Mitä näet ja mitä tulee mieleen, kun katsot peiliin? Oletko tyytyväinen näkemääsi?
Mitä peilistä näkyy?
15
477
Vastaukset
- 40+ nainen,
jolla kasvojen puoliskot ovat eri paria, mutta ihan ihmiseltä silti näyttää, naiseltakin. Tummat hiukset, kulmat ja ripset, vihreät silmät.
Mitäkö tulee mieleen, kun katson peiliin? Se olen minä, joka sieltä katsoo takaisin. Ihan tyytyväinen ihminen.
Olenko tyytyväinen näkemääni? Kyllä olen, mutta pari kertaa päivässä vilaisu peiliin riittää. - scale
vastaan. Tyytyväinen, onko ihminen tyytyväinen milloinkaan omaan itseensä? No mä kelpaan itelleni ja naiselleni ja se riittää, paskat muiden mielipiteistä, mulla ei ole mitään tarvetta miellyttää muita.
- tyytyväinen..,,,
olen onhan mittarissa jo 50 , Olen sopusuhtainen, itsestäni huoltapitävä, ihan kaunis katsella..
Hyvä minä !
Entäpä itse mitä sinä näet peilistäsi ???? No ekana huomaan että mulla on silmälasit (käytän usein piilareita joten välillä "hämmästyy" kun huomaa että on lasit päässä) siniset silmät, tukka ihan o.k. Mustat vaatteet tänään. Kokovartalosivuprofiilista alkaa jo huomata mahan kasvaneen. :)
Ihan jees, ei kummempaa valittamista.- Manfred...
koskaan mihinkään, kuinka sitten peilikuvaani....
- jarona
rehellinen jos olen niin pelkään vanhenemista. Se on typerää ja tiedän sen ja yritän nyt tulla paremmaksi työssäni ja äitinä ja vaimona ja kaikissa henkisissä jutuissa, ettei itsetuntoni perustuisi ulkonäköön. Olen tottunut saamaan paljon hyvää huomiota aina ulkonäöstäni ja siksi vanheneminen tuntuu rankalta, vaikka oikeesti sillä ei ole merkitystä.
Minulla on rakastava mies joka on kiinnostunut sisällöstä ja perheeni ja ystäväni ja ennnen kaikkea lapseni rakastavat sisintä. Ja en minäkään rakasta heidän ulkokurtaan joten typerää ajatella omaa. - uk-ko
Piti ihan erikseen käydä katsomassa...
Aika rähjäseen kuosiin virttynyt ukko sieltä katteli mua vastaan. Onneksi nyt alkoi loma, joten ei hätää. - random_N
Itse asiassa eilen hoksasin että piru vie, mulla on fleda kasvanut ihan hulluna.
Muuten just sitä perussuomisettiä eli persjalkainen mamma, jolla rillit ja punertavanruskea puolipitkä tukka.
Epätavallisen tavis. - Serpico
Sieltä näkyy väsynyt mies, väsähtäneet kasvot. Kroppaan oon tyytyväinen ja naamakin on ikäiselleni sopiva. Tässä iässä ei ole liian kiinnostunut ulkonäöstään. Tosin tukkaa on joko liian paljon tai liian vähän ;) Suunnitelmissa on vetää pää nudeksi.
on kivoja:) Yhdistettynä hyvän malliseen partaan varsinkin toimii. Pitkä nahkatakki tuohon vielä yhdistettynä =jees.
- Michiko_
-pituus reilu puolitoista metriä (vertikaalisesti rajoittunut)
-paino tuntematon, vois olla vähän vähemmän
-hiukset 60 cm
-18 lävistystä ja 4 tatuointia
Hyvällä tuulella ollessani peilikuva näyttää hyvältä, pahana päivänä kaikki on muutenkin pielessä. -tuossa on jotain liikaa
-vastaavasti tuosta puuttuu jotain
-tuossa on kaikkea juuri sopivasti
-mutta tuossa hieman paljon ja vähän
-tuokin menee ihan mukiin
-mutta toi on ihan 'suks'
-tuon saa kuntoon pienellä treenillä
-ja tuo kohta vatii lepoa
Ai kysymmys on "Mitä näet ja mitä tulee mieleen kun katsot peiliin?"
Ihan kivasti kiiltävä ja heijastava pinta siinä peilissä on, mikä kapenee alaspäin.
Vasemmassa alakulmassa lasipintaan muotoiltu kukka.- tstorotta
mihin aikaan päivästä tiirailen peiliin. Heti herättyäni jos katselen, niin en voi sanoa olevani ihan tyytyväinen. Mutta muulloin olen suhtkoht tyytyväinen. Pari päivää sitten laitoin eri väriä hiuksiin, niin on ollut vähän totuttelemista tuohon naamapeilikuvaan.:)
- Papeete1
Viitti mennä kyylään, siitä tulee vaan pahalle tuulelle :)
- cookos
ihan just niin...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834443Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243158Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392864Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162655Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172509Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432407- 132304
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132265MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142035Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717