Katso, Herra tulee taivaan pilvissä ja tuomitsee kaikki jotka eivät häntä vastaanottaneet vaan rakastivat valheita ja syntiä enemmän. Niin käy kehitysopinkin kannattajille ja muille, jotka tiede on sokaissut!
evoluution tuomio
10
675
Vastaukset
- S.U.P
Tässä kohden rakas veljeni petri puhut oikein ja väkevästi kuten Raamattu opettaa. Yritetään me jaksaa. Meille on luvattuna taivaan valtakunta. Halleluja.
- Pihlajanmarjoista
Veljesi Petri ei kyllä puhunut, mutta tekstaili yhden turhanpäiväisen viestin, jota ei voi oikein väkeväksi todentaa. Mutta koittakaahan kestää, sillä teille on varattu paikka pilven reunalta;)
See Ya ;)
- Gagarin
***Katso, Herra tulee taivaan pilvissä ja tuomitsee kaikki jotka eivät häntä vastaanottaneet vaan rakastivat valheita ja syntiä enemmän***
Ja tuomitsee minut paikkaan missä on ikuinen hammasten kiristys ja itku, paikka missä käristyn helvetin tulessa ikuisesti.
Mutta Hän rakastaa minua... WTF?- Apo-Calypso
HÄN onkin pukeutunut nappanahkaan ja traktorin sisärenkaista valmistettuun kuosiin...
Ilmankos petri ja kumppanit ovat HÄNESTÄ niin kiinnostuneita.... - One Way or Another...
Apo-Calypso kirjoitti:
HÄN onkin pukeutunut nappanahkaan ja traktorin sisärenkaista valmistettuun kuosiin...
Ilmankos petri ja kumppanit ovat HÄNESTÄ niin kiinnostuneita....Aaaah hahhaa ;)
ja aikaansaa jumal-hallusinaatioita? Oleko jo löytänyt ensimäisen suoran aihetodisteen, joka tukisi jumal-harhaasi?
Mistäs sinä sen muute tiedät että varmasti palvot oikeaa jumalaa? Jos vaikka Allah onkin suurin?- muslimkit eivat ole kehitty...
henkisesti 6000 vuoteen?
-miksi kana kavelee heti munasta kuoriudutttuaan ja aloittaa ruokabisneksen, kun taas sossulainenn pitaa kasvaa 40 vuotta ennnekuim oppii kavelemaan sossuun ja aanestamaan sossua? - niinpätietystiniinpätietysti
Millä valtuuksilla tuomitset ketään?
Epäilen sinun taas valehtelevan, joten olet tuomitsemassa itseäsi. - tavis vaan
Itse olen ihan tavallisilla älyllä varustettu ja keskikoulun jotenkin suorittanut.
Minä uskon Jeesukseen profeettana ja uskon Jumalan olevan olemassa.
Minä en usko helvettiin, koska en voi uskoa, että olisi niin raakaa Jumalaa, joka ihmisiä sellaiseen paikkaan laittaisi.
Tässä helvetti asiassa suhtautumiseni Jumalaan olisi vähän samanlainen, kuin alikersantti Rokalla tuntemattomassa sotilaassa, kun komppanian päällikkö määräsi hänet rintamalla hantti hommiin: "Ja minähän en perkele rupea kävyillä mitään herrojen polkuja koristelemaan"
Tällä tarkoitan sitä, jos Jumala olisi niin paha, että laittaisi hyviä ihmisiä helvettiin, niin minun olisi pakko suhtautua häneen kuin Rokka komppanian päällikköön.
Se minua myös ihmetyttää, miksi Jumala on antanut tiedemiehille niin suuren älyn, mutta samalla sokaissut heidät näkemään Itseänsä.
Miksi Jumala haluaa älykkäiden ihmisten tutkivan asioita? Sitä olen itse vähempilahjaisena pohtinut.- niinpätietystiniinpätietysti
Jokainen ihminen luo itse oman jumalansa, siten jokaisen jumala onkin omakuva.
Sinun luomasi jumala on itsesi kuva, tai ainakin sellainen kuin jumalan haluaisitkin olevan. Jonkin toisen ihmisen jumala on raaka, väkivaltainen ja tuomitseva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418417- 893883
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823315Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3423131- 462463
- 562311
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261710Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi361586Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui311564- 561515