Päivän politiikkaan

liittyen :

21

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cookos

      mitä herrat haluaa..Niinhän se on aina mennyt.

      • kaiken ohitse :

        naurettavaa "salaamista"


      • kaiken ohitse : kirjoitti:

        naurettavaa "salaamista"

        Miksi siitä olisi pitänyt kaikelle kansalle toitottaa jo suhteen alkumeterillä?


      • vääristellä :=)
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Miksi siitä olisi pitänyt kaikelle kansalle toitottaa jo suhteen alkumeterillä?

        kysehän on siitä miksi vihkiminen pidettin visusti salassa, siitä on pitkä suhteen alkumetreihin


      • vääristellä :=) kirjoitti:

        kysehän on siitä miksi vihkiminen pidettin visusti salassa, siitä on pitkä suhteen alkumetreihin

        Kokoomuksen kannatus on jo 4% yli keskustan ja demareiden. Sen täytyy johtua pelkästään Salen salaseurustelusta. ;-)


      • salailu :
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kokoomuksen kannatus on jo 4% yli keskustan ja demareiden. Sen täytyy johtua pelkästään Salen salaseurustelusta. ;-)

        liittyykin juuri tuon gallup-kuplan ylläpitämiseen :)


      • salailu : kirjoitti:

        liittyykin juuri tuon gallup-kuplan ylläpitämiseen :)

        Kaikki keinot on käytettävä taistelussa makoilevia stallareita ja heidän edustajiaan vastaan. ;-)


      • liittymättä : :=)
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kaikki keinot on käytettävä taistelussa makoilevia stallareita ja heidän edustajiaan vastaan. ;-)

        meneeks noi japaninnokset oikein tuossa pätkässä :)

        http://uk.youtube.com/watch?v=21NufZfEpuY


      • olisi pitänyt
        vääristellä :=) kirjoitti:

        kysehän on siitä miksi vihkiminen pidettin visusti salassa, siitä on pitkä suhteen alkumetreihin

        tyydyttää? Miksi sinun uteliaisuutesi on niin "pyhä" asia, että sen huomiotta jättämisestä täytyy noin närkästyä?


      • paistaa läpi :
        olisi pitänyt kirjoitti:

        tyydyttää? Miksi sinun uteliaisuutesi on niin "pyhä" asia, että sen huomiotta jättämisestä täytyy noin närkästyä?

        selkeästi että hoidetaan likaiset hommat ripeästi pois alta koska kansahan unohtaa nopeasti


      • oikeassa!
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Miksi siitä olisi pitänyt kaikelle kansalle toitottaa jo suhteen alkumeterillä?

        Mitäpä ne Saulin naimiset kellekään kuuluu. Oikeus edes johonkin yksityiseen hänelläkin, vaikka Suomen julkkispulasta johtuen media repii kyllä "asiaa" vaikka tikulla perseestä.


      • hommat?
        paistaa läpi : kirjoitti:

        selkeästi että hoidetaan likaiset hommat ripeästi pois alta koska kansahan unohtaa nopeasti

        En ootiennytkään, että naimisiinmeno on likaista puuhaa.


    • caput.mortuum

      Jos viittaat Saulin avioitumiseen niin 31-vuotias nainen ei ole mikään Lolita. Eikä Saulikaan ole mikään vanha pappa.

      • 31-vuotias :

        kuinkas vanha se toinen osapuoli oli


      • caput.mortuum
        31-vuotias : kirjoitti:

        kuinkas vanha se toinen osapuoli oli

        Miten se liittyy tähän?


      • sinulle : :)
        caput.mortuum kirjoitti:

        Miten se liittyy tähän?

        miettimistä :)


      • caput.mortuum
        sinulle : :) kirjoitti:

        miettimistä :)

        Kun Sauli oli 31-vuotias niin minkä ikäinen puoliso hänellä oli?


      • päivää :
        caput.mortuum kirjoitti:

        Kun Sauli oli 31-vuotias niin minkä ikäinen puoliso hänellä oli?

        ei ole tiedossa mutta jos syntymäajoista 1977-1948 voi tehdä vähennyslaskun niin voisi olettaa että toinen osapuoli täytti silloin komiat kaksi vuotta!

        http://www.iltalehti.fi/viihde/200901038858262_vi.shtml


      • caput.mortuum
        päivää : kirjoitti:

        ei ole tiedossa mutta jos syntymäajoista 1977-1948 voi tehdä vähennyslaskun niin voisi olettaa että toinen osapuoli täytti silloin komiat kaksi vuotta!

        http://www.iltalehti.fi/viihde/200901038858262_vi.shtml

        Luulin koko ajan että puhuit Saulin silloisesta puolisosta.

        Eiköhän kuitenkin riitä että molemmat osapuolet ovat aikuisia? Nykyhetki ratkaisee.


    • Saulillahan näyttää olevankin ihan hyvä maku: todennäköisesti henkisesti tuo 31v. on kypsempi kuin moni vanhempi "morsianehdokas". Ihan sympaattisen ja älykkään oloinen nainen ja varteenotettava runoilijakin vielä (ihmettelinkin ensin, miksi tuo nimi on niin tutun oloinen) :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe