Samaan sarjaan meni

zisel

tääkin Idols- voitto kuin aikoinaan Ilkka Jääskeläisen voitto Idolsissa.... :(

Ai kuka Jääskeläinen? Aivan, just sitä tarkotinkin.

18

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihana

      ja karismaattinen. Uskon, et siitä kuullaan just niin kauan kuin se itse haluaa.:)

      • zisel

        mitäänsanomaton tapetti musiikkimaailmassa. Millasen levyn sekin tekee että se musiikki tosiaan ON hyvää...


    • Revolveri

      ota liian vakavasti. ;) Turhanpäiväsiä kisoja tulee aina lisää.

      Mikälie Koopille kumminkin onnea.

      • zisel

        mitenkään vakavasti ota. Mitä nyt revin täällä verkkareitani ja pistelen neuloilla Koopin kuvia :D


      • Revolveri
        zisel kirjoitti:

        mitenkään vakavasti ota. Mitä nyt revin täällä verkkareitani ja pistelen neuloilla Koopin kuvia :D

        sitä pitää. Noin rauhallinen käytös on kunniaksi sinulle. ;D


    • gek-ko

      ei sillä lailla voiteta, oikein meni.

      Sitä mieltä minä oon :D

      • zisel

        nenäänsä mutta Koop tais laulaa. Anna osas improvisoida ja oli paljon lahjakkaampi kuin joku britti-Koop :'''(


      • gek-ko
        zisel kirjoitti:

        nenäänsä mutta Koop tais laulaa. Anna osas improvisoida ja oli paljon lahjakkaampi kuin joku britti-Koop :'''(

        ja sen ääni on liikaa kurkussa,

        Sitä mieltä minä oon :(

        Tosin enmä kauhea Koop-fani ole. Jos totta puhutaan niin emmä edes katsonu koko finaalia :D


      • zisel
        gek-ko kirjoitti:

        ja sen ääni on liikaa kurkussa,

        Sitä mieltä minä oon :(

        Tosin enmä kauhea Koop-fani ole. Jos totta puhutaan niin emmä edes katsonu koko finaalia :D

        gek-ko kävit piruuttas kiusaamassa!


      • gek-ko
        zisel kirjoitti:

        gek-ko kävit piruuttas kiusaamassa!

        mutta ennemmin Koop kuin Anna.


      • zisel
        gek-ko kirjoitti:

        mutta ennemmin Koop kuin Anna.

        sanonut Koop niin sä sanoisit Anna!

        Sun mielipidettä ei nyt rekisteröidä koska et kattonut koko ohjelmaa. Niin.


      • gek-ko
        zisel kirjoitti:

        sanonut Koop niin sä sanoisit Anna!

        Sun mielipidettä ei nyt rekisteröidä koska et kattonut koko ohjelmaa. Niin.

        ja olen kannattanut Koopia jo ennen kuin Pete putosi.

        Finaalin ajan oli muuta tekemistä.


      • zisel
        gek-ko kirjoitti:

        ja olen kannattanut Koopia jo ennen kuin Pete putosi.

        Finaalin ajan oli muuta tekemistä.

        laulun osaajista mitään :P


      • gek-ko
        zisel kirjoitti:

        laulun osaajista mitään :P

        sanotaan etten tiedä musiikista yhtään mitään.


    • Serpico

      Jääskeläinen ei tullut esille missään vaiheessa, kun taas mulle, joka olen katsonut vain muutamia kertoja Idolsia, jäi Koop mieleen jo koelauluista. Mun vaatimaton mielipiteeni.

    • hopi hopi

      tärkeämpien asioiden pariin ja osallistumaan joulupataan palstan kurittomat pikkutytöt.

      Ihan sama joku Idols.

    • nyt sentään. Jääskeläisen kautena oli surkea taso, sen jälkeen kun se Agnes putosi, vaikka oli paras. Katri Ylander nyt oli aika heikko kuitenkin (Jääskeläisestä puhumattakaan) näihin kahteen; Koopiin ja Annaan verrattuna. Miks muuten se Anna oli stailattu Katri Ylanderiksi? Sen alkuperäinen oma tyyli oli niiin parempi:O
      No, Annalle parempi näin; saa jatkaa omana itsenään.

    • pienempää jakaumaa.

      Noin 50 % ero saa aikaan kuvitelman, että jotkut on lähettänyt useamman äänen, eikä se mitenkään ole kielletty.

      Olisi tietysti ollut kiva tietää kuinka moni äänesti.

      Petestä todennäköisesti tulee suosituin, kuten aikanaan Antti Tuiskusta... josta muuten ei vähään aikaan ole kuultu mitään.

      Sanoisin, että Koop menee likipitäen samaan tasoon mitä Meurman.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe