On hienoa olla yksinkertainen. Pidän yksinkertaisista asioista. Osaan jopa nauttia niistä. Viihteeksi riittää simppelit jutut ja ajan saa kulumaan hyvin vaikkapa yksinkertaisia töitä tehden. Maailmantuskaa ei tarvitse kokea ja elämisen helppous on taattu.
Haluaisitko sinä olla yksinkertaisempi?
Yksinkertainen
25
677
Vastaukset
- gips
enkä voisikaan. Olen jo kapsiteettini ylärajalla.
http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU- ihminen.
Jos olisit yksinkertaisempi, niin ei vituttaisi noin paljon.
Mikä sinut on saanut virittämään elämäsi kapasiteetin ylärajoille? Kannattaako se? - gips
ihminen. kirjoitti:
Jos olisit yksinkertaisempi, niin ei vituttaisi noin paljon.
Mikä sinut on saanut virittämään elämäsi kapasiteetin ylärajoille? Kannattaako se?mikään vituta. Yksinkertaisesti vaan pidän Alangon biiseistä. Sunnuntai on jotenkin yksinkerainen päivä. Aikaa itselle. Nautin siitä.
- ihminen.
gips kirjoitti:
mikään vituta. Yksinkertaisesti vaan pidän Alangon biiseistä. Sunnuntai on jotenkin yksinkerainen päivä. Aikaa itselle. Nautin siitä.
on hieno artisti. Kappale ei ehkä parhaita kuitenkaan.
Ymmärsin vastauksesi väärin. Yksinkertaisuudesta on joskus myös haittoja :) - gips
ihminen. kirjoitti:
on hieno artisti. Kappale ei ehkä parhaita kuitenkaan.
Ymmärsin vastauksesi väärin. Yksinkertaisuudesta on joskus myös haittoja :)aina kuulijan silmässä:) Siis biisi. Mut ei tämmöisenä päivänä voi alkaa kinaamaan paremmuudesta. Ollaan kuin ois sielussa veli.
haluaisinko olla full-time tollo vaikka kieltämättä elämä saattais olla silloin paljon helpompaa ja tuskattomampaa. Mulle riittää se että oon silloin tällöin erinäisten nautintoaineiden avulla yksinkertainen.
- ihminen...
taitaa tarvita melko suuren perusvitutuksen päällensä koko ajan, jotta jaksaa porskuttaa eteenpäin.
Luulen niin. Luulenko oikein? ihminen... kirjoitti:
taitaa tarvita melko suuren perusvitutuksen päällensä koko ajan, jotta jaksaa porskuttaa eteenpäin.
Luulen niin. Luulenko oikein?ottaa. Jokainen ihminen joka tajuaa kuinka vituillaan tämä meidän pikku tellus on omaa jonkun sortin perusvitutuksen.
- gips
paras nautintoaine yksinkertaisuuteen pääsemiseksi?
Kokeilin illalla rommilla terästettyä glögiä. Vietin koti-illan yksin ja kuuntelin musaa. Heräsin aamulla sohvasta ja tuntui yksinkertaiselle. Oudolle ja samalla upealle. gips kirjoitti:
Kokeilin illalla rommilla terästettyä glögiä. Vietin koti-illan yksin ja kuuntelin musaa. Heräsin aamulla sohvasta ja tuntui yksinkertaiselle. Oudolle ja samalla upealle.vanhin voitehista. Myös eräät poltettavat kasvit ovat toimiva ratkaisu, niitä on vaan pirskatin vaikea saada täällä perkeleen periferialla.
- ihminen..
gips kirjoitti:
Kokeilin illalla rommilla terästettyä glögiä. Vietin koti-illan yksin ja kuuntelin musaa. Heräsin aamulla sohvasta ja tuntui yksinkertaiselle. Oudolle ja samalla upealle.laittaa ehdottomasti vodkaa. Rommikin käy paremman puutteessa.
Toivottavasti onnistuit listimään taas muutaman aivosolun. Tuoksuiko aamuvirtsa musteelle? - gips
yrmio kirjoitti:
vanhin voitehista. Myös eräät poltettavat kasvit ovat toimiva ratkaisu, niitä on vaan pirskatin vaikea saada täällä perkeleen periferialla.
helposti. Polttelusta ei oo kokemusta. Kukin tyylillään. Ei oikein osaa suositella mitään, eikä tuomita.
Jollekin riittää, kun heittelee lautaset ja lasit seinille. Tai huutaa ylitse kaikkien muiden äänien.
Pääasia, että on joskus yksinkertainen, hyvä olo. - gips
ihminen.. kirjoitti:
laittaa ehdottomasti vodkaa. Rommikin käy paremman puutteessa.
Toivottavasti onnistuit listimään taas muutaman aivosolun. Tuoksuiko aamuvirtsa musteelle?vodkan niin tuskallisesta ensikännistä, etten suostu koskemaan siihen aineeseen koskaan:)
- yksinkertaiselle ihmiselle
gips kirjoitti:
vodkan niin tuskallisesta ensikännistä, etten suostu koskemaan siihen aineeseen koskaan:)
on kertynyt paljon monenlaisia muistoja. Sellaista ystävää ei enää hylätä :)
- cookos
käännän ja väännän asioita aina, saan yksinkertaisistakin asioista mutkikkaita. Kyllä ihailen oikeesti inmisiä, jotka osaavat elää yksinkertaisesti. Eivät lähde mukaan kaikkeen hömppään, vaan elävät perusteellisti omaa pikku elämäänsä, toteuttavat niitä haaveita, joita haaveilevat. Ovat onnellisia, ilman mitään kuuta taivaalta-tavoittelemisia :)
yksinkertaisista asioista pidän.
Monimutkaisuuden sitten tarjoaa moni eri taho.
Ajan saa kuulumaan myös harrastusten kanssa.- ihminen.
Nekin voivat olla tasapainossa.
Yksinkertaisella ihmisellä on yksinkertaisia harrastuksia.
- yksinkertaisuus
Kun eräs vieraileva Pablo Picasso astui ulos kivikautisia ja primitiivisiä maalauksia sisältävästä luolasta, hänen kuultiin lausahtavan: "Meillä on paljon opittavaa!"
- vänkyrä-nainen
on kaunista ja pidän kaikista kauniista asioista mitä maailmassa on. Olisi helppoa, kun ajatuksetkin saisi aina kulkemaan yksinkertaisia ratoja pitkin.
Yksinkertaisuudessa on niin paljon hyvää että mielestäni se kyllä on tavoittelemisen arvoinen asia.- ihminen.
mutta kykenetkö siihen?
Jos et, niin mikä saa sinut taipumaan monimutkaiseksi? - vänkyrä-nainen
ihminen. kirjoitti:
mutta kykenetkö siihen?
Jos et, niin mikä saa sinut taipumaan monimutkaiseksi?tulenko koskaan kykenemään mutta siihen pyrin.
Ajatukset toisinaan kulkee monien mutkien kautta koska mä uskon, että mulla on usein liiallinen tarve ylianalysoida asioita. Se on toisinaan raskasta.
olisi mukavaa olla yksinkertaisempi. Mutta minulla kaikki elämässä tuntuu menevän monimutkaisemman kautta. Jos ostan pelkästään astioita uuteen kotiini niin muutaman ensimmäisen pitää näköjään mennä ensin säpäleiksi ennen kuin saan ehjiä astioita kotiin saakka..
Koska olen muuten niin kaoottinen niin ehkä siksi etsin kiihkeästi sitä yksinkertaisuuden harmoniaa..- uk-ko
että minä alan olla riittävän yksinkertainen, ainakin itselleni. Ei ole tarvis enää simppelimmäksi muuttua.
Allekirjoitan siis nuo sun yksinkertaiset asiat. On ollut myös vapauttavaa muuttua yhä yksinkertaisemmaksi. Kanssaihmisten silmissä sitä muuttunee samalla tylsemmäksi, pienemmäksi. Mutta se taas ei ole yksinkertaisessa mielessä mikään juttu. suustani;) Tuohon olen pyrkinyt lähivuosina elämässäni.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004578- 272395
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1092253- 2002189
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4141947- 1711519
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79860