HAASTE PALSTAN MIEHILLE

seksikeskustelu jatkuu

Koska olemme nyt huomanneet että sekä täällä palstalla että IRL naiset alkavat kaivata timantin sanoin "munaa" kolmenkympin paremmalle puolelle päästyään ja kakskyt plus -misuille riittää ihan mainiosti lipittelyt ja silittelyt oikeista paikoista, niin emmekö voisi tehdä näin: parikymppiset jätkät, joilla sitä munaa vielä on,rupeaisivat jahtaamaan (tuskin tarvitsee edes jahdata) näitä 30 naikkosia ja 30 miehet "tyytyisivät" näihin 20 tytteleihin;) 30 miehillähän rupeaa jo seisokki hiipumaan, mutta kädet ja kieli vielä toimii...

Näin kun tehdään, niin kaikki ovat tyytyväisiä, ex jeh?

16

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entäpä sitten ku ei jaksa enää jahdata?

      eiks naiset voi itte sit valkata mielestään sen mitä tarttee, jos se kerta noin päin on... Mut mie vähän veikkaan että ne nuoremmatki kaipais jotain muuta jossain välissä.

      • ap.

        ettei sinun poikakulta tarvitse jahdata. Valitset kenet vain yli 30v. naisesta tai "annat" naisen valita sinut. Helppoa kuin heinänteko:)


      • ap. kirjoitti:

        ettei sinun poikakulta tarvitse jahdata. Valitset kenet vain yli 30v. naisesta tai "annat" naisen valita sinut. Helppoa kuin heinänteko:)

        "se homma" niin mitenkäs sit sillon voi joutuu valkatuks sinne toiselle puolelle... Sitä vissiin on joku "varhaiskypsä"


      • ap.
        Frederico kirjoitti:

        "se homma" niin mitenkäs sit sillon voi joutuu valkatuks sinne toiselle puolelle... Sitä vissiin on joku "varhaiskypsä"

        älä nyt sano, ettei suakaan kiinnostaa akti. Mihin me 30 naiset sitten voidaan mennä saamaan melaa mekkoon? Eikö miehiä enää kiinnostaa sukupuoliyhdyntä? Onko tämä nyt yleinen trendi?


      • ap. kirjoitti:

        älä nyt sano, ettei suakaan kiinnostaa akti. Mihin me 30 naiset sitten voidaan mennä saamaan melaa mekkoon? Eikö miehiä enää kiinnostaa sukupuoliyhdyntä? Onko tämä nyt yleinen trendi?

        Varmaanki se että se koetaan itsestään selvyytenä ja vaatimuksena tekee siitä tympeetä ja joskus löytyy jotain mielenkiintosempaa :p


      • ap.
        Frederico kirjoitti:

        Varmaanki se että se koetaan itsestään selvyytenä ja vaatimuksena tekee siitä tympeetä ja joskus löytyy jotain mielenkiintosempaa :p

        Se on asia, jota ei saa sanoa ääneen ja toivotaan parasta, että hiljaa hyvä tulee. Pitää olla mahdollisimman epäkiinnostunut seksistä ja sit ottaa kiitollisuudella vastaan, mitä heruu. Ok:(


      • ap. kirjoitti:

        Se on asia, jota ei saa sanoa ääneen ja toivotaan parasta, että hiljaa hyvä tulee. Pitää olla mahdollisimman epäkiinnostunut seksistä ja sit ottaa kiitollisuudella vastaan, mitä heruu. Ok:(

        ku kannattaa lämmittää se mies siihen ajatukseen. ;) Jotenki sitä vaan aina innostuu ku oikeesta narusta nykäsee.. Sen suhteen miehet on varsin yksinkertasia


    • Mutta koska parikymppiset mimmit pitävät meitä limaisina volvosetämiehinä, ei auta muu kuin tyytyä kenkälusikkaan ja ilmastointiteippiin. ;-)

      • morsian pukeutuu mustaan... Sulhanen saapuu jalat edellä paareihin köytettynä.


      • Frederico kirjoitti:

        morsian pukeutuu mustaan... Sulhanen saapuu jalat edellä paareihin köytettynä.

        Dementiankin hyvä puoli on, että luulisi joka aamu heräävänsä tuntemattoman naisen vierestä. ;-)


      • ollaa

        kokemusta.


      • Michiko_
        Frederico kirjoitti:

        morsian pukeutuu mustaan... Sulhanen saapuu jalat edellä paareihin köytettynä.

        Minä pukeuduin mustaan omissa häissäni (vanha suomalainen perinne) ja mieskin käveli sinne ihan omin jaloin.


      • Michiko_
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Dementiankin hyvä puoli on, että luulisi joka aamu heräävänsä tuntemattoman naisen vierestä. ;-)

        sanoi toisesta avioliitostaan suunnilleen näin: "Onneksi menin naimisiin arkeologin kanssa. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä kiinnostuneempi hän minusta on."

        Toinen vaihtoehto olisi valita historioitsija, eikös vanhuksilla ole jo historiallista arvoa? Näön heikkeneminen vaikuttaa myös korreloivan ulkonäön rapistumisen kanssa. (Pulmusissa meinasi käydä huonosti, kun Al Bundy hommasi silmälasit.)


    • böö!

      "HAASTE PALSTAN MIEHILLE
      seksikeskustelu jatkuu 8.12.2008 klo 18.11
         Koska olemme nyt huomanneet että sekä täällä palstalla että IRL naiset alkavat kaivata timantin sanoin "munaa" kolmenkympin paremmalle puolelle päästyään ja kakskyt plus -misuille riittää ihan mainiosti lipittelyt ja silittelyt oikeista paikoista, niin emmekö voisi tehdä näin: parikymppiset jätkät, joilla sitä munaa vielä on,rupeaisivat jahtaamaan (tuskin tarvitsee edes jahdata) näitä 30 naikkosia ja 30 miehet "tyytyisivät" näihin 20 tytteleihin;) 30 miehillähän rupeaa jo seisokki hiipumaan, mutta kädet ja kieli vielä toimii..."

      Mä en ole huomannut mitään tuonlaista ikinä! Ja mitkä "palstan miehet"?!? Mikä ihmeen "seksi-keskustelu"? Kai sulle on opetettu, että kaikki eivät ennalta voi tietää sun ajatuksiasi, vai oletko mahdollisesti ensimmäisiä kertoja kirjoittamassa keskustelupalstalle??

    • nyt ihan eri 30 ja 40 miehiin... Sulla on väärät piirit?

      • henry.ystäväsi

        pysyttelethän sinä oikeissa piireissä, niin törmäämme vielä jonakin päivänä...jollemme ole jo törmänneet...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe