Ajattelin että

palaisin palstalle 2009 brunettena ja miehenä. Mitä mieltä?

18

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpico

      Meinaatko tosissas? Olisko se luontevampaa sulle? No jos mä sit rupean yksinkertaiseksi blondiksi ellei joku muu ehdi ennen.

      • Olen kyllästynyt yksinkertaiseen blondiin.Se on tylsimys. Olisitkohan sä parempi blondi?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Olen kyllästynyt yksinkertaiseen blondiin.Se on tylsimys. Olisitkohan sä parempi blondi?

        Blondina todella vakuuttava ja ilmoitan sen tässä ihan vain siltä varalta, että eräs utelias saisi siitä vihiä tutkimuksiinsa.


      • Serpico
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Olen kyllästynyt yksinkertaiseen blondiin.Se on tylsimys. Olisitkohan sä parempi blondi?

        mukava hahmo, olkoon sitten vaikka tylsä. Vaikka ei se mun mielestä ole tylsä.

        Voi kyllä olla että mä olisin surkea blondi. Vaikea sanoa, kokemusta ei ole. Mut vaaditaanko sitä?


      • buddy-love kirjoitti:

        Blondina todella vakuuttava ja ilmoitan sen tässä ihan vain siltä varalta, että eräs utelias saisi siitä vihiä tutkimuksiinsa.

        sen:) Tutkimuksiin?


      • Serpico kirjoitti:

        mukava hahmo, olkoon sitten vaikka tylsä. Vaikka ei se mun mielestä ole tylsä.

        Voi kyllä olla että mä olisin surkea blondi. Vaikea sanoa, kokemusta ei ole. Mut vaaditaanko sitä?

        tarvitse kokemusta, sisäinen blondius ratkaisee:) Unohtamatta yksinkertaisuutta.

        Olisi kiva kokeilla jotain uutta. Monimutkainen tummaverikkö...


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        sen:) Tutkimuksiin?

        Olen kuulemma oikeasti sivupersoona.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olen kuulemma oikeasti sivupersoona.

        Minäkin olen. Henkilön nimeltä-------------:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Minäkin olen. Henkilön nimeltä-------------:)

        Ai säkin olet sama kuin mä.
        Miks mulle kerrotaan aina viimeisenä ja oon aina ihan sekaisin noissa meidän sivupersoonoissamme.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ai säkin olet sama kuin mä.
        Miks mulle kerrotaan aina viimeisenä ja oon aina ihan sekaisin noissa meidän sivupersoonoissamme.

        mulla on ihan muut sivupersoonat, jotka jyllää;)Emmä jaksa täällä palstalla olla kuin tää blondi ja siihenkin on iskenyt kyllästyminen:I Ajattelin jos palais tänne jonain supermiehenä tai -naisena:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        mulla on ihan muut sivupersoonat, jotka jyllää;)Emmä jaksa täällä palstalla olla kuin tää blondi ja siihenkin on iskenyt kyllästyminen:I Ajattelin jos palais tänne jonain supermiehenä tai -naisena:)

        Nimittää sut Galaktisten Sankarien koejäseneks. Mutta meillä on raskaita velvollisuuksia ja ne paljastetaan vain jos on valmis kestämään ankaria olosuhteita ja toimimaan yksin suuria pahantekijöitä vastaan.

        Onko niin että kestäisit nuo velvollisuudet?


      • Serpico
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        tarvitse kokemusta, sisäinen blondius ratkaisee:) Unohtamatta yksinkertaisuutta.

        Olisi kiva kokeilla jotain uutta. Monimutkainen tummaverikkö...

        Kun ei ole niin ei ole. Sitä sisäistä blondia. Siks mä pidän blondeista, vähän kontrastia itselle. Tylsyyttä kyllä löytyis, onhan mua sanottu S24:n mattivanhaseksi...


      • Serpico kirjoitti:

        Kun ei ole niin ei ole. Sitä sisäistä blondia. Siks mä pidän blondeista, vähän kontrastia itselle. Tylsyyttä kyllä löytyis, onhan mua sanottu S24:n mattivanhaseksi...

        sä olet niin kaukana matti vanhasesta (onneksi) että mä tyydyn sit kai olemaan tää blondi, toistaiseksi, kun ei tuuraajaa löydy:)


    • Täällä..

      saa olla ihan mitä tahtoo.

      Jotkut ovat useita yhtä aikaa :)

    • gek-ko

      kuulostaa hyvältä

      • yksinkertaisen

        vastakohta EI ole älykäs.


    • dayum

      Mut vain sillä ehdolla että laitat galleriaan sen toisenlaisen kuvan. Joo?

    • ???????

      Kuka nikki olit?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe