Miten olla kaveri...

------

vastakkaista sukupuolta olevan kanssa?

26

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä tulee vain

      harmia

      • ------

        Niin ajattelinkin.


    • random_N

      Paukaiset sen kanssa kahville/oluelle/siiderille.

      Tai käytte hölkkäämässä.

      Kokkaatte kimpassa. Voi yhdistää DVD:n katseluun.

      Toimittelee asioita kimpassa, vaikka pyräyttää autolla markettiin ja sen semmoisia.

      Kalassa, sienessä, marjassa on kans kiva käydä kaverin kans.

      • kutsutaan

        pettämiseksi


      • vanne.
        kutsutaan kirjoitti:

        pettämiseksi

        päätäsi


      • ------

        silloin, kun molemmat ovat vapaita, mutta jos toinen (tässä tapauksessa hän) alkaa seurustella niin jotain muuttuu.


      • random_N
        kutsutaan kirjoitti:

        pettämiseksi

        Ai jos käy lenkillä jonkun kanssa niin pettää kumppania?

        Ookke.


      • random_N
        ------ kirjoitti:

        silloin, kun molemmat ovat vapaita, mutta jos toinen (tässä tapauksessa hän) alkaa seurustella niin jotain muuttuu.

        Minä kyllä voin tehdä noita kaikkia miespuolisten kaverien kanssa ja varatut miespuoliset kaverit minun kanssani.

        Ei ole haitannut kumppaneja.


      • ne naiset
        random_N kirjoitti:

        Ai jos käy lenkillä jonkun kanssa niin pettää kumppania?

        Ookke.

        ovat


      • ------
        random_N kirjoitti:

        Minä kyllä voin tehdä noita kaikkia miespuolisten kaverien kanssa ja varatut miespuoliset kaverit minun kanssani.

        Ei ole haitannut kumppaneja.

        jo vakiintuneita? Olisiko eri tilanne, jos heillä juuri uusi suhde alullaan?


      • random_N
        ------ kirjoitti:

        jo vakiintuneita? Olisiko eri tilanne, jos heillä juuri uusi suhde alullaan?

        Onhan suhteissa usein se kaniinivaihe, silloin ei ole kuin sen hanin kanssa.

        Mutta kyllä mulla on ystävyydet ja kaveruudet kulkeneet ihan normaalisti omien suhteiden ja kavereiden suhteiden aikana.


    • vänkyrä-nainen

      auttaa, tukee, kuuntelee, ymmärtää, lohduttaa. kannustaa, piristää, yllättää, rohkaisee, tsemppaa..

      Sama kai se mitä sen housujen alta löytyy.

    • dayum

      pidät(te) pöksyt jalassa.

    • Serpico

      Tässä asiassa varmaan onkin aika paljon asiantuntijoita :D

      Ellei tuo ollut pelkästään vitsi, niin mitä tarkoitat? Miehillä se menee kai silleen että hännystelet ja mielistelet mahdollisimman paljon, osoitat ihailua kaukaa ja osoitat olevasi muutenkin melko aloitekyvytön ja passiivinen tyyppi. Ymmärrät paljon vaikket oikeasti ymmärtäisi.

      • -------

        Osaankohan.. tiedä en.
        Ei ollut vitsi. En osaa suhtautua muuttuneeseen tilanteeseen.


      • Serpico
        ------- kirjoitti:

        Osaankohan.. tiedä en.
        Ei ollut vitsi. En osaa suhtautua muuttuneeseen tilanteeseen.

        vastauksia, että selvisi kumpaa sukupuolta olet. Siis mies. No, tilanne on siis se että nainen alkaa seurustella toisen miehen kanssa. Harmittaako? Jos harmittaa, niin voi olla että kaveruus tulee olemaan hankalaa... Mut onko se periaatteessa sen kummallisempaa kuin että olet hänelle samalla tavalla kuin hän sinulle?


      • ------
        Serpico kirjoitti:

        vastauksia, että selvisi kumpaa sukupuolta olet. Siis mies. No, tilanne on siis se että nainen alkaa seurustella toisen miehen kanssa. Harmittaako? Jos harmittaa, niin voi olla että kaveruus tulee olemaan hankalaa... Mut onko se periaatteessa sen kummallisempaa kuin että olet hänelle samalla tavalla kuin hän sinulle?

        Olen nainen.


      • Serpico
        ------ kirjoitti:

        Olen nainen.

        jostain sitten ihan mitä tahdoin :) Sori. Mun on vähän vaikee sit vastata kysymykseen, sillä asiat näyttävät oletetusti erilaiselta naisvikkelistä.


      • "Hännystelet, mielistelet mahdollisimman paljon, osoitat ihailua kaukaa"? Käyttäydytkö sä noin naispuolisten kavereidesi seurassa:O


    • Ei toimi

      Aika usein N ja M kaveruus johtaa suhteeseen. Ainahan itseään voi pettää ;))

    • Miten ystävyys samaa sukupuolta olevan kanssa poikkeaa vastakkaista sukupuolta olevasta ystävästä? Eikö niiden kanssa tehdä samoja asioista? Harrastetaan ja parannetaan maailmaa. Ei tule montaakaan asiaa mieleen, mitä ei voisi. Saunailtoja ei sentään järjestetä.

      • vois?

        Vetää uikkarit päällä, jos muuten tuntuu sopimattomalta.


      • vois? kirjoitti:

        Vetää uikkarit päällä, jos muuten tuntuu sopimattomalta.

        Minä ylensä näen naispuolisia ystäviäni kahvin, viinan tai harrastusten parissa, en saunan. Enkä usko, että Rouva Ratikkakaan asiasta ilahtuisi, vaikka minuun luottaakin.


      • saunonut
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä ylensä näen naispuolisia ystäviäni kahvin, viinan tai harrastusten parissa, en saunan. Enkä usko, että Rouva Ratikkakaan asiasta ilahtuisi, vaikka minuun luottaakin.

        koskaan sekasaunassa?

        Kyllä saunominenkin on joillekin harrastus.


      • saunonut kirjoitti:

        koskaan sekasaunassa?

        Kyllä saunominenkin on joillekin harrastus.

        Mutta jotkut bileet on vähän eri asia kuin että saunoisin jonkun naispuolisen kaverini kanssa kahden. Ymmärtänet eron.


    • ennen mä ajattelin, että kaverin ja pariskunnan ero on siinä seksissä.. Enpä tiedä, pitäiskö luopua tostakin jaottelusta.. Jos kumpikin on vapaita, niin mikä ettei? Kai se ero ois sitte lähinnä siinä yhteisen tulevaisuuden suunnittelussa??

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe