Miten olla kaveri...

------

vastakkaista sukupuolta olevan kanssa?

26

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä tulee vain

harmia

• ------

Niin ajattelinkin.

• random_N

Paukaiset sen kanssa kahville/oluelle/siiderille.

Tai käytte hölkkäämässä.

Kokkaatte kimpassa. Voi yhdistää DVD:n katseluun.

Toimittelee asioita kimpassa, vaikka pyräyttää autolla markettiin ja sen semmoisia.

Kalassa, sienessä, marjassa on kans kiva käydä kaverin kans.

• kutsutaan

pettämiseksi

• vanne.
        kutsutaan kirjoitti:

pettämiseksi

päätäsi

• ------

silloin, kun molemmat ovat vapaita, mutta jos toinen (tässä tapauksessa hän) alkaa seurustella niin jotain muuttuu.

• random_N
        kutsutaan kirjoitti:

pettämiseksi

Ai jos käy lenkillä jonkun kanssa niin pettää kumppania?

Ookke.

• random_N
        ------ kirjoitti:

silloin, kun molemmat ovat vapaita, mutta jos toinen (tässä tapauksessa hän) alkaa seurustella niin jotain muuttuu.

Minä kyllä voin tehdä noita kaikkia miespuolisten kaverien kanssa ja varatut miespuoliset kaverit minun kanssani.

Ei ole haitannut kumppaneja.

• ne naiset
        random_N kirjoitti:

Ai jos käy lenkillä jonkun kanssa niin pettää kumppania?

Ookke.

ovat

• ------
        random_N kirjoitti:

Minä kyllä voin tehdä noita kaikkia miespuolisten kaverien kanssa ja varatut miespuoliset kaverit minun kanssani.

Ei ole haitannut kumppaneja.

jo vakiintuneita? Olisiko eri tilanne, jos heillä juuri uusi suhde alullaan?

• random_N
        ------ kirjoitti:

jo vakiintuneita? Olisiko eri tilanne, jos heillä juuri uusi suhde alullaan?

Onhan suhteissa usein se kaniinivaihe, silloin ei ole kuin sen hanin kanssa.

Mutta kyllä mulla on ystävyydet ja kaveruudet kulkeneet ihan normaalisti omien suhteiden ja kavereiden suhteiden aikana.

• vänkyrä-nainen

auttaa, tukee, kuuntelee, ymmärtää, lohduttaa. kannustaa, piristää, yllättää, rohkaisee, tsemppaa..

Sama kai se mitä sen housujen alta löytyy.

• dayum

pidät(te) pöksyt jalassa.

• Serpico

Tässä asiassa varmaan onkin aika paljon asiantuntijoita :D

Ellei tuo ollut pelkästään vitsi, niin mitä tarkoitat? Miehillä se menee kai silleen että hännystelet ja mielistelet mahdollisimman paljon, osoitat ihailua kaukaa ja osoitat olevasi muutenkin melko aloitekyvytön ja passiivinen tyyppi. Ymmärrät paljon vaikket oikeasti ymmärtäisi.

• -------

Osaankohan.. tiedä en.
        Ei ollut vitsi. En osaa suhtautua muuttuneeseen tilanteeseen.

• Serpico
        ------- kirjoitti:

Osaankohan.. tiedä en.
        Ei ollut vitsi. En osaa suhtautua muuttuneeseen tilanteeseen.

vastauksia, että selvisi kumpaa sukupuolta olet. Siis mies. No, tilanne on siis se että nainen alkaa seurustella toisen miehen kanssa. Harmittaako? Jos harmittaa, niin voi olla että kaveruus tulee olemaan hankalaa... Mut onko se periaatteessa sen kummallisempaa kuin että olet hänelle samalla tavalla kuin hän sinulle?

• ------
        Serpico kirjoitti:

vastauksia, että selvisi kumpaa sukupuolta olet. Siis mies. No, tilanne on siis se että nainen alkaa seurustella toisen miehen kanssa. Harmittaako? Jos harmittaa, niin voi olla että kaveruus tulee olemaan hankalaa... Mut onko se periaatteessa sen kummallisempaa kuin että olet hänelle samalla tavalla kuin hän sinulle?

Olen nainen.

• Serpico
        ------ kirjoitti:

Olen nainen.

jostain sitten ihan mitä tahdoin :) Sori. Mun on vähän vaikee sit vastata kysymykseen, sillä asiat näyttävät oletetusti erilaiselta naisvikkelistä.

• "Hännystelet, mielistelet mahdollisimman paljon, osoitat ihailua kaukaa"? Käyttäydytkö sä noin naispuolisten kavereidesi seurassa:O

• Ei toimi

Aika usein N ja M kaveruus johtaa suhteeseen. Ainahan itseään voi pettää ;))

• Miten ystävyys samaa sukupuolta olevan kanssa poikkeaa vastakkaista sukupuolta olevasta ystävästä? Eikö niiden kanssa tehdä samoja asioista? Harrastetaan ja parannetaan maailmaa. Ei tule montaakaan asiaa mieleen, mitä ei voisi. Saunailtoja ei sentään järjestetä.

• vois?

Vetää uikkarit päällä, jos muuten tuntuu sopimattomalta.

• vois? kirjoitti:

Vetää uikkarit päällä, jos muuten tuntuu sopimattomalta.

Minä ylensä näen naispuolisia ystäviäni kahvin, viinan tai harrastusten parissa, en saunan. Enkä usko, että Rouva Ratikkakaan asiasta ilahtuisi, vaikka minuun luottaakin.

• saunonut
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minä ylensä näen naispuolisia ystäviäni kahvin, viinan tai harrastusten parissa, en saunan. Enkä usko, että Rouva Ratikkakaan asiasta ilahtuisi, vaikka minuun luottaakin.

koskaan sekasaunassa?

Kyllä saunominenkin on joillekin harrastus.

• saunonut kirjoitti:

koskaan sekasaunassa?

Kyllä saunominenkin on joillekin harrastus.

Mutta jotkut bileet on vähän eri asia kuin että saunoisin jonkun naispuolisen kaverini kanssa kahden. Ymmärtänet eron.

• ennen mä ajattelin, että kaverin ja pariskunnan ero on siinä seksissä.. Enpä tiedä, pitäiskö luopua tostakin jaottelusta.. Jos kumpikin on vapaita, niin mikä ettei? Kai se ero ois sitte lähinnä siinä yhteisen tulevaisuuden suunnittelussa??

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      102
      4669
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2415
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2342
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2199
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      425
      2010
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      175
      1555
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      101
      1285
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      33
      1097
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      986
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      870
    Aihe