VIIKATTEEN PARAS BIISI??
fsdfg
484706
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 48
Vanhimmat
On onni omistaa kaikki V levyt paitsi yhtä vinyyliä ja sanoisin että tuo Ei Enkeleitä on Autuaat kappaleen kanssa huippuja, vaikea nimetä parasta kun vaihtelee mielialan mukaan suosikit.
Pari vuotta sitten Yönseutu ja Viattomien Lasten Päivä oli ne suosikit, ei enää.
Ei voi nimetä Viikatteeteen parasta biisiä, koska heillä ei ole yhtään hyvää tai edes keskinkertaista biisiä. Pelkkää junttien ja peräkammarin poikien paskaa, jotka eivät osaa alkuunkaan soittaa tai tehdä biisejä.
Juntit ja moukat näitä Viikatteita, Mokomia ja Kotiteollisuuksia kuuntelevat. Jälkeenjäänyttä musiikkia jälkeenjääneille.
Ja ämpärinrumia nämä roskabändit ja heidän faninsa vielä kaupan päälle.
Sä varmaan kuuntelet ja r××××aat jonkun Apulannan rytmiin 😂😂
Sanoo suomiJuntti 😂
Itse oot varmaan sysiruma, lapset pelästyy ja juoksee karkuun 😂
Hyvin sanottu. Viikatetta kaipaisi tuo bändi ja niitten fanit. Ihme ölinää ja p**kaa junttimusaa.
Viitake sopisi paremmin. Aikuisten miesten vinkumista. Ei yhtään hyvää biisiä
Mitäs jos kuuntelee eniten lähinnä Viikatetta ja Apulantaa? :D
Ensikiskin: Viikatteella ei ole mitään tekemistä metallimusiikin, eikä oikeastaan edes musiikin kanssa. Paskaa iskelmärenkutusta, samaa kategoriaa Finlandersin, Yön ja Popedan kanssa.
Paras biisi? Tasalaatuista kuraa kaikki, ei kuuntelukelpoista.
Olen eri mieltä. Viikatteessa on yhdistetty onnistuneella tavalla rautalanka ja metalli.
Viikate uppoaa Rockabillyfaniin, itse olen siitä esimerkki. Ja viikate on paras suomenkielinen bändi, ei siitä ole mitään epäselvyyttä minun kohdallani.
Voi hellanjettas sentään
Sanoo toinen suomijuntti....
No älä!
Uurastaja.
Ehkä kovin bändi Suomessa.
Ehkä paras ????
EI,
vaan ehdottomasti PARAS Suomessa.
Heavyn ykköskastia ja rautalangan kakkoskastia ;)
Jos Viikate on sun mielestä ehkä kovin bändi Suomessa, olet ehkä tyhmin ja sävelkorvattomin mäntti koko Suomessa.
Tauski on paras metallimies Suomessa😂
Sanoo runkkaa
...siis runkkari
Viikate - Leimu
viikate mainitaan jopa metal archivessa, niin kaippa se ainakin jonkun mielestä on metallia. mulle on ihan sama miksi sitä sanotaan, hyvä pändi joka tapauksessa. ja henkilökohtaiset suosikit on kuolleen miehen kupletti ja kurjat kurjet.
Joo, kyllähän nämä kaikki muut Sakara Recordsin roskabändit kuten Mokomat, Stam1nat, Timo Rautiaiset, Kotiteollisuudet, Eläkeläiset, Ruoskat yms. muut musiikkitaidottomien junttien niskaläskibändit mainitaan Metalarchivessa ja kaikkialla muuallakin, vaikka näillä ei ole mitään tekemistä metallimusiikki tai ylipäätään edes musiikin kanssa.
Yksikään ihminen ei näitä vammaisia kuuntele Suomen ulkopuolella, mutta Suomesta meiltä kyllä löytyy näitä ämpärinrumia takapihan juntteja silmälaseineen, poskipartoineen ja huppareineen todistamassa kuinka idiootteja he ovat.
Pitäisi kieltää nämä junttibändit jo ihan kansallisen ja kansainvälisen musiikin, kieltää esiintymiset näiltä joka paikassa ja pistää nämä juntit vaikka ojaa kaivamaan ja jättää musiikki heille, jotka sen osaavat.
Sanoo juntti, luuletko olevas jotain muuta kuin paskareikäinen anaalitappi,
Kuka vittu sä luulet olevasi??samanlainen suomijuntti sä oot sama mitä vitun paskaa kuuntelet
No selvä anaaliaukosta pudonnut 💩
Ne, jotka haukkuu mun sukulaisen bändiä, saa painuu suoraan..
viittinkö sanoo ees minne? Viikate on ihan paras!!!
Viikatteen oma mukaelma Vermlantilaisesta kansansävelmästä Ratsumies. Löytyy Kaajärven rannat levyltä.
se on Viina ja terva ja hauta!
Kuu kaakon yllä on ehdottomasti paras biisi kyseiseltä orkesterilta!
Niskaläskeistä en tiedä, mutta noista sun mainitsemista orkestereista ei Sakaralle ole levyttänyt kuin Mokoma ja Stam1na.
Viikatteen tuotanto kaikkinensa on aivan kuunneltavaa, paha nimetä yhtä tai kahta biisiä.
Taivas kielletty! Ehdottomasti, koska jäi siitä hyvä fiilis kun olin paikanpäällä kyseisen biisin äänityshetkellä studiolla. :)
Viikatteella on monta hyvää biisiä, niistä on turha ruveta listaa väsäämään. Tällä hetkellä uppoaa Öljyvärejä sekä toisaalta Aaveissa vainko olet mun. Välillä taaseen Uurastaja, Työmies tai Tanssi.
Aika hirveetä kun ihmiset tulee vaan haukkumaan kasvaisivat aikuisiksi ja kyllähän nää on metallia, vaikka ei ehkä kaikkien mielestä ja menkää kuntelee sitä omaa iskelmää räppiä tai muuta paskaa, jos ei ole muuta tekemistä kuin haukkua.
Mahtava bändi, vaikka olenkin raskaamman metallin kuuntelija ja paras biisi on pohjoista viljaa.
on muuten Viikate ehdottomasti suomen p...skin bändi.Laulu on ala-arvoista(kysykää vaikka opelta tai isiltä) sekä soitanta jotain mikä on keksitty ja kuultu kauan sitten.Pölliminenkin on taitolaji !!!
Ei viikate mitään junttimusiikkia ole, päinvastoin hyvin korkeatasoista etenkin lyriikkapuolelta. Syysvedet ja pohjoista viljaa esimerkiksi upeita.
Mikäs se onkaan se yksi biisi jossa mainitaan kotka?? En muista biisin nimmee, mut biisi löytyy levyltä kukka rintaan ja leuka ylös. Mut ei tainnu mennä nyt levyn nimikänä oikein. ADHD sekoiluani heh.
Niin että siitä biisistä tykkään erityisen paljon. Mut on viikatteella paljon muitaki. Kymijoen lautturit levyllä on mm vahvoja esityksiuä kuten kuu kaakon yllä ja marraskuun lauluja I ja II levyillä ja kukka rintaan levyllä on myös paljon vahvoja biisejä. Rillumarei levystä tykkään myös paljon. Tuntuu että viikate on tehny aina vain laatumusaa eikä pitkällä uralla kompuroinut kertaakaan. Näin omien kokemuksieni mukaan viikatteen tuotanto menee noin.
en usko antaneeni yhdellekään viikatteen levylle alle 3/5 arvosanaa. En oo varma, en muista.
Mun mielestä on, mutta tietysti Kuu kaakon yllä ja Varjorastaatkin on aivan mielettömän hyviä.
Samaan sontalaariin voi heittää tämän Viikatteen ja kaiken maailman taminat, töminät, vasarat ja hamarat. Täyttä skeidaa
Viikate on käsittämätöntä paskaa. Radiokanava vaihtuu saman tien, jos moista kuraa tulee. Soittajat yrittävät väkisin vääntää melankolista rokahtavaa säveltä, jonka torppaa sitten iskelmälaulaja. Bändi ei itsekään tiedä mitä genreä edustaa.
Olkiluodon Maija.
Se kappale jossa kappaleen nimessä mainitaan sana kotka mut kun en muista kappaleen nimeä kokonaan. Se kappale löytyy viikatteen studiolevyltä leuka pystyyn ja kukka rintaan(ei tainnut studiolevyn nimikään mennä nyt oikein).
Todella paska teeskentelybändi. Opettelisivat edes ahdistumaan oikeasti, v*n pellet.
Sanoisin, että kaltaisillesi varsin nerokas bändi. Ehkä ovat oivaltaneet, että joillekin musiikin alakulo tuo nimenomaan sitä posia elämään muuten? Sen ahdistuksen kun voi purkaa vain musiikkiin.
Hieno keskustelu. :D Alkuun kysytty Viikatteen parasta biisiä ja tärkeintä on huudella mielipide bändistä. Jotain tunnetta se siis aikaan saa.
Onnea joillekin.
Mutta minusta paras ehdottomasti Korpi.
se jossa biisin nimessä on kotka-sana mut en muista nyt biisin nimmee. Se on kova.
Viikatteen paras biisi: -