Järkyttävää:
LISÄÄ JA PAHEMPAA: http://cartzu.vuodatus.net/
"No olin sit istunu kolme tuntia siel takahuoneessa ja sit Jacob pyys tekemään jotain mut mä aloin esittää vaikeesti saatavaa ;) Mä vaa katsoin kattoon ja en katsonu siihen. Luulen että sitä kiihotti se tilanne koska must tuntuu et se meni heti soittaa vaimolleen et se aikoo jättää sen.
Teinitytön järkyttävä päiväkirja
23
702
Vastaukset
- Papeete1
En sitten hetkeäkään usko, että toi on mikään ihan oikeasti ja tosissaan kirjoitettu juttu todellisista asioista.
- Papeete1
olla taas jonkun "hieman" sekavan setämiehen fantasioita. Olen aikas varma siitä ja enempää en mokomaa tylsää paskaa lue. Aivan surkeaa teksiä.
- Michiko_
Ootko varma, että kyseessä on teinityttö eikä setämies?
- LLLLLL
Menin sit klo 8 sinne työpaikalle. Laitoin itseeni vielä viimeisen silauksen siinä ulko-ovella ja peilailin itseäni ikkunasta ja harjoittelin flirttailevia ilmeitä, mut sit kävi nolosti. Se mies tuli yllätten sisältä kysyy jotain enkä tajunnu yhtää mitä se sano. Hätkähdin tätä seksyä ylläriä eikä siinä vielä kaikki. :( Multa pääs vahingos hirvee pieru ja pelkäsin jo ruskean kastikkeen purkautuneen ulos.. Huh, onneks mitää vakavaa ei kuitenkaan käyny ja onneks tuuli aika kovaa et se vei tuoksut mennessään, vaikka ehdinkin vähän haistaa sitä ja oikeestaa tuoksu aika hyvälle. ;)
- Arvioija.
Yksikään kustantaja ei paina tota. Bloggaajana pysyy.
- CARTSUUUU
MÄ voisin ostaa ton kirjan vaimolle!!
- käydä lukee
CARTSUUUU kirjoitti:
MÄ voisin ostaa ton kirjan vaimolle!!
ilmasiks netistä.
- muijan idoli
käydä lukee kirjoitti:
ilmasiks netistä.
Joo no mun muija käy kavereidenkaa lukee tota päivittäin.. Pitää kai itse alkaa kans kattoo että mikäs tää on. Aika raju naiseksi.
- toi.....
zisel kirjoittaa sit muuallekin näköjään.
- sirpamaikkarilta
helppous ja mielenterveyspalvelujen vähentäminen tietää. Boooooooring tuli lähinnä mieleen.
- marjapuuron.....
värinen tausta on vähän liian tumma. Sisältöön en ota kantaa.
- marko8
Olen tavannut täällä nimittäin todella ihanan miehen
- joooooooo+
marko8 kirjoitti:
Olen tavannut täällä nimittäin todella ihanan miehen
reps
- kuinnnn
joooooooo+ kirjoitti:
reps
Tämä on kyl sairasta huumoria, mutta myönnän että nauroin useasti.
- viitsi.......
kuinnnn kirjoitti:
Tämä on kyl sairasta huumoria, mutta myönnän että nauroin useasti.
feikata enempää, aika noloa
- 9877
viitsi....... kirjoitti:
feikata enempää, aika noloa
Tulee mieleen erikoinen eksäni tosta.
- jarona
ihan selkeesti. Ei kukaan teinityttökään ole noin tyhmä.
jatkanut vanhaa blogiaan?
http://cartzu-sexi.livejournal.com/
Seksilehtien seksitarinoiden takana on yleensä nainen, joka on laittanut seksipalstalle "Kerro mitä haluaisit kanssani tehdä, paras palkitaan" ilmoituksen.
Saamastaan palautteesta sitten koonnut seksinovellinsa ja lähettänyt sen aikuisviihdelehdelle, mikä maksanut palkkion.- jarona
hauska idea. :)
- ole vanha setä
jarona kirjoitti:
ei tämän takana voi olla vanha setä. Nuoret tytöt pitävät hauskaa.
jarona kirjoitti:
ilmoitusta rustaamaan.
Tai sitten uhraa TV-chat seuranhakupalstalle euron ja laittaa "Nuori ja hoikka 18 v. kokematon blondi etsii sexitekstiviestiseuraa".
Sitten vain vastailemaan "Oletko tuhma setä?" "Hui, ei saa noin koskea" jne. viestejä.
Viestien perusteella sitten kirjoittaa novellin.
Kannattaa kuitenkin ensin hankkia erillinen etukäteen maksettu liittymä, minkä voi käytön jälkeen heittää roskiin.
veikkaisin, että kyseinen kirjoittaja on n. 25-30v. mies. Hauskaa sillä on itsellä ollut kirjottaessa ainakin:D
- fdsagrrrgr
Hauskaa voi olla kirjoittaa paskaa n. 20 riviä, mutta että jaksaa vääntää tuollaista jööttiä blogina, ei voi olla hauskaa, ellei ole sitten päänupissa häikkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3096682Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653719- 2033066
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242737- 741912
- 1461652
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2041630Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398