisyys haittavaikutukselle, vai suojan hengenvaarallisille tartuntataudeille? Tartuntataudit, rokot ovat erittäin harvinaisa, kiitos rokotteiden. Tilanne muuttuisi jos useampi sukupolvi jättäisi rokotukset väliin, halluaisitko esim. polion tai jäykkäkouistuksen? Ajattele, joku voisi ottaa horinasi todesta...

• ottamalla rokotteen kirjoitti:

Lue tarkemmin:

Etkö ole koskaan syönyt kananmunaa tai ruokaa, jossa on käyetty kananmunaa? Rokotteita kasvatetaan kananmunissa = kanan alkioissa.

Jos haluat välttämättä saada vaikkapa tuhkarokon, niin onnea vain sinulle. Helsingissä on tavattu tapauksia, ilmeisesti rokotustenvastaisten kampanjoiden ansiosta. (Minulla oli pikkulapsena, aikana ennen rokotuksia. Ei ollut suorranaisesti hauskaa, vaikka vältyin jälkitaudeilta.)

• näin on

Väitteesi on pötyä.
        Ei kenestäkään meistä itsessään synny noita tauteja, joita vastaan rokotteet ovat.
        Emme siten ole syylliset niiden puhkeamiseenkaan.
        Te olette putkinäöllä varustettuja jotka näkevät vain asioissa sen likimmäsen syyn ettekä kokonaisuutta joka syihin on alunperin johtanut.

• Joniiii
        näin on kirjoitti:

Väitteesi on pötyä.
        Ei kenestäkään meistä itsessään synny noita tauteja, joita vastaan rokotteet ovat.
        Emme siten ole syylliset niiden puhkeamiseenkaan.
        Te olette putkinäöllä varustettuja jotka näkevät vain asioissa sen likimmäsen syyn ettekä kokonaisuutta joka syihin on alunperin johtanut.

>>Ei kenestäkään meistä itsessään synny noita tauteja, joita vastaan rokotteet ovat.>>

Ei tietenkään. En kuitenkaan näe miten tämä sinällään mielenkiintoinen fakta liittyy yhtään mihinkään mistä tässä keskustelemme.

>>Emme siten ole syylliset niiden puhkeamiseenkaan.>>

Sinulla on valta vaikuttaa siihen sairastutko vai et(Ja täten, levitätkö tautia eteenpäin vai et), ja tämän vuoksi olet vastuussa tuosta päätösestäsi ja sen seurauksista. Onko meillä tästä jotain erimielisyyttä?

>>Te olette putkinäöllä varustettuja jotka näkevät vain asioissa sen likimmäsen syyn ettekä kokonaisuutta joka syihin on alunperin johtanut.>>

..Ja tällä yrität sanoa mitä? Mikä tässä kokonaisuudessa on mielestäsi sellaista jota emme ota huomioon ja joka poistaa vastuusi tautien levityksestä?

• vai nokosia
        Joniiii kirjoitti:

>>Ei kenestäkään meistä itsessään synny noita tauteja, joita vastaan rokotteet ovat.>>

Ei tietenkään. En kuitenkaan näe miten tämä sinällään mielenkiintoinen fakta liittyy yhtään mihinkään mistä tässä keskustelemme.

>>Emme siten ole syylliset niiden puhkeamiseenkaan.>>

Sinulla on valta vaikuttaa siihen sairastutko vai et(Ja täten, levitätkö tautia eteenpäin vai et), ja tämän vuoksi olet vastuussa tuosta päätösestäsi ja sen seurauksista. Onko meillä tästä jotain erimielisyyttä?

>>Te olette putkinäöllä varustettuja jotka näkevät vain asioissa sen likimmäsen syyn ettekä kokonaisuutta joka syihin on alunperin johtanut.>>

..Ja tällä yrität sanoa mitä? Mikä tässä kokonaisuudessa on mielestäsi sellaista jota emme ota huomioon ja joka poistaa vastuusi tautien levityksestä?

½½½½½½ Sinulla on valta vaikuttaa siihen sairastutko vai et(Ja täten, levitätkö tautia eteenpäin vai et), ja tämän vuoksi olet vastuussa tuosta päätösestäsi ja sen seurauksista. Onko meillä tästä jotain erimielisyyttä?½½½½½½

Jos ja kun sairaudet tuodaan jostain muualta, jossa minulla ei ole mitään tekemistä, niin miten olen vastuussa muiden tuomista pöpöistä?
        AIDs on esimerkki. Kuka sitä levittää?

..Ja tällä yrität sanoa mitä? Mikä tässä kokonaisuudessa on mielestäsi sellaista jota emme ota huomioon ja joka poistaa vastuusi tautien levityksestä? ½½½½½½

Et ota yhtäaikaa huomioon aloitusviestin kaikkia kohtia eli suomeksi kokonaisuutta.
        Pitää ottaa vastuu ennenkuin tuo noita pöpöjä.
        Jos pöpöt tulevat yhteiskunnallisten päätösten ja kauppapoliittisten ratkaisujen kautta niiden vastuulle jotka eivät alunperinkään ole kannattaneet jotain ratkaisua.
        Tällaisia ovat myös matkatoimistojen kaukomatkat jotka näitä tauteja siirtävät globaalisti.
        Mitä pirua minun kuuluu niistä ottaa vastuuta kun en niitä käytä?
        Jos huono politiikka johtaa kriisiin, ei sen moraalinen vastuu kuulu niille, jotka alunperinkin ovat päätöstä vastustaneet.
        Itsehän juuri peräät levittäjien vastuuta. Miksi vasta viimeistä porrasta, joka on levittämisen ulkopuolinen kärsijä (ehkä) itsekin?
        -Juuri tuo sinun näkemyksesi yleisesti ottaen johtaa riskien ylisuuriin ottamisiin siinä vaiheessa, jossa ongelmat saavat tilaisuutensa ylittää maamme rajan.

---------------------------------------------

½½½½½½ Ei kenestäkään meistä itsessään synny noita tauteja, joita vastaan rokotteet ovat.>>

Ei tietenkään. En kuitenkaan näe miten tämä sinällään mielenkiintoinen fakta liittyy yhtään mihinkään mistä tässä keskustelemme. ½½½½½½

Jos et ymmärrä, sehän on sinun pääsi vaiva.
        Miten ihmeessä päädyt siitä minulle valittamaan?

• Joniiii
        vai nokosia kirjoitti:

½½½½½½ Sinulla on valta vaikuttaa siihen sairastutko vai et(Ja täten, levitätkö tautia eteenpäin vai et), ja tämän vuoksi olet vastuussa tuosta päätösestäsi ja sen seurauksista. Onko meillä tästä jotain erimielisyyttä?½½½½½½

Jos ja kun sairaudet tuodaan jostain muualta, jossa minulla ei ole mitään tekemistä, niin miten olen vastuussa muiden tuomista pöpöistä?
        AIDs on esimerkki. Kuka sitä levittää?

..Ja tällä yrität sanoa mitä? Mikä tässä kokonaisuudessa on mielestäsi sellaista jota emme ota huomioon ja joka poistaa vastuusi tautien levityksestä? ½½½½½½

Et ota yhtäaikaa huomioon aloitusviestin kaikkia kohtia eli suomeksi kokonaisuutta.
        Pitää ottaa vastuu ennenkuin tuo noita pöpöjä.
        Jos pöpöt tulevat yhteiskunnallisten päätösten ja kauppapoliittisten ratkaisujen kautta niiden vastuulle jotka eivät alunperinkään ole kannattaneet jotain ratkaisua.
        Tällaisia ovat myös matkatoimistojen kaukomatkat jotka näitä tauteja siirtävät globaalisti.
        Mitä pirua minun kuuluu niistä ottaa vastuuta kun en niitä käytä?
        Jos huono politiikka johtaa kriisiin, ei sen moraalinen vastuu kuulu niille, jotka alunperinkin ovat päätöstä vastustaneet.
        Itsehän juuri peräät levittäjien vastuuta. Miksi vasta viimeistä porrasta, joka on levittämisen ulkopuolinen kärsijä (ehkä) itsekin?
        -Juuri tuo sinun näkemyksesi yleisesti ottaen johtaa riskien ylisuuriin ottamisiin siinä vaiheessa, jossa ongelmat saavat tilaisuutensa ylittää maamme rajan.

---------------------------------------------

½½½½½½ Ei kenestäkään meistä itsessään synny noita tauteja, joita vastaan rokotteet ovat.>>

Ei tietenkään. En kuitenkaan näe miten tämä sinällään mielenkiintoinen fakta liittyy yhtään mihinkään mistä tässä keskustelemme. ½½½½½½

Jos et ymmärrä, sehän on sinun pääsi vaiva.
        Miten ihmeessä päädyt siitä minulle valittamaan?

>>Jos et ymmärrä, sehän on sinun pääsi vaiva.
        Miten ihmeessä päädyt siitä minulle valittamaan?>>

Tarkennetaan nyt sitten. Tuo mielenkiintoinen fakta, joka kommentoimassani kirjoituksessa nostettiin esille, unohdettiin liittää osaksi mitään keskustelussamme käsiteltyä. Koska kuitenkin uskon että kirjoittajan tarkoitus ei ollut vain kiusata lukijoita irrelevanteilla faktoilla, yritin saada tarkennusta siihen mihin hän tämän faktan jakamisella pyrki. On mielenkiintoista että koet tämän valittamisena.

>>Jos ja kun sairaudet tuodaan jostain muualta, jossa minulla ei ole mitään tekemistä, niin miten olen vastuussa muiden tuomista pöpöistä? >>

Koska pystyt omalta osaltasi vaikuttamaan noiden pöpöjen leviämiseen?

Tuntuu että yrität väittää että moraalinen vastuu lakkaa sillä hetkellä kun joku toinen tekee virheen.

>>Jos huono politiikka johtaa kriisiin, ei sen moraalinen vastuu kuulu niille, jotka alunperinkin ovat päätöstä vastustaneet.>>

Oletko sinä siis pidemmän aikaa vastustanut matkustamista? Erikoista, mutta en nyt puutu siihen. Vaikka argumentin vuoksi sopisimme että matkustus on moraalisesti tuomittavaa ja hyväksyisimme näkemyksesi jonka mukaan yksi moka tarkoittaa että voit hyvällä omallatunnolla jatkaa taudin levittämistä, sinulta jää silti huomaamatta se seikka, että meillä on täällä silti kotosuomessakin tauteja jotka voidaan välttää rokottamalla.

• kaikkiroko
        Joniiii kirjoitti:

>>Jos et ymmärrä, sehän on sinun pääsi vaiva.
        Miten ihmeessä päädyt siitä minulle valittamaan?>>

Tarkennetaan nyt sitten. Tuo mielenkiintoinen fakta, joka kommentoimassani kirjoituksessa nostettiin esille, unohdettiin liittää osaksi mitään keskustelussamme käsiteltyä. Koska kuitenkin uskon että kirjoittajan tarkoitus ei ollut vain kiusata lukijoita irrelevanteilla faktoilla, yritin saada tarkennusta siihen mihin hän tämän faktan jakamisella pyrki. On mielenkiintoista että koet tämän valittamisena.

>>Jos ja kun sairaudet tuodaan jostain muualta, jossa minulla ei ole mitään tekemistä, niin miten olen vastuussa muiden tuomista pöpöistä? >>

Koska pystyt omalta osaltasi vaikuttamaan noiden pöpöjen leviämiseen?

Tuntuu että yrität väittää että moraalinen vastuu lakkaa sillä hetkellä kun joku toinen tekee virheen.

>>Jos huono politiikka johtaa kriisiin, ei sen moraalinen vastuu kuulu niille, jotka alunperinkin ovat päätöstä vastustaneet.>>

Oletko sinä siis pidemmän aikaa vastustanut matkustamista? Erikoista, mutta en nyt puutu siihen. Vaikka argumentin vuoksi sopisimme että matkustus on moraalisesti tuomittavaa ja hyväksyisimme näkemyksesi jonka mukaan yksi moka tarkoittaa että voit hyvällä omallatunnolla jatkaa taudin levittämistä, sinulta jää silti huomaamatta se seikka, että meillä on täällä silti kotosuomessakin tauteja jotka voidaan välttää rokottamalla.

Olen sitä ikäluokkaa jota ei juuri rokotettu.
        Kaikki silloiset viattomat rokot sun muut olen käynyt läpi.
        Eikä niiden sairastaminen ollut mikään paha asia maaseudulla, jossa ihmiset liikkuivat lähipiirissä.

Nyky-yhteiskunnan tegnologistuminen on turvallisuusuhka jos ja KUN maailmantalous romahtaa.
        Tegnologia on erikoistumista joka elää vain nuosusuhdannetta ja on tuhoisa laskusuhdanteissa.
        Omavaristalous on immuuni muiden laskusuhdanteille.
        Elämme vaarallista aikaa. ja osin maammekin omien valintojen vuoksi, jotka voivat olla tuhoisammat kuin tuhkarokko.
        Niihin ongelmiin ei tehtykään "rokotetta"! Ei edes yritetty.

• Turkana

on kyetty hävittämään jo suunnattomia kärsimyksiä tuottanut isorokko ja miljoonia ihmisiä halvaannuttanut poliokin olisi jo ilmeisesti onnistuttu hävittämään, elleivät uskonnolliset piirit olisi onnistuneet estämään rokotuskampanjaa Afrikassa.

• ei jummarra

ihmiset saavat hepulin, kun rokotteen apuaineissa on vähän jotain myrkyltä kuulostavaa ainetta, mutta pistävät suuhunsa mitä tahansa sontaa, jota kauppa tai mäkkäri sattuu tänään tarjoamaan.

On muuten todettu että hyvin pieni määrä myrkkyjä on ihmisen terveydelle paremmaksi kuin ei myrkkyjä ollenkaan. Vasta tietyn kriittisen määrän jälkeen myrkystä alkaa olla haittaa.

• Apo-Calypso

Oletko kuullut, että öylättien valmistukseen käytettävissä jauhoissa on vaarallisen suuria määriä aflatoksiinia, joka aiheuttaa aivojen ennenaikaista mädäntymistä?

• Otetaan selvää

En!
        Entä sinä?

• Apo-Calypso
        Otetaan selvää kirjoitti:

En!
        Entä sinä?

Todista, että ei pidä paikkaansa.

Osoita, että tieteellisessä kirjallisuudessa olisi yhtään artikkelia jossa todettaisiin, että öylätit olisivat aflatoksiinivapaita!

• kaikin mokomin
        Apo-Calypso kirjoitti:

Osoita, että tieteellisessä kirjallisuudessa olisi yhtään artikkelia jossa todettaisiin, että öylätit olisivat aflatoksiinivapaita!

####

Osoita, että tieteellisessä kirjallisuudessa olisi yhtään artikkelia jossa todettaisiin, että öylätit olisivat aflatoksiinivapaita! #####

Mitä tekemistä minulla olisi öylättiesi kanssa.
        Eikä löydy tieteellistä tutkimusta jokaisesta öylätistä eikä edes jokaisesta öylätinvalmistuserästäkään.
        Jos olen tässä väärässä, voisitko ystävällisesti toimittaa nuo laboratoriokoetulokset maanataiaamuksi työpöydälleni.
        Riittää, että mukana on alkuperäinen kaksi kopiota kustakin raportista ja vastuullisen tutkijan /koulutus ja työtodistus riittää kopiona esimiehen allekirjoittamana.
        Kustakin henkilöstä maine ja rikosrekisteritodistukset kuuluvat luonnollisesti
        protokollaan, mutta niiden toimittamisessa noudatamme virallista kahden viikon lisäaikaa.

• Apo-Calypso
        kaikin mokomin kirjoitti:

####

Osoita, että tieteellisessä kirjallisuudessa olisi yhtään artikkelia jossa todettaisiin, että öylätit olisivat aflatoksiinivapaita! #####

Mitä tekemistä minulla olisi öylättiesi kanssa.
        Eikä löydy tieteellistä tutkimusta jokaisesta öylätistä eikä edes jokaisesta öylätinvalmistuserästäkään.
        Jos olen tässä väärässä, voisitko ystävällisesti toimittaa nuo laboratoriokoetulokset maanataiaamuksi työpöydälleni.
        Riittää, että mukana on alkuperäinen kaksi kopiota kustakin raportista ja vastuullisen tutkijan /koulutus ja työtodistus riittää kopiona esimiehen allekirjoittamana.
        Kustakin henkilöstä maine ja rikosrekisteritodistukset kuuluvat luonnollisesti
        protokollaan, mutta niiden toimittamisessa noudatamme virallista kahden viikon lisäaikaa.

Miksi *minun* pitäisi toimia sinun esiliinanasi?

Annoin väitteen, jota et osaa kumota. Miksi et osaa?

Annan kuitenkin pienen vinkin: Käytin samaa "logiikkaa", jota kreationistit käyttävät puolustaessaan väitteitään, tälläkin palstalla.

Miksi sinusta tämä "uutinen" on virheellinen ja miksi näiden kreationistihihhuleiden *täsmälleen samanlaiseen* "logiikkaan" perustuvat väitteet pitävät paikkansa?

Miksi ääriuskovaisten fundamentalistien väitteet/valheet olisivat erityisessä suojelssa logiikan suhteen?

Voisitko ottaa hieman kantaa tuohon?

• ottaa pannuun
        Apo-Calypso kirjoitti:

Miksi *minun* pitäisi toimia sinun esiliinanasi?

Annoin väitteen, jota et osaa kumota. Miksi et osaa?

Annan kuitenkin pienen vinkin: Käytin samaa "logiikkaa", jota kreationistit käyttävät puolustaessaan väitteitään, tälläkin palstalla.

Miksi sinusta tämä "uutinen" on virheellinen ja miksi näiden kreationistihihhuleiden *täsmälleen samanlaiseen* "logiikkaan" perustuvat väitteet pitävät paikkansa?

Miksi ääriuskovaisten fundamentalistien väitteet/valheet olisivat erityisessä suojelssa logiikan suhteen?

Voisitko ottaa hieman kantaa tuohon?

En voi ottaa asiaa tutkittavakseni riittävän tarkasti.
        MINä en ota kantaa koko asiaan.
        Omahan on juttusi, ei minun!

• Apo-Calypso
        ottaa pannuun kirjoitti:

En voi ottaa asiaa tutkittavakseni riittävän tarkasti.
        MINä en ota kantaa koko asiaan.
        Omahan on juttusi, ei minun!

Mitäs sitten tulit nillittämään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4551
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4038
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3552
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      36
      2842
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2593
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      60
      2522
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2419
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1927
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1908
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      231
      1676
    Aihe