http://ithinkimdying.files.wordpress.com/2007/11/patrick_dempsey.jpg
http://www.myguitarsolo.com/Players/GaryMoore.jpg
http://i153.photobucket.com/albums/s235/revmyspace2/graphics/entertain/actor/george-clooney02.jpg
http://blogs.tcpalm.com/thewatercooler/2008/04/24/hartnett.jpg
http://www.theodoresworld.net/pcfreezone/bruce_willisImage1.jpg
http://g-ec2.images-amazon.com/images/G/01/music/Keith_Urban_2.jpg
http://www.pressebox.de/attachment/110531/Dieter_Bohlen.jpg
joku muu?
muistutatko julkkista
24
930
Vastaukset
jos pakko on valita noista, niin muistutan tota eniten jolla on vähiten partaa, eli neljättä. Häntäkin hyvin, hyvin heikosti:P
mut se on luokkaa joku muu
- random_N
Elton Johnia, Mari Rantasilaa ja Lilli Suomalaista.
Kroppa on sit aikalailla ku Sinisen talon karhulla.- random_N
Se onkin Sinisen talon nalle.
Vetäviä pakkauksia ollaan molemmat:
http://www.nalle.fi/suomi/nalle/sinisen_talon_nalle.html
- scale
tuijottaa joka jumalan aamu peilistä, kun nousen silmät sikkurassa ja tukka pystyssä.
Onhan noissa julkkismiehissä silloin tällöin simänruokaa, mutta kukaan heistä ei kyllä muistuta omaa sitkeästi kytevää ihastusta joten eipä säväytä siten.. =/
Ja nyt on sitten vähintään kolmelta toisiltaan riippumattomalta taholta kuultu että minussa on jotain samaa kuin Angelina Joliessa niin ehkä sitten on. Vaikkei nyt ihan identtisiä ollakaan..- sirpamaikkarilta
on suoraan Hynyseltä. Muuten ovat kyllä julkimot aivan liian kauniita verrattaviksi.
- Serpico
voi päätellä. Patric Sarin? :)
- julkisuudesta
relaxed_eyes
http://www.vuokatti.fi/pageimages/Keskinen.jpg
artigas24
http://img.photobucket.com/albums/v212/tripversion1/MarceloGarcia1.jpg
petezxr
http://images.art.com/images/-/Brendan-Fraser--C10052046.jpeg
genio.mente
http://hardrockhideout.files.wordpress.com/2008/05/richiesamborapic.jpg - Serpico
näyttää kyllä jonkin verran yrmioltä.
- että jospa
iivari onki tässä ;
http://archive.gamespy.com/comics/forcemonkeys/art/boromir.jpg - miksi..
kysyt? PERKELE.
kaivaa näitä vanhoja alotuksia tänne vaan siks että voi tehdä sen. Tääl on kohta tätä samaa sarjaa koko sivu täynnä kun jotakin alkaa vituttaan joku tietty keskustelu.
- lQtc
timanttia kirjoitti:
kaivaa näitä vanhoja alotuksia tänne vaan siks että voi tehdä sen. Tääl on kohta tätä samaa sarjaa koko sivu täynnä kun jotakin alkaa vituttaan joku tietty keskustelu.
Onhan siinä se, että niihin kuitenkin tulee lisää kommenttia. Eli keskustelu jatkuu. Minusta tämä on ihan mahtavaa, tylsän päivän tullen löytyy aina joku hyvä keskustelu, joka on jäänyt aikanaan kesken vaikkapa vain siksi, että joku anzzy on iskenyt ruudun täyteen omia sekoilujaan.
- o)
timanttia kirjoitti:
kaivaa näitä vanhoja alotuksia tänne vaan siks että voi tehdä sen. Tääl on kohta tätä samaa sarjaa koko sivu täynnä kun jotakin alkaa vituttaan joku tietty keskustelu.
kylä näi o
- timantti-a
lQtc kirjoitti:
Onhan siinä se, että niihin kuitenkin tulee lisää kommenttia. Eli keskustelu jatkuu. Minusta tämä on ihan mahtavaa, tylsän päivän tullen löytyy aina joku hyvä keskustelu, joka on jäänyt aikanaan kesken vaikkapa vain siksi, että joku anzzy on iskenyt ruudun täyteen omia sekoilujaan.
Ei anzzy nikkiä edes ollut vielä tuohon sekoilujen aikaan
- muistuttaa
roberto saviano'a:
http://farm4.static.flickr.com/3106/2902291068_d46de933a4.jpg
savianolla ehkä vähä vähemmän tukkaa päässä...
mä olen kuuleman mukaan jotakuinkin tämän näköinen:
http://thebosh.com/upload/2008/07/13/michelle_williams_making_a_movie_about_heath_ledger/Michelle-Williams.jpg- olen tuosta
samaa mieltä.
- paskaakaa
olen tuosta kirjoitti:
samaa mieltä.
vastaukset menee ihan minne sattuu väliin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519