Masentaako pimeys? Onko synkkä mieli? Kuinka paljon asteikolla 1-10? Mikä auttaa?
MASENTAAKO?
9
321
Vastaukset
- tai vaikka
punttisalilla. Se helpottaa varmasti.
- JennieGiedeon
nii, siinä se.
- random_N
Ei varsinaisesti masenna mutta selvästi pirteys on keskimääräistä matalampaa.
Ei mitään kynttilätuokioita siis minulle, vaan ulkoilua ja sen sellaisia. - fiksut pärjää
Opiskelen japania. Käyn lenkillä. Minulla on kotona kirkkaat valot ja kelloradiolamppu. Lisäksi syön runsaasti kalaa ja vihanneksia. Harrastelen erilaisia kivoja juttuja.
- dayum
Mielikään ei ole sen synkeämpi kuin muulloinkaan.
Tällä hetkellä fiilis on varmaan jotain ysin luokkaa ja aattelin pitääkin synkkyyden kaukana.
Pimeyden keskellä mua auttaa läheisten ihmisten olemassaolo ja heidän kanssaan kaiken kivan puuhailu, urheilu ja muut mukavat harrastukset, kynttilänpoltto ja tunnelmointi, kissojen rapsuttelu... Tapoja on monia mutta tärkeintä on, ettei anna pimeyden käydä liian rankasti päälle vaan tekee asialle jotain jos huomaa masennusta tms. Nykyään on esim. kirkasvalolamppuja sun muuta, joita voi kokeilla jos pimeys tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta kestää.tää hemmetin flunssa. Eikä siinä mitään, että tää mua vaivaa mutta pitääkö tää ...kele olla koko porukalla samaan aikaan. Tietysti pitää niin.
Masennusasteikolla kuitenkin mennään nollalinjalla.No ei, mutta eikö ketään muuta ota päähän tää pimeys? Mulla on ajoittain kyllä jossain 7:ssa tolla asteikolla. Tosin ei juuri nyt. Pitäis syödä enempi kalaa, mut lähikaupassa on heikko valikoima ja laiskuus estää käymästä tarpeeksi usein kauempana:(
On se vaan kumma, että vuorotöissä meni yhtenään parikin viikkoa, ettei edes nähnyt päivänvaloa. Nyt sentään näkee valoisan ajan ja voi jalkautua ulos toimistosta happea haukkaamaan jollain tekosyyllä.
Siltikin pimeys, kylmyys, tuuli ja kosteus vetää mielen matalaksi. Asteikolla varmaan 9. Phyi olkoon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,814368Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242858Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt262815Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1142527Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172489Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1122228Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e1012180Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6372057Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka341998MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141985