haluaisit tavata, syy ja aihe tapaamisee on vapaa. olipa sit riitely, vittuilu, ihastus tai tutustumine vaa uudeks liveystäväks. rohkeesti vaa ajatuksii kehiin ;DDD
Kenet palstalaisen
13
693
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
tässä edes sanoa etei ei-rekisteröitynyt henkilö tule parjaamaan ei-karismaattiseksi kirjoittelijaksi. =(
- muikkumies
haluta tavata muikkumiehen.
Kuka oikeastaan tuntee itsensä. - cookos
ku meitin piti tavata, mut jotenkin se vain jäi. No..ei sitä nyt enää kiinnosta ja mitä ei heti tee, se on sitten unohettava.
- gek-ko
Riläks ei halunnu auttaa mua pyörän korjaamisessa, koska se haluaa kunnioittaa parisuhdettaan eikä kaveerata naisen kanssa eikä korjata naiskaverin pyörää.
Se oli keväällä -o8. Jos se on sitä myöhemmin sua aikonut tavata ja akka on koko ajan pysyny taustalla, niin pirulauta.
Mutta mähän oon jo valmiiks palstan äijä, eikä kellään ois muutenkaan ollu enää mitään saumaa väittää että hommat hoituu. - cookos
gek-ko kirjoitti:
Riläks ei halunnu auttaa mua pyörän korjaamisessa, koska se haluaa kunnioittaa parisuhdettaan eikä kaveerata naisen kanssa eikä korjata naiskaverin pyörää.
Se oli keväällä -o8. Jos se on sitä myöhemmin sua aikonut tavata ja akka on koko ajan pysyny taustalla, niin pirulauta.
Mutta mähän oon jo valmiiks palstan äijä, eikä kellään ois muutenkaan ollu enää mitään saumaa väittää että hommat hoituu.siis juoda kahvit sellin baarissa-tyyliin. Silloin ei vielä puhuttu akasta mitään :D
Sitä vaan sillo herjattiin, huulena. - gek-ko
cookos kirjoitti:
siis juoda kahvit sellin baarissa-tyyliin. Silloin ei vielä puhuttu akasta mitään :D
Sitä vaan sillo herjattiin, huulena.koska tykkään hyvistä selityksistä.
- cookos
gek-ko kirjoitti:
koska tykkään hyvistä selityksistä.
vain selittämistä varten. Mut kyl mua oikeesti viehättää se ajatus minusta ja Relaksista vastakkain jossain huoltsikan nurkassa...minä ujona ja se kovaana pohojalaasena :DD
- gek-ko
cookos kirjoitti:
vain selittämistä varten. Mut kyl mua oikeesti viehättää se ajatus minusta ja Relaksista vastakkain jossain huoltsikan nurkassa...minä ujona ja se kovaana pohojalaasena :DD
ajatella että hän sanoi niin kuin asia oikeasti on ja että hänen linjaansa tulee kunnioittaa.
- cookos
gek-ko kirjoitti:
ajatella että hän sanoi niin kuin asia oikeasti on ja että hänen linjaansa tulee kunnioittaa.
kuka se sano ja mitä...
- gek-ko
cookos kirjoitti:
kuka se sano ja mitä...
aivan saanut selvää
- cookos
gek-ko kirjoitti:
aivan saanut selvää
saada selvää :DD
En siis tapaa Re:tä.
- vato retro
Valitettavasti palstalla on tullut viime aikoina oleiltua niin vähän, etten enää tunnista Teitä nimimerkkienne takaa...
Pauttiarallaa neljä siedettävän näköistä muijaa tarttisin ja viisi koppaa kaljaa, 2 pulloa tequilaa, pari kartsaa röökiä ja tilaussaunan jossain >**** hotellissa Virossa. Yrmio ja vaimikäsenytoli-jätkä seuraksi jauhamaan paskaa ja hoitelemaan ne kaksi muuta muijaa. Ehkä ...eiköhän se olis siinä...tapaaminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446232Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933864PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4792743- 312741
- 2012365
- 1852033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1341495- 581314
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891064