Yksinkertainen

ihminen.

On hienoa olla yksinkertainen. Pidän yksinkertaisista asioista. Osaan jopa nauttia niistä. Viihteeksi riittää simppelit jutut ja ajan saa kulumaan hyvin vaikkapa yksinkertaisia töitä tehden. Maailmantuskaa ei tarvitse kokea ja elämisen helppous on taattu.

Haluaisitko sinä olla yksinkertaisempi?

25

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gips
      • ihminen.

        Jos olisit yksinkertaisempi, niin ei vituttaisi noin paljon.

        Mikä sinut on saanut virittämään elämäsi kapasiteetin ylärajoille? Kannattaako se?


      • gips
        ihminen. kirjoitti:

        Jos olisit yksinkertaisempi, niin ei vituttaisi noin paljon.

        Mikä sinut on saanut virittämään elämäsi kapasiteetin ylärajoille? Kannattaako se?

        mikään vituta. Yksinkertaisesti vaan pidän Alangon biiseistä. Sunnuntai on jotenkin yksinkerainen päivä. Aikaa itselle. Nautin siitä.


      • ihminen.
        gips kirjoitti:

        mikään vituta. Yksinkertaisesti vaan pidän Alangon biiseistä. Sunnuntai on jotenkin yksinkerainen päivä. Aikaa itselle. Nautin siitä.

        on hieno artisti. Kappale ei ehkä parhaita kuitenkaan.

        Ymmärsin vastauksesi väärin. Yksinkertaisuudesta on joskus myös haittoja :)


      • gips
        ihminen. kirjoitti:

        on hieno artisti. Kappale ei ehkä parhaita kuitenkaan.

        Ymmärsin vastauksesi väärin. Yksinkertaisuudesta on joskus myös haittoja :)

        aina kuulijan silmässä:) Siis biisi. Mut ei tämmöisenä päivänä voi alkaa kinaamaan paremmuudesta. Ollaan kuin ois sielussa veli.


    • sitä se on
    • haluaisinko olla full-time tollo vaikka kieltämättä elämä saattais olla silloin paljon helpompaa ja tuskattomampaa. Mulle riittää se että oon silloin tällöin erinäisten nautintoaineiden avulla yksinkertainen.

      • ihminen...

        taitaa tarvita melko suuren perusvitutuksen päällensä koko ajan, jotta jaksaa porskuttaa eteenpäin.

        Luulen niin. Luulenko oikein?


      • ihminen... kirjoitti:

        taitaa tarvita melko suuren perusvitutuksen päällensä koko ajan, jotta jaksaa porskuttaa eteenpäin.

        Luulen niin. Luulenko oikein?

        ottaa. Jokainen ihminen joka tajuaa kuinka vituillaan tämä meidän pikku tellus on omaa jonkun sortin perusvitutuksen.


      • gips

        paras nautintoaine yksinkertaisuuteen pääsemiseksi?

        Kokeilin illalla rommilla terästettyä glögiä. Vietin koti-illan yksin ja kuuntelin musaa. Heräsin aamulla sohvasta ja tuntui yksinkertaiselle. Oudolle ja samalla upealle.


      • gips kirjoitti:

        paras nautintoaine yksinkertaisuuteen pääsemiseksi?

        Kokeilin illalla rommilla terästettyä glögiä. Vietin koti-illan yksin ja kuuntelin musaa. Heräsin aamulla sohvasta ja tuntui yksinkertaiselle. Oudolle ja samalla upealle.

        vanhin voitehista. Myös eräät poltettavat kasvit ovat toimiva ratkaisu, niitä on vaan pirskatin vaikea saada täällä perkeleen periferialla.


      • ihminen..
        gips kirjoitti:

        paras nautintoaine yksinkertaisuuteen pääsemiseksi?

        Kokeilin illalla rommilla terästettyä glögiä. Vietin koti-illan yksin ja kuuntelin musaa. Heräsin aamulla sohvasta ja tuntui yksinkertaiselle. Oudolle ja samalla upealle.

        laittaa ehdottomasti vodkaa. Rommikin käy paremman puutteessa.

        Toivottavasti onnistuit listimään taas muutaman aivosolun. Tuoksuiko aamuvirtsa musteelle?


      • gips
        yrmio kirjoitti:

        vanhin voitehista. Myös eräät poltettavat kasvit ovat toimiva ratkaisu, niitä on vaan pirskatin vaikea saada täällä perkeleen periferialla.

        helposti. Polttelusta ei oo kokemusta. Kukin tyylillään. Ei oikein osaa suositella mitään, eikä tuomita.

        Jollekin riittää, kun heittelee lautaset ja lasit seinille. Tai huutaa ylitse kaikkien muiden äänien.

        Pääasia, että on joskus yksinkertainen, hyvä olo.


      • gips
        ihminen.. kirjoitti:

        laittaa ehdottomasti vodkaa. Rommikin käy paremman puutteessa.

        Toivottavasti onnistuit listimään taas muutaman aivosolun. Tuoksuiko aamuvirtsa musteelle?

        vodkan niin tuskallisesta ensikännistä, etten suostu koskemaan siihen aineeseen koskaan:)


      • yksinkertaiselle ihmiselle
        gips kirjoitti:

        vodkan niin tuskallisesta ensikännistä, etten suostu koskemaan siihen aineeseen koskaan:)

        on kertynyt paljon monenlaisia muistoja. Sellaista ystävää ei enää hylätä :)


    • cookos

      käännän ja väännän asioita aina, saan yksinkertaisistakin asioista mutkikkaita. Kyllä ihailen oikeesti inmisiä, jotka osaavat elää yksinkertaisesti. Eivät lähde mukaan kaikkeen hömppään, vaan elävät perusteellisti omaa pikku elämäänsä, toteuttavat niitä haaveita, joita haaveilevat. Ovat onnellisia, ilman mitään kuuta taivaalta-tavoittelemisia :)

    • yksinkertaisista asioista pidän.

      Monimutkaisuuden sitten tarjoaa moni eri taho.

      Ajan saa kuulumaan myös harrastusten kanssa.

      • ihminen.

        Nekin voivat olla tasapainossa.

        Yksinkertaisella ihmisellä on yksinkertaisia harrastuksia.


    • yksinkertaisuus

      Kun eräs vieraileva Pablo Picasso astui ulos kivikautisia ja primitiivisiä maalauksia sisältävästä luolasta, hänen kuultiin lausahtavan: "Meillä on paljon opittavaa!"

    • vänkyrä-nainen

      on kaunista ja pidän kaikista kauniista asioista mitä maailmassa on. Olisi helppoa, kun ajatuksetkin saisi aina kulkemaan yksinkertaisia ratoja pitkin.
      Yksinkertaisuudessa on niin paljon hyvää että mielestäni se kyllä on tavoittelemisen arvoinen asia.

      • ihminen.

        mutta kykenetkö siihen?

        Jos et, niin mikä saa sinut taipumaan monimutkaiseksi?


      • vänkyrä-nainen
        ihminen. kirjoitti:

        mutta kykenetkö siihen?

        Jos et, niin mikä saa sinut taipumaan monimutkaiseksi?

        tulenko koskaan kykenemään mutta siihen pyrin.

        Ajatukset toisinaan kulkee monien mutkien kautta koska mä uskon, että mulla on usein liiallinen tarve ylianalysoida asioita. Se on toisinaan raskasta.


    • olisi mukavaa olla yksinkertaisempi. Mutta minulla kaikki elämässä tuntuu menevän monimutkaisemman kautta. Jos ostan pelkästään astioita uuteen kotiini niin muutaman ensimmäisen pitää näköjään mennä ensin säpäleiksi ennen kuin saan ehjiä astioita kotiin saakka..

      Koska olen muuten niin kaoottinen niin ehkä siksi etsin kiihkeästi sitä yksinkertaisuuden harmoniaa..

    • uk-ko

      että minä alan olla riittävän yksinkertainen, ainakin itselleni. Ei ole tarvis enää simppelimmäksi muuttua.

      Allekirjoitan siis nuo sun yksinkertaiset asiat. On ollut myös vapauttavaa muuttua yhä yksinkertaisemmaksi. Kanssaihmisten silmissä sitä muuttunee samalla tylsemmäksi, pienemmäksi. Mutta se taas ei ole yksinkertaisessa mielessä mikään juttu.

    • suustani;) Tuohon olen pyrkinyt lähivuosina elämässäni.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe