Minkäikäinen on vanhin neitsyt, jonka tunnet? Tiedätkö miksi hän on neitsyt? Voisitko harrastaa seksiä hänen kanssaan?
Millainen ihminen kuolee neitsyenä?
7
1608
Vastaukset
- ......
horoskooppikysymys?
- vänkyrä-nainen
yhtään neitsyttä (lapset, nuoret poislukien).
- Va-Nil-La
Sellainen, joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. Luulisi sun ikäisen itsekin tajuavan?
"Minkäikäinen on vanhin neitsyt, jonka tunnet?" Varmasti on minuakin vanhempia, mutta varmuudella tiedän yhden melkein kolmekymppisen.
"Tiedätkö miksi hän on neitsyt?" Tiedän.
"Voisitko harrastaa seksiä hänen kanssaan?" Kyllä ja teenkin niin säännöllisesti :D
"säälittävä vai frigidi?" No onhan se säälittävää, mutta minkäs teet... :) Ihan ensin tuli mieleen Orleansin.., sitten eri uskontokuntien profeetat ja uskontoliikkeiden alulle panijat.. Uskoisin että kun parahultainen gallup-kyselijä tms. tuollaisia kyselet niin ensin täytyisi tietyisi olla sinut kyseisen "olennon"kanssa millä vuosisadalla hyvänsä, tuhannesta puhumattakaan, tunnetulla galaxilla.
on neitsyt? Ei ole harrastanut seksiä kenekään muun kuin itsensä kanssa vai? Joku on ehkä harrastanut muiden kanssa, muttei itsensä. Sitä mä pitäisin enempi neitsyenä ja kokemattomana.
kysymyshän on vain sanojen käyttäjien keskuudessa ymmärretyistä sanoista, eikö niin ?
Voit olla horoskooppimerkiltäsi neitsyt jo ennen syntymääsi, yksinkertaista eikös ?
- Taasnäitä
Liittyy epäsuorasti neitsyyteen: Jos nainen synnyttää poikalapsen hänen odotettavissa oleva elinikänsä lyheneen 28 kk. Tämä on viime vuonna julkaistu suomalainen tutkimustulos joka perustui satojen kirkonkirjojen läpikäymiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487