haluaisit tavata, syy ja aihe tapaamisee on vapaa. olipa sit riitely, vittuilu, ihastus tai tutustumine vaa uudeks liveystäväks. rohkeesti vaa ajatuksii kehiin ;DDD
Kenet palstalaisen
13
707
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
tässä edes sanoa etei ei-rekisteröitynyt henkilö tule parjaamaan ei-karismaattiseksi kirjoittelijaksi. =(
- muikkumies
haluta tavata muikkumiehen.
Kuka oikeastaan tuntee itsensä. - cookos
ku meitin piti tavata, mut jotenkin se vain jäi. No..ei sitä nyt enää kiinnosta ja mitä ei heti tee, se on sitten unohettava.
- gek-ko
Riläks ei halunnu auttaa mua pyörän korjaamisessa, koska se haluaa kunnioittaa parisuhdettaan eikä kaveerata naisen kanssa eikä korjata naiskaverin pyörää.
Se oli keväällä -o8. Jos se on sitä myöhemmin sua aikonut tavata ja akka on koko ajan pysyny taustalla, niin pirulauta.
Mutta mähän oon jo valmiiks palstan äijä, eikä kellään ois muutenkaan ollu enää mitään saumaa väittää että hommat hoituu. - cookos
gek-ko kirjoitti:
Riläks ei halunnu auttaa mua pyörän korjaamisessa, koska se haluaa kunnioittaa parisuhdettaan eikä kaveerata naisen kanssa eikä korjata naiskaverin pyörää.
Se oli keväällä -o8. Jos se on sitä myöhemmin sua aikonut tavata ja akka on koko ajan pysyny taustalla, niin pirulauta.
Mutta mähän oon jo valmiiks palstan äijä, eikä kellään ois muutenkaan ollu enää mitään saumaa väittää että hommat hoituu.siis juoda kahvit sellin baarissa-tyyliin. Silloin ei vielä puhuttu akasta mitään :D
Sitä vaan sillo herjattiin, huulena. - gek-ko
cookos kirjoitti:
siis juoda kahvit sellin baarissa-tyyliin. Silloin ei vielä puhuttu akasta mitään :D
Sitä vaan sillo herjattiin, huulena.koska tykkään hyvistä selityksistä.
- cookos
gek-ko kirjoitti:
koska tykkään hyvistä selityksistä.
vain selittämistä varten. Mut kyl mua oikeesti viehättää se ajatus minusta ja Relaksista vastakkain jossain huoltsikan nurkassa...minä ujona ja se kovaana pohojalaasena :DD
- gek-ko
cookos kirjoitti:
vain selittämistä varten. Mut kyl mua oikeesti viehättää se ajatus minusta ja Relaksista vastakkain jossain huoltsikan nurkassa...minä ujona ja se kovaana pohojalaasena :DD
ajatella että hän sanoi niin kuin asia oikeasti on ja että hänen linjaansa tulee kunnioittaa.
- cookos
gek-ko kirjoitti:
ajatella että hän sanoi niin kuin asia oikeasti on ja että hänen linjaansa tulee kunnioittaa.
kuka se sano ja mitä...
- gek-ko
cookos kirjoitti:
kuka se sano ja mitä...
aivan saanut selvää
- cookos
gek-ko kirjoitti:
aivan saanut selvää
saada selvää :DD
En siis tapaa Re:tä.
- vato retro
Valitettavasti palstalla on tullut viime aikoina oleiltua niin vähän, etten enää tunnista Teitä nimimerkkienne takaa...
Pauttiarallaa neljä siedettävän näköistä muijaa tarttisin ja viisi koppaa kaljaa, 2 pulloa tequilaa, pari kartsaa röökiä ja tilaussaunan jossain >**** hotellissa Virossa. Yrmio ja vaimikäsenytoli-jätkä seuraksi jauhamaan paskaa ja hoitelemaan ne kaksi muuta muijaa. Ehkä ...eiköhän se olis siinä...tapaaminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634