Uskovaiset tappaneet yli 100 intiassa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200811268656304_ul.shtml
Uskonnot pitäisi kriminalisoida välittömästi.
Uskovaiset tappaa viattomia ihmisiä
12
332
Vastaukset
- DD:::;
OLET oikeassa, uskonnoista ei ole kuin harmia, oikeus toisen tappamiseen, huijaukseen ym ja kaikki uskonnon varjolla perhana.
- olet....
Kaikki, jotka käyttävät uskontoa välineenä omaa aatemaailmaansa puolustaessaan, pitäisi lukita rikollisina vankilaan. Sinne kuuluvat uskonnollisperusteiset terroristit, äärinationalistit, ateistit, mieleltään sairaat kontrollifriikit, narsistit ja mitä niitä nyt onkaan, jotka käyttävät uskontoa omana taisteluaseenaan.
Uskonto sairaiden käsissä on kuin väärinannosteltu lääke, se raiskaa mielen ja aiheuttaa ympäristölleen mittavia vahinkoja. Oikein käytettynä ja oikeaan tapaan annosteltuna se pelastaa ihmisen hirvittäviltä kohtaloilta.- ....
Vankilaan voisi heittää.
Jehovan todistajat
-siitä ovikellorimputus häirinnästä
Helluntalaiset
-Nettiuhkailuista
Luterilaiset
-syrjinnät ja homojen uhkailut
ja kaikki muutkin uskovaiset sotien aiheuttamasta ongelmista!
- ole uskovaisia
Ote lehden uutisesta:
>>>Hyökkäysten tekijäksi on ilmoittautunut vähän tunnettu ääri-islamilainen ryhmä. Ryhmä käyttää itsestään nimeä Deccan Mujahideen.- Kössönöm
Ei sillä mitään väliä ole mihin jumalista uskoo. Jos semmoiseen uskoo, niin silloin on uskis. Selkiskö?
- on paljonkin väliä
Kössönöm kirjoitti:
Ei sillä mitään väliä ole mihin jumalista uskoo. Jos semmoiseen uskoo, niin silloin on uskis. Selkiskö?
Muslimien jumala ja kristittyjen Jumala on kaksi eri jumalaa.
Kristittyjen Jumala käskee Häneen uskovia rakastamaan ja kunnioittamaan KAIKKIA ihmisiä.
Muslimien Jumala käskee TAPPAMAAN vääräuskoiset ts. muut kuin muslimit. on paljonkin väliä kirjoitti:
Kristittyjen Jumala käskee Häneen uskovia rakastamaan ja kunnioittamaan KAIKKIA ihmisiä.
Muslimien Jumala käskee TAPPAMAAN vääräuskoiset ts. muut kuin muslimit.Raamatun ja kirkkohistorian lukemista. Et tekisi itsestäsi ehkä niin helposti naurunalaista.
- Kössönöm
on paljonkin väliä kirjoitti:
Muslimien Jumala käskee TAPPAMAAN vääräuskoiset ts. muut kuin muslimit.vaikka onkin eri jumala, mutta jos uskoo johonkin jumalolentoon, niin on uskovainen. Eikö se mene sinulle tajuntaan?
- arvuuttelija
on paljonkin väliä kirjoitti:
Muslimien Jumala käskee TAPPAMAAN vääräuskoiset ts. muut kuin muslimit."Mene tuohon kylään, tapa kaikki. Älä unohda avata miekalla raskaana olevien naisten vatsa ja repimästä sikiö ulos. Neitsyt-naiset saatte ottaa orjiksenne. " kukas näin sanoo?
Entäs sitten nämä eri -ismit, joiden nimissä on tapettu yli 100 miljoonaa ihmistä. Kuinkas ne?
- Sam.Andreevitsh
Niinpä. Uskontoa on kautta historian käytetty vallankäytön välineenä siten, että lopputulokset ovat olleet huonoja. Tästä yhtenä esimerkkinä inkvisitio.
Silti... Minkä Jumala on perustanut, sitä ei pidä hylätä sen vuoksi, että uskonnon nimissä on tehty paljon pahaa. Jos joku on Jumalan nimeä käyttäen tehnyt pahaa, pitäisikö minun välttää Jumalan nimen käyttämistä? Jos joku on tehnyt pahaa väittäen olevansa Jeesuksen Kristuksen evankeliumin edustaja, pitäisikö minun kieltää olevani Jeesuksen Kristuksen evankeliumin edustaja?
Ei. Mieluummin olen sitä, mitä Jumala minun haluaa olevan. Mieluummin kyselen, mitä Jumala minulta juuri nyt haluaa.- konna
turvalliseksi, jos minä kyselisin itseltäni, mitä Hottentottini juuri nyt haluaa minun tekevän?
"Mieluummin kyselen, mitä Jumala minulta juuri nyt haluaa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363