OUDOIN JOULURUOKA

JOSTA...

a) pidät?
b) et pidä?

14

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a) pidät?
      - Raa'at joulutortut

      b) et pidä?
      - Lipeäkala

    • sinihomejuustoa piparin päällä:) Itse en pipareista muulla tavoin nautittuna erityisesti edes välitä. Jos siis piti olla joku "outo"...

      Joulu"herkku" josta en pidä: lipeäkala. Miksi ihmeessä kalan maku pilataan lipeällä:(

      • väliaika

        ikivanha säilytyskeino. Ei se ole mauste.

        Karmeata kuraa. Tosi on.


    • vänkyrä-nainen

      a) Kalkkunaa rakastan. Ei se mitenkään outo ole kylläkään...No, oudompi herkku voisi olla makea makaronilaatikko. Se on hyvää.
      b) En pidä kinkusta hirveesti. Ei se nyt outo ruoka ole, mutta en muutakaan keksinyt.

    • väliaika

      kinkun kanssa pitäis syödä luumuja?

      Ihme hommaa. Kunnon sinappi on parempaa.

      • vänkyrä-nainen

        kerran pakko on maistaa, kohteliaisuudesta otan aina pienen siivun, niin mulla se menee alas vaan rosollin kanssa.


      • väliaika
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        kerran pakko on maistaa, kohteliaisuudesta otan aina pienen siivun, niin mulla se menee alas vaan rosollin kanssa.

        on hyvää. Ne luumut siirtyy suosiolla syrjään.

        Kunnon imellytettyä perunalaatikkoa ennemmin kuin rosollia, vaikka kyllä rosollikin uppoaa. Niin kuin kaikki muukin paitsi ne luumut ja lipeäkala.


      • vänkyrä-nainen
        väliaika kirjoitti:

        on hyvää. Ne luumut siirtyy suosiolla syrjään.

        Kunnon imellytettyä perunalaatikkoa ennemmin kuin rosollia, vaikka kyllä rosollikin uppoaa. Niin kuin kaikki muukin paitsi ne luumut ja lipeäkala.

        on paras laatikko mustakin. Luumuja en oo koskaan nähnyt joulupöydässä. Se on mulle siis ihan tuntematon käsite.:)


      • väliaika
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        on paras laatikko mustakin. Luumuja en oo koskaan nähnyt joulupöydässä. Se on mulle siis ihan tuntematon käsite.:)

        ja luumuja kinkun lisukkeena? Mielestäni perussettiä joka puolella Suomea, missä olen jouluruokia syönyt.


      • vänkyrä-nainen
        väliaika kirjoitti:

        ja luumuja kinkun lisukkeena? Mielestäni perussettiä joka puolella Suomea, missä olen jouluruokia syönyt.

        Niitä äitikin aina on vaan laittanut.

        Mä en oo ku länsi-suomessa jouluruokia saanut, mutten oo kenelläkään nähnyt luumuja...

        Tarviipa tehdä lähipiirin ihmisille galluppia aiheesta...:)


      • väliaika
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        Niitä äitikin aina on vaan laittanut.

        Mä en oo ku länsi-suomessa jouluruokia saanut, mutten oo kenelläkään nähnyt luumuja...

        Tarviipa tehdä lähipiirin ihmisille galluppia aiheesta...:)

        luumurusinasoppaa oot päässy nauttimaan joulupuuron kanssa?

        Ajatuskin saa etovan olon aikaiseksi.


      • vänkyrä-nainen
        väliaika kirjoitti:

        luumurusinasoppaa oot päässy nauttimaan joulupuuron kanssa?

        Ajatuskin saa etovan olon aikaiseksi.

        On siinä luumujakin, ja rusinoita, mut varmaan jotain muutakin..viikunoita? jne...:)

        Se liemi on hyvää, otan sitä äidin tekemänä aina riisipuuron kanssa, mutten tykkää niistä möykyistä. Pelkkä liemi siis vaan kelpaa mulle.

        Ehkä tuo voisi olla se mun oudoin mieltymys sitten.


      • inhokkeja

        kinkun päällä koristeena tiheänä rivinä yäääk ja lipeäkala ei maistu millekkään.


      • seon...
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        On siinä luumujakin, ja rusinoita, mut varmaan jotain muutakin..viikunoita? jne...:)

        Se liemi on hyvää, otan sitä äidin tekemänä aina riisipuuron kanssa, mutten tykkää niistä möykyistä. Pelkkä liemi siis vaan kelpaa mulle.

        Ehkä tuo voisi olla se mun oudoin mieltymys sitten.

        tosi hyvää riisipuuron kanssa. Eihän sitä muulloin syö, kun jouluna.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe