lyhyttukka?
oletko sinä pitkätukka,
16
671
Vastaukset
- en ole enää
nyt vain kaljuunnun, kuihdun ja vanhenen.
- joka välillä
repsahtaa lyhyeksi
- sirpamaikkarilta
Ei vaan raaski mennä kampaajalle kun maksaa niin perkeleesti.
Kätevää; säästyy kampaajamenoissa. :)
- zisel
mä olen.
- Papeete1
Pitkätukka n.70cm:n hiuksillani. Olen kylläkin alkanut vakavasti harkitseen kunnon leikkuuta. Vedetään siiliksi samantien, niin lakkaavat ärsyttämästä :D
Pitkä tukka on kamala arjessa.- zisel
Nyt irti saksista ja kauas kampaamoista!! Sulla on tosi kauniit hiukset, aivan takuulla tuut katumaan jos meet leikkaa!
- Papeete1
zisel kirjoitti:
Nyt irti saksista ja kauas kampaamoista!! Sulla on tosi kauniit hiukset, aivan takuulla tuut katumaan jos meet leikkaa!
Katunut. Joskus ne oli vielä pidemmät mitä nyt ovat, melkein pysty istuun niiden päälle, ja vetäsin nekin ihan siiliksi takaa. Mahtava tunne, olo oli niin vapaa ja huoleton :)
Kyllä joka 15cm ainakin pitäis nykäistä pois. Se vois vähän auttaa parantaan niiden käyttömukavuutta. - zisel
Papeete1 kirjoitti:
Katunut. Joskus ne oli vielä pidemmät mitä nyt ovat, melkein pysty istuun niiden päälle, ja vetäsin nekin ihan siiliksi takaa. Mahtava tunne, olo oli niin vapaa ja huoleton :)
Kyllä joka 15cm ainakin pitäis nykäistä pois. Se vois vähän auttaa parantaan niiden käyttömukavuutta.ponnarilla tai nutturalla niin ei ole hiukset eessä. Mutta joooo, vaihtelu virkistää...
- Papeete1
zisel kirjoitti:
ponnarilla tai nutturalla niin ei ole hiukset eessä. Mutta joooo, vaihtelu virkistää...
Joko pnnari tai nuttura kireellä. Baariin sitten yritän askarrella jonkun kampauksen. Viime raflareissusta on 2,5 vuotta joten aika kauan on saanut pitää ponnaria sen takia että kerran vuodessa voi baarissa pitää tukkaa auki..
Eiii.. kyllä se leikattava on:D - liikkeeksi :
Papeete1 kirjoitti:
Joko pnnari tai nuttura kireellä. Baariin sitten yritän askarrella jonkun kampauksen. Viime raflareissusta on 2,5 vuotta joten aika kauan on saanut pitää ponnaria sen takia että kerran vuodessa voi baarissa pitää tukkaa auki..
Eiii.. kyllä se leikattava on:Dpapun hiukset on pelastettava! Soittakaa kaikki 112!!!!!!1111!!!
- Papeete1
liikkeeksi : kirjoitti:
papun hiukset on pelastettava! Soittakaa kaikki 112!!!!!!1111!!!
Pitkien hiuksien peseminenkin maksaa maltaita, koska se on pakko kunnon aineilla tehdä. Niin ja hoitoainettakin on _pakko_ käyttää, ja yks pullo riittää 3-4 kertaa joten.. tyyriiksi tulee jo ihan siltäkin kantilta. Kuivatteluun menee ikuisuus. Jos kuivaa kuivaajalla (jota harvemmin käytän) niin hiusten kuivuttua onkin jo niin paha hiki, että saa mennä uudestaa suihkuun :(
Puhumattakaan että niitä kilsan pitkiä hiuksia on ihan joka paikassa tukkimassa viemäreitä yms.
Murr.. ei auta mikään. Kevät kun etenee, niin teen takuulla uuden kevyemmän ja helppohoitoisemman kevätlookin.
Kasvattakaa ite pitkät jos niistä tykkäätte!!!
- asian :!!!!!1111!!!
kyl se alkaa pitkätukan puolelle kallistua eli se on ny parturiin mars
Tuli sitten mitattua sekin. Hienoa. Pitkätukka.
- cat_on_fire
...
- En.kerro
olkapään on hiukset.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634