Onkos kiva?

orpana-67

Tämä kyseinen video on kolahtanut paikkakuntani nuorisoon ihan täysillä. Teinit jutteli illalla, etteivät tunne ketään joka ei tätä juttua olisi nähnyt. Osaavat ulkoa koko pätkän ja tätä kuulema hoetaan joka paikassa ja joka yhteydessä.
Hassua...Koskaan ei tiedä mistä tulee "se juttu" :)

http://www.youtube.com/watch?v=ugl42dbJyz0

18

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Revolveri

      jumalauta, 2 kilon siika. Jumalauta on teineillä jutut.

      • -luulen-

        maalla asuvia teinejä.


      • Revolveri
        -luulen- kirjoitti:

        maalla asuvia teinejä.

        hyvä juttu tuossa oli AC/DC musiikki.


      • orpana-67
        -luulen- kirjoitti:

        maalla asuvia teinejä.

        kehä kolmosen ulkopuolella kyllä, mutta ei nyt mitenkään maalaisia...Ihan kaupunkilaisia teinejä :)


    • sic.

      tuota miestä vai miksi hän huutaa?

      • ....

        sormessa.


      • Revolveri

        se oli 2 kilon siika. Vähemmästäkin mies huutaa. :D


      • sic.
        Revolveri kirjoitti:

        se oli 2 kilon siika. Vähemmästäkin mies huutaa. :D

        - ei minun mieheni huutaisi noin vähästä!


      • orpana-67
        Revolveri kirjoitti:

        se oli 2 kilon siika. Vähemmästäkin mies huutaa. :D

        Ei taida olla ihan joka päiväistä saada kahen kilon siikaa? :D


    • uk-ko

      Yllättävä pätkä ollakseen "Teinin Valinta". Mutta hauskaa, että saavat kiksejä tuollaisesta perusmeiningistä.

      Joskus huumori perustuu silkkaan toistamiseen. Jos katsot tuon 10 kertaa peräkkäin kaverin kanssa, niin varmaan se muuttuu itseään absurdimmaksi ja naurattaa itseään enemmän.

      En itse meinaa sitä kuitenkaan veivata kovin monta kertaa...

      • orpana-67

        Itsellänikin soi koko ajan päässä "kahen kilon siika, kahen kilon siika...." :D


    • Aito riemu tarttuu:D Jaksaakohan pääkaupunkilaisnuoret innosta tosta pätkästä? Toivotaan..

      Itselläkin kyllä tuo pilkkikokemus on valitettavan vähäistä:P

      • orpana-67

        vaikuttaako tuohon huumoriin se missä asut...Naurattaako tuo tosiaan enemmän maalaiskaupungin nuorisoa.

        Kyllä on viime kertaisesta pilkkireissusta aikaa. Harmi, se on meinaan oikeesti kivaa puuhaa :)


    • gek-ko

      en tajua, mikä tuossa nyt on se juttu. Siis, pitäisikö tuolle nauraa?

      Tulisin hulluksi jos porukka matkisi miestä, joka puhuu leikkiäänellä siian kanssa 8(

      • gek-ko

        jos jankutus kahen kilon siiasta ei loppuisi välittömästi, minä

        1) kokkaisin pelkkää siikaa niin aamiaiseksi, lounaaksi, päivälliseksi kuin iltapalaksi. Siinähän hokevat siikaa, kun aamupuuroakin koristavat siian silmät.

        2) ostaisin vastaavan sitimarketin kalatiskiltä ja läimisin porukkaa ympäri korvia ja karjuisin että siinä on kuulkaa KAHEN KILON SIIKA ja nyt pellolle koko sakki ennenku menee hermot


    • kahe kilo siika

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe