oletko sinä pitkätukka,

nahkatukka,

lyhyttukka?

16

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole enää

      nyt vain kaljuunnun, kuihdun ja vanhenen.

    • joka välillä

      repsahtaa lyhyeksi

    • sirpamaikkarilta

      Ei vaan raaski mennä kampaajalle kun maksaa niin perkeleesti.

    • Kätevää; säästyy kampaajamenoissa. :)

    • zisel

      mä olen.

    • Papeete1

      Pitkätukka n.70cm:n hiuksillani. Olen kylläkin alkanut vakavasti harkitseen kunnon leikkuuta. Vedetään siiliksi samantien, niin lakkaavat ärsyttämästä :D

      Pitkä tukka on kamala arjessa.

      • zisel

        Nyt irti saksista ja kauas kampaamoista!! Sulla on tosi kauniit hiukset, aivan takuulla tuut katumaan jos meet leikkaa!


      • Papeete1
        zisel kirjoitti:

        Nyt irti saksista ja kauas kampaamoista!! Sulla on tosi kauniit hiukset, aivan takuulla tuut katumaan jos meet leikkaa!

        Katunut. Joskus ne oli vielä pidemmät mitä nyt ovat, melkein pysty istuun niiden päälle, ja vetäsin nekin ihan siiliksi takaa. Mahtava tunne, olo oli niin vapaa ja huoleton :)

        Kyllä joka 15cm ainakin pitäis nykäistä pois. Se vois vähän auttaa parantaan niiden käyttömukavuutta.


      • zisel
        Papeete1 kirjoitti:

        Katunut. Joskus ne oli vielä pidemmät mitä nyt ovat, melkein pysty istuun niiden päälle, ja vetäsin nekin ihan siiliksi takaa. Mahtava tunne, olo oli niin vapaa ja huoleton :)

        Kyllä joka 15cm ainakin pitäis nykäistä pois. Se vois vähän auttaa parantaan niiden käyttömukavuutta.

        ponnarilla tai nutturalla niin ei ole hiukset eessä. Mutta joooo, vaihtelu virkistää...


      • Papeete1
        zisel kirjoitti:

        ponnarilla tai nutturalla niin ei ole hiukset eessä. Mutta joooo, vaihtelu virkistää...

        Joko pnnari tai nuttura kireellä. Baariin sitten yritän askarrella jonkun kampauksen. Viime raflareissusta on 2,5 vuotta joten aika kauan on saanut pitää ponnaria sen takia että kerran vuodessa voi baarissa pitää tukkaa auki..

        Eiii.. kyllä se leikattava on:D


      • liikkeeksi :
        Papeete1 kirjoitti:

        Joko pnnari tai nuttura kireellä. Baariin sitten yritän askarrella jonkun kampauksen. Viime raflareissusta on 2,5 vuotta joten aika kauan on saanut pitää ponnaria sen takia että kerran vuodessa voi baarissa pitää tukkaa auki..

        Eiii.. kyllä se leikattava on:D

        papun hiukset on pelastettava! Soittakaa kaikki 112!!!!!!1111!!!


      • Papeete1
        liikkeeksi : kirjoitti:

        papun hiukset on pelastettava! Soittakaa kaikki 112!!!!!!1111!!!

        Pitkien hiuksien peseminenkin maksaa maltaita, koska se on pakko kunnon aineilla tehdä. Niin ja hoitoainettakin on _pakko_ käyttää, ja yks pullo riittää 3-4 kertaa joten.. tyyriiksi tulee jo ihan siltäkin kantilta. Kuivatteluun menee ikuisuus. Jos kuivaa kuivaajalla (jota harvemmin käytän) niin hiusten kuivuttua onkin jo niin paha hiki, että saa mennä uudestaa suihkuun :(

        Puhumattakaan että niitä kilsan pitkiä hiuksia on ihan joka paikassa tukkimassa viemäreitä yms.

        Murr.. ei auta mikään. Kevät kun etenee, niin teen takuulla uuden kevyemmän ja helppohoitoisemman kevätlookin.

        Kasvattakaa ite pitkät jos niistä tykkäätte!!!


    • asian :!!!!!1111!!!

      kyl se alkaa pitkätukan puolelle kallistua eli se on ny parturiin mars

    • Tuli sitten mitattua sekin. Hienoa. Pitkätukka.

    • cat_on_fire

      ...

    • En.kerro

      olkapään on hiukset.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe