Tämä kyseinen video on kolahtanut paikkakuntani nuorisoon ihan täysillä. Teinit jutteli illalla, etteivät tunne ketään joka ei tätä juttua olisi nähnyt. Osaavat ulkoa koko pätkän ja tätä kuulema hoetaan joka paikassa ja joka yhteydessä.
Hassua...Koskaan ei tiedä mistä tulee "se juttu" :)
http://www.youtube.com/watch?v=ugl42dbJyz0
Onkos kiva?
18
687
Vastaukset
- Revolveri
jumalauta, 2 kilon siika. Jumalauta on teineillä jutut.
- -luulen-
maalla asuvia teinejä.
- Revolveri
-luulen- kirjoitti:
maalla asuvia teinejä.
hyvä juttu tuossa oli AC/DC musiikki.
- orpana-67
-luulen- kirjoitti:
maalla asuvia teinejä.
kehä kolmosen ulkopuolella kyllä, mutta ei nyt mitenkään maalaisia...Ihan kaupunkilaisia teinejä :)
- sic.
tuota miestä vai miksi hän huutaa?
- ....
sormessa.
- Revolveri
se oli 2 kilon siika. Vähemmästäkin mies huutaa. :D
- sic.
Revolveri kirjoitti:
se oli 2 kilon siika. Vähemmästäkin mies huutaa. :D
- ei minun mieheni huutaisi noin vähästä!
- orpana-67
Revolveri kirjoitti:
se oli 2 kilon siika. Vähemmästäkin mies huutaa. :D
Ei taida olla ihan joka päiväistä saada kahen kilon siikaa? :D
- uk-ko
Yllättävä pätkä ollakseen "Teinin Valinta". Mutta hauskaa, että saavat kiksejä tuollaisesta perusmeiningistä.
Joskus huumori perustuu silkkaan toistamiseen. Jos katsot tuon 10 kertaa peräkkäin kaverin kanssa, niin varmaan se muuttuu itseään absurdimmaksi ja naurattaa itseään enemmän.
En itse meinaa sitä kuitenkaan veivata kovin monta kertaa...- orpana-67
Itsellänikin soi koko ajan päässä "kahen kilon siika, kahen kilon siika...." :D
Aito riemu tarttuu:D Jaksaakohan pääkaupunkilaisnuoret innosta tosta pätkästä? Toivotaan..
Itselläkin kyllä tuo pilkkikokemus on valitettavan vähäistä:P- orpana-67
vaikuttaako tuohon huumoriin se missä asut...Naurattaako tuo tosiaan enemmän maalaiskaupungin nuorisoa.
Kyllä on viime kertaisesta pilkkireissusta aikaa. Harmi, se on meinaan oikeesti kivaa puuhaa :)
- gek-ko
en tajua, mikä tuossa nyt on se juttu. Siis, pitäisikö tuolle nauraa?
Tulisin hulluksi jos porukka matkisi miestä, joka puhuu leikkiäänellä siian kanssa 8(- gek-ko
jos jankutus kahen kilon siiasta ei loppuisi välittömästi, minä
1) kokkaisin pelkkää siikaa niin aamiaiseksi, lounaaksi, päivälliseksi kuin iltapalaksi. Siinähän hokevat siikaa, kun aamupuuroakin koristavat siian silmät.
2) ostaisin vastaavan sitimarketin kalatiskiltä ja läimisin porukkaa ympäri korvia ja karjuisin että siinä on kuulkaa KAHEN KILON SIIKA ja nyt pellolle koko sakki ennenku menee hermot
- kahe kilo siika
- orpana-67
on tehty näköjään ihan hirveesti! On Muumi-aiheisiakin :D
Tääkin oli ihan hauska :
http://www.youtube.com/watch?v=WEMNDdluOKA&feature=related - kaislikossa_suhisee
orpana-67 kirjoitti:
on tehty näköjään ihan hirveesti! On Muumi-aiheisiakin :D
Tääkin oli ihan hauska :
http://www.youtube.com/watch?v=WEMNDdluOKA&feature=relatedTää oli paras siikaviedeo :D
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644