Mies tuli luokseni yökerhossa ja sanoi erittäin säälittävällä äänensävyllä: "Voisiks sä tanssia mun kanssa, kun kukaan muu ei suostu?" Sanoin olevani varattu, mutta jäi siihen jankkaamaan. Lopulta vain lähdin paikalta.
Mitä tästä pitäisi päätellä? Olinko niin ruma akka, että minun olisi pitänyt automaattisesti suostua? Vai näytinkö niin mukavalta ja äitimäiseltä?
Pitäisikö loukkaantua?
3
196
Vastaukset
- Tuskin...
Tuskin olet "ruma akka", mutta mies esitti asian todella typerästi ja oletan että oli aika soosissa kysyessään..
Joidenkin ulosanti on todella heikkoa... jos sen teki mieli tanssia?
- dayum
Joillekin naisilla tanssiin kutsu tarkoittaa vähintään avioliittoa, yhteistä asuntoa ja villiä naimistä - ehkä jopa tuossa järjestyksessä.
Toisille taasen se tanssiin lähteminen Mr. Nobodyn tai jonkun muun vastaavan kanssa merkitsee selkeitä tsäänssien menetyksiä niiden muiden urosten silmissä, kato kun hänen arvonsa laskee - hänen omasta mielestään.
Olisi kiva tietää kuinka monelle naiselle tanssiminen on/voi olla vain tanssimista... nimittäin luulen ettei kovin monelle. Kyllä sitä pidetään jonain soidinkutsuna.
Aloittajalle, niin saattoi olla harkitsematon, sinänsä vilpitön, sanavalinta. Ehkä vaikutit jostain syystä sellaiselta, että sä saattaisit suostua tanssimaan. Ehkä olet helposti lähestyttävän oloinen, tms.
On sekin mahdollista että vaikutit vähän raasulta ja mies ajatteli jotta tuo voisi kyllä lähteä säälistäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944182- 272285
- 2002136
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011952PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3941744- 1431337
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815