Naurattaa oikein miesten logiikka. Tapasin loppukesällä baarissa miehen ja hän useita pyyntöjä ladelleena sai lopulta puhelinnumeroni. Lähdin baarista ennenmin jo pois ja hän oli laittanutkin minulle tekstiviestin AAMUYÖLLÄ että sopiiko treffit seuraavana päivänä. En vastannut mitään, koska mielestäni ei ollut fiksua laittaa viestiä aamuyöllä vaan hän olisi voinut soittaa seuraavana päivänä. Hänestä ei sitten enää kuulunut mitään, paitsi tällä viikolla hän laittoi viestin, että lähdenkö leffaan ja siinä kaikki, ei ollut nimeä eikä mitään muutakaan vain tuo yksi sana ja kysymysmerkki. Kyllä nauratti, että voi, voi meneeköhän vaimon kanssa huonosti ja nyt yhteys "varasuunnitelmiin". Siis, haloo!!! Vastasin hänelle, että on tainnut kutsu mennä väärään nroon ja loppukesän kohtaamisestamme on aikaa. Mitään ei ole kuulunut. Olenkin naureskellut, että kuinka tyhminä jotkut äijät meitä naisia pitääkään? Kuvittelevatko että he koittavat kepillä jäätä, jos sattui tärpätä? No, minun kanssani ei onnistunut vaan hän ns. piristi päivääni "tyhmyydellään". Ajattelin vain, että mitähän miehen päässä liikkui eli onko teillä vastaavia kokemuksia tai vastatkaa miehet mitä ajatte edellä mainitulla takaa?
Naurattaa
13
358
Vastaukset
- puhut?
Oliko se Kukkomies?
- Lumikki***
Kukko tai ukko, en tiedä kun en tutustunut mieheen sen kummemmin. Olisin kyllä mielelläni mennyt kahville ja leffaan, jos hän olis soittanut mulle seuraavana ensitapaamisestamme. No, joillekin miehille naiset on pelkkiä pelinappuloita...
- tiedät oliko
Lumikki*** kirjoitti:
Kukko tai ukko, en tiedä kun en tutustunut mieheen sen kummemmin. Olisin kyllä mielelläni mennyt kahville ja leffaan, jos hän olis soittanut mulle seuraavana ensitapaamisestamme. No, joillekin miehille naiset on pelkkiä pelinappuloita...
se Kukkomies vai ei???????
Lumikki*** kirjoitti:
sinä soittanut hänelle?
- Ajattelija...
Lumikki*** kirjoitti:
"No, joillekin miehille naiset on pelkkiä pelinappuloita..."
Noniin. Tässä se tuli. Suhun pitää olla yhteydessä "oikeaan aikaan oikealla tavalla". Eli siis susta innostuminen on väärin, oma itsensä oleminen on väärin.
Tuomitset tyypin - joka ehkä on ujo, ei ehkä taitava tutustumaan - pelaajaksi koska se innostuu ja saa sun numeron ja alkaa heti hieromaan tuttavuutta.
Voi jösses. Sä oot oikeesti ihan pihalla. Et sä tiedä kuka se oli, joten turha vikistä että olet pelinappula. Sä itse olet heittänyt sitä kylmällä jälkikäteen olemalla tollanen nihkeä lahna joka ei sovi mitään ja joka vaatii että toinen on ajatustenlukija.
Miten helvetissä se mies voi tietää mitkä on sun "säännöt" jos et ole niitä kertonut?! - Ninni-Tuulia
Ajattelija... kirjoitti:
"No, joillekin miehille naiset on pelkkiä pelinappuloita..."
Noniin. Tässä se tuli. Suhun pitää olla yhteydessä "oikeaan aikaan oikealla tavalla". Eli siis susta innostuminen on väärin, oma itsensä oleminen on väärin.
Tuomitset tyypin - joka ehkä on ujo, ei ehkä taitava tutustumaan - pelaajaksi koska se innostuu ja saa sun numeron ja alkaa heti hieromaan tuttavuutta.
Voi jösses. Sä oot oikeesti ihan pihalla. Et sä tiedä kuka se oli, joten turha vikistä että olet pelinappula. Sä itse olet heittänyt sitä kylmällä jälkikäteen olemalla tollanen nihkeä lahna joka ei sovi mitään ja joka vaatii että toinen on ajatustenlukija.
Miten helvetissä se mies voi tietää mitkä on sun "säännöt" jos et ole niitä kertonut?!Hei Ajattelija, sulla taitaa olla huono päivä kun noin negatiiviseen sävyyn kirjoittelet???
Eikös olekin niin, että jos mies tapaa baarissa, koulussa, urheilukentällä tai missä tahansa kiinnostavan naisen niin kyllä hän yrittää antaa itsestään parhaan mahdollisen kuvan. Hyviin tapoihin kuuluu viestittäessä laittaa nimi ja tiedustella kuulumisia, eikä heti mennä asiaan. Minun mielestä Lumikin kuvaus miehestä antaa sellaisen kuvan, että mies on turhan itsevarma itsestään tai että hänellä on hälläväliä asenne, tärppää tai ei. Miettikääpä miehet itse miten haluatte tehdä vaikutuksen naiseen josta olette kiinnostuneita?? Itse olen tavannut mukavia herrasmiehiä ja he ovat olleet yhteydessä muutaman päivän päästä tapaamisesta ja he ovat rohkeasti soittaneet. Nyt olen onnellisesti naimisissa herrasmiehen kanssa. - Ajattelija.....
Ninni-Tuulia kirjoitti:
Hei Ajattelija, sulla taitaa olla huono päivä kun noin negatiiviseen sävyyn kirjoittelet???
Eikös olekin niin, että jos mies tapaa baarissa, koulussa, urheilukentällä tai missä tahansa kiinnostavan naisen niin kyllä hän yrittää antaa itsestään parhaan mahdollisen kuvan. Hyviin tapoihin kuuluu viestittäessä laittaa nimi ja tiedustella kuulumisia, eikä heti mennä asiaan. Minun mielestä Lumikin kuvaus miehestä antaa sellaisen kuvan, että mies on turhan itsevarma itsestään tai että hänellä on hälläväliä asenne, tärppää tai ei. Miettikääpä miehet itse miten haluatte tehdä vaikutuksen naiseen josta olette kiinnostuneita?? Itse olen tavannut mukavia herrasmiehiä ja he ovat olleet yhteydessä muutaman päivän päästä tapaamisesta ja he ovat rohkeasti soittaneet. Nyt olen onnellisesti naimisissa herrasmiehen kanssa."Hei Ajattelija, sulla taitaa olla huono päivä kun noin negatiiviseen sävyyn kirjoittelet??? "
Ihan ok oli siihen asti kunnes luin tän Lumikin idiotismit.
"Hyviin tapoihin kuuluu viestittäessä laittaa nimi ja tiedustella kuulumisia"
Ei mun piirissäni tätä harrasteta. Onneksi kaikki ihmiset ovat samanlaisia, paitsi sairaat ja idiootit pelurit joilla on oma kommunikaatiomuotonsa joka paljastaa heidät automaattisesti. (Onko typerämpää oletusta tehtykään. Taitaa olla kovin ahdas maailmankuva sekä sulla että alkuperäisellä).
"Minun mielestä"
Minun mielestäni sinä teet oletuksia joilla ei ole pohjaa kuten Lumikkikin. Hävetkää.
"Miettikääpä miehet itse miten haluatte tehdä vaikutuksen naiseen josta olette kiinnostuneita?"
Jos minuun vetoaa se että nainen haluaa heti varmistaa yhteyden niin oletan että sama toimii toisinpäin. Minulle tuo toiminta on luonteva kiinnostuksenosoitus. Miksei sinulle? Oletko yksinkertainen vai tyhmä? (Paska asenteeni on peilausta Lumikin naureskelusta. Niin metsä vastaa kuin...)
"Itse olen tavannut mukavia herrasmiehiä ja he ovat olleet yhteydessä muutaman päivän päästä tapaamisesta ja he ovat rohkeasti soittaneet. Nyt olen onnellisesti naimisissa herrasmiehen kanssa."
Good for you. Pelimiehet osaavat myös laskeskella milloin kannattaa ottaa naiseen yhteyttä ja he nimenomaan pelaavat parhaalla mahdollisella tavalla. Ihan normaalin hyvän miehen innostus tai vaitonaisuus ei kerro mitään ellet tunne tyyppiä, siksi tuollaisten lumikki/sun johtopäätöksien tekeminen on kertakaikkisen ääliömäistä.
Mollaan vain koska on aihetta mollata ja Lumikki käy vittuilemaan mun tyylisille aidoille ihmisille. Mä käyttäydyn usein todellakin niinkuin tuo L:n tapaama tyyppi enkä mä pidä naista minään pelinappulana. Sensijaan mua kuvottaa tuollainen mollaaminen ja luokittelu ja jonkinlainen "salainen säännöstö" jota kukaan ei tietenkään mulle (tai kenellekään muulle) ole koskaan kertonut.
Joten kuinka on? Olisko anteeksipyynnön paikka - etenkin L-kirjoittajalla.
- Ajattelija...
Tajuatko hölmö että kuset nyt sellaisen ihmisen niskaan joka selvästikin innostui susta? Onko SE järkevää?
Pohjimmiltaan toi vaikuttaa epävarmuudelta ja siltä että haluat kontrolloida miten asiat menee etkä jätä ihmiselle tilaa. Se ei tee susta hyvää kumppania kenellekään.
Mistä sä oot tollasen kura-asenteen oppinut? Oikeesti?- Lumikki***
Sori, jos loukkasin kirjoituksellani joitakin miehiä, musta on tullut aika skeptinen miehiä kohtaan. Viimeisin miesystäväni tapaili yhtä aikaa useampaa naista ja vedin pelin poikki alkuvaiheessa, koska en halunnut särkeä sydäntäno. Sitten olen seurannut vierestä yh-kavereideni miesjuttuja ja heillä on enimmäkseen huonoja kokemuksia miehistä, jotka ovat olleet heihin yhteydessä vain silloin kun heitä on sattunut huvittaa (useiden kuukausien päästä viimeisimmästä tapaamisesta). Hyvin usein kaverini ovat olleet onnellisia, mutta lopputuloksena pahamieli ja tunne ettei miehet ota heitä tosissaan. Aloittamassani kirjoituksessa se minua ihmetetty, kun mies ei ottanut päiväsaikaan yhteyttä ja soittanut! Olen vanhanaikainen ja uskon siihen, että jos mies on kiinnostunut, niin kyllä hän ottaa puhelimitse yhteyttä ja pyytää treffeille. Baarissa tapaaminen ja aamuyöllä lähetetty tekstiviesti eivät ole oikein uskottavia iskuyrityksiä. Olishan mies voinut soittaa vielä senkin jälkeen vaikka en vastannut hänelle. En siis ole mikään miestenvihaaja vaan he ovat elämänsuola ym. mutta heidän käytöksensä on joskus niin epämääräistä..
Lumikki*** kirjoitti:
Sori, jos loukkasin kirjoituksellani joitakin miehiä, musta on tullut aika skeptinen miehiä kohtaan. Viimeisin miesystäväni tapaili yhtä aikaa useampaa naista ja vedin pelin poikki alkuvaiheessa, koska en halunnut särkeä sydäntäno. Sitten olen seurannut vierestä yh-kavereideni miesjuttuja ja heillä on enimmäkseen huonoja kokemuksia miehistä, jotka ovat olleet heihin yhteydessä vain silloin kun heitä on sattunut huvittaa (useiden kuukausien päästä viimeisimmästä tapaamisesta). Hyvin usein kaverini ovat olleet onnellisia, mutta lopputuloksena pahamieli ja tunne ettei miehet ota heitä tosissaan. Aloittamassani kirjoituksessa se minua ihmetetty, kun mies ei ottanut päiväsaikaan yhteyttä ja soittanut! Olen vanhanaikainen ja uskon siihen, että jos mies on kiinnostunut, niin kyllä hän ottaa puhelimitse yhteyttä ja pyytää treffeille. Baarissa tapaaminen ja aamuyöllä lähetetty tekstiviesti eivät ole oikein uskottavia iskuyrityksiä. Olishan mies voinut soittaa vielä senkin jälkeen vaikka en vastannut hänelle. En siis ole mikään miestenvihaaja vaan he ovat elämänsuola ym. mutta heidän käytöksensä on joskus niin epämääräistä..
Että tekstiviestin jälkeen tehty soittoyritys on ahdistelua.
- Ajattelija...
Lumikki*** kirjoitti:
Se että me olemme ajattelemattomia töykimyksiä joskus ei tee meistä huonoja tai pahoja. Kaikille ei ole kerrottu sääntöjä ja siksi emme niitä osaakaan noudattaa vaan toimimme vaistonvaraisesti.
Etenkin ihastuneena sitä toimii vain kuin parhaaksi näkee. Silloin tuollaisesta harrastamastasi "arvioinnista" tulee nimenomaan jopa omia mahdollisuuksiasi vähentävä asia.
Varovaisuus on ok, sensijaan pelon käyttö tekosyynä toisia kohtaan hyökätessä on kyllä kardinaalivirhe.
....
Voi olla että se oli vääränlainen, voi olla että se oli oikeanlainen. Sä tapoit sen tyypin aivan liian aikaisin ja vääristä syistä. Se on sun mokas. Sen ohella että naureskelit ja vittuilit.
No. Kuitenkin. Etköhän oppinut jotain. Joten.
... Saat anteeksi.
mä en tajunnut ollenkaan, mitä tossa logiikassa oli outoa. Ihan loogista käyttäytymistä. Mies on kiinnostunut->pyytää numeroa, niin kauan että saa sen->soittaa heti, koska on innostunut-> soittaa uudelleen, koska ei tullut vastausta. Keneköhän käytös oli epäloogista?
- Tulinen brunette
Siis, ajatelkaas nyt itsekkin. Olen Lumikin kanssa samaa mieltä ja varmasti itsekin ihmettelisin, jos heppu kysyy numeroani aamuyön tunneilla ja sitten laittaan viestiä yöllä. Tuskin heppu oli baarissa selvinpäin ja muistikohann seuraavana päivänä viestiään, kun ei soittanut naiselle. Heppu olis voinut vielä varmistaa seuraavana päivänä, että eikö nainen tosiaankaan ole kiinnostunut, mutta että laittaa yhden sanan tekstarin monen kuukauden päästä, niin ajatelkaas nyt vähän!! Lumikki kuulostaa fiksulta naiselta jos heppukin olis fiksu, niin ei laittais yhden sanan viestiä. Eihän Lumikki mikään miestenvihaaja tunnu olevan, vaan ymmärtääkseni hän halusi tietää miksi miehet tekee näin ja se häntä huvitti, kun tällä miehellä oli tuollainen logiikka. Hyvää Joulunodotusta Lumikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790