Teinitytön järkyttävä päiväkirja

HHHHHHllklk

Järkyttävää:
LISÄÄ JA PAHEMPAA: http://cartzu.vuodatus.net/

"No olin sit istunu kolme tuntia siel takahuoneessa ja sit Jacob pyys tekemään jotain mut mä aloin esittää vaikeesti saatavaa ;) Mä vaa katsoin kattoon ja en katsonu siihen. Luulen että sitä kiihotti se tilanne koska must tuntuu et se meni heti soittaa vaimolleen et se aikoo jättää sen.

23

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

      En sitten hetkeäkään usko, että toi on mikään ihan oikeasti ja tosissaan kirjoitettu juttu todellisista asioista.

      • Papeete1

        olla taas jonkun "hieman" sekavan setämiehen fantasioita. Olen aikas varma siitä ja enempää en mokomaa tylsää paskaa lue. Aivan surkeaa teksiä.


    • Michiko_

      Ootko varma, että kyseessä on teinityttö eikä setämies?

      • LLLLLL

        Menin sit klo 8 sinne työpaikalle. Laitoin itseeni vielä viimeisen silauksen siinä ulko-ovella ja peilailin itseäni ikkunasta ja harjoittelin flirttailevia ilmeitä, mut sit kävi nolosti. Se mies tuli yllätten sisältä kysyy jotain enkä tajunnu yhtää mitä se sano. Hätkähdin tätä seksyä ylläriä eikä siinä vielä kaikki. :( Multa pääs vahingos hirvee pieru ja pelkäsin jo ruskean kastikkeen purkautuneen ulos.. Huh, onneks mitää vakavaa ei kuitenkaan käyny ja onneks tuuli aika kovaa et se vei tuoksut mennessään, vaikka ehdinkin vähän haistaa sitä ja oikeestaa tuoksu aika hyvälle. ;)


    • Arvioija.

      Yksikään kustantaja ei paina tota. Bloggaajana pysyy.

      • CARTSUUUU

        MÄ voisin ostaa ton kirjan vaimolle!!


      • käydä lukee
        CARTSUUUU kirjoitti:

        MÄ voisin ostaa ton kirjan vaimolle!!

        ilmasiks netistä.


      • muijan idoli
        käydä lukee kirjoitti:

        ilmasiks netistä.

        Joo no mun muija käy kavereidenkaa lukee tota päivittäin.. Pitää kai itse alkaa kans kattoo että mikäs tää on. Aika raju naiseksi.


    • toi.....

      zisel kirjoittaa sit muuallekin näköjään.

    • sirpamaikkarilta

      helppous ja mielenterveyspalvelujen vähentäminen tietää. Boooooooring tuli lähinnä mieleen.

    • marjapuuron.....

      värinen tausta on vähän liian tumma. Sisältöön en ota kantaa.

      • marko8

        Olen tavannut täällä nimittäin todella ihanan miehen


      • joooooooo+
        marko8 kirjoitti:

        Olen tavannut täällä nimittäin todella ihanan miehen

        reps


      • kuinnnn
        joooooooo+ kirjoitti:

        reps

        Tämä on kyl sairasta huumoria, mutta myönnän että nauroin useasti.


      • viitsi.......
        kuinnnn kirjoitti:

        Tämä on kyl sairasta huumoria, mutta myönnän että nauroin useasti.

        feikata enempää, aika noloa


      • 9877
        viitsi....... kirjoitti:

        feikata enempää, aika noloa

        Tulee mieleen erikoinen eksäni tosta.


    • jarona

      ihan selkeesti. Ei kukaan teinityttökään ole noin tyhmä.

    • jatkanut vanhaa blogiaan?

      http://cartzu-sexi.livejournal.com/

      Seksilehtien seksitarinoiden takana on yleensä nainen, joka on laittanut seksipalstalle "Kerro mitä haluaisit kanssani tehdä, paras palkitaan" ilmoituksen.
      Saamastaan palautteesta sitten koonnut seksinovellinsa ja lähettänyt sen aikuisviihdelehdelle, mikä maksanut palkkion.

      • jarona

        hauska idea. :)


      • ole vanha setä
        jarona kirjoitti:

        hauska idea. :)

        ei tämän takana voi olla vanha setä. Nuoret tytöt pitävät hauskaa.


      • jarona kirjoitti:

        hauska idea. :)

        ilmoitusta rustaamaan.

        Tai sitten uhraa TV-chat seuranhakupalstalle euron ja laittaa "Nuori ja hoikka 18 v. kokematon blondi etsii sexitekstiviestiseuraa".

        Sitten vain vastailemaan "Oletko tuhma setä?" "Hui, ei saa noin koskea" jne. viestejä.
        Viestien perusteella sitten kirjoittaa novellin.

        Kannattaa kuitenkin ensin hankkia erillinen etukäteen maksettu liittymä, minkä voi käytön jälkeen heittää roskiin.


    • veikkaisin, että kyseinen kirjoittaja on n. 25-30v. mies. Hauskaa sillä on itsellä ollut kirjottaessa ainakin:D

      • fdsagrrrgr

        Hauskaa voi olla kirjoittaa paskaa n. 20 riviä, mutta että jaksaa vääntää tuollaista jööttiä blogina, ei voi olla hauskaa, ellei ole sitten päänupissa häikkää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe