a) pidät?
b) et pidä?
OUDOIN JOULURUOKA
14
489
Vastaukset
a) pidät?
- Raa'at joulutortut
b) et pidä?
- Lipeäkalasinihomejuustoa piparin päällä:) Itse en pipareista muulla tavoin nautittuna erityisesti edes välitä. Jos siis piti olla joku "outo"...
Joulu"herkku" josta en pidä: lipeäkala. Miksi ihmeessä kalan maku pilataan lipeällä:(- väliaika
ikivanha säilytyskeino. Ei se ole mauste.
Karmeata kuraa. Tosi on.
- vänkyrä-nainen
a) Kalkkunaa rakastan. Ei se mitenkään outo ole kylläkään...No, oudompi herkku voisi olla makea makaronilaatikko. Se on hyvää.
b) En pidä kinkusta hirveesti. Ei se nyt outo ruoka ole, mutta en muutakaan keksinyt. - väliaika
kinkun kanssa pitäis syödä luumuja?
Ihme hommaa. Kunnon sinappi on parempaa.- vänkyrä-nainen
kerran pakko on maistaa, kohteliaisuudesta otan aina pienen siivun, niin mulla se menee alas vaan rosollin kanssa.
- väliaika
vänkyrä-nainen kirjoitti:
kerran pakko on maistaa, kohteliaisuudesta otan aina pienen siivun, niin mulla se menee alas vaan rosollin kanssa.
on hyvää. Ne luumut siirtyy suosiolla syrjään.
Kunnon imellytettyä perunalaatikkoa ennemmin kuin rosollia, vaikka kyllä rosollikin uppoaa. Niin kuin kaikki muukin paitsi ne luumut ja lipeäkala. - vänkyrä-nainen
väliaika kirjoitti:
on hyvää. Ne luumut siirtyy suosiolla syrjään.
Kunnon imellytettyä perunalaatikkoa ennemmin kuin rosollia, vaikka kyllä rosollikin uppoaa. Niin kuin kaikki muukin paitsi ne luumut ja lipeäkala.on paras laatikko mustakin. Luumuja en oo koskaan nähnyt joulupöydässä. Se on mulle siis ihan tuntematon käsite.:)
- väliaika
vänkyrä-nainen kirjoitti:
on paras laatikko mustakin. Luumuja en oo koskaan nähnyt joulupöydässä. Se on mulle siis ihan tuntematon käsite.:)
ja luumuja kinkun lisukkeena? Mielestäni perussettiä joka puolella Suomea, missä olen jouluruokia syönyt.
- vänkyrä-nainen
väliaika kirjoitti:
ja luumuja kinkun lisukkeena? Mielestäni perussettiä joka puolella Suomea, missä olen jouluruokia syönyt.
Niitä äitikin aina on vaan laittanut.
Mä en oo ku länsi-suomessa jouluruokia saanut, mutten oo kenelläkään nähnyt luumuja...
Tarviipa tehdä lähipiirin ihmisille galluppia aiheesta...:) - väliaika
vänkyrä-nainen kirjoitti:
Niitä äitikin aina on vaan laittanut.
Mä en oo ku länsi-suomessa jouluruokia saanut, mutten oo kenelläkään nähnyt luumuja...
Tarviipa tehdä lähipiirin ihmisille galluppia aiheesta...:)luumurusinasoppaa oot päässy nauttimaan joulupuuron kanssa?
Ajatuskin saa etovan olon aikaiseksi. - vänkyrä-nainen
väliaika kirjoitti:
luumurusinasoppaa oot päässy nauttimaan joulupuuron kanssa?
Ajatuskin saa etovan olon aikaiseksi.On siinä luumujakin, ja rusinoita, mut varmaan jotain muutakin..viikunoita? jne...:)
Se liemi on hyvää, otan sitä äidin tekemänä aina riisipuuron kanssa, mutten tykkää niistä möykyistä. Pelkkä liemi siis vaan kelpaa mulle.
Ehkä tuo voisi olla se mun oudoin mieltymys sitten. - inhokkeja
kinkun päällä koristeena tiheänä rivinä yäääk ja lipeäkala ei maistu millekkään.
- seon...
vänkyrä-nainen kirjoitti:
On siinä luumujakin, ja rusinoita, mut varmaan jotain muutakin..viikunoita? jne...:)
Se liemi on hyvää, otan sitä äidin tekemänä aina riisipuuron kanssa, mutten tykkää niistä möykyistä. Pelkkä liemi siis vaan kelpaa mulle.
Ehkä tuo voisi olla se mun oudoin mieltymys sitten.tosi hyvää riisipuuron kanssa. Eihän sitä muulloin syö, kun jouluna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519