Mistä naisten ajohanskat autoiluun?

ellityttö

Hei!

Kaveri (naispuolinen) pyys joululahjaks autoiluun sopivia ajohanskoja, niin mistäköhän sellaisia löytyis? Jotkut tyylikkäät mieluiten... Eikä ihan kauheen kalliitkaan :)

6

1174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyvät ihan kunnollisia työhanskoja. Osta sille hienohipiälle vaikka nippu näppylähanskoja niin riittää vähäksi aikaa.
      Tai putsaa se kosla sisältäkin, ettei kädet likaannu.

• Itse olen todennut, että perinteisiä rei´itettyjä nyöritettäviä ratinpäällisiä ei ole missään. On vain niitä "tuning"-päällisiä, jotka pingotetaan ratin päälle, mutta siihen ratin sisäreunaan jää kamala rako.

Hanskoista: Pakkasella ratti on tietysti kylmä, ainakin jos ei ole sisätilanlämmitintä. Mutta kai tavalliset nahka-tai kangaskäsineet riittävät, tärkeintä on, että ovat riittävän joustavat. Ja tietysti siitä ratista pitää ote pysyä. Millään "kintailla" ei voi ajaa.

• onnistuu

Nahkaliikkeet, laukkukaupat ja ainakin Stockmann myyvät naisten autoilukäsineitä. Ne ovat ohutta, vuoritonta nahkaa ja niiden kämmenselässä on reikiä.

• haet

näppylähanskat

• Shannon-71

Perinteiset ajohanskat ovat (kuten joku jo mainitsi) ohutta nahkaa - usein vuorittomat ja kämmenselän päältä reijitetyt. Mielestäni moiset kapistukset ovat täysin hyödyttömiä, sillä talvella ne ovat liian kylmät ja kesällä ei tarvitse käsineitä lainkaan. Mieluiten ajan itse normaaleilla nahkakäsineillä, joissa on villasekoitevuori. Joku valopää ehdotti näppylähanskoja. Jos daamin huumori kestää, niin voit hankkia puutarhakäsineet - nappulamallia- auton huoltokäsineiksi. Nahkakäsineet ovat kokoluokitettuja, joten varmista käsinekoko. Ostopaikkoina aidoille "reikähanskoille" suositan Stockmannia, myös Sokokselta voisi löytyä, sekä nahkatuotteisiin (usein myös laukkuihin) erikoistuneista pikkuputiikeista.

• hesaast...

erotica kaupast masturbation hanskat, niillä varmaan vaihteetkin vaihtuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1918
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1350
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1020
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe