gekon lahjonta:

gek-ko

timanttia: iso suklaarasia (eli riemurasia)
lara: sama
ratikkakuski: keskikaljaa
papeete: ässäarpoja
yksinkertainen blondi: suuri nippu käyttöohjeita selityksineen
SupreHerSatan: iso pakkaus sydänkuvioitua vessapaperia
koppavahoro: mövenpickiä (ethän ole vegaani?)
genio: joulukinkku
bebs: nätit bikinit
vänkyrä: pikkusikareita, joita voi poltella parvekkeella
en.kerro: pehmeä aamunuttu, jossa on taskut (ei viskoosia, vaan LAADUKAS aamunuttu)
riläks: viinaa
buddy: kuutiometri laadukasta belgialaista suklaata ja ISO hali
runontaja: matoja (jos haluat mennä ongelle)
yrmiö: puhtaat kalsarit
immu: puruluita ja rapsutusta kahdeksi tunniksi (lahjakortti)

qekko: yksi (1) pirkan monivitamiinipilleri

14

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa kaksi

      lahjaa??????????????

      • gek-ko

        syö jotain raksuja?


    • rekatuille??

      Nyyyyyyyyyyyhhh

      • gek-ko

        muista ja ei tarvitse olla edes kauhean julkirehellinen, jos sanon että kaikille ei huvitakaan antaa.

        Joillekin puskille kyllä voisi. Voitte muistuttaa että missä yhteydessä ollaan mitäkin juteltu, niin saatte tekin jotain :)


    • rukkaset ja biksut, sitten vielä joltakin villasukat niin on upea asukokonaisuus valmiina :P

      Tänks, multa saat kuorintavoidetta (auttaa sitten nahanluomisen aikaan).

    • Miten voin lähettää sähköpostiisi Pirkan monivitamiinipillerin?

    • sinulta päin hongikkoa.
      Hunajalla... siis mehiläishunajalla onnistuisi helpommin.

      Ei noilla avuilla onnistu.

      Haluaisko Duutsonit madot? Saisin nimeni sponssien listaan, kai?

    • Ja totean että sen kuutiometrin jälkeen halista tulee ihan varmasti iso :)

      Ja takaisin: haulikko ja runsaasti kumiluoteja sekä suolapanoksia, joilla voi pitää ympäristön järjestyksessä. Tarkkailun helpottamiseksi mukaan liitetään kiikari, kansituoli (sellainen säädettävä) ja iso eväslaatikko.

      Ai niin ja tietysti koirankeksejä.

    • Immulta

      puoliksi syödyn sonnin sudin, kauniisti sohvatyynyihin paketoituna.

      Ja lara lahjoittaa pakan hamekangasta (siitä voi tarvittaessa tehdä myös verhot tai rukkaset).

    • Tontuista Tontuin

      Silkkihansikkain suoraan tehtaalta haetun Fazerin Punainen-suklaalevyn joka on säilötty tukevaan kauniiseen rasiaan.

    • En.kerro

      Laatua laadukkaalle ;D

      Mitäs sie haluisit?

    • Papeete1

      Kauheesti. Nyt mulla on taas mahdollisuus (ainakin teoreettisesti) päästä kurjuudestani.

      Toivo on kiva lahja :D

    • mukavaa joulunpyhien askaretta:) Ja niiden parissa riittää tutkimista seuraavaan jouluun...

    • vänkyrä-nainen

      noin miehekäs muka? :D

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe