eroamaan kirkosta! Isäpappa ja äiti eroavat
seuraavaksi kirkosta, sitä aikaisemmin olen
saanut tyttöystävän ja neljä kaveriani luopumaan
muinaisesta saatananpalvonta kultista.
Kyllä mahtaa hihhuleita vituttaa...
Sain taas kaksi
13
407
Vastaukset
- koska
teidän päätöksillä ei ole mitään tekemistä minun ja perheeni kohtalon kanssa. Sinä teet mitä haluat ja itse vastaat aikanaan tekemisistäsi, minä en niistä vastaa eikä ne tosiaankaan vaikuta minun tulevaisuuteeni. Sinänsä kylläkin pelastukseen riittää vain usko Vapahtajaan ja sen mukaan eläminen, sinänsä kysymys ei ole siitä kuuluuko kirkkoon vai tai, sillä ei pelastuksen kanssa ole tekemistä, yhtä vähän kuin sillä kuuluuko huippu-urheilija urheiluseuraan tai ei. Usein kylläkin hyvä urheilija haluaa kuulua urheiluseuraan.
- Retrohetero
Voi pientä hihua... Onhan se aina takaisku
sinullekin, kun teidän 2000 vuotinen saatananpalvonta
päättyy virallisesti...
Kuten olette aina hihhulit ennustaneet lopunalkua,
se on käsillä. Nimittäin teidän taikauskolle...
>>>Sain taas kaksi
Retrohetero (ei kirj.) 30.12.2008 klo 11.00
eroamaan kirkosta! Isäpappa ja äiti eroavat
seuraavaksi kirkosta, sitä aikaisemmin olen
saanut tyttöystävän ja neljä kaveriani luopumaan
muinaisesta saatananpalvonta kultista.
Kyllä mahtaa hihhuleita vituttaa...- Retrohetero
AAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!! IHANIA PORTTOJA KIRKOSSA!!!!
OOOOOHHHHHH!!!!!
Tuleeko sinulle valkoista limaa housuun kun mainitset
sanan "porttokirkko"?
Entä silloin kun tuomitset jonkun helvettiin tai
herkuttelet lopunajoilla?
Ja kannattaisiko miettiä onko sinun hihhulilahkollasi
ja jeesuksen alkukirkolla mitään yhteistä?
Haukkuiko jeesus muita uskonsuuntauksia
"porttokirkoiksi"? Retrohetero kirjoitti:
AAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!! IHANIA PORTTOJA KIRKOSSA!!!!
OOOOOHHHHHH!!!!!
Tuleeko sinulle valkoista limaa housuun kun mainitset
sanan "porttokirkko"?
Entä silloin kun tuomitset jonkun helvettiin tai
herkuttelet lopunajoilla?
Ja kannattaisiko miettiä onko sinun hihhulilahkollasi
ja jeesuksen alkukirkolla mitään yhteistä?
Haukkuiko jeesus muita uskonsuuntauksia
"porttokirkoiksi"?RE:AAAAAH!!! PORTTOKIRKKO!!!!
Retrohetero 30.12.2008 klo 12.40
-portto tarkoittaa tässä hengellisessä mielessä uskottomuutta...SANALLE!!!- Retrohetero
Jumalanhullu kirjoitti:
RE:AAAAAH!!! PORTTOKIRKKO!!!!
Retrohetero 30.12.2008 klo 12.40
-portto tarkoittaa tässä hengellisessä mielessä uskottomuutta...SANALLE!!!että olisiko jeesus käyttänyt kyseistä ilmaisua?
Retrohetero kirjoitti:
että olisiko jeesus käyttänyt kyseistä ilmaisua?
>>>Kysyinkin
Retrohetero että olisiko jeesus käyttänyt kyseistä ilmaisua?
- seurassa?
Eräs hyvin vanha mies kehuskeli kuinka monen oli saanut eroamaan kirkosta. Taisi olla yli 30. Hän paljasti minulle myöhemmin erään asian, jonka kyllä hänestä jo tiesinkin. Hän ei suinkaan itse ollut ateisti, vaan hän uskoi lusiferiin.
- Retrohetero
LUCIFERIIIN!??!?!!!!! ONKO SE JOTAIN SYÖTÄVÄÄ
VAI PAAVALIN KEKSIMÄ PELOITE TYPERILLE
PAIMENTOLAISILLE?
Ps. Olet sinänsä oikeassa, että loppu tulee
silloin, kun uskovaisia ei ole. Loppua ei
tule ihmiskunnalle, vaan taikauskolle. - kiitos vain
Retrohetero kirjoitti:
LUCIFERIIIN!??!?!!!!! ONKO SE JOTAIN SYÖTÄVÄÄ
VAI PAAVALIN KEKSIMÄ PELOITE TYPERILLE
PAIMENTOLAISILLE?
Ps. Olet sinänsä oikeassa, että loppu tulee
silloin, kun uskovaisia ei ole. Loppua ei
tule ihmiskunnalle, vaan taikauskolle.Samanlaista tivolipellen möykkäämistä tuo toinenkin harrasti.
Ensinnäkin Kristinusko ja saatananpalvonta ovat kaksi aivan eri asiaa,tulkoon näin oikaistuksi.
Toiseksi tosi hienua että ihmiset ottavat kantaa hengellisyyteen ja erovat sellaisesta mihin eivät usko,loistavaa toimintaa minusta :)
Kolmanneksi,eli ei ota yhtään päähän,varsinkin kun sinäkin viesteilläsi annat koko ajan meille uskovaisille varoja, kiitollisiahan tässä ollaan :)- Retrohetero
vitun varoja? Onks teillä vain ne 144 000
taivaspaikkaa? Ettekä halua tungosta taivaan
porteille harmageddonissa?
(lainaus)
"Ensinnäkin Kristinusko ja saatananpalvonta ovat kaksi aivan eri asiaa,tulkoon näin oikaistuksi."
Oletko lukenut vanhaa testamenttia? Kyllä
jumala vaikuttaa ihan itse Saatanalta, käskee
raiskaamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Ja tekeehän
jumala Saatanan kanssa pikku kidutusleikin
Jobille... Retrohetero kirjoitti:
vitun varoja? Onks teillä vain ne 144 000
porteille harmageddonissa?
(lainaus)
"Ensinnäkin Kristinusko ja saatananpalvonta ovat kaksi aivan eri asiaa,tulkoon näin oikaistuksi."
Oletko lukenut vanhaa testamenttia? Kyllä
Jobille..."vitun varoja? Onks teillä vain ne 144 000
porteille harmageddonissa?"
En ole jehovantodistaja, heillä on näitä harhaoppeja tyyliin "rajatut taivaspaikat".
Tarkoitan Raamatun Sanaa ja Jeesuksen lupausta Matt.5:11-12 "Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
12 Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.
Eli toiminnallasi kartutat palkkaamme, eli kiitos :)
"Oletko lukenut vanhaa testamenttia? Kyllä
Jobille... "
Olen kyllä lukenut. Ja kun lukee kokonaisuuksia asiayhteyksineen huomaa kyllä Jumalan oikeudenmukaisuuden ja tarkoituksen.
Jobin kirja on hyvin monikerroksinen ja opettavainen kirja. Missään kohti Jobin kirjaa ei Jobille tapahdu sen enempää kuin Jumala sallii. Ja kun luet Jobin kirjan loppu lauseen:"Sitten Job kuoli vanhana ja elämästä kyllänsä saaneena.",huomaat että kaikki kääntyi Jobin elämässä parhain päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j823109Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin632310Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141520Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651309- 871159
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291019Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55965- 47952