Noniin, arvon vajakkihörhöt --GG-- etunenässä. 14.10.2008 meni ohi jo vähän aikaa sitten viimeiselläkin aikavyöhykkeellä. Joko meediot ovat ennustaneet seuraavan päivämäärän, jolloin humanoidit ottavat meihin yhteyden? Vaihtoehtoisesti voisi käydä Jeesuksen paluu, tai jos nämä tapahtumat nivoutuvat toisiinsa niin aina parempi. Kokemuksestahan tiedämme, ettei niin idioottia vajakkia ettei uskoisi ihan kuinka suurta kusetusta tahansa.
Niin, seuraava päivä jolloin tapahtuu jotain jännittävää? Muutkin voivat ehdottaa päivämääriä, ja kertoa mitä silloin tapahtuu. Eiköhän sen joku puoliaivo usko.
14.10.2008 meni, mikä pvm
6
280
Vastaukset
- e.k.v
Gorban TÄYSIN VARMA paluu Googinmaan johtoon: 08.01.2009
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html - Bubastis.tm
tässä on alienien virallinen anteeksipyyntö ja selitykset. Uusi päivämäärä on marraskuulle, tällä kertaa lupaavat paljon enemmän...
http://www.youtube.com/watch?v=fmLfCLaH3_I- Rattiveivari
TÄLLÄ kertaa :)
- --GG---
Minä en tiedoksesi keksinyt koko 14.10.08 juttua...eikä se ollut edes raamatussa. Ihan hyvä etteivät tulleet.Jos ne sattuisi tulemaan joskus niin miksi he haluaisivat muka pelastaa ihmisrodun. Rodun joka tuhoaa itseään sekä ympäristöään tehokkaammin kuin mikään muu.
- hörhö...
>>Minä en tiedoksesi keksinyt koko 14.10.08 juttua...eikä se ollut edes raamatussa.>>
En sitä väittänytkään. Kirjoitin että meediot keksivät sen ja tarkoitin että sinä etunenässä sitä julistit täällä. Raamattuun liittyen mainitsin vain, että olisihan se kiva jos humanoidien vierailu ja jessen paluu nivoutuisivat yhteen. Taitaa olla GGn aivot vielä tähyilemässä taivaita kun ei osaa lukea.
Kerro nyt kun näytät huomioineen tämänkin ketjun, että mikä päivämäärä on hehkutuksesi kohteena seuraavaksi? Tiedän sitten ajoissa vuorata foliopiponi jollain rusakonnahoilla kun edellinen raapi ilkeästi korvalehtiä.
Jos joku ennustelee Jeesuksen takaisin tulo päivää, voit olla 110% varma, että hän ei sitä tiedä. Raamattu ilmoittaa että sitä tietoa ei ole ihmiselle annettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523