Tekisi mieli kokeilla retkiluistelua.
Uskaltaisinko...
Onko kokemusta?
Onko vaikeaa?
Pysyykö pystyssä?
Viimeisestä pakkokaunoluitelusta on yli 20 v. aikaa, eikä se ollut vahvin lajini.
Tekisi mieli jäälle viilettämään.
Vinkkejä ja neuvoja aloittajalle. Kiitos!
:)
retkiluistelemaan
4
162
Vastaukset
- Putkivalo
Mullakin oli luistelussa miltei 20v taukoa, mutta kyllä se siitä löytyi se kyky. Tai halu pelastaa pyllynsä ;)
Sisko harrastaa retkiluistelua, heillä on joku ryhmä joka kännyllä ilmoittaa koska jäät kestää, ja sitten ne menee porukalla. Yksin ei kannata.
Tässä esimerkki: http://www.skrinnari.fi.unixtemp.saunalahti.fi/doc.php?4765
Taidat tosin saada vaihtaa vesisuksiin :/- happyppah
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
Tuohon on luotettava ja oppiihan sitä tässäkin iässä vielä uutta, niin paljon kuin vain itse uskaltaa.
=)
Riippuu siitä missä asut ja onko lähelläsi vaikkapa Suomen Latuun kuuluvaa retkeilykerhoa !
Ota yhteys heihin, niin opastusta ja alussa vaikka vuokraat välineet ja liikut turvallisesti porukassa !- happyppah
Täällä päin Latulaiset vain hiihtelee.
Onneks kuitenkin löytyy välineiden vuokraaja, että voi ensin innostua, ennen kuin syöksyy ostamaan omat.
Ain niin, kauniita tunnelmakuvia galleriassasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733944Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92101Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1461332
- 1141179
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711077Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61025- 60994
- 35916