Asian vierestä

MMies

21

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      sitä nyt vauhkotaan sienistä kun jotkut on sekoillut sen alaisena. Kieltäköön sitten samantien viinankin - ainiin, eihän kukaan viinan vaikutuksen alaisena ole koskaan tehnyt mitään lainvastaista... huoh....

      • MMies

        " Viime vuonna 17-vuotias RANSKAlaistyttö kuoli hypättyään sillalta Amsterdamissa ja ISLANTILAISturisti loukkaantui hypättyään parvekkeelta.TANSKAlainen turisti ajoi puolestaan huumesienten vaikutuksen alaisena autollaan keskelle leirintäaluetta."


        Pitäis ne juntit poissa sieltä- vittuako se hollantilaisten ongelma ole, jos turistit eivät osaa käyttäytyä? Onko jossain Espanjassa esim. rajoitettu viinan myyntiä suomituristien toilailujen takia? Niinpä.


      • zisel
        MMies kirjoitti:

        " Viime vuonna 17-vuotias RANSKAlaistyttö kuoli hypättyään sillalta Amsterdamissa ja ISLANTILAISturisti loukkaantui hypättyään parvekkeelta.TANSKAlainen turisti ajoi puolestaan huumesienten vaikutuksen alaisena autollaan keskelle leirintäaluetta."


        Pitäis ne juntit poissa sieltä- vittuako se hollantilaisten ongelma ole, jos turistit eivät osaa käyttäytyä? Onko jossain Espanjassa esim. rajoitettu viinan myyntiä suomituristien toilailujen takia? Niinpä.

        samaa mieltä. Ei se ole sienien/viinan syy jos joku pimahtaa niitten vaikutuksesta vaan sen ihmisen oma syy. Mä olen sen verran kusipää että jos ei ala kannabis olee kohta laillista Suomessa niin rupeen miettii sitten jotain alkoholi-kieltoa kans. Samoin tupakat ja kahvit, ja kaikki.
        Muutetaan viidakkoon ja syödään kiviä niin ei vaan kukaan sekoile.


    • myyntikielto oli perseestä?

      • MMies

        Enhän mä siihen ottanut mitään kantaa. Perustelut kuulosti vaan jotenkin niiiiin suomalaisilta, että. Sori, lueskelin vain epähuomiossa Uutisia ja pisti silmääni.

        Kuten tämäkin:

        http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id108877.html

        "Aluksen tunisialaiset, marokkolaiset, egyptiläiset ja nigerialaiset sanoivat lähteneensä libyalaisesta satamasta keskiviikkona."


        Jos Libya on sellainen diktatuuri, mitä jenkkien propaganda väittää, niin miten helvetissä maahan pääsee livahtamaan salaa 300 persaukista tunisialaista, marokkolaista, egyptiläistä ja tunisialaista ja hankkimaan jopa laivan ja purjehtimaan sillä esteettä merivartioston ohitse Isoveljen huomaamatta?


      • MMies kirjoitti:

        Enhän mä siihen ottanut mitään kantaa. Perustelut kuulosti vaan jotenkin niiiiin suomalaisilta, että. Sori, lueskelin vain epähuomiossa Uutisia ja pisti silmääni.

        Kuten tämäkin:

        http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id108877.html

        "Aluksen tunisialaiset, marokkolaiset, egyptiläiset ja nigerialaiset sanoivat lähteneensä libyalaisesta satamasta keskiviikkona."


        Jos Libya on sellainen diktatuuri, mitä jenkkien propaganda väittää, niin miten helvetissä maahan pääsee livahtamaan salaa 300 persaukista tunisialaista, marokkolaista, egyptiläistä ja tunisialaista ja hankkimaan jopa laivan ja purjehtimaan sillä esteettä merivartioston ohitse Isoveljen huomaamatta?

        ymmärsin kyllä, mutta...
        Sellaistahan toi on toi toimittajan työ. Siinä on aika suuri valta ja vastuu, miten niitä sanoja peräkkäin asettelee. Puhumattakaan tv-uutisten editoinnista. Mulla on yks tuttu ollut editoimassa niitä ja se on aika kutkuttavaa hommaa.. Ootkos huomannut, miten jostakusta läiskästään yhtäkkiä todella epäedullinen naamakuva "virallisessa" yhteydessä:P Ja mitä "kuvituskuvia" johonkin uutiseen pistetään. Ei ihan sattumanvaraista hommaa sekään..


      • MMies
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ymmärsin kyllä, mutta...
        Sellaistahan toi on toi toimittajan työ. Siinä on aika suuri valta ja vastuu, miten niitä sanoja peräkkäin asettelee. Puhumattakaan tv-uutisten editoinnista. Mulla on yks tuttu ollut editoimassa niitä ja se on aika kutkuttavaa hommaa.. Ootkos huomannut, miten jostakusta läiskästään yhtäkkiä todella epäedullinen naamakuva "virallisessa" yhteydessä:P Ja mitä "kuvituskuvia" johonkin uutiseen pistetään. Ei ihan sattumanvaraista hommaa sekään..

        Juuri noi olen bongannut harvinaisen selkeästi juuri pilvessä ollessani ;D


      • MMies kirjoitti:

        Juuri noi olen bongannut harvinaisen selkeästi juuri pilvessä ollessani ;D

        mä taidan olla sit ihan luonnostaan pilvessä;)


      • MMies
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        mä taidan olla sit ihan luonnostaan pilvessä;)

        Mikä tahansa psykoosi ajanee saman asian ;)


    • Revolveri
      • zisel

        50 senttii on hengissä?? :O


      • Revolveri
        zisel kirjoitti:

        50 senttii on hengissä?? :O

        kai hengissä kun luoditkaan ei pure. :)


      • zisel
        Revolveri kirjoitti:

        kai hengissä kun luoditkaan ei pure. :)

        sällillä asiaa paljon ulkoilla omin päin.


    • voisko olla,

      Voisko olla, ettei ainakaan maailma erityisesti liiku radoiltaan kyseisen asian takia.

      Ehkä Punaisten Lyhtyjen area ahdistaa joitakuita hollantilaisia?

      Hieno maa siinä kuitenkin.:) Koskaan en ole käynyt, mutta koska hyvä kaverini asuu Belgiassa ( eli ihan siinä vieressä;D), olen ajatellut pykätä itseni kylään hänen luokseen jossakin vaiheessa ja sitten varmaan käväistään Hollannissakin. Kaveri tuntee Hollantia paremmin, kuin minä.:) Tietämättömyys Hollannista on mielestäni häpeätahra sivistyksessäni.

      • Onko Hollanti (tai Alankomaat, kuten sitä virallisesti kutsutaan) sama kuin Belgia? Ei mut joo, mene ihmeessä käymään Amstedamissa. Mukava ja tajunnan räjäyttävä paikka, pitipä sitten tajunnanlaajentajista tahi ei.


      • voisko olla,
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Onko Hollanti (tai Alankomaat, kuten sitä virallisesti kutsutaan) sama kuin Belgia? Ei mut joo, mene ihmeessä käymään Amstedamissa. Mukava ja tajunnan räjäyttävä paikka, pitipä sitten tajunnanlaajentajista tahi ei.

        "Onko Suomi Ruotsi?
        Ratikkakuski 28.11.2008 klo 23.43
           Onko Hollanti (tai Alankomaat, kuten sitä virallisesti kutsutaan) sama kuin Belgia? Ei mut joo, mene ihmeessä käymään Amstedamissa. Mukava ja tajunnan räjäyttävä paikka, pitipä sitten tajunnanlaajentajista tahi ei."

        On joo!! Ja sellaista mä varmaan tässä just väitinkin! Ikinä kato käyny missään, niin mistään tiedäkään.;D Ymmärrät varmaan? Sä niinku tiedät, että Suomi on Ruotsi. Sit sä lisäksi tiedät, että mä kans tiedän tollaista. Hienoa! Ihailen sinua! Erityisesti sinua.


      • voisko olla...
        voisko olla, kirjoitti:

        "Onko Suomi Ruotsi?
        Ratikkakuski 28.11.2008 klo 23.43
           Onko Hollanti (tai Alankomaat, kuten sitä virallisesti kutsutaan) sama kuin Belgia? Ei mut joo, mene ihmeessä käymään Amstedamissa. Mukava ja tajunnan räjäyttävä paikka, pitipä sitten tajunnanlaajentajista tahi ei."

        On joo!! Ja sellaista mä varmaan tässä just väitinkin! Ikinä kato käyny missään, niin mistään tiedäkään.;D Ymmärrät varmaan? Sä niinku tiedät, että Suomi on Ruotsi. Sit sä lisäksi tiedät, että mä kans tiedän tollaista. Hienoa! Ihailen sinua! Erityisesti sinua.

        Sillä Belgiassa asuvalla kaverillani on auto.:)


    • Papeete1

      Tuommoisia taikasieniä ei kukaan tarvi. Höppänöitä on muutenkin ihan riittävästi :D

      • MMies

        Kotoiset lantiksetkin on kuulemma huomattavasti parempia ja vapaasti poimittavissa ilman turhaa turistihässäkkää. Näin olen siis kuullut isoilta pojilta. Niiltä höppänöiltä. Nih.


    • väliaika

      Luulin että niillä on joku muija siellä hukassa, kun ne koko ajan huuteli jotain mariamaria maria -kutsuhuutoa kadunkulmissa.

    • Komppaan Ziseliä noiden muidenkin kieltämisessä, eli aivan hyvin voidaan kieltää myös alkoholi, tupakka ja kahvikin (vaikka itse en ole kahvin suhteen noin tiukalla kannalla).

      Jenkem voidaan sallia, jos joku sitä kaipaa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe